quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ah oké.quote:
Hij houdt van alles.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:39 schreef KennyPowers het volgende:
Bij mij gaat alles naar binnen #nohomo
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:43 schreef DKUp het volgende:
Ahhhhhh, Den Haag wordt weer in zonnetje gezet.....
Ben je Hagenees danquote:
Serieus?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:44 schreef Kanaroe het volgende:
Van achter lyceum, van voren museum (Loek)
Eerder deze danquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:45 schreef Rickocum het volgende:
Is dit @:Jimbo. Die heeft ook een knotje.
Je komt zekers niet uit Den Haag of wel soms?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:43 schreef DKUp het volgende:
Ahhhhhh, Den Haag wordt weer in zonnetje gezet.....
potentie voor een songtekstquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik de controle verlies
Ik wil duidelijkheid
Het kan alle kanten op
Een grijs gebied is moeilijk
Oh ze heeft echt een angststoornis. Ik neem m’n woorden terug.
Mogelijkheden.....quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:45 schreef KennyPowers het volgende:
ik heb een leuke 4e of 5e date nodig om mijn ziel te reinigen
of een emmy diepte-gesprek
Oh ik had jou ergens in Leiden in m’n hoofd.quote:
De bingokaart is al even geleden.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:48 schreef DKUp het volgende:
Depressief geweest, ze zijn er beter uitgekomen....
Of een biecht moment van Marco Borsatoquote:
Ik probeer het nog een beetje levend te houden, maar ja BNNVARA helpt vaak niet meer mee.....quote:
Pino of een Smurf?quote:
Maar wat zou er met zijn tanden gebeurd zijn??quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:51 schreef NoCigar het volgende:
Loek ziet er 15 jaar ouder uit weer. Heeft zijn halve leven weggesnoven (zouden nare mensen met vooroordelen zeggen).
100%. Nog intelligent ook. Handig voor ervoor en erna.quote:
Kwaliteit boven kwantiteit, mijn waerde!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:52 schreef DKUp het volgende:
We krijgen toch nog twee dates?
Er is een te lange aanloop....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |