dat heb ik gedaan, zijn er meer delen?quote:
Dit is deel 1: TV / [SBS6] Ik geloof in mij - Kansloze artiesten leedvermaakquote:Op donderdag 18 maart 2021 12:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat heb ik gedaan, zijn er meer delen?
daar is hij toch aan gereekst?quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dit is deel 1: TV / [SBS6] Ik geloof in mij - Kansloze artiesten leedvermaak
Het is helaas gelijk met VI. Maar de stukjes die ik heb gezien zijn hilarisch. Toch eens meer gaan zoeken.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nou ik heb deTOPSHOW
van maandag zojuist even teruggekeken.
Wat is die Dave een klaphark zeg.![]()
Ik kijk uit naar volgende week.
Ja, ik begreep zijn vraag niet goed geloof ikquote:
ik ookquote:
Het toppunt van onvrouwelijkheidquote:
Vond ik niet. Ze is zijn manager en hij is pas 17. Overziet niks.quote:Op maandag 22 maart 2021 21:37 schreef Szura het volgende:
Ah, de zangcoach speelt nu de moeder van Djioow
'verkeerde aanwijzingen gekregen' Wie gelooft zo'n buitenlander nou?quote:
Niels heeft zijn hart op de juiste plaatsquote:
Kon hem alleen als stomme sidekick, maar dit doet wel goed jaquote:Op maandag 22 maart 2021 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Niels heeft zijn hart op de juiste plaats
Eensquote:Op maandag 22 maart 2021 21:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kon hem alleen als stomme sidekick, maar dit doet wel goed ja
Ja.quote:Op maandag 22 maart 2021 21:45 schreef Szura het volgende:
Stond de vrouw van wall-E nou als danseres daar rechts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
Oma en haar partner. Ouders is nooit verteld....?? Ben benieuwdquote:Op maandag 22 maart 2021 21:38 schreef amaranta het volgende:
Hoe zit het nu met die oma’s.
Zijn het zijn beide oma’s. Of een oma met haar partner?
En waar zijn zijn ouders?
Hij heeft er wel veel tijd in gestoken!!1!11quote:Op maandag 22 maart 2021 21:57 schreef Szura het volgende:
[..]
En zelf is hij heel professioneel bezig
want hij zit al jaaaaaaaaaaaren in t vak......als amateurquote:Op maandag 22 maart 2021 21:57 schreef Szura het volgende:
[..]
En zelf is hij heel professioneel bezig
En niet zo'n klein beetje ook!?quote:
Dat weet ik, maar het is toch net een jongen!quote:Op maandag 22 maart 2021 21:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
I see what you did there. Het is Ivana
Echt ik vind Ivana echt een naar mens, zo niet sympathiek. En hij is zo lief voor haar. En dan reageert ze weer zo agressief. Echt een geweldige relatie. En ja, zingen kan ze niet. Wie heeft dat ooit tegen haar verteldquote:Op maandag 22 maart 2021 21:33 schreef amaranta het volgende:
Wat is Ivana een gruwelijk mens. En wie heeft haar verteld dat ze kan zingen?
Dat denk ik ook....quote:Op maandag 22 maart 2021 22:05 schreef BasEnAad het volgende:
Niels is alsnog helemaal klaar met Dave
Sidekick van Wilfred op de radio en Event manager bij Talpa radio. Niels van Baarlen heet hij voluit.quote:
Ahh, ik dacht al waar ken ik hem van..quote:
Is te beroemd..quote:Op maandag 22 maart 2021 22:12 schreef Szura het volgende:
Die Johan Kettenburg is nog amper in beeld geweest het hele seizoen
Thanks!quote:Op maandag 22 maart 2021 22:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Sidekick van Wilfred op de radio en Event manager bij Talpa radio. Niels van Baarlen heet hij voluit.
Daarvoor sidekick bij Evers staat op.
Behalve als hij gaat optreden, want dan is hij de zangerquote:
En wat voor.....quote:Op maandag 22 maart 2021 22:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Behalve als hij gaat optreden, want dan is hij de zanger
quote:Op maandag 22 maart 2021 22:19 schreef BasEnAad het volgende:
Rene gaat een boterhammetje eten, Rene gaat naar de WC en dan gaat Rene naar bedje toe.
Weinig soap bij die man, op zijn fans na.quote:Op maandag 22 maart 2021 22:12 schreef Szura het volgende:
Die Johan Kettenburg is nog amper in beeld geweest het hele seizoen
Lekker in de derde persoon pratend ook.quote:Op maandag 22 maart 2021 22:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Behalve als hij gaat optreden, want dan is hij de zanger
Immens vervelend wijfquote:
Ik vond dat juist een onderdanige/onzekere actie, dat schouderklopje. Hij wist geen raad met de reactie van Niels op het handen schudden. Denk dat Dave heel goed door had dat hij het bij Niels niet meer goed kon maken.quote:Op maandag 22 maart 2021 23:23 schreef Pap89 het volgende:
Dat stukje dat Dave van die desinfectie op zijn eigen hand spuit en een hand wilt geven.
🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲
Wat dus niet gebeurde en daarna toch nog ff dominant die vent op zijn schouder klopte.
Wat een vent.
Die man heeft echt een stylist nodig en niet een vriendin die vol leedvermaak geniet van zijn failures.quote:Op maandag 22 maart 2021 22:22 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Omg die buik die door bloesje naar buiten komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Ja maar Niels is wel een aansteller, geef die gozer gewoon een hand, klaar. Hij deed dit echt omdat er camera's bij waren. Het was allemaal zo overdreven en overact.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:22 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ik vond dat juist een onderdanige/onzekere actie, dat schouderklopje. Hij wist geen raad met de reactie van Niels op het handen schudden. Denk dat Dave heel goed door had dat hij het bij Niels niet meer goed kon maken.
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die man heeft echt een stylist nodig en niet een vriendin die vol leedvermaak geniet van zijn failures.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat Niels helemaal klaar was met die gast...en begrijpelijk hahaquote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja maar Niels is wel een aansteller, geef die gozer gewoon een hand, klaar. Hij deed dit echt omdat er camera's bij waren. Het was allemaal zo overdreven en overact.
heeft een enorme staat van dienst als producer van evenementenquote:Op maandag 22 maart 2021 21:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kon hem alleen als stomme sidekick, maar dit doet wel goed ja
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:52 schreef JJ76 het volgende:
[..]En terecht wat een naar wijf die Ivana.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
De vriendin van Rutger maakt het er niet beter op. Maar voor zijn genre is het wel tof.quote:Op maandag 29 maart 2021 21:32 schreef StephanL het volgende:
Alleen al die intro is om te gierenRutger vind ik op zich niet eens zo lelijk zingen. Alleen zijn uitstraling is niks
Hij is beroemd!quote:Op maandag 29 maart 2021 21:36 schreef Szura het volgende:
Opa denkt dat de vrouwen nu in de rij staan voor Rutger
Zou hij niet meer mee willen werken?quote:Op maandag 29 maart 2021 21:47 schreef Snowsquall het volgende:
Is Dave al helemaal uit de serie geknipt?
Juist!!quote:Op maandag 29 maart 2021 21:47 schreef BasEnAad het volgende:
Die verhaallijn met die cameramannen boeit me niet zo. Ik wil Dave en Gio!!![]()
Said is echt dom.......en die wil het ooit overnemenquote:
DIe kan je flink uitbuiten ja.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:06 schreef StephanL het volgende:
Gaat best flink wat geld in om zo te zien in artiesten van het kaliber B tot D
Is Rutger na Ivana ook nog zijn baan kwijt na deze uitzending.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:10 schreef Szura het volgende:
Ziekmelding voor Shownieuws
Waarom is dit programma geen permanente real life soap? Ik kan hier de hele week naar kijken.
Heerlijk hey. Genieten met een grote G.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:10 schreef Szura het volgende:
Ziekmelding voor Shownieuws
Waarom is dit programma geen permanente real life soap? Ik kan hier de hele week naar kijken.
De Leblancshopquote:Op maandag 29 maart 2021 22:26 schreef praadje het volgende:
Iemand interesse in een gadget van Rene?
https://leblancshop.nl/?f(...)3PLMObnG4HriBpSF2rVI
Wat een afval staat er op dat kanaalquote:
Ook echt vandaag online gezetquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:10 schreef JJ76 het volgende:
Geweldig fragment
René die de platenbaas feliciteert, met het feit dat René contract tekent.![]()
het ergste is, dat ik denk dat er daadwerkelijk vrouwen zijn die zo zijn. Overal is markt voorquote:Op maandag 29 maart 2021 21:36 schreef Szura het volgende:
Opa denkt dat de vrouwen nu in de rij staan voor Rutger
wowowow en het succes op TV Oranje en dergelijkequote:Op maandag 29 maart 2021 22:18 schreef Szura het volgende:
De Accordeans hebben een dansleraar moeten betalen voor een clipje met 5000 views
lekker hoor, hier heeft een dansleraar een mooi factuurtje voor kunnen schrijvenquote:
Maar hij heeft wel een handicap toch? Dacht eerst downie maar dat is 't niet. Maar kijkt toch niet normaal uit z'n ogen?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het ergste is, dat ik denk dat er daadwerkelijk vrouwen zijn die zo zijn. Overal is markt voor
LoL.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 01:33 schreef Szura het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)0&id=102906075229990
https://m.facebook.com/st(...)nchor_composer=false
@:steven_stil
Saïd en Ron kijken ook op Fok
niet dat ik weetquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een handicap toch? Dacht eerst downie maar dat is 't niet. Maar kijkt toch niet normaal uit z'n ogen?
Dit bestaat dus echt he.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lekker hoor, hier heeft een dansleraar een mooi factuurtje voor kunnen schrijven
Mijn kind maakt nog professionelere filmpjes op TikTok .quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lekker hoor, hier heeft een dansleraar een mooi factuurtje voor kunnen schrijven
zakenman!quote:
Zonder Derksen is het afgelopen ja.quote:
Te laatquote:Op maandag 5 april 2021 21:45 schreef Szura het volgende:
Hij zit straks al het brood zelf op te vreten
Hij was al begonnen iddquote:Op maandag 5 april 2021 21:45 schreef Szura het volgende:
Hij zit straks al het brood zelf op te vreten
Nou, de ene kon het wel helemaal meezingenquote:Op maandag 5 april 2021 21:58 schreef R-woud93 het volgende:
Die jongens zitten daar ook gewoon voor een goed verhaal voor in de kroeg
Ook wel een simpele tekst natuurlijkquote:Op maandag 5 april 2021 22:00 schreef Nine. het volgende:
[..]
Nou, de ene kon het wel helemaal meezingen
Tuurlijk!quote:
Alles voor de....quote:Op maandag 5 april 2021 22:22 schreef Szura het volgende:
Nog even de boedelscheiding bespreken met je fans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |