Eens.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
Mijn OP was toch een stuk beter, al zeg ik het zelf.
Fijn, zien we je morgen weer.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Topics van @:muskusboktor57 zijn zelden goed
Oke, opnieuw dan: Wat is er beste muskusboktor57?quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Doe niet zo kortaf, reetridder.
Ik ben het alweer kwijt. Misschien later.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oke, opnieuw dan: Wat is er beste muskusboktor57?
Ook prima, ik zie je mention wel weer verschijnen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ben het alweer kwijt. Misschien later.
Waar slaat dit op.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:45 schreef GGMM het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt over @:scrummie
maar hij is wel dom!
Bepaal ik zelf welquote:Op woensdag 17 maart 2021 16:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Reageer je pietluttige kut problemen niet op mij af. Bedankt.
Maatquote:Op woensdag 17 maart 2021 16:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Reageer je pietluttige kut problemen niet op mij af. Bedankt.
Ja gezinsbak was wel handig. Ben ook blij dat ik van mijn diesel af ben. De roverheid pakte me daarop.quote:
wel respect voor haar, kunnen die andere 149, nou vooruit ik maak er 145 van nog heel wat van lerenquote:
Zaterdag gelijk mee kunnen nemen, particulier he.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja gezinsbak was wel handig. Ben ook blij dat ik van mijn diesel af ben. De roverheid pakte me daarop.
Wanneer wordt jouw auto afgeleverd? Of heb je hem al?
Ideaal. Bevalt ie tot nu toe?quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zaterdag gelijk mee kunnen nemen, particulier he.
Ja heerlijk tot nu toequote:Op woensdag 17 maart 2021 16:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ideaal. Bevalt ie tot nu toe?
Leuk, veel plezier ermee!quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:08 schreef GGMM het volgende:
Leuk voor je Lenny veel plezier ermee
Mijn pakketje is binnen!
@:caland @:onlogisch @:maxi-mus @:scrummie (dit was die lamp waar ik je over vertelde) @:kingroland @:lenny_leonard
Meenen?quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik mocht het rode potlood helemaal niet meenen en voel mij bedrogen
@:afcniels ik heb mijn verantwoordelijkheid genomen.
Ik ook, aan ons heeft het in ieder geval niet gelegen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik mocht het rode potlood helemaal niet meenen en voel mij bedrogen
@:afcniels ik heb mijn verantwoordelijkheid genomen.
Volgende week een keer. Er moet nog een nieuwe distributieketting in. Grote beurt en apk.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja heerlijk tot nu toe
Wanneer mag jij hem ophalen?
Wie neemt tegenwoordig al die pakketjes van jou aan? nu je weer op kantoor zit. Wel een supply chain probleem in huize Caland.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk, veel plezier ermee!
Morgen wordt ook (EINDELIJK) mijn nieuwe telefoon geleverd
Ik hou jullie op de hoogte
Voor mij was het wellicht een straf omdat ik mijn mondkapje was vergeten op te doen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, aan ons heeft het in ieder geval niet gelegen.
@:Caland en @:Maxi-mus hadden ook al te maken met het grote onrecht dat ze hun potlood niet mee mochten nemen.
Binnen niet al te lange tijd koop je voor dat geld alleen nog maar een brood. #hyperinflatie. @aTypischquote:Op woensdag 17 maart 2021 17:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. 40-45 kilometer verderop.
Domme boer.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor mij was het wellicht een straf omdat ik mijn mondkapje was vergeten op te doen.
(ook geen commentaar op gehad trouwens)
Gewoon afhaalpuntje maat.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wie neemt tegenwoordig al die pakketjes van jou aan? nu je weer op kantoor zit. Wel een supply chain probleem in huize Caland.
Aso. Zo komen we nooit uit de crisis.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor mij was het wellicht een straf omdat ik mijn mondkapje was vergeten op te doen.
Daarom al mijn fiat eruit. Geen centen maar spullen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Binnen niet al te lange tijd koop je voor dat geld alleen nog maar een brood. #hyperinflatie. @:atypisch
Of een nog langere rij voordat je kunt stemmen en het dan ook nog verkapt trots melden.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:18 schreef GGMM het volgende:
Door mensen als @:maxi-mus komt er geen einde aan corona
Nu val je in de categorie mensen die zich nog minder wat van de maatregelen aantrekken dan Thierry.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |