Ik moest van de coronacoach met ALLEBEI mijn voeten op de stip gaan staan en niet met een voet naar voren... ik word best iebel als iemand de hele tijd op alle kleine dingen let...quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:48 schreef galantis het volgende:
[..]
Schouderophalend maar mee akkoord gaan maar het is eigenlijk te triest voor woorden. Maar het is net niet kut genoeg om er echt een probleem van te maken want dan krijg je 'wat een kleine moeite!' en 'dan ga je toch niet stemmen!' door ruggengraatlozen naar je toe geslingerd.
Wat toevallig dat dit precies jou overkwam.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:32 schreef popje het volgende:
[..]
Ik moest van de coronacoach met ALLEBEI mijn voeten op de stip gaan staan en niet met een voet naar voren... ik word best iebel als iemand de hele tijd op alle kleine dingen let...
Voor dat soort idioten ben ik oostindisch doof.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:32 schreef popje het volgende:
[..]
Ik moest van de coronacoach met ALLEBEI mijn voeten op de stip gaan staan en niet met een voet naar voren... ik word best iebel als iemand de hele tijd op alle kleine dingen let...
Want?quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat toevallig dat dit precies jou overkwam.
Omdat ze een grote duim heeft.quote:
Dit overkwam mij vanmiddag in het Olympisch stadion, en is zeker niet verzonnen!quote:
Toevallig.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:53 schreef popje het volgende:
[..]
Dit overkwam mij vanmiddag in het Olympisch stadion, en is zeker niet verzonnen!
Want jij hebt nog geen mensen meegemaakt die helemaal panisch worden als je de regels niet 100% volgt?quote:
Klopt.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:58 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Want jij hebt nog geen mensen meegemaakt die helemaal panisch worden als je de regels niet 100% volgt?
Dat was in dit geval iemand met een hesje aan die de mensen in de rij langsliep met corona-instructies over het stemmen.quote:
Ik ook niet.quote:
Ah zo. Ik dacht dat je een hele cursus "hoe om te gaan met corona" had gehad.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:04 schreef popje het volgende:
[..]
Dat was in dit geval iemand met een hesje aan die de mensen in de rij langsliep met instructies over het stemmen.
Ik ookquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:05 schreef nostra het volgende:
[..]
Ah zo. Ik dacht dat je een hele cursus "hoe om te gaan met corona" had gehad.
En daarbij is het dus 'toevallig' dat het (als het al waar is) iemand overkomt die toch al niet zo van de maatregelen is.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar misschien is ons idee van panisch wel heel anders dan van sommige andere mensen.
Ik hou me al maanden aan de avondklok, de 1 persoon bezoek maatregel en de 1,5 meter afstand. Ik ga niet naar feestjes en werk inderdaad sinds kort af en toe op kantoor, maar dat is dan ook het enige. Hoezo zou ik me niet aan de maatregelen houden?quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En daarbij is het dus 'toevallig' dat het (als het al waar is) iemand overkomt die toch al niet zo van de maatregelen is.
Precies.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:11 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Jij komt ook weinig onder de mensen
Helemaal niet zo raar hoor. Op een gegeven moment moet je gewoon kiezen waar je gelukkig van word, je perfect aan de maatregelen houden of gewoon een beetje doorgaan met leven.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En daarbij is het dus 'toevallig' dat het (als het al waar is) iemand overkomt die toch al niet zo van de maatregelen is.
Je begrijpt dat je nu exact onderschrijft wat ik bedoel?quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:14 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Helemaal niet zo raar hoor. Op een gegeven moment moet je gewoon kiezen waar je gelukkig van word, je perfect aan de maatregelen houden of gewoon een beetje doorgaan met leven.
Zoals tijdens het stemmen vandaag, werd ik twee keer aangesproken om mijn handen te desinfecteren (tijdens binnenkomst en bij het naar buiten gaan). Ik ga er geen probleem van maken en wil het best doen. Maar ga niet meer actief bezig houden met of ik mij perfect aan de maatregelen houd, het is wel een keer genoeg en met mij genoeg anderen.
Dus jij zegt dat als iemand een keer niet oplet, en zich een keer minder scherp aan de maatregelen houdt, ja wat wil je daar eigenlijk mee zeggen?quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je begrijpt dat je nu exact onderschrijft wat ik bedoel?
Ik bedoel dat je de maatregelen maar niets vindt.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:12 schreef popje het volgende:
[..]
Ik hou me al maanden aan de avondklok, de 1 persoon bezoek maatregel en de 1,5 meter afstand. Ik ga niet naar feestjes en werk inderdaad sinds kort af en toe op kantoor, maar dat is dan ook het enige. Hoezo zou ik me niet aan de maatregelen houden?
Ik spreek niet voor Popje, want weet niet precies wat er is voorgekomen en oordeel ook niet. Maar ik weet wel dat er aantal mensen op tilt slaan op moment dat iemand niet 100% de maatregelen volgt. Of dat nou bewust is of onbewust.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je begrijpt dat je nu exact onderschrijft wat ik bedoel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |