Gelukkig dat we het eens zijnquote:Op woensdag 17 maart 2021 15:21 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Oh je hebt helemaal gelijk hoor!
Deze 'delletjes' trekken ook een bepaald type man aan.
Soort zoekt soort zullen we maar zeggen
Om er zelf op te kunnen springen?quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:29 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Gelukkig dat we het eens zijn![]()
Ik zou willen toevoegen dat ik m’n hond nog van A2 zou trappen op dierendag
Tja, het is natuurlijk wel een catch deze wereldster en als ik een delletje zou zijn zou ik er natuurlijk serieus over nadenken...quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:30 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Om er zelf op te kunnen springen?
Zulke optredens kunnen dus niet want niet iedereen houdt zich aan de regels om zich naderhand ook te laten testen.quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht, waar lijkt die toch op...
[ afbeelding ]
Vooral die neus.
Die zetten gewoon een leuke filter op hun ogen. Barbie heeft diezelfde lege blik.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:48 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ze heeft een rare, lege uitstraling. Ik kan er de vinger niet helemaal op leggen.
Het is niet dat ik influencers die zichtbaar veel bezig zijn met uiterlijkheden per definitie leeg of oppervlakkig vind, maar het is echt haar blik.
Nou idd, wat een kleuterwoord was dat, en daar begon een interview tussen twee vijftigers zo ongeveer mee, je wist gelijk was het niveau was.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:55 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Op de voet gevolgd door verdrietholletje
Beetje raar idd dat 16-18% zich daar daar gewoon niet aan houdt, zo werkt zo'n proefevenement dus niet goed, wat mij betreft ben je sowieso uitgesloten van verdere proefevenementen als je je achteraf niet weer laat testen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:26 schreef maily het volgende:
[..]
Zulke optredens kunnen dus niet want niet iedereen houdt zich aan de regels om zich naderhand ook te laten testen.
Juist.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje raar idd dat 16-18% zich daar daar gewoon niet aan houdt, zo werkt zo'n proefevenement dus niet goed, wat mij betreft ben je sowieso uitgesloten van verdere proefevenementen als je je achteraf niet weer laat testen.
Nouja, misschien kwam het wel van Dreetje af. We weten dat hij het fijn vindt om lekker iemand in zijn bek te spetteren lallen zingenquote:Op woensdag 17 maart 2021 18:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, als het besmettingen in het publiek waren.
Telkens als die Djarno in 't spel is gaat 't fout met dat Hazes gebakkie, ik verdenk hem ervan die kabouter steeds op te hitsen, eerst met Bridget, en nu met die zoeloequote:Op woensdag 17 maart 2021 18:31 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Holmaat djarrrr is jarig raad eens wie het liked? Just Sarah ze vallen ook echt niet op hoor .
Dus voor de show riep hij in de media dat zijn moeder gek was en dat het niet meer ging en dat hij blij was dat het contact met z’n zus ineens weer goed was. Wat een treurnis.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:47 schreef letmehearyouscream het volgende:
Uhoh Raggel is uit de school geklapt in Story. Toen zij en haar geldkraantje Antwee zogenaamd ruzie hadden, hadden ze gewoon stiekem contact. Ze spraken vaak urenlang met elkaar maar Mo mocht hier niets van weten. Raggel vond het onterecht dat Mo vervolgens de eer kreeg dat zij hen verzoend had, maar heeft het toen maar zo gelaten. Tot nu.
Wat onwijs vals. Als kamp Mo nu stil blijft, zou ik dat echt heel knap vinden. Ik zou het niet kunnen.
Dat staat toch exact twee posts boven jouquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:50 schreef AgnesGru het volgende:
Volgens het sap kanaal hadden Dré en Raggel stiekem al die tijd contact met elkaar. Monique mocht dat dus niet weten. Volgens Raggel steekt het wel dat Mo gezien werd als reden van de verzoening.
Als ik kamp Mo was zou ik het lekker laten gaan en nooit meer energie aan die kleuters verspillen. Hoofdstuk sluiten en door.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:47 schreef letmehearyouscream het volgende:
Uhoh Raggel is uit de school geklapt in Story. Toen zij en haar geldkraantje Antwee zogenaamd ruzie hadden, hadden ze gewoon stiekem contact. Ze spraken vaak urenlang met elkaar maar Mo mocht hier niets van weten. Raggel vond het onterecht dat Mo vervolgens de eer kreeg dat zij hen verzoend had, maar heeft het toen maar zo gelaten. Tot nu.
Wat onwijs vals. Als kamp Mo nu stil blijft, zou ik dat echt heel knap vinden. Ik zou het niet kunnen.
Da's het beste. Ik zou het echter wel begrijpen als de maat een keer vol is.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:03 schreef Mishu het volgende:
[..]
Als ik kamp Mo was zou ik het lekker laten gaan en nooit meer energie aan die kleuters verspillen. Hoofdstuk sluiten en door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |