Ik geloof er echt geen bal van dat dat ooit gaat gebeuren. Ze stemden tot nu toe elke keer tegen de moties van de PvdD om dat te doen. Maar misschien heeft Kaag wel ruggengraat...quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:41 schreef gcjoel het volgende:
D66![]()
Ff snel die boeren halveren en doorrrr
Als het aan Tjeerd ligt...quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:42 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik geloof er echt geen bal van dat dat ooit gaat gebeuren. Ze stemden tot nu toe elke keer tegen de moties van de PvdD om dat te doen. Maar misschien heeft Kaag wel ruggengraat...
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:41 schreef gcjoel het volgende:
D66![]()
Ff snel die boeren halveren en doorrrr
Als je het over mij hebt, ik ben niet links.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:38 schreef derLudolf het volgende:
Genieton, links dat niet tegen hun verlies kan
Zo dan!quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar dat is wellicht te ingewikkeld voor een domme drol die sowieso geen reet begrijpt van levens met meer rimpelingen dan dat je klomp nog bij de ingang staat terwijl je er bij een separate uitgang uit moet.
Ik kom weer eens te laat lezenquote:
Oh wat shitquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als je het over mij hebt, ik ben niet links.
Ik ben wel buitengewoon chagrijnig omdat het kut gaat met mijn kind. Al een jaar of 7, maar toevallig vandaag net nog even wat kutter dan normaal.
Maar dat is wellicht te ingewikkeld voor een domme drol die sowieso geen reet begrijpt van levens met meer rimpelingen dan dat je klomp nog bij de ingang staat terwijl je er bij een separate uitgang uit moet.
Mis je niks aanquote:
Ik vermoed wel een deel D66 ja, maar ik vrees ook wel FvD . Er zitten helaas toch ook wel veel wappies in de linkse hoekquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:50 schreef derLudolf het volgende:
Hier en in de media hoorde ik veel mensen die op GL wilden gaan stemmen, dus was best bang dat ze groot zouden worden...
Maar fors verlies? Hebben die mensen strategisch D66 gestemd of waar zullen ze naartoe gegaan zijn?
Da's niet aan je post op te maken, dat het een andere reden had. Sterkte.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben wel buitengewoon chagrijnig omdat het kut gaat met mijn kind. Al een jaar of 7, maar toevallig vandaag net nog even wat kutter dan normaal.
Gatverdarrie Vanyel, sterkte voor julleiquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ook een tet in gestopt of gaat dat te ver?quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:51 schreef minilot het volgende:
Avondklok overschreden na noodhulp aan wanhopige buren met huilbaby (één van drie jonge kinderen) en w00t, zie het nu pas, vooralsnog 3 a 4 voor Volt!
D66 naar FvD, hehe, dat verwacht ik niet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vermoed wel een deel D66 ja, maar ik vrees ook wel FvD . Er zitten helaas toch ook wel veel wappies in de linkse hoek(Menig discussie mee proberen te voeren. Kansloos)
Is mantelzorg en magquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:51 schreef minilot het volgende:
Avondklok overschreden na noodhulp aan wanhopige buren met huilbaby (één van drie jonge kinderen) en w00t, zie het nu pas, vooralsnog 3 a 4 voor Volt!
Nur mit Ausweisquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is mantelzorg en mag
En Volt heeft stiekem veel binnen gehaald ja
Ja dat laatst het ik ook, ze stonden een stuk lager dus heb een lagere dame gestemd. Maar boeiend want had wel echt voorkeur voor haar dus nu komt ze er sowieso in als het kloptquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:51 schreef Barreltje het volgende:
Ok snap een aantal dingen niet zo..
Waarom cnadaasje niet blij is met d66 als 2e partij
En Waarom er meteen zo gebashed moet worden op ludolf..
Maar goed.. ik snap mensen toch al niet![]()
Ik ben iig blij met d66het strategisch stemmen op de nr 21 want net buiten de peiling is een beetje nutteloos geweest zo
Ze zegt dat linkse stemmers naar D66 of naar FvD overgelopen zijn, niet mensen van D66 naar FvD.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
D66 naar FvD, hehe, dat verwacht ik niet.
En wappies, die zitten volgens mij vooral aan beide zijkanten.
t wappies valt niet te praten. Of ze nou links of rechts zijn. Kneiterlinkse kennis heeft op haga gestemd, want die “begreep het tenminste “quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vermoed wel een deel D66 ja, maar ik vrees ook wel FvD . Er zitten helaas toch ook wel veel wappies in de linkse hoek(Menig discussie mee proberen te voeren. Kansloos)
Nah, had net al twee speciaalbiertjes op bij de pannenkoeken ookquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook een tet in gestopt of gaat dat te ver?
Oh ik vind D66 een heel pak beter dan het CDA of CU of PVV, dat wel.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:51 schreef Barreltje het volgende:
Ok snap een aantal dingen niet zo..
Waarom cnadaasje niet blij is met d66 als 2e partij
En Waarom er meteen zo gebashed moet worden op ludolf..
Maar goed.. ik snap mensen toch al niet![]()
Ik ben iig blij met d66het strategisch stemmen op de nr 21 want net buiten de peiling is een beetje nutteloos geweest zo
Ja, je moet wel een telefoon bij je hebben met het te downloaden en zelf in te vullen formulier erop. Of een printje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |