Oh? Vertel!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat je het punt mist was al duidelijk hoor.
Het ziet er naar uit dat daar veel misgaat inderdaadquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit wordt nog wat met die briefstemmen
[ afbeelding ]
Je zou eens moeten weten hoe het er in Nijmegen aan toegaat. @Calandquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]\
DAT DIT KAN IN NEDERLAND STEM ZE WEG
Je snapt er zoals gewoonlijk weer niks van.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik post 'werken voor je kankergeld' en de post wordt verwijderd.
Ik dacht dat het een regel was dat je wel met kanker in vbl mocht posten als het in de context was dat je voor dat geld moet werken of heb ik het verkeerd?
@:onlogisch
Een beetje 'plagen' moet kunnen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik dacht dat het een regel was dat je wel met kanker in vbl mocht posten als het in de context was dat je voor dat geld moet werken of heb ik het verkeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk eigenlijk dat jij het vooral niet snapt.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je snapt er zoals gewoonlijk weer niks van.
Maar succes met het wachten op een inhoudelijk antwoord van @:onlogisch
Sterke jijbakquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat jij het vooral niet snapt.
Welke kans is groter, het inhoudelijke antwoord van @onlogisch , of Sylvana die de volgende premier wordt?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je snapt er zoals gewoonlijk weer niks van.
Maar succes met het wachten op een inhoudelijk antwoord van @:onlogisch
Gelukkig leven we in een vrij land!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:23 schreef Scrummie het volgende:
GGMM mist het punt en snapt het niet volgens fetX en Gurley.
Ik twijfel aan de uitlatingen van @:fetX en Gurley.
Dat was alleen de eerste 3/4 seizoen aardig (en niet meer dan dat).quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:23 schreef fetX het volgende:
Ik heb trouwens onlangs pas seizoen 8 van Suits gezien. 6,5/10.
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo'n leuke serie..
En als ik om opheldering vraag wordt dit genegeerd zodat ze dit kunnen blijven roepen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:23 schreef Scrummie het volgende:
GGMM mist het punt en snapt het niet volgens fetX en Gurley.
Ik twijfel aan de uitlatingen van @:fetX en Gurley.
Alsof we hier een beleid hebben.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Terechte twijfels ouwe reus.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als ik om opheldering vraag wordt dit genegeerd zodat ze dit kunnen blijven roepen.
Ik twijfel aan de herseninhoud van @:fetx en Gurley
Omdat jij het verkeerd doet jaquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Doe met deze info wat je wil. Je hebt er niks aan, want de andere mods en FA hanteren andere regels.
Ik postte allang opheldering maar die post is verwijderd.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als ik om opheldering vraag wordt dit genegeerd zodat ze dit kunnen blijven roepen.
Bespreek dit toch lekker in het Ajax topic.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
@:el-stinho Gouka kreeg een Machlas gevoel bij Haller.
De nuance moest komen van Maarten Wijffels of all people.
Het lijkt me problematischer dat je naar de AD-podcast luistert.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
Maarten Wijffels is echt een enorme randdebiel.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
Je herhaalde gewoon dat je het vervelend vindt in iets andere bewoordingen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik postte allang opheldering maar die post is verwijderd.
Zo kan ik ook wel.
Als jij provoceren en zuigen ziet als plagen is elke discussie wel klaar, toch? Lijkt me dat een clubtopic daar niet voor is bedoeld. Een beetje plagen is inderdaad niet erg dat ben ik met je eens, maar dat is natuurlijk niet wat er gebeurde (niet die ene keer in het Feyenoordtopic een paar weken terug in ieder geval).quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik een serie niet leuk vind haak ik meestal wel na een seizoen of 6 af.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:23 schreef fetX het volgende:
Ik heb trouwens onlangs pas seizoen 8 van Suits gezien. 6,5/10.
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo'n leuke serie..
Nee die kontkruiperij van jou richting @GGMM zitten we op te wachten.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bespreek dit toch lekker in het Ajax topic.
Man man man.
Gelijk heb je. Maar met die quarantaine moet je toch wat.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik een serie niet leuk vind haak ik meestal wel na een seizoen of 6 af.
Lang verhaal dit hoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Als jij provoceren en zuigen ziet als plagen is elke discussie wel klaar, toch? Lijkt me dat een clubtopic daar niet voor is bedoeld. Een beetje plagen is inderdaad niet erg dat ben ik met je eens, maar dat is natuurlijk niet wat er gebeurde (niet die ene keer in het Feyenoordtopic een paar weken terug in ieder geval).
En verder was ik je vooral een beetje aan het plagen en is het m.i. niet de moeite waard om hier vol op door te gaan inderdaad.
Ik heb een vrije dag ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het lijkt me problematischer dat je naar de AD-podcast luistert.
Het kwam er op neer dat @GGMM vervelende typetjes en stokers in clubtopics in alle gevallen af doet als 'een beetje plagen' zodat ie niet hoeft in te grijpen waardoor het niveau bij vlagen enorm keldert.quote:
Goed bezig maat, geniet ervan!quote:
Volgens mij ga ik geen poststemmen tellen morgen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:27 schreef AFCNiels het volgende:
@:Caland weet je al hoe je de poststemmen moet verwerken, dit schijnt nogal ingewikkeld te zijn. Het indienen ook, maar dat kan ook aan die bejaarden liggen.
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het kwam er op neer dat @:GGMM vervelende typetjes en stokers in clubtopics in alle gevallen af doet als 'een beetje plagen' zodat ie niet hoeft in te grijpen waardoor het niveau bij vlagen enorm keldert.
Vervolgens gaf ik een suggestie naar hem die je kent uit een filmpje van Berghuis maar die ik schijnbaar niet meer mag posten.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lang verhaal dit hoor.
Ik ga dit NIET lezen.
Jawel joh, die gast postte iets van 5 keer, en op een gegeven moment werden ook normale posts gerapporteerd omdat hij het wasquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:27 schreef fetX het volgende:
Als jij provoceren en zuigen ziet als plagen is elke discussie wel klaar, toch? Lijkt me dat een clubtopic daar niet voor is bedoeld. Een beetje plagen is inderdaad niet erg dat ben ik met je eens, maar dat is natuurlijk niet wat er gebeurde (niet die ene keer in het Feyenoordtopic een paar weken terug in ieder geval).
Eens. Laten we de AD podcast inhoudelijk gaan bespreken.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:29 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind dit totaal geen boeiende discussie.
Ik ook niet, maar ik voel het wel als mijn plicht om mensen te woord te staan!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:29 schreef maxi-mus het volgende:
Meer iets voor in het Feyenoordtopic of feedback.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:29 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb niets gerapporteerd (dat doe ik nooit). Derhalve slaat je insinuatie dat ik aan het janken was dan al nergens op, maar oke.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel joh, die gast postte iets van 5 keer, en op een gegeven moment werden ook normale posts gerapporteerd omdat hij het wasIets van "Berghuis is wel kinderachtig" na dat interview met Hans.
Dan ben je gewoon aan het janken hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |