Leontine komt er wel. Maar Marco....quote:Op vrijdag 14 mei 2021 13:32 schreef AgnesGru het volgende:
Die houding van Marco, alsof Leontine zijn bezit is. Eng gewoon
Zo manipulerend ook. Hij wil niet dat ze verder gaat met haar leven.
Hoop zo dat Leontine een leuke kerel tegenkomt.
Sommige mensen eten taart èn cake. Gewoon, omdat het kan.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je het thuis écht zo goed hebt, ga je niet vreemd.
Daar heb je volgens mij ook snel de buik vol van.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 14:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Sommige mensen eten taart èn cake. Gewoon, omdat het kan.
na de eerste 2 cd's geloof ik. lang geleden...quote:Op vrijdag 14 mei 2021 13:24 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wanneer is hij eigenlijk op die Iewbank overgestapt?
dacht ik gister ook al aan!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 13:32 schreef AgnesGru het volgende:
Die houding van Marco, alsof Leontine zijn bezit is. Eng gewoon
Zo manipulerend ook. Hij wil niet dat ze verder gaat met haar leven.
Hoop zo dat Leontine een leuke kerel tegenkomt.
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:19 schreef Ole het volgende:
[..]
dacht ik gister ook al aan!
zou toch geweldig zijn als ze volgende week in een Exclusieve Reportage voor Story haar nieuwe liefde aan de wereld laat zien
Inclusief LIEFDESVAKANTIE OP IBIZA
En daarna de trouwerij in good old Venetië. Met Linda de Mol die de gondel bestuurd.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:19 schreef Ole het volgende:
[..]
zou toch geweldig zijn als ze volgende week in een Exclusieve Reportage voor Story haar nieuwe liefde aan de wereld laat zien
Geweldig en dan het gezicht van Borsato.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:19 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar gáát ze ook echt weer voor Marco? Heeft ze dat zelf al bevestigd ergens?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Geweldig en dan het gezicht van Borsato.
Maar ze gaat voor Marco. Ik snap het niet.
Tot nu toe alleen Marco. Maar ze post wel op zijn site met champagne glazen. Ik mag aannemen dat ze akkoord is met zijn uitleg.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:55 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Maar gáát ze ook echt weer voor Marco? Heeft ze dat zelf al bevestigd ergens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Leontine heeft in Flodder meegespeeld.
Bij één aflevering speelde ze de vriendin van Johnny, waarbij hij was betrapt op vreemdgaan en ze telkens achterdochtig bleef. Aan het eind gaat ze zelf vreemd.En in Amsterdamned met een bootje in de gracht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat was zijn doorbraak, dus het succes van Marco is ook het succes van Ewbank als prducent....quote:Op vrijdag 14 mei 2021 13:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De meeste dromen zijn bedrog was de eerste geloof ik?
Het begin van een decennia durend muzikaal terreurbewindquote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat was zijn doorbraak, dus het succes van Marco is ook het succes van Ewbank als prducent....
Ik las treurbewind..quote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het begin van een decennia durend muzikaal terreurbewind
Ik denk dat je in de war bent met René Frogerquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:30 schreef Document1 het volgende:
Meeste dromen zijn bedrog is toch geschreven door Henk Westbroek? Of ben ik nu in de war met iets anders?
Bordjes omdraaien bij Rad van Fortuinquote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:24 schreef shiitake het volgende:
[..]
En in Amsterdamned met een bootje in de gracht.
Ze heeft ook nog in de musical "De Jantjes" gespeeldquote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:05 schreef Andromache het volgende:
Kan Leontien eigenlijk zelf iets, of althans, heeft ze van zichzelf dat beeld?
quote:Op zondag 16 mei 2021 09:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hier is onze enige echte eigen Leontien! Tunununununuuuuu....
Dat knikje ook elke keerquote:Op zondag 16 mei 2021 11:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
"ja, daar is ze."
dat publiek wat allemaal leontine roept.
Ze speelde ook in Vrouwenvleugelquote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:05 schreef Andromache het volgende:
Kan Leontien eigenlijk zelf iets, of althans, heeft ze van zichzelf dat beeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |