Je hebt eigenlijk zo goed als onbeperkt recht op verlof hiervoor, dat is heel duidelijk in de wet beschreven dat je daar als werkgever aan mee moet werken, mocht je dat nog niet weten. (Ik werk bij HR).quote:Op woensdag 21 juli 2021 08:58 schreef June. het volgende:
@:B.ertha hoe is het nu?
Ik hoor nu ook officieel in dit topic helaas. Zojuist gebeld voor start IUI.. Ditmaal zonder clomid maar meteen injecties tot aan ovulatie. Zie er wel wat tegenop.
Begin ook nog eens met een nieuwe baan dus dat is ook top met al die echo's
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:57 schreef Bottoms_up het volgende:
1 mooie knipper
Wat een opluchting! Op naar de volgende horde. Maar eerst even genieten
Nee, ze weten het nog niet. Scheelt wel dat mijn werk zowat naast het ziekenhuis is dus reistijd is nul zegmaar. Misschien hoef ik het ook niet eens te vertellen, ik moet nog maar ff bekijken.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 17:18 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Wanneer heb je de startecho? Of ben je inmiddels al begonnen?
De echo's met je baan combineren is inderdaad erg pittig. Vooral als je een niet zo begripvolle werkgever hebt of zoals jij met een nieuwe baan start. Weet je leidinggevende er al van?
Wat ontzettend fijn, go kleine boonquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:57 schreef Bottoms_up het volgende:
1 mooie knipper
Wat een opluchting! Op naar de volgende horde. Maar eerst even genieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:05 schreef B.ertha het volgende:
10 dagen na mijn TP, donderdag mag ik officieel testen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wauw! Dubbel gefeliciteerd
![]()
Ik hoop zo dat mijn TP volgende maand net zo'n succes mag zijn![]()
10 dagen na mijn TP, donderdag mag ik officieel testen....Jaaaa wat een goed nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zeker een goed verjaardagscadeau, gefeliciteerd nog!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
10 dagen na mijn TP, donderdag mag ik officieel testen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jaaaa gefeliciteerd!!
10 dagen na mijn TP, donderdag mag ik officieel testen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Van harte gefeliciteerd!
![]()
10 dagen na mijn TP, donderdag mag ik officieel testen....Gefeliciteerd B.ertha!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prachtige strepen!
Ik hoop dat deze positive flow aanhoudt bij mijn evt terugplaatsing volgende maand
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:28 schreef Peacefulll het volgende:
[..]Wauw! Dubbel gefeliciteerd
![]()
Ik hoop zo dat mijn TP volgende maand net zo'n succes mag zijn
Ik hoop met jullie mee! Streepjesregenquote:Op maandag 26 juli 2021 07:14 schreef MiNi1981 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd B.ertha!!![]()
Prachtige strepen!
Ik hoop dat deze positive flow aanhoudt bij mijn evt terugplaatsing volgende maand
10 dagen na mijn TP, donderdag mag ik officieel testen....Oooh wat goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |