'Kanker Meghan'quote:Op maandag 15 maart 2021 21:44 schreef Caland het volgende:
Dit zei René net, maar jullie kijken natuurlijk niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet ik mijn bericht aanpassen.quote:
Dat vind ik echt smerig, en nee, ben niet zwanger.quote:Op maandag 15 maart 2021 21:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Caramel seasalt voor alle ongestelde vrouwen
Leuk, maar hier kom je niet zomaar mee weg!quote:Op maandag 15 maart 2021 21:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn bericht aanpassen.
Het was dus niet: 'Kanker Meghan'
maar wel: 'Meghan, kanker hoer'
Ik hoop dat het nu duidelijk is.
Omdat we verder geen vrienden/sociale contacten hebben.quote:Op maandag 15 maart 2021 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zijn er altijd van die figuren die een obsessie hebben met typen in haxball
Ik ook!quote:Op maandag 15 maart 2021 21:57 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Jouw mening interesseert me niet
Coco vond het leuk dat ik er weer eens bij was
Haxball bedoel je?quote:
Wat leuk om een collega Haxball Youtuber te vindenquote:Op maandag 15 maart 2021 21:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Haxball bedoel je?
Check ff mijn laatste compilatie zou ik zeggen
GP Bahreinquote:Op maandag 15 maart 2021 21:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat we verder geen vrienden/sociale contacten hebben.
dan ben je de uitzonderingquote:Op maandag 15 maart 2021 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik echt smerig, en nee, ben niet zwanger.
sowwwwwww koekoekquote:Op maandag 15 maart 2021 21:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Haxball bedoel je?
Check ff mijn laatste compilatie zou ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |