Leuk. Ja, die moet je wel hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Een beetje wel ... Een boek over een legendarische voetbal lokatie
Is er wel gevraagd of je je foto erin wilde?quote:
Nee ... het is zo'n elftalfotoquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is er wel gevraagd of je je foto erin wilde?
Zag er goed uitquote:
geen idee.. maar volgens mij had ik de foto alquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ja, dan werkt het weer anders.
De meeste teamfoto's toch wel vanuit de club?quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
geen idee.. maar volgens mij had ik de foto al
Laten we het houden op .. dat dat op verzoek wasquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag er goed uit![]()
tot hij het verziekte met ketchup
Ja zoiets iddquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De meeste teamfoto's toch wel vanuit de club?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:33 schreef chufi het volgende:
Team 77 volgens was het '' Denk wat we tegen Koeman speelden toenedit : we speelden tegen KoemanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:33 schreef chufi het volgende:
Team 77 volgens was het '' Denk wat we tegen Koeman speelden toenBlijft leuk zulk soort dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Ja ik weet het niet ... in 2005 ben ik er wel aan geopereerd ... maar dat was na een fiets ongelukquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
Blijft toch jammer dat het zomaar over kan zijn door je lichaam. Had het met een operatie misschien wel nog gekund?
Dat je niet in dienst hoefde is dan toch wel weer een klein beetje goed?
Das toch anders ja.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet ... in 2005 ben ik er wel aan geopereerd ... maar dat was na een fiets ongeluk
Ik ben het wel blijven proberen , de jaren erna... ging zo zo ... Maar uiteindelijk was het overquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das toch anders ja.
Als de tijd die je wel kon voetballen in ieder geval maar leuk was
Dat zijn vaak niet de leukste jaren, veel frustratie ...quote:Op donderdag 18 maart 2021 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben het wel blijven proberen , de jaren erna... ging zo zo ... Maar uiteindelijk was het over
Klopt.. die zijn kutquote:Op donderdag 18 maart 2021 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn vaak niet de leukste jaren, veel frustratie ...
Daarna niets iets als trainer of coach willen worden?quote:
Nee ... Ik had Beenhakker al en vd Gijp en Derksen ....quote:Op donderdag 18 maart 2021 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarna niets iets als trainer of coach willen worden?
Die was nooit voetballer, maar heeft het boek wel gepresenteerd gekregen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
Had je kunnen laten zien dat je beter was.
Eitje bij Beenhakker natuurlijk
Mooi toch om het aan zo iemand aan te bieden, grote naam wel.quote:Op donderdag 18 maart 2021 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Die was nooit voetballer, maar heeft het boek wel gepresenteerd gekregen.
Die woonde toen op 100m bij me vandaan
Hij is best wel oud ...quote:Op donderdag 18 maart 2021 00:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi toch om het aan zo iemand aan te bieden, grote naam wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 maart 2021 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is best wel oud ...Nog even voorzichtig mee zijn dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
quote:
quote:
+1 vervelender kan bijna nietquote:Op donderdag 18 maart 2021 11:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nare enge man is dat eigenlijk wel
quote:
Het is net zo zeker als dat Max dit jaar wereldkampioen gaat worden...quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:15 schreef chufi het volgende:
Laten we niet op de zaken vooruit lopen...
Ik heb ze wel eens gehad en zo zagen ze er iig niet uitquote:
Leuk!quote:
Wel als je er teveel op hebt en naar het restje kijkt,maar dat kan natuurlijk ook komen omdat we tegelijkertijd tulpjes aan het roken waren.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens gehad en zo zagen ze er iig niet uit
Mooiquote:
Leuk geworden.quote:
Ik heb van alles gerookt , maar tulpjes nietquote:Op donderdag 18 maart 2021 17:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wel als je er teveel op hebt en naar het restje kijkt,maar dat kan natuurlijk ook komen omdat we tegelijkertijd tulpjes aan het roken waren.
Hij is leuk gewordenquote:
Een konijn is een Ko Nijn!quote:
Je bent zelf....quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
Hehe, soort van weekend.
Wat een debiele werkweek was dit![]()
Yepquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent zelf....![]()
Nog 1 dag werken en dan ben ik een weekje vrijIk dacht er vanmorgen aan om maar gewoon te gaan werken want ik kan toch nergens heen of niets doen.
Een weekje vrij is inderdaad wel lekker, want het is erg druk geweest, maar ik ben die lockdown zoooooo zat.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep
Maar nog steeds
Aan de andere kant is een weekje geen werk ook lekker hoor. Gewoon even relaxen.
Anders neem je een halve week? Kan je toch nog even relaxen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een weekje vrij is inderdaad wel lekker, want het is erg druk geweest, maar ik ben die lockdown zoooooo zat.
Ja dat is ook zo.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep
Maar nog steeds
Aan de andere kant is een weekje geen werk ook lekker hoor. Gewoon even relaxen.
Ja, ook.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een weekje vrij is inderdaad wel lekker, want het is erg druk geweest, maar ik ben die lockdown zoooooo zat.
Mja een halve week vrij, een halve week werken, dat is het ook niet. Ik word ook steeds luier door die lockdownquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Anders neem je een halve week? Kan je toch nog even relaxen.
Die lockdown blijft nog even vrees ik
Manier zoeken om toch te bewegen?quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mja een halve week vrij, een halve week werken, dat is het ook niet. Ik word ook steeds luier door die lockdown
Ja dat denk ik ook wel, al moet ik nog zien of we in de zomer/najaar ook daadwerkelijk weg kunnen. Sowieso is het toch een goed idee om vakantie op te nemen, mensen gaan maar door met werken, dat is ook niet goed.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:49 schreef shiitake het volgende:
Ja, ook.![]()
Het wordt straks wel een probleem denk ik om af te stemmen met collega's voor vakantie. Iedereen spaart nu z'n dagen op om er hopelijk deze zomer of najaar op uit te kunnen.
Was je bezig op een gemeentewerf oid?quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:56 schreef Domnivoor het volgende:
Rare werkdag gehad. Ergens in een tuin gewerkt. De bewoners waren weg. De schoonmaakster liet me binnen maar ging zelf weg. Toen zat ik opgesloten in een tuin met een hoog hek eromheen.
Gelukkig kan ik goed klimmen
Mja daar moet ik me momenteel echt toe aanzetten.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Manier zoeken om toch te bewegen?
quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:56 schreef Domnivoor het volgende:
Rare werkdag gehad. Ergens in een tuin gewerkt. De bewoners waren weg. De schoonmaakster liet me binnen maar ging zelf weg. Toen zat ik opgesloten in een tuin met een hoog hek eromheen.
Op een gemeentewerf wonen toch geen mensen?quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Was je bezig op een gemeentewerf oid?
Nee, in een tuin.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Was je bezig op een gemeentewerf oid?
Dat klinkt als een leuke werkdagquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:56 schreef Domnivoor het volgende:
T is een uitbraakquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:56 schreef Domnivoor het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |