abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198558896
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo, ik ben weer binnen.

Geen wouten gezien. Wederom doet de politie onder toeziend oog van Rutte NIETS.
@:caland
Klap in het gezicht van de zorg!

quote:
Ic-verpleegkundige: 'Dat mensen de maatregelen negeren voelt als een klap in mijn gezicht'
https://www.ad.nl/werk/ic(...)jn-gezicht~a1cddaf0/
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:21:24 #202
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198558939
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:18 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik bedoel dat je de maatregelen maar niets vindt.
Misschien ben je wel aangesproken vanmiddag net als Anton. Panisch op je plek gewezen zal allemaal wel loslopen.
Ik heb het niet over panisch gehad, ik werd gevraagd of ik met allebei mijn voeten op de stip wilde gaan staan. Mijn ene voet stond niet op de stip maar naar voren en dat vond de coronacoach kennelijk reden om mij te wijzen op het feit dat hij dat kennelijk een probleem vond. Dat gebeurde niet op een panische manier, dat heb ik nooit beweerd.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_198558947
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:18 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Ik spreek niet voor Popje, want weet niet precies wat er is voorgekomen en oordeel ook niet. Maar ik weet wel dat er aantal mensen op tilt slaan op moment dat iemand niet 100% de maatregelen volgt. Of dat nou bewust is of onbewust.
Goh ik vergat vorige week mijn mondkapje ergens. Daar zei iemand van de winkel wat van. Toen zei ik sorry, deed ik dat ding op en gingen we allebei weer verder. Dat zou je kunnen interpreteren als op tilt slaan, maar dat lijkt me wat overdreven.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_198558977
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:20 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Klap in het gezicht van de zorg!
[..]

https://www.ad.nl/werk/ic(...)jn-gezicht~a1cddaf0/
Misschien moest ik wel gewoon stemmen?
pi_198559008
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:21 schreef popje het volgende:

[..]

Ik heb het niet over panisch gehad, ik werd gevraagd of ik met allebei mijn voeten op de stip wilde gaan staan. Mijn ene voet stond niet op de stip maar naar voren en dat vond de coronacoach kennelijk reden om mij te wijzen op het feit dat hij dat kennelijk een probleem vond. Dat gebeurde niet op een panische manier, dat heb ik nooit beweerd.
Nee correct, dat is door elkaar gaan lopen. Maar dat je ALLEBEI in je vorige post met hoofdletters schreef was niet voor niets toch?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:25:46 #206
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198559110
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:23 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nee correct, dat is door elkaar gaan lopen. Maar dat je ALLEBEI in je vorige post met hoofdletters schreef was niet voor niets toch?
Ja dat zegt inderdaad iets over mijn mening over het feit dat ik erop gewezen word. Het klopt dat ik dat inderdaad nogal pietluttig vind.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_198559181
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:21 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Goh ik vergat vorige week mijn mondkapje ergens. Daar zei iemand van de winkel wat van. Toen zei ik sorry, deed ik dat ding op en gingen we allebei weer verder. Dat zou je kunnen interpreteren als op tilt slaan, maar dat lijkt me wat overdreven.
Paar weken geleden twee mannen flink opgefuckt gedrag zien vertonen tegenover een vrouw die notabene vanwege medische maatregelen geen mondkapje kon dragen (in een supermarkt). Een van die mannen (aanstichter) schreeuwde zelfs binnen 50 centimer bij mij vandaan naar haar toe dat hij het asociaal vond etc blabla. Maakt mij verder niet zoveel uit, maar die mannen leken aardig op tilt te slaan.
pi_198559228
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Misschien moest ik wel gewoon stemmen?
Vooruit dan :P
pi_198559358
Kind in de klas van mijn kind was maandag naar huis gestuurd met klachten en nu positief getest. Nu alles in quarantaine. Fijn dat de ouders haar zo naar school gebracht hebben.
Hopelijk leidt het niet tot een uitbraak...
pi_198559440
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo, ik ben weer binnen.

Geen wouten gezien. Wederom doet de politie onder toeziend oog van Rutte NIETS.
@:caland
Vandaag was er toch ook gezegd dat de politie niets deed vanwege het stemmen.

Maar op andere dagen zie ik ook nooit politie, gelukkig.
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:53:55 #211
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_198560109
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:31 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Kind in de klas van mijn kind was maandag naar huis gestuurd met klachten en nu positief getest. Nu alles in quarantaine. Fijn dat de ouders haar zo naar school gebracht hebben.
Oh jakkes, waarom doen ouders dat? Snap het niet. Ziek kind gewoon thuis houden en testen. Of ontwikkelde de klasgenoot pas klachten op school? En nu maar hopen dat je zoon/dochter het niet heeft.
(Un)masking for the greater good.
pi_198560378
https://www.ftm.nl/artike(...)vondklok-zwarte-doos

Deze al langsgekomen? Goed stuk over de wazige gang van zaken mbt de avondklok.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_198560825
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:14 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Helemaal niet zo raar hoor. Op een gegeven moment moet je gewoon kiezen waar je gelukkig van word, je perfect aan de maatregelen houden of gewoon een beetje doorgaan met leven.

Zoals tijdens het stemmen vandaag, werd ik twee keer aangesproken om mijn handen te desinfecteren (tijdens binnenkomst en bij het naar buiten gaan). Ik ga er geen probleem van maken en wil het best doen. Maar ga niet meer actief bezig houden met of ik mij perfect aan de maatregelen houd, het is wel een keer genoeg en er zijn genoeg anderen die er ook zo over denken.
De uitslag van de verkiezingen geeft wel aan dat de meeste mensen het wel prima vinden zo. Dus je hoeft ook geen (grote) versoepelingen te verwachten voor de komende 2 maanden.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_198560835
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:31 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Weet je zeker dat je kinderen hebt? Als ik kind thuis had gelaten bij de signalen was ze nog geen 1 keer naar school geweest.
pi_198561185
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 23:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

De uitslag van de verkiezingen geeft wel aan dat de meeste mensen het wel prima vinden zo. Dus je hoeft ook geen (grote) versoepelingen te verwachten voor de komende 2 maanden.
Huxley zei al in Brave New World: uiteindelijk accepteren mensen dat ze geketend zijn. En zijn ze tevreden of blij in die toestand.

Stel je voor. Een samenleving zo angstig dat ze nog wel even een paar maand in lockdown willen "just in case."
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_198564300
quote:

[..]

De meeste mensen worden dan ook niet of nauwelijks geraakt.
Dat komt dan niet verder als,"Ja, ik wil ook wel weer op het terras zitten dus we hebben het allemaal zwaar..."
Go hard or go home
  donderdag 18 maart 2021 @ 07:15:11 #217
22565 asco
Los in deze tent
pi_198564324
quote:

[..]

De zomer is wel voorbij ja.

Kunnen mensen alvast geld opzij leggen voor de verdubbeling van de energie factuur. Wordt wel mooi het klimaat gered!. 🤣🙄
pi_198564366
quote:
88s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:53 schreef Celestien het volgende:

[..]

Oh jakkes, waarom doen ouders dat? Snap het niet. Ziek kind gewoon thuis houden en testen. Of ontwikkelde de klasgenoot pas klachten op school? En nu maar hopen dat je zoon/dochter het niet heeft.
Kinderen met verkoudheidsklachten mogen zonder koorts gewoon naar school en hoeven niet thuis te blijven.
  Moderator donderdag 18 maart 2021 @ 07:29:19 #219
5428 crew  miss_sly
pi_198564427
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 07:22 schreef quirina het volgende:

[..]

Kinderen met verkoudheidsklachten mogen zonder koorts gewoon naar school en hoeven niet thuis te blijven.
Sinds de opening van de scholen op 8 februari geldt dit niet meer en moeten kinderen met verkoudheidsklachten ook thuis blijven.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 18 maart 2021 @ 07:36:29 #220
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_198564483
quote:

[..]

Ja, een grote meerderheid van de kiezers steunt de avondklok en de rest van de maatregelen, het is fijn dat dat nu duidelijk is. De volgende persconferentie zal een korte worden.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  donderdag 18 maart 2021 @ 07:44:07 #221
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_198564550
quote:

[..]

De meeste stemwijzers reppen met geen woord over een avondklok of sluiting van Horeca. De focus ligt meer op het verplichten van een mondkapje in openbare ruimtes en het vaccinatiebewijs. Daarnaast, wat had je moeten stemmen als je het niet eens was met de huidige gang van zaken?
pi_198564574
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 07:12 schreef Noek het volgende:

[..]

De meeste mensen worden dan ook niet of nauwelijks geraakt.
Dat komt dan niet verder als,"Ja, ik wil ook wel weer op het terras zitten dus we hebben het allemaal zwaar..."
Of weten niet meer wat ze missen.
I'll give you something to do
  donderdag 18 maart 2021 @ 07:48:00 #223
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_198564582
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:04 schreef popje het volgende:

[..]

Dat was in dit geval iemand met een hesje aan die de mensen in de rij langsliep met corona-instructies over het stemmen.
_O- serieus?

dit land..... :')
pi_198564601
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 07:47 schreef galantis het volgende:

[..]

Of weten niet meer wat ze missen.
Denk dat ze dat wel weten maar ze voelen het niet. Zeker nu de kleine kinderen weer naar school gaan en ze van dat probleem verlost zijn. "Niet mijn probleem.."
Go hard or go home
pi_198564654
quote:
9s.gif Op donderdag 18 maart 2021 07:51 schreef Noek het volgende:

[..]

Denk dat ze dat wel weten maar ze voelen het niet. Zeker nu de kleine kinderen weer naar school gaan en ze van dat probleem verlost zijn. "Niet mijn probleem.."
Kan ook ja. Merk het ook wel aan mezelf. Op een gegeven moment neem je een houding aan van: zoek het maar uit, doe maar waar je zin in hebt met je regeltjes, prik door deze zomer en daarna hebben we het er nooit meer over.
I'll give you something to do
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')