En Lilian heeft ook gehuild toen Bartje met de baco tang via de achterdeur binnen brak.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende: [..] Kaag ziet er niet uit alsof ze ooit gehuild heeft. Ploumen wel.
Wat een kutwijfquote:Op dinsdag 16 maart 2021 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb Ploumen meerdere keren gesproken op MKB congressen. Op het podium speelt ze de dommige, goeïge boerin, maar daarbuiten is het een bitch die te lelijk is om zo arrogant te zijn.
Nou ja alle politici spelen een act op het podium natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb Ploumen meerdere keren gesproken op MKB congressen. Op het podium speelt ze de dommige, goeïge boerin, maar daarbuiten is het een bitch die te lelijk is om zo arrogant te zijn.
Nee, je had gewoon de laatste postquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:00 schreef DonRaja het volgende:
Oh, ik ging blijkbaar door het slotje...
Ze komt daar ook vertellen dat ze het hele MKB om zeep wil helpen?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De meeste schijnen ook buiten het podium erg mee te vallen, behalve Klaver (en Ploumen dus)quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja alle politici spelen een act op het podium natuurlijk.
Maar goed om te weten dat de Ploumen-act net zo kut is als haar echte persoonlijkheid
Ze mag van mij een zetel op zo'n vluchtelingenbootje.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt het in de lijn der verwachtingen dat zij een zetel gaat krijgen
Ik denk dat Nanninga en Simons ook niet meevallen maar die spelen volgens mij sowieso geen act op het podium.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De meeste schijnen ook buiten het podium erg mee te vallen, behalve Klaver (en Ploumen dus)
Ik heb er een hard hoofd in. Volt wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie nu dat mijn bovenbuurvrouw een Bij1-poster heeft hangen tegen haar raam.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze mag van mij een zetel op zo'n vluchtelingenbootje.
Ben wel tegen racisme trouwens.
Kut Voltquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb er een hard hoofd in. Volt wel.
Maat. Heb jij onze grote vriend @7Eleven nog een beetje gesproken de laatste tijd?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb er een hard hoofd in. Volt wel.
Woon jij naast Akwasi?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie nu dat mijn bovenbuurvrouw een Bij1-poster heeft hangen tegen haar raam.
Hij is zo schuw! Snap er niks van.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Maat. Heb jij onze grote vriend @:7Eleven nog een beetje gesproken de laatste tijd?
quote:
Hoop blabla over duurzaam ondernemen. Ik heb daar wel geleerd wat het werkelijke doel van de ambassades is: zoveel mogelijk oude legermeuk verkopen aan de landen waar ze zitten. Ze hebben zelfs onderlinge wedstrijden.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze komt daar ook vertellen dat ze het hele MKB om zeep wil helpen?
Jammer. Hopelijk komt hij binnenkort weer even stoken!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij is zo schuw! Snap er niks van.
En als dat gebeurt weer gaan janken zekerquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Jammer. Hopelijk komt hij binnenkort weer even stoken!
Oh excuusquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je had gewoon de laatste post
Ben dus voor niks teruggegaan om te kijken wat je zei
Dan is ie op zijn best!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Jammer. Hopelijk komt hij binnenkort weer even stoken!
Waarom FOK! je op straat voor je huis?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie nu dat mijn bovenbuurvrouw een Bij1-poster heeft hangen tegen haar raam.
Je zou maar eens een keer je werk als admin fatsoenlijk moeten doenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als dat gebeurt weer gaan janken zeker
Nederland is er zelf ook nogal goed in om die oude rotzooi op te kopen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoop blabla over duurzaam ondernemen. Ik heb daar wel geleerd wat het werkelijke doel van de ambassades is: zoveel mogelijk oude legermeuk verkopen aan de landen waar ze zitten. Ze hebben zelfs onderlinge wedstrijden.
Jezus leeftgoden stonden er bij.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 13:50 schreef Adames het volgende:
[..]
En Jezus Leeft dan? Het zou een klap in het gezicht van alle gelovigen zijn als jullie Bonifatiusmoordenaars daar iets in te zeggen hebben.
Ik fok altijd mobiel.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom FOK! je op straat voor je huis?
Als jij zoals gewoonlijk weer eens niet ingrijpt wanneer het wel zou moeten kun je dat zeker verwachten ja!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als dat gebeurt weer gaan janken zeker
Waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heerlijk ergeren en lachen om zoveel domheid.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
In die tijd loonde het om in Afrikaanse landen te zitten of in Griekenland. Daar konden ze de meeste rommel verpatsen. Dat leverde het ambassadepersoneel dan weer leuke bonusjes op.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nederland is er zelf ook nogal goed in om die oude rotzooi op te kopen.
Daar zijn mods voor debielquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je zou maar eens een keer je werk als admin fatsoenlijk moeten doen
Dat doet Caland toch ook met Jetten?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]\
DAT DIT KAN IN NEDERLAND STEM ZE WEG
Duidelijk.quote:Nee, het gaat niet goed met onze economie! Wij geven heel veel euro’s weg aan Europa. Wat ons betreft wordt dit teruggebracht naar 0 gulden!
Daar is het na het jeugdjournaal sowieso uitgestorven.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:12 schreef GGMM het volgende:
Verder moet een beetje onderling plagen gewoon kunnen, ga lekker naar Feyenoord Netwerk als je een safespace wil
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:13 schreef Buitendam het volgende:
Even de website van Jezus Leeft bekeken.
[..]
Duidelijk.
Is dit een vrouw?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]\
Dat je het punt mist was al duidelijk hoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:12 schreef GGMM het volgende:
Verder moet een beetje onderling plagen gewoon kunnen, ga lekker naar Feyenoord Netwerk als je een safespace wil
Dit wordt nog watquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]\
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |