Ditquote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:41 schreef Vasilevski het volgende:
Ze is weg mensen, het is voorbij. Ja een ontzettend dom kind, die moet nu op de blaren zitten. Vind het wel wat dat ze nu met naam en toenaam op het hele internet staat. Laat gewoon met rust man, die komt geen stembureau meer binnen behalve om zelf te stemmen.
"straks"?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:07 schreef Fok-it het volgende:
Fijn. Nog meer zwakzinnigen die straks over een complot gaan huilen.
Ja, wanneer Cherry geen 40 zetels behaald.quote:
Heb je al op Twitter gekeken?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, wanneer Cherry geen 40 zetels behaald.
Jij denkt werkelijk dat werkgevers haar geen baan geven vanwege een of ander ongepast kutgrapje?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:38 schreef Oostwoud het volgende:
Exemplarisch voor de verveelde vanzelfsprekendheid waarmee dit slag mensen in het leven staat. Je durft dit er alleen uit te gooien als je 1. Rijke ouders hebt, 2. Een sociale omgeving kring hebt die je nooit corrigeert, 3. er een door onderwijs, cultuursector en media geschapen klimaat is waarin zij wel even aangeven wat de juiste mening is.
Wat Lisa betreft, dat wordt na de studie tot vervelens toe solliciteren, want toekomst vergooid en uiteindelijk het 'liefje' worden van een stuk oudere, geslaagde, dikkige VVD'er die haar vooral als accessoire ziet.
Ik zie er de grap niet van in, zeker niet als je bij een stembureau werkt.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat werkgevers haar geen baan geven vanwege een of ander ongepast kutgrapje?
Volgens mij kan ze zo bij een reisbureau beginnen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat werkgevers haar geen baan geven vanwege een of ander ongepast kutgrapje?
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:56 schreef MrBadGuy het volgende:
wat mij betreft had haar stemrecht ook afgenomen mogen worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |