Ik geloof er echt geen bal van dat dat ooit gaat gebeuren. Ze stemden tot nu toe elke keer tegen de moties van de PvdD om dat te doen. Maar misschien heeft Kaag wel ruggengraat...quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:41 schreef gcjoel het volgende:
D66![]()
Ff snel die boeren halveren en doorrrr
Als het aan Tjeerd ligt...quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:42 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik geloof er echt geen bal van dat dat ooit gaat gebeuren. Ze stemden tot nu toe elke keer tegen de moties van de PvdD om dat te doen. Maar misschien heeft Kaag wel ruggengraat...
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:41 schreef gcjoel het volgende:
D66![]()
Ff snel die boeren halveren en doorrrr
Als je het over mij hebt, ik ben niet links.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:38 schreef derLudolf het volgende:
Genieton, links dat niet tegen hun verlies kan
Zo dan!quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar dat is wellicht te ingewikkeld voor een domme drol die sowieso geen reet begrijpt van levens met meer rimpelingen dan dat je klomp nog bij de ingang staat terwijl je er bij een separate uitgang uit moet.
Ik kom weer eens te laat lezenquote:
Oh wat shitquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als je het over mij hebt, ik ben niet links.
Ik ben wel buitengewoon chagrijnig omdat het kut gaat met mijn kind. Al een jaar of 7, maar toevallig vandaag net nog even wat kutter dan normaal.
Maar dat is wellicht te ingewikkeld voor een domme drol die sowieso geen reet begrijpt van levens met meer rimpelingen dan dat je klomp nog bij de ingang staat terwijl je er bij een separate uitgang uit moet.
Mis je niks aanquote:
Ik vermoed wel een deel D66 ja, maar ik vrees ook wel FvD . Er zitten helaas toch ook wel veel wappies in de linkse hoekquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:50 schreef derLudolf het volgende:
Hier en in de media hoorde ik veel mensen die op GL wilden gaan stemmen, dus was best bang dat ze groot zouden worden...
Maar fors verlies? Hebben die mensen strategisch D66 gestemd of waar zullen ze naartoe gegaan zijn?
Da's niet aan je post op te maken, dat het een andere reden had. Sterkte.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben wel buitengewoon chagrijnig omdat het kut gaat met mijn kind. Al een jaar of 7, maar toevallig vandaag net nog even wat kutter dan normaal.
Gatverdarrie Vanyel, sterkte voor julleiquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ook een tet in gestopt of gaat dat te ver?quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:51 schreef minilot het volgende:
Avondklok overschreden na noodhulp aan wanhopige buren met huilbaby (één van drie jonge kinderen) en w00t, zie het nu pas, vooralsnog 3 a 4 voor Volt!
D66 naar FvD, hehe, dat verwacht ik niet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vermoed wel een deel D66 ja, maar ik vrees ook wel FvD . Er zitten helaas toch ook wel veel wappies in de linkse hoek(Menig discussie mee proberen te voeren. Kansloos)
Is mantelzorg en magquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:51 schreef minilot het volgende:
Avondklok overschreden na noodhulp aan wanhopige buren met huilbaby (één van drie jonge kinderen) en w00t, zie het nu pas, vooralsnog 3 a 4 voor Volt!
Nur mit Ausweisquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is mantelzorg en mag
En Volt heeft stiekem veel binnen gehaald ja
Ja dat laatst het ik ook, ze stonden een stuk lager dus heb een lagere dame gestemd. Maar boeiend want had wel echt voorkeur voor haar dus nu komt ze er sowieso in als het kloptquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:51 schreef Barreltje het volgende:
Ok snap een aantal dingen niet zo..
Waarom cnadaasje niet blij is met d66 als 2e partij
En Waarom er meteen zo gebashed moet worden op ludolf..
Maar goed.. ik snap mensen toch al niet![]()
Ik ben iig blij met d66het strategisch stemmen op de nr 21 want net buiten de peiling is een beetje nutteloos geweest zo
Ze zegt dat linkse stemmers naar D66 of naar FvD overgelopen zijn, niet mensen van D66 naar FvD.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
D66 naar FvD, hehe, dat verwacht ik niet.
En wappies, die zitten volgens mij vooral aan beide zijkanten.
t wappies valt niet te praten. Of ze nou links of rechts zijn. Kneiterlinkse kennis heeft op haga gestemd, want die “begreep het tenminste “quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vermoed wel een deel D66 ja, maar ik vrees ook wel FvD . Er zitten helaas toch ook wel veel wappies in de linkse hoek(Menig discussie mee proberen te voeren. Kansloos)
Nah, had net al twee speciaalbiertjes op bij de pannenkoeken ookquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook een tet in gestopt of gaat dat te ver?
Oh ik vind D66 een heel pak beter dan het CDA of CU of PVV, dat wel.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:51 schreef Barreltje het volgende:
Ok snap een aantal dingen niet zo..
Waarom cnadaasje niet blij is met d66 als 2e partij
En Waarom er meteen zo gebashed moet worden op ludolf..
Maar goed.. ik snap mensen toch al niet![]()
Ik ben iig blij met d66het strategisch stemmen op de nr 21 want net buiten de peiling is een beetje nutteloos geweest zo
Ja, je moet wel een telefoon bij je hebben met het te downloaden en zelf in te vullen formulier erop. Of een printje.quote:
Die hont moet ik nog steeds regelen hiervoor idd.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, je moet wel een telefoon bij je hebben met het te downloaden en zelf in te vullen formulier erop. Of een printje.
Of een hont.
Oh echt nog een hele kleine miniquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Nah, had net al twee speciaalbiertjes op bij de pannenkoeken ookMaar mijn feilloze wiegtechniek met diep door de knieën zakken stelpt uiteindelijk haast elk gebrul
En er werd driftig aan mijn nek gesabbeld. Het kwam goed.
Ik had geen van beide, maar er zit maar zestig meter tussen onze huizen en ik durfde het wel aan.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, je moet wel een telefoon bij je hebben met het te downloaden en zelf in te vullen formulier erop. Of een printje.
Of een hont.
Hoe waren de pannekoeken eigenlijk gelukt?quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Nah, had net al twee speciaalbiertjes op bij de pannenkoeken ookMaar mijn feilloze wiegtechniek met diep door de knieën zakken stelpt uiteindelijk haast elk gebrul
En er werd driftig aan mijn nek gesabbeld. Het kwam goed.
Het is nog steeds een groot onrecht dat een kat niet voldoetquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Die hont moet ik nog steeds regelen hiervoor idd.
Ja. Europa lijkt amper im Frage te zijn geweest deze verkiezingen. Op Volt na misschien.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:56 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ze zegt dat linkse stemmers naar D66 of naar FvD overgelopen zijn, niet mensen van D66 naar FvD.
Eerst was SP de wappie-partij toch? Met z'n anti-Europa-geschreeuw? Nu is anti-Europa niet meer het nr 1 wappie-onderwerp
Ook niet met tuigje? Jouw kater is vast groter dan de gemiddelde chihuahuaquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het is nog steeds een groot onrecht dat een kat niet voldoet
Maar het hont moet je alsnog een papier mee toch?quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Of een hont.
Ik heb mijn kater ooit een tuigje aangedaan. Kijken of hij daaraan wilde wennen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:01 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ook niet met tuigje? Jouw kater is vast groter dan de gemiddelde chihuahua
We hadden gewone- en kaaspannenkoeken. Ik vond ze prima te eten maar er wat minder uitzien: met sojamelk bak je toch wat blekere pannenkoeken dan met koeienmelk. Maar verder goed te doen hoorquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:00 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hoe waren de pannekoeken eigenlijk gelukt?
Hadden jullie ook hartige pannekoeken? Lijkt me dat dat niet gaat met de vanille-zooi-sojamelk (of hadden jullie sjiekere?)
Wellicht zitten mensen in andere posities waardoor ze daar hun heil zienquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:58 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh ik vind D66 een heel pak beter dan het CDA of CU of PVV, dat wel.![]()
Maar als ik kijk naar het stemgedrag van de afgelopen 4 jaar, dan komt dat absoluut niet overeen met hun verkiezingsprogramma nu. Ze stemden tegen moties voor verkleining van de veestapel, bijvoorbeeld.
Even los van het dierenleed; we hebben nog geen fucking 10 jaar om iets te doen aan de klimaatcrisis. Corona eat your heart out-crisis. Ik vind dat wel zorgwekkend.
Dus ik heb er gewoon weinig vertrouwen in dat het nu wel goed komt. En ik vind het jammer dat GL en SP flink hebben ingeleverd, niet onwaarschijnlijk mede door de winst van D66.
Maar ik ben vóóral ontstemd over FvD en PVV en JA21. Dat er kennelijk zoveel mensen zijn die daar op stemmen.... dat stemt me dieptriest.
Er wonen hier honden in het gebouw die kleiner zijn als de diva’squote:Op woensdag 17 maart 2021 22:01 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ook niet met tuigje? Jouw kater is vast groter dan de gemiddelde chihuahua
Ja. Dat zelf te downloaden en zelf in te vullen formulier.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar het hont moet je alsnog een papier mee toch?
quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:03 schreef minilot het volgende:
[..]
We hadden gewone- en kaaspannenkoeken. Ik vond ze prima te eten maar er wat minder uitzien: met sojamelk bak je toch wat blekere pannenkoeken dan met koeienmelk. Maar verder goed te doen hoorWe hadden trouwens doorsnee Alpro-sojamelk en doorsnee goedkope Lidl-sojamelk (ik proef geen verschil tussen de twee) in het beslag.
Is Volt ook voor? Moet wel met zo'n naamquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:06 schreef minilot het volgende:
Mijn Ja21vrind probeert nu de hele tijd kerncentraleboksjes met me te doen.
Ja, Volt is ook voor. Ik ook. Beter dan al die windmolens en zoquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:08 schreef derLudolf het volgende:
Is Volt ook voor? Moet wel met zo'n naam
Probeert voorzichtig boksje te doenquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:08 schreef minilot het volgende:
Ik eet geen BrintaOf havermout. Of aanverwanten
quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:08 schreef Isabeau het volgende:
Kut, ik zit een beetje allemaal gave concertfilmpjes en dergelijke te kijken op youtube. En nu voel ik me dood ongelukkig dat die wereld nog zo kort geleden was en zo ver weg lijkt
Daar kan ik me iets bij voorstellenquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:08 schreef minilot het volgende:
Ik eet geen BrintaOf havermout. Of aanverwanten
Kijk nou al die mensen samen zingen en plezier hebbenquote:
Ik heb vorige keer de mantelzorg vulling er aan gegevenquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja. Dat zelf te downloaden en zelf in te vullen formulier.
Wat jij een Ausweiss noemt.
Oh ik denk zeker dat dat meespeelt. De meeste 'wappies' die ik ken, bevinden zich ook in een sociaal minder gunstige positie. Werk met lager inkomen, chronisch ziek, afgekeurd, etc. Dus dan sta je al met één voet buiten de maatschappij (gevoelsmatig vaak).quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Wellicht zitten mensen in andere posities waardoor ze daar hun heil zien
Vind dat niet zo gek. Als je geen tot amper inkomen hebt en alles om je heen zien verkruimelen ga je daar voor kiezen.
Was voor corona al, en nu helemaal. Uiteindelijk beredeneert iedereen vanuit zijn eigen vierkante paar meters aan werkelijkheid
Zingen we even mee?quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk nou al die mensen samen zingen en plezier hebben
Ik wil ook gewoon graag weer ergens kunnen rondlopen zonder na te hoeven denken over anderhalve meter. Met 20 man aan een gammele picknicktafel friet eten. Meezingen inderdaad. Naar een concert van mijn broertjes muziekvereniging. Meedoen met een sportwedstrijd.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb vorige keer de mantelzorg vulling er aan gegeven
Dat checkt toch geen hond verder
Komend weekend weer eens doen
Wij (als in, Günther en ik) kijken hier eens per week een concertregistratie van Depeche Mode uit de 80s tijdens het schoonmaken/opruimen van de benedenverdieping en dan vind ik het toch ook wel lastig, die shots van tienduizenden lui aan publiek zo op één grote hossende klontquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, kut, had ik toch Tjerrie moeten stemmen. Die wil dat allemaal ookquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:13 schreef Tele6 het volgende:
Ik wil ook gewoon graag weer ergens kunnen rondlopen zonder na te hoeven denken over anderhalve meter. Met 20 man aan een gammele picknicktafel friet eten. Meezingen inderdaad. Naar een concert van mijn broertjes muziekvereniging. Meedoen met een sportwedstrijd.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:13 schreef Barreltje het volgende:
Voor alle beta's en niet beta's ..
[ afbeelding ]
Je moet hem wel wat gevarieerder opvoeden dan alleen met Depeche Mode hoorquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:15 schreef minilot het volgende:
Wij (als in, Günther en ik) kijken hier eens per week een concertregistratie van Depeche Mode uit de 80s tijdens het schoonmaken/opruimen van de benedenverdieping en dan vind ik het toch ook wel lastig, die shots van tienduizenden lui aan publiek zo op één grote hossende klontSnif!
Gemiste kans!quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, kut, had ik toch Tjerrie moeten stemmen. Die wil dat allemaal ook
Zet het dan ook vooral voor mezelf aan voor tijdens het boenen, want dan zing ik graag heel hard iets meequote:Op woensdag 17 maart 2021 22:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet hem wel wat gevarieerder opvoeden dan alleen met Depeche Mode hoor
Zag net dat voor 73% van de fvd stemmers het corona standpunt van thierry de stemreden wasquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:11 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh ik denk zeker dat dat meespeelt. De meeste 'wappies' die ik ken, bevinden zich ook in een sociaal minder gunstige positie. Werk met lager inkomen, chronisch ziek, afgekeurd, etc. Dus dan sta je al met één voet buiten de maatschappij (gevoelsmatig vaak).
In die zin kiezen ze voor zichzelf, net zoals een VVD-er dat doet.
Maar dat racistische, fascistische, vrouwenhatende, klimaatcrisisontkennende.... die hele minachting vanuit Baudet voor zowel de democratie als de wetenschap...... ik kan daar gewoon niet bij. Er zijn meer partijen die tegen de coronamaatregelen stemmen. Anderzijds weet ik ook wel dat veel mensen niet al die programma's doorspitten.
Een collega verwoorde het wel mooi vanochtend "ik stem op een idealogie, niet op een programma"quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:11 schreef Candaasje het volgende:
Anderzijds weet ik ook wel dat veel mensen niet al die programma's doorspitten.
Ik denk dat er ook echt meer dan ooit ruimte is voor het gevoel dat het establishment door en door verrot is na alles wat er gebeurd is... En dat er radicaal iets anders nodig is. Vliegt wel alle kanten op...quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:11 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh ik denk zeker dat dat meespeelt. De meeste 'wappies' die ik ken, bevinden zich ook in een sociaal minder gunstige positie. Werk met lager inkomen, chronisch ziek, afgekeurd, etc. Dus dan sta je al met één voet buiten de maatschappij (gevoelsmatig vaak).
In die zin kiezen ze voor zichzelf, net zoals een VVD-er dat doet.
Maar dat racistische, fascistische, vrouwenhatende, klimaatcrisisontkennende.... die hele minachting vanuit Baudet voor zowel de democratie als de wetenschap...... ik kan daar gewoon niet bij. Er zijn meer partijen die tegen de coronamaatregelen stemmen. Anderzijds weet ik ook wel dat veel mensen niet al die programma's doorspitten.
Oh maar dat doe ik ook. Althans, ik lees de programma's wel door en bekijk ook het stemgedrag. Maar de visie/ideologie vind ik minstens zo belangrijk.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een collega verwoorde het wel mooi vanochtend "ik stem op een idealogie, niet op een programma"
Stemde overigens niet op FvD of PVV
80% in zwart leren giletquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Wij (als in, Günther en ik) kijken hier eens per week een concertregistratie van Depeche Mode uit de 80s tijdens het schoonmaken/opruimen van de benedenverdieping en dan vind ik het toch ook wel lastig, die shots van tienduizenden lui aan publiek zo op één grote hossende klontSnif!
Had je mijn tag gezien?quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Zet het dan ook vooral voor mezelf aan voor tijdens het boenen, want dan zing ik graag heel hard iets mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |