Toch liever spelers die wél fit zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:31 schreef -XOR- het volgende:
Erg weinig creativiteit, dat schreef ik in dat andere topic ook al. Daarom alleen al hadden ze Ihattaren moeten meenemen.
Liever een halffitte Ihattaren vanaf de rechterkant dan een middenveld met Ekkelenkamp, De Wit en Reis. Misschien kan hij juist een beetje vorm en vertrouwen herwinnen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch liever spelers die wél fit zijn.
Dat staat in de OP. Maar bij de NOS. (op tv en op de site)quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:09 schreef tong80 het volgende:
Goeie lichting lijkt me. Waar wordt het uitgezonden?
Oh ja. Mooie OP.
Aanval wel pover.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:39 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Frankrijk hep wel een aardig teampje.
Dat is wel heel erg matig ja, daar gaan ze tegen de toplanden veel tekort komen. Aanval en verdediging is wel veelbelovend.quote:
Had het niet echt verwacht, maar Koopmeiners maakt op mij dit seizoen gewoon een prima indruk. Ook in de toppers en ook tegen clubs als Napoli en Real Sociedad. Als Nederland weer een soort van 4-4-2/4-2-4 hybride gaan spelen dan gaat Koopmeiners gekoppeld worden aan Harroui lijkt me. Koopmeiners-Gravenberch had ook best goed geweest.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg matig ja, daar gaan ze tegen de toplanden veel tekort komen. Aanval en verdediging is wel veelbelovend.
De Luts...quote:
Voor zover ik kan vinden helaas niet. Hopelijk de tweede fase wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn de andere potjes nog bij een Nederlandse kabelboer te zien?
Jammer, had Frankrijk, Spanje en Engeland wel aan het werk willen zien.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor zover ik kan vinden helaas niet. Hopelijk de tweede fase wel.
Heeft bedankt en aangezien de KNVB vertrouwt op MEGATALENTEN als Botman, Timber, Rensch en St Juste en hij maar een simpel basisspelertje van Leeds United is, kiest hij waarschijnlijk voor Belgie.quote:
Gravenberch.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:47 schreef fetX het volgende:
Henk de Jong lijkt me een leuke opvolger van vd Looi.
Hebben we trouwens echt niks beters op het middenveld? Wat een armoe.
Goede voorbereiding voor het grote Oranje.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:02 schreef tompsv18 het volgende:
Ben niet onder de indruk van het middenveld. Erg weinig creativiteit.
Keepertje die niet kan keepen erbijquote:Op woensdag 24 maart 2021 20:16 schreef -XOR- het volgende:
Lekker man, middenveldje met Reis, Koopmeinders en De Wit
![]()
![]()
![]()
![]()
WINNAARSMENTALITEIT
De Wit mag je daar ook wel bij zetten. Ook een te dikke Itaharen is nog een klasse beter dan wat er nu op het middenveld staat.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Scherpen, Reis en Bakker in de basis maakt me echt verdrietig
Ja ik twijfelde nog over hem. Heeft in de kwalificatie wel vaak gescoord volgens mij.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De Wit mag je daar ook wel bij zetten. Ook een te dikke Itaharen is nog een klasse beter dan wat er nu op het middenveld staat.
itaharenquote:Op woensdag 24 maart 2021 20:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De Wit mag je daar ook wel bij zetten. Ook een te dikke Itaharen is nog een klasse beter dan wat er nu op het middenveld staat.
Vast wel, neemt niet weg dat hij niet kan voetballen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja ik twijfelde nog over hem. Heeft in de kwalificatie wel vaak gescoord volgens mij.
Zelfde systeem als het grote Oranjequote:Op woensdag 24 maart 2021 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Keepertje die niet kan keepen erbij
Genieten
"Kan wat forceren"quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ekkelenramp die op zeker gaat invallen
Ik verwacht hier veel van.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:39 schreef Coco het volgende:
Mij is verteld dat dit alleen maar beter kan zijn dan de wedstrijd van net
Iedereen viel door de mand behalve de wissels Luuk en Davy.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik verwacht hier veel van.![]()
2e helft gemist net, was het zo slecht?
Je ziet dat hij er steeds dichter tegenaan zitquote:Op woensdag 24 maart 2021 20:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heel veel loopvermogen , doet mij denken aan Litmanen
Kut Frank.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Iedereen viel door de mand behalve de wissels Luuk en Davy.
Boerderijhoofd maakte tussen neus en lippen door wel een wereldgolazo. Maar goed, Frons verkoos 70 minuten Marten de Roon.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik verwacht hier veel van.![]()
2e helft gemist net, was het zo slecht?
Kut Frank.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Boerderijhoofd maakte tussen neus en lippen door wel een wereldgolazo. Maar goed, Frons verkoos 70 minuten Marten de Roon.
Dani de Wit moet alle zeilen bijzettenquote:Op woensdag 24 maart 2021 20:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je ziet dat hij er steeds dichter tegenaan zit
Weleens 3 kapsalons op een avond naar binnen geforceerd.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Ihattaren heeft nog nooit wat geforceerd
En wat bracht hij een balans hč.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Boerderijhoofd maakte tussen neus en lippen door wel een wereldgolazo. Maar goed, Frons verkoos 70 minuten Marten de Roon.
Tot woede van Gruppenfuhrer Schmidt. Weer wat geforceerd.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Weleens 3 kapsalons op een avond naar binnen geforceerd.
WEET WAT ER GEVRAAGD WORDTquote:Op woensdag 24 maart 2021 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wat bracht hij een balans hč.
VREET HET GRAS OP EN DESNOODS DE MODDER.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
WEET WAT ER GEVRAAGD WORDT
VERBINDINGSSPELER
SLIMME SPELER
ONVERZETTELIJKEDquote:Op woensdag 24 maart 2021 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VREET HET GRAS OP EN DESNOODS DE MODDER.
Pim Fortuyn is klaargekomen in zijn oogjes.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:45 schreef Slobeend het volgende:
Afellay heeft z’n oogballen in de glorix gedaan tijdens Tur-Ned?
Ze hadden nog een lul nodig.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:47 schreef Slobeend het volgende:
Op basis waarvan is Erwin eigenlijk aangenomen?
quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VREET HET GRAS OP EN DESNOODS DE MODDER.
Ze begrijpen Steven gewoon niet.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
Pieter Blacked is ook vernietigend over Berghuis. Gelukkig vindt hij zelf wel dat hij lekker mee liep tegen Ajax en PSV.
Kan altijd nog assistent bij Feyenoord worden.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Coach zijn van Jong Oranje is ook niet bepaald een inspirerende baan. Dan ben je al beetje klaar met je carriere en doe je het omdat het leuk is.
Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:50 schreef Coco het volgende:
Meer wegen naar Rome voor Noa Lang.
Dat zei JR ook laatst.
Goede vraag.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:52 schreef Paul het volgende:
Waarom hebben Kluivert en Noa Lang zo'n raar accentje
stiefvaderquote:Op woensdag 24 maart 2021 20:52 schreef Paul het volgende:
Waarom hebben Kluivert en Noa Lang zo'n raar accentje
BBB-stemmer gespot.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hebben we hier niet in de provincie.
In welke omgeving woon jij?quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Best veel hier in de omgeving wel.
Lekker eerlijk ja.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:56 schreef Netsplitter het volgende:
Eens kijken of dit Oranje het beter kan doen dan de "oudere" garde die hard onderuit gegaan zijn.
Meer stukadoors.quote:
Theo had zich wel iets beter mogen verdiepen. Overigens zijn er best veel spelers die hier bij mochten zijn overgeheveld naar het grote Roemenië, dus dit moet normaal gesproken wel kunnen. En dan ben je meteen door want Hongarije kan er niets van.quote:
Niet?quote:
Botman - Schuurs genotquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
Teze en Schuurs lijkt mij op de één of andere manier niet echt een lekker duo.
De Ajax techniek heeft eerder op de avond al flink gefaald. Dus wie weet.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zelfde manier als dat psv speelt. Nou als dat maar goed komt.
Feyenoord werd eigenlijk niet genoemd.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De Ajax techniek heeft eerder op de avond al flink gefaald. Dus wie weet.
IQ onder de 21 is ook toegestaan.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:01 schreef Paul het volgende:
Kluivert is helemaal niet onder de 21. Vermoeden van matchfixing.
Maar zo speelt Ajax helemaal niet.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De Ajax techniek heeft eerder op de avond al flink gefaald. Dus wie weet.
Word ik dan ook doodgereden ja of neequote:Op woensdag 24 maart 2021 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kluivert mag ik oversteken ja of nee
hangt er vanaf of je levensmoe bentquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kluivert mag ik oversteken ja of nee
Lang speelt bij den Belg best vaak op 10.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lang op middenveld gebruiken. Wat een mafkees. Je kan prima verdedigend 442 doen en aanvallend 433
'Bij de Belg'.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lang speelt bij den Belg best vaak op 10.
Dertien in een dozijn.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is jullie mening over Teun Koopmeiners?
Nuttig.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hypequote:Op woensdag 24 maart 2021 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aardige voetballerquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hockeyhoofdquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij scoorde afgelopen weekend ook toch?quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
En toch is Teun bij een hele hoop goals betrokken. Zelfs minus al zijn pingels.
Is ook gewoon een goede voetballer. Men doet wat lacherig over hem meestal.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
En toch is Teun bij een hele hoop goals betrokken. Zelfs minus al zijn pingels.
Die goal tegen PSV, bohquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier kan ik mij helemaal niets meer van herinneren!quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij scoorde afgelopen weekend ook toch?
Eens.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is ook gewoon een goede voetballer. Men doet wat lacherig over hem meestal.
Maar de Europese top gaat ie niet halen
Ik vind hem completer dan De Roon.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
1.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
Hoeveel van deze spelers zien jullie 'constant' het grote Oranje halen?
Geenquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
Zolang frank de boer daar de leiding heeft: niemand.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
Tweequote:Op woensdag 24 maart 2021 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
Prima voetballer. Als je daar echter Dani de Wit en Ludovit Reis naast zet op een middenveld kom je wel wat verfijndheid tekort op je middenveld.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
0 spelers die echt een meerwaarde kunnen zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
Maar Frank heeft al tegen Teun gezegd dat hij erbij gaat zitten volgende keer normaal gesproken.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zolang frank de boer daar de leiding heeft: niemand.
Hebben die een B-Elftal opgesteld?quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
K. Zouma
M. Sissoko
P. Pogba
A. Martial
S. Mandanda
M. Maignan
C. Lenglet
T. Lemar
L. Dubois
L. Digne
O. Dembélé
W. Ben Yedder
Dit kan niet. Dit is de bank van Frankrijk.
Eentje wellicht. Dan ben ik optimistisch. Doorgaans zitten ze er al bijquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
heeft toch ook ruzie met Pochettino?quote:
Ik heb genoeg gezien.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
K. Zouma
M. Sissoko
P. Pogba
A. Martial
S. Mandanda
M. Maignan
C. Lenglet
T. Lemar
L. Dubois
L. Digne
O. Dembélé
W. Ben Yedder
Portugal gaat het weer doen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gezien.
Gefeliciteerd Frankrijk, Ajax en Hamilton met het kampioenschap.
Henrico Drost en Maceo Rigters.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
Frank zegt zoveel.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar Frank heeft al tegen Teun gezegd dat hij erbij gaat zitten volgende keer normaal gesproken.
De mensjes van Ziggo denken dat MAX nu écht een kans heeft.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gezien.
Gakpoquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
Hier zou Oranje van hebben verloren.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
K. Zouma
M. Sissoko
P. Pogba
A. Martial
S. Mandanda
M. Maignan
C. Lenglet
T. Lemar
L. Dubois
L. Digne
O. Dembélé
W. Ben Yedder
Hamilton kan toch heul niet voetballen?quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gezien.
Oranje zou zelfs nog van Turkije....quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier zou Oranje van hebben verloren.
Inderdaad, die zijn kansloos tegen topploegen als Rangers en Celtic.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hamilton kan toch heul niet voetballen?
De Ligtquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
K. Zouma
M. Sissoko
P. Pogba
A. Martial
S. Mandanda
M. Maignan
C. Lenglet
T. Lemar
L. Dubois
L. Digne
O. Dembélé
W. Ben Yedder
quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De mensjes van Ziggo denken dat MAX nu écht een kans heeft.
Boadu in de Elia-rol.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Brobbey wel denk ik, Gakpo, Koopmeiners. Zeefuik wellicht. Schuurs (?)
Logisch, hij hep een knotje.quote:
Van der Hoorn verneukte het vorige toernooi, toen was ik al weken daarvoor witheet dat Ajax hem had gekocht en dat hielp niet mee.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat wordt een transfer maken voor 50 miljoen.
Ideale schoonzoonquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is jullie mening over Erwin vd Looi?
Lichtgewicht maar hij heeft wel iets positief omgedraaid bij Jong Oranje.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt degelijk over. Rustig en beheerst. Straalt meer vertrouwen en kunde uit dan frank de boer.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook iemand die De Boer per se moest hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van der Hoorn verneukte het vorige toernooi, toen was ik al weken daarvoor witheet dat Ajax hem had gekocht en dat hielp niet mee.
Krul stond niet goed, maar de muur ook niet.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze was moeilijker dan van Yilmaz. En hier was Scherpen niets te verwijten.
Ja, dus dat is 2x de fout van Krul!quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Krul stond niet goed, maar de muur ook niet.
vrijtraequote:Op woensdag 24 maart 2021 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat doet die commentator zuur zeg laat die speler lekker juichen na zo'n vrijtrae
Juichen tegen Nederlandquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat doet die commentator zuur zeg laat die speler lekker juichen na zo'n vrijtrae
We hebben echt ranzige keepers in Nederland. Wat een treurnis. Wellicht dat KNVB daar meerjarenplan voor kan gaan makenquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
Krul is overreeted, die vond ik bij AZ al ontzettend matig.
Matige doelman ja, maar goed Stekelenburg ben ik ook niet kapot van.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
Die was daar gewoon heel erg slecht.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
Vrijtraequote:Op woensdag 24 maart 2021 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
De Cil vind ik wel degelijk, daarna is het armoe troef. Jammer dat Bijlow altijd stuk is.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We hebben echt ranzige keepers in Nederland. Wat een treurnis. Wellicht dat KNVB daar meerjarenplan voor kan gaan maken
Keepers van morgen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We hebben echt ranzige keepers in Nederland. Wat een treurnis. Wellicht dat KNVB daar meerjarenplan voor kan gaan maken
Was een bewuste keuze. Ik kan tegenwoordig soms niet meer backspacen op fok met de telefoon. Of het kan wel maar dan blijft hij op verkeerde plekken letters weghalen en niet waar ik wil.quote:
Nee ik ook niet hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Matige doelman ja, maar goed Stekelenburg ben ik ook niet kapot van.
Die is 38 of zo. Waarom hebben we niet gewoon een paar gewoon goede keepers?quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Matige doelman ja, maar goed Stekelenburg ben ik ook niet kapot van.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wellicht dat KNVB daar meerjarenplan voor kan gaan maken
of heb je mokerdikke vette vingersquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was een bewuste keuze. Ik kan tegenwoordig soms niet meer backspacen op fok met de telefoon. Of het kan wel maar dan blijft hij op verkeerde plekken letters weghalen en niet waar ik wil.
Gestagneerd of zijn carričre omzeep geholpen in het ov ?quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is jammer dat Padt ook erg is gestagneerd in zijn ontwikkeling, dat had wel een goeie kunnen zijn.
Die is in ieder geval op dit moment beter dan Onana!quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
Er waren tijden dat er mensen dachten dat Zoet een goede keeper zou worden.
Volgens mij hoort er voor een keeper nog een soort van verdediging te staan...quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uiteindelijk verlies je die pot tegen de Turkjes gewoon omdat die Krul er geen reet van kan hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |