abonnement Unibet Coolblue
pi_198526406
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 11:07 schreef H_T het volgende:

[..]

Dat is het bij mij op kantoor ook vaak (van wat ik me er nog van herinner, huhuhuhu). Daar is het vaak iets van 22 graden binnen, en dan word ik raar aangekeken als ik daar in januari met korte mouwen zit. Buiten is het koud, binnen niet :{w
Buiten ook niet :{w

Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_198526509
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 11:01 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Een vierdaagse cursus dwergwerpen? :o
_O-
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_198526525
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 11:07 schreef H_T het volgende:

[..]

Jij mag gooien! Of wil je liever gegooid worden?
Ik wil gegooid worden :P
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 16 maart 2021 @ 11:18:58 #29
39237 crew  H_T
2733
pi_198526554
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 11:17 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik wil gegooid worden :P
Wat mij betreft mag je dan best voor een dag eredwerg zijn O+
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_198526680
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 11:18 schreef H_T het volgende:

[..]

Wat mij betreft mag je dan best voor een dag eredwerg zijn O+
*O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  dinsdag 16 maart 2021 @ 11:42:04 #31
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198526941
Bij ons op kantoor draait het hele pand op hetzelfde klimaatsysteem. Nou hebben wij gewoon losse kamers op onze afdeling. Maar er zijn een aantal afdelingen die bijna helemaal open zijn of enorme kamers hebben.

Die moeten dan in de winter extra verwarmd en in de zomer extra gekoeld worden. Met als gevolg dat het bij ons in de winter extra warm en in de zomer extra koud is :')

Nou heb ik nog het voordeel dat mijn kamer aan de buitenkant zit. Dus wij kunnen dan het raam open doen. Of in de zomer juist de zon binnen laten. Andere collega's zitten echter aan de kant van de kantine dus die hebben daar weinig aan. Daar hebben collega's in de zomer dus op kantoor een vest liggen om het niet te koud te hebben :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 11:45:48 #32
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198527006
Weer een voordeel van thuiswerken dus :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 12:00:11 #33
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_198527204
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 11:45 schreef Redefine het volgende:
Weer een voordeel van thuiswerken dus :P
Er zijn alleen maar voordelen van thuiswerken. :Y
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 12:57:28 #34
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198528190
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Er zijn alleen maar voordelen van thuiswerken. :Y
Niet in mijn geval. Ik heb leuke collega's, dus die zou ik met altijd thuiswerken nauwelijks meer zien. Je spreekt daardoor ook niemand meer spontaan. Nou spreek ik collega's ook wel over andere dingen dan werk, maar je belt, skyped etc wel altijd vanuit een werkvraag en dergelijke.

Ook collega's van buiten de afdeling kom je niet meer spontaan tegen. En daarnaast werkt brainstormen en strategie bespreken vaak ook wel beter als je samen op kantoor zit. Nou zijn de lijntjes bij ons kort en benadert iedereen elkaar als ze een ander nodig hebben. Maar het is niet hetzelfde als face tot face.

En op persoonlijk vlak dan nog vooral dat elke week nu hetzelfde is. Het vliegt voorbij zonder een besef van tijd. Het maakt het nogal saai.

Er zitten enorm veel voordelen aan thuiswerken en mij bevalt dat ook heel erg goed. Maar alleen voordelen? Nee. Als alles straks weer normaal is dan komt der meeste ideale vorm 2/3 dagen op kantoor en de overige 2/3 dagen thuis ^O^
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 13:01:18 #35
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_198528244
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 10:54 schreef Strani het volgende:

[..]

Succes!

En dan vrijdag op de virtuele Via Gladiola de laatste notities maken :Y
En dan staan jullie mij met bloemen op te wachten :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 16 maart 2021 @ 13:04:42 #36
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198528307
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 13:01 schreef Arizona het volgende:

[..]

En dan staan jullie mij met bloemen op te wachten :D
Virtuele bloemen dan hè :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 13:05:53 #37
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_198528327
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:57 schreef Redefine het volgende:

[..]

Niet in mijn geval. Ik heb leuke collega's, dus die zou ik met altijd thuiswerken nauwelijks meer zien. Je spreekt daardoor ook niemand meer spontaan. Nou spreek ik collega's ook wel over andere dingen dan werk, maar je belt, skyped etc wel altijd vanuit een werkvraag en dergelijke.

Ook collega's van buiten de afdeling kom je niet meer spontaan tegen. En daarnaast werkt brainstormen en strategie bespreken vaak ook wel beter als je samen op kantoor zit. Nou zijn de lijntjes bij ons kort en benadert iedereen elkaar als ze een ander nodig hebben. Maar het is niet hetzelfde als face tot face.

En op persoonlijk vlak dan nog vooral dat elke week nu hetzelfde is. Het vliegt voorbij zonder een besef van tijd. Het maakt het nogal saai.

Er zitten enorm veel voordelen aan thuiswerken en mij bevalt dat ook heel erg goed. Maar alleen voordelen? Nee. Als alles straks weer normaal is dan komt der meeste ideale vorm 2/3 dagen op kantoor en de overige 2/3 dagen thuis ^O^
Zo ervaar ik het ook. Ik wil straks ook het liefst een mix van kantoordagen en thuisdagen.

En cursussen graag weer fysiek :D
Het is best saai en pittig zo in je eentje thuis. Als je fysiek cursus hebt babbel je tussendoor nog wat met de cursisten of je vraagt kleine dingetjes even aan je buurman, nu heb je totaal geen social talk en al je vragen moeten via Teams ;(

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 11:00 schreef GeorgeM het volgende:
Wat een ***werk heb ik toch :( }:| :X :{w :{
Nog steeds kut ja ;( Gooi het er maar uit! (In Dwergvorm of niet, dat mag je zelf weten :P )

Ik heb nu weer even pauze. Ik ben al zó moe _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_198528435
Soms twijfel ik ook over mijn werk.

En mijn stem. Ik heb net alvast gestemd, zalig rustig was het.
pi_198528540
Het gehaakte kussentje voor de buurvrouw is klaar, ik heb het net even aan gegeven. Ik heb nog nooit iemand zo blij gezien, en ze heeft zo'n kleine attentie zo nodig. En weet je haar reactie deed mij ook goed, want zo eenvoudig is het nu om iemand blij te maken.
pi_198528544
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 13:12 schreef Meridiaan het volgende:
Soms twijfel ik ook over mijn werk.

En mijn stem. Ik heb net alvast gestemd, zalig rustig was het.
Ik ga na 30 jaar |:) iets voor mezelf beginnen, maar dat duurt nog wel even.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_198528562
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 13:05 schreef Arizona het volgende:

[..]

Zo ervaar ik het ook. Ik wil straks ook het liefst een mix van kantoordagen en thuisdagen.

En cursussen graag weer fysiek :D
Het is best saai en pittig zo in je eentje thuis. Als je fysiek cursus hebt babbel je tussendoor nog wat met de cursisten of je vraagt kleine dingetjes even aan je buurman, nu heb je totaal geen social talk en al je vragen moeten via Teams ;(
[..]

Nog steeds kut ja ;( Gooi het er maar uit! (In Dwergvorm of niet, dat mag je zelf weten :P )

Ik heb nu weer even pauze. Ik ben al zó moe _O-
Collega's kan ik missen als kiespijn, maar een mix zou fijn zijn. het liefst wel meer thuiswerken dan op kantoor.

Heb het eruit gegooid. succes nog met je cursus, ik benijd je niet :@ vanavond maar lekker op tijd onder de wol. ja mama |:)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_198528585
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 13:20 schreef summer52 het volgende:
Het gehaakte kussentje voor de buurvrouw is klaar, ik heb het net even aan gegeven. Ik heb nog nooit iemand zo blij gezien, en ze heeft zo'n kleine attentie zo nodig. En weet je haar reactie deed mij ook goed, want zo eenvoudig is het nu om iemand blij te maken.
[ afbeelding ]
Wat mooi zeg O+
Ik word er zelf een beetje emotioneel van op m'n werk :{
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 13:26:17 #43
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_198528618
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 13:24 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Wat mooi zeg O+
Ik word er zelf een beetje emotioneel van op m'n werk :{
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 13:22 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Collega's kan ik missen als kiespijn, maar een mix zou fijn zijn. het liefst wel meer thuiswerken dan op kantoor.

Heb het eruit gegooid. succes nog met je cursus, ik benijd je niet :@ vanavond maar lekker op tijd onder de wol. ja mama |:)
Je mag nog steeds niet zelf beslissen of je naar het werk komt of thuis werkt? -O-

Wij moeten nu thuiswerken tenzij uitzondering, maar het idee voor na corona is dat mensen zelf mogen beslissen hoeveel dagen ze op kantoor en hoeveel thuis ze willen (wel minimaal 1 dag kantoor per week).
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 13:26:57 #44
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_198528630
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 13:20 schreef summer52 het volgende:
Het gehaakte kussentje voor de buurvrouw is klaar, ik heb het net even aan gegeven. Ik heb nog nooit iemand zo blij gezien, en ze heeft zo'n kleine attentie zo nodig. En weet je haar reactie deed mij ook goed, want zo eenvoudig is het nu om iemand blij te maken.
[ afbeelding ]
Het is ook een heel leuk kussentje! Gaaf dat je zoiets kan maken, hoeveel uur zit hier nu in?
  dinsdag 16 maart 2021 @ 13:28:07 #45
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198528647
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 13:12 schreef Meridiaan het volgende:
Soms twijfel ik ook over mijn werk.

En mijn stem. Ik heb net alvast gestemd, zalig rustig was het.
Als je er heel snel overheen leest zou je kunnen denken dat je niet tevreden bent over je spreekstem _O-
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 13:28:48 #46
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198528655
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 13:20 schreef summer52 het volgende:
Het gehaakte kussentje voor de buurvrouw is klaar, ik heb het net even aan gegeven. Ik heb nog nooit iemand zo blij gezien, en ze heeft zo'n kleine attentie zo nodig. En weet je haar reactie deed mij ook goed, want zo eenvoudig is het nu om iemand blij te maken.
[ afbeelding ]
Mooi kussen :) En vooral mooi dat je zelf maakt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 13:29:44 #47
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198528669
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 13:05 schreef Arizona het volgende:

[..]

Zo ervaar ik het ook. Ik wil straks ook het liefst een mix van kantoordagen en thuisdagen.

En cursussen graag weer fysiek :D
Het is best saai en pittig zo in je eentje thuis. Als je fysiek cursus hebt babbel je tussendoor nog wat met de cursisten of je vraagt kleine dingetjes even aan je buurman, nu heb je totaal geen social talk en al je vragen moeten via Teams ;(
[..]

Nog steeds kut ja ;( Gooi het er maar uit! (In Dwergvorm of niet, dat mag je zelf weten :P )

Ik heb nu weer even pauze. Ik ben al zó moe _O-
Met cursussen lijkt mij thuiswerken ook niks nee.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 13:33:01 #48
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_198528706
Cursus via Teams bevalt me ook wel. Stuk beter dan dat ik in alle vroegte naar bijvoorbeeld Utrecht moet.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_198528714
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 13:24 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Wat mooi zeg O+
Ik word er zelf een beetje emotioneel van op m'n werk :{
Dank je O+
Haar man is ernstig ziek dus ze komt een paar keer per week bij mij om even haar hart te luchten en tot rust te komen. Ik belde bij haar aan om het kussentje af te geven, maar ik moest binnen komen om koffie te drinken.
Toen ik het kussentje gaf huilde ze en dan moet je jezelf ook even herpakken hoor.
En wat zo mooi was, ze bleef maar over het kussentje aaien, net of het haar wat troost gaf.
Nou moet ik stoppen want pffff
pi_198528766
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 13:26 schreef Momo het volgende:

[..]

Het is ook een heel leuk kussentje! Gaaf dat je zoiets kan maken, hoeveel uur zit hier nu in?
Dank je O+
Ongeveer 10 uurtjes, het meeste werk is om de Granny's (dat zijn de vierkantjes) aan elkaar te haken!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')