En Lilian heeft ook gehuild toen Bartje met de baco tang via de achterdeur binnen brak.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende: [..] Kaag ziet er niet uit alsof ze ooit gehuild heeft. Ploumen wel.
Wat een kutwijfquote:Op dinsdag 16 maart 2021 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb Ploumen meerdere keren gesproken op MKB congressen. Op het podium speelt ze de dommige, goeïge boerin, maar daarbuiten is het een bitch die te lelijk is om zo arrogant te zijn.
Nou ja alle politici spelen een act op het podium natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb Ploumen meerdere keren gesproken op MKB congressen. Op het podium speelt ze de dommige, goeïge boerin, maar daarbuiten is het een bitch die te lelijk is om zo arrogant te zijn.
Nee, je had gewoon de laatste postquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:00 schreef DonRaja het volgende:
Oh, ik ging blijkbaar door het slotje...
Ze komt daar ook vertellen dat ze het hele MKB om zeep wil helpen?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De meeste schijnen ook buiten het podium erg mee te vallen, behalve Klaver (en Ploumen dus)quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja alle politici spelen een act op het podium natuurlijk.
Maar goed om te weten dat de Ploumen-act net zo kut is als haar echte persoonlijkheid
Ze mag van mij een zetel op zo'n vluchtelingenbootje.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt het in de lijn der verwachtingen dat zij een zetel gaat krijgen
Ik denk dat Nanninga en Simons ook niet meevallen maar die spelen volgens mij sowieso geen act op het podium.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De meeste schijnen ook buiten het podium erg mee te vallen, behalve Klaver (en Ploumen dus)
Ik heb er een hard hoofd in. Volt wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt het in de lijn der verwachtingen dat zij een zetel gaat krijgen
Ik zie nu dat mijn bovenbuurvrouw een Bij1-poster heeft hangen tegen haar raam.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze mag van mij een zetel op zo'n vluchtelingenbootje.
Ben wel tegen racisme trouwens.
Kut Voltquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb er een hard hoofd in. Volt wel.
Maat. Heb jij onze grote vriend @7Eleven nog een beetje gesproken de laatste tijd?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb er een hard hoofd in. Volt wel.
Woon jij naast Akwasi?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie nu dat mijn bovenbuurvrouw een Bij1-poster heeft hangen tegen haar raam.
Hij is zo schuw! Snap er niks van.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Maat. Heb jij onze grote vriend @:7Eleven nog een beetje gesproken de laatste tijd?
quote:
Hoop blabla over duurzaam ondernemen. Ik heb daar wel geleerd wat het werkelijke doel van de ambassades is: zoveel mogelijk oude legermeuk verkopen aan de landen waar ze zitten. Ze hebben zelfs onderlinge wedstrijden.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze komt daar ook vertellen dat ze het hele MKB om zeep wil helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |