Vind je het ook niet jammer dat je mods en FA's niet kan blokken??quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:23 schreef aTypisch het volgende:
ik heb ook bijgedragen aan de nieuwe tesla van danny met een abonnement
#supportyourlocals
ik wilde graag de bloklijst uitproberen en ben erg tevreden
10/10
einde review
Wie valt je lastig dan. Ik snap die bloklijst niet zo. Hoewel, als iemand je echt lastig valt neem ik aan dat de crew daar wat aan kan doen. Dus het is meer voor als je je mateloos ergert aan iemand zijn posts? Lijkt me overdreven.quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:23 schreef aTypisch het volgende:
ik heb ook bijgedragen aan de nieuwe tesla van danny met een abonnement
#supportyourlocals
ik wilde graag de bloklijst uitproberen en ben erg tevreden
10/10
einde review
moet jij wetenquote:Op woensdag 17 maart 2021 14:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wie valt je lastig dan. Ik snap die bloklijst niet zo. Hoewel, als iemand je echt lastig valt neem ik aan dat de crew daar wat aan kan doen. Dus het is meer voor als je je mateloos ergert aan iemand zijn posts? Lijkt me overdreven.
nee hoorquote:Op woensdag 17 maart 2021 14:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vind je het ook niet jammer dat je mods en FA's niet kan blokken??
Okeequote:
goed zo!quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee![]()
![]()
Ik heb momenteel niemand in mijn bloklijkst staan. Heb ook met niemand echt moeite momenteel..
bloklijkstquote:Op woensdag 17 maart 2021 14:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee![]()
![]()
Ik heb momenteel niemand in mijn bloklijkst staan. Heb ook met niemand echt moeite momenteel..
quote:
[quote]quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wie valt je lastig dan. Ik snap die bloklijst niet zo. Hoewel, als iemand je echt lastig valt neem ik aan dat de crew daar wat aan kan doen. Dus het is meer voor als je je mateloos ergert aan iemand zijn posts? Lijkt me overdreven.
Hier wordt niet geroddeldquote:Op woensdag 17 maart 2021 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb gwailow en nog zo’n andere randdebiel geblokkeerd staan. Werkt eigenlijk best prima
De tweede is blijkbaar @Mikeyttquote:
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:27 schreef GGMM het volgende:
Iets van Rituals gewonnen bij de Postcodeloterij
@:scrummie
Toen kwam Peter uit de kast.quote:
Ik kan het wel raden, is een D66 spammerd merkte ik in het verkiezingen gedeelte.quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
De tweede is blijkbaar @:mikeytt
Geen idee waarom eigenlijk (dus ik ga er vanuit dat het een randdebiel is)
Dat is het zeker.quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
De tweede is blijkbaar @:mikeytt
Geen idee waarom eigenlijk (dus ik ga er vanuit dat het een randdebiel is)
Ja leuk, een partij vol massaverkrachters steunen.quote:
Misschien omdat die het meeste last hebben van massaimmigratie. Zomaar even een punt dat elk intelligent persoon zou kunnen bedenken.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:03 schreef Mikeytt het volgende:
Van dat tokkie PVV volk
Vraag me echt af wat je dan bezielt. Niet voor niets dat de PVV elke verkiezing de laagst opgeleide kiezers trekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |