Ik was (uiteraard) de enige.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of een nog langere rij voordat je kunt stemmen en het dan ook nog verkapt trots melden.
Gelukkig zaten er voor het eerst geen boomers.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu val je in de categorie mensen die zich nog minder wat van de maatregelen aantrekken dan Thierry.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk hadden ze gewoon geen zin om weer de discussie aan te gaan aangezien het in die regio wemelt van de wappies.quote:
Niet echt eigenlijk.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hadden ze gewoon geen zin om weer de discussie aan te gaan aangezien het in die regio wemelt van de wappies.
Vaak hebben die mensen dat niet eens van zichzelf doorquote:Op woensdag 17 maart 2021 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hadden ze gewoon geen zin om weer de discussie aan te gaan aangezien het in die regio wemelt van de wappies.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vaak hebben die mensen dat niet eens van zichzelf door
Preciesquote:
Relax was maar een gebbetjequote:Op woensdag 17 maart 2021 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet van zichzelf door op een antwoord dat anderen hier niet zo zijn.
Uhm, juist ja.
Bij ons 'liep het de hele dag lekker door' aldus de mevrouw bij de ingang.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was echt geschokt dat er hier kennelijk veel wordt gestemd
Ik hoop dat je net zo verstandig stemt als @Littlerabbit en ikzelf!quote:
Heb jij inmiddels al wel gekeken waar wij vanaf nu voor staan?quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat je net zo verstandig stemt als @:Littlerabbit en ikzelf!
1 keer per jaar bikinidag in het parlement?quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij inmiddels al wel gekeken waar wij vanaf nu voor staan?
Weet je wel hoeveel werk dat is. Ik ben wel wat slogans tegengekomen en wat tweets, dat lijkt me een behoorlijk solide basis. We zijn in ieder geval groen en staan voor verbinding en zijn voor de zorgbonus en tegen de avondklok.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij inmiddels al wel gekeken waar wij vanaf nu voor staan?
Geef mij gewoon die mooie paarse jurk maar dan met een iets dieper decolletéquote:Op woensdag 17 maart 2021 17:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
1 keer per jaar bikinidag in het parlement?
Dan moet je wel kunnen stemmen, wie wel en wie niet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
1 keer per jaar bikinidag in het parlement?
Oke relax. Net de Wikipediapagina geopend maar daar werd ik weinig wijzer van en verder wil ik ook niet gaan in mijn researchquote:Op woensdag 17 maart 2021 17:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel werk dat is. Ik ben wel wat slogans tegengekomen en wat tweets, dat lijkt me een behoorlijk solide basis. We zijn in ieder geval groen en staan voor verbinding en zijn voor de zorgbonus en tegen de avondklok.
dag daarna heeft een of andere rukker op dumpert wel een mooie compilatie voor jequote:Op woensdag 17 maart 2021 17:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan moet je wel kunnen stemmen, wie wel en wie niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |