quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ah oké.quote:
Hij houdt van alles.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:39 schreef KennyPowers het volgende:
Bij mij gaat alles naar binnen #nohomo
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:43 schreef DKUp het volgende:
Ahhhhhh, Den Haag wordt weer in zonnetje gezet.....
Ben je Hagenees danquote:
Serieus?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:44 schreef Kanaroe het volgende:
Van achter lyceum, van voren museum (Loek)
Eerder deze danquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:45 schreef Rickocum het volgende:
Is dit @:Jimbo. Die heeft ook een knotje.
Je komt zekers niet uit Den Haag of wel soms?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:43 schreef DKUp het volgende:
Ahhhhhh, Den Haag wordt weer in zonnetje gezet.....
potentie voor een songtekstquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik de controle verlies
Ik wil duidelijkheid
Het kan alle kanten op
Een grijs gebied is moeilijk
Oh ze heeft echt een angststoornis. Ik neem m’n woorden terug.
Mogelijkheden.....quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:45 schreef KennyPowers het volgende:
ik heb een leuke 4e of 5e date nodig om mijn ziel te reinigen
of een emmy diepte-gesprek
Oh ik had jou ergens in Leiden in m’n hoofd.quote:
De bingokaart is al even geleden.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:48 schreef DKUp het volgende:
Depressief geweest, ze zijn er beter uitgekomen....
Of een biecht moment van Marco Borsatoquote:
Ik probeer het nog een beetje levend te houden, maar ja BNNVARA helpt vaak niet meer mee.....quote:
Pino of een Smurf?quote:
Maar wat zou er met zijn tanden gebeurd zijn??quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:51 schreef NoCigar het volgende:
Loek ziet er 15 jaar ouder uit weer. Heeft zijn halve leven weggesnoven (zouden nare mensen met vooroordelen zeggen).
100%. Nog intelligent ook. Handig voor ervoor en erna.quote:
Kwaliteit boven kwantiteit, mijn waerde!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:52 schreef DKUp het volgende:
We krijgen toch nog twee dates?
Er is een te lange aanloop....
Dan pas je je eigen naam toch aan naar Marije desnoods hequote:
Goeie benen idd.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:58 schreef Rickocum het volgende:
Wel een schatje patatje! Wat een stelten! Noice.
quote:
Zeker als je in het eerste van Barcelona speelt.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:02 schreef NoCigar het volgende:
Ik zou zo balen als ik Frenkie zou heten, maar het went vast.
Ik zou gewoon school overslaan en direct naar de Amsterdamse onderwereld verkassen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:02 schreef NoCigar het volgende:
Ik zou zo balen als ik Frenkie zou heten, maar het went vast.
ik weet niet wat ik van die andere vindquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:05 schreef Rickocum het volgende:
"Communicaaaassssieeeejjj"
IK HAAT HAAR ECHT HOU OP GVD HOU MIJ TEGEN JONGENS EN DAMES.
Die wil ik ook haten maar dat gevoel overheerst een stuk minder.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:05 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik van die andere vind
muziek showquote:
Die Hagenees?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:12 schreef Mani89 het volgende:
Hahahaha die kapseltje van die man net haha. Die moet echt in de OP.
En de cokerush dat maar niet wil zakkenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Frenkie behoorlijk zenuwachtig is. En bezig met de camera en het hele spul eromheen.
Dat kan ook meespelen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Frenkie behoorlijk zenuwachtig is. En bezig met de camera en het hele spul eromheen.
beetje als het laatste uit een beker slurpen met een rietjequote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:13 schreef cherrycoke het volgende:
mevrouw, houd eens op met dat bord schrappen.
Gewoon een B&B opgezochtquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Voor de duinen in zicht al omgedraaid. Geloof er niks van.Die redactie
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:19 schreef tja77 het volgende:
Typerend dat wanneer er 2 homo’s of biseksuelen heren zitten ze zelden tot nooit neerbuigend over het andere geslacht zijn. Zijn het echter 2 biseksuelen vrouwen, dan MOET er persé gezegd worden dat mannen kortzichtig, oppervlakkig enz. zijn.
Omdat homo’s beste vriendinnen zijn met vrouwen en ze houden van vrouwelijk gedoe.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:19 schreef tja77 het volgende:
Typerend dat wanneer er 2 homo’s of biseksuelen heren zitten ze zelden tot nooit neerbuigend over het andere geslacht zijn. Zijn het echter 2 biseksuelen vrouwen, dan MOET er persé gezegd worden dat mannen kortzichtig, oppervlakkig enz. zijn.
Nee, omdat biseksuele vrouwen teleurgesteld zijn in mannen moeten alle mannen het ontgelden. Alsof alle mannen hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat homo’s beste vriendinnen zijn met vrouwen en ze houden van vrouwelijk gedoe.
Die frustratie is er ook bij hetero mannen. Zelfs hier in dit topic. Als een vrouw in First Dates de man niet wil, druipt de frustratie er bij sommigen vanaf.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, omdat biseksuele vrouwen teleurgesteld zijn in mannen moeten alle mannen het ontgelden. Alsof alle mannen hetzelfde zijn.
Dat eerste heb ik nog niet echt gemerkt hier, wel dat mannen hier er een hekel aan hebben dat de dame zich gedraagt alsof ze open staat voor een tweede date ten tijde van het betaalmoment (waardoor de man galant alle kosten op zich neemt) en vervolgens bij het beslismoment zij hem hard afwijst.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die frustratie is er ook bij hetero mannen. Zelfs hier in dit topic. Als een vrouw in First Dates de man niet wil, druipt de frustratie er bij sommigen vanaf.![]()
Desalniettemin zijn mensen die huilen over mannen of vrouwen idd sneu.
Zolang ze maar tweedehands bier drinkenquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:32 schreef Poefbank het volgende:
Het is niet zo leuk als vrouwen bier drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |