abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 maart 2021 @ 20:07:33 #126
319308 Tink89
To live is to dance
pi_198655778
Ik kom hier langzaam binnenschuifelen met een hele lange post...

Spruit is nu aan zijn zesde dag bezig en we zijn nog in het ziekenhuis. Hij heeft A0-antagonisme, waardoor hij veel te snel veel te geel werd door een versnelde afbraak van z'n rode bloedcellen. We hebben een wisseltransfusie net weten te voorkomen (met dank aan de vpk voor het heel snel opmerken van zijn gele kleur). Hij ligt nu in de couveuse tussen de blauwe lampen (eerst 4, nu nog 2), maar zijn bilirubine-waarden willen niet echt zakken of zakken wel, maar stijgen vervolgens ook weer. We mogen daardoor in ieder geval niet voor het weekend naar huis. Daar komt bij dat ik mijn bed kwijt ben als het te druk wordt op de afdeling. Spruit moet dan naar de couveusekamer en ik kan dan niet meer 24/7 bij hem zijn. Vooralsnog is het nog niet zo druk, maar op een kraamafdeling weet je nooit hoe lang dat zo blijft...

Doordat hij wat suf is en we veel te weinig huid op huid contact kunnen hebben (hij moet meteen na elke voeding terug in de couveuse met de lampen), is hij bovendien 9,5% van z'n geboortegewicht afgevallen en dus zijn we in overleg met de lactatiekundige begonnen met bijvoeding. Heel kut, want hij leek heel goed aan de borst te drinken en dat maakte voor mij dat ik me nuttig voelde en dat dat iig goed ging, scheelde een hoop voor mijn mentale gesteldheid en gaf me wat vertrouwen. Dat is nu allemaal even weg. Het wegen, voeden, weer wegen, bijvoeden, kolven en weer van voren af aan beginnen, vind ik best pittig, zeker omdat mijn man inmiddels 's nachts weer thuis bij de oudste moet zijn. Die snapt bovendien niet waarom mama en de baby niet naar huis komen en is boos en regelmatig ontroostbaar.

Conclusie; het komt goed, maar we gaan nog niet zo lekker. Morgen komt de psych (weer) langs omdat mijn man en de vpken zich zorgen om mij beginnen te maken en in de tussentijd probeer ik één stapje tegelijk te zetten: kolven tot morgenvroeg en dan een nieuw plan maken bijvoorbeeld. En 's nachts kolf ik niet, al voel ik me daar enorm schuldig over.

De lactatiekundige is btw al geweest en probeert me vooral te helpen om op mijn grenzen te letten. Dat doet ze goed, ze heeft bijvoorbeeld de vpken geïnstrueerd om lekker veel kopjes thee voor me te halen en we hebben elke dag met iemand een beschuit met muisjes op afstand, zodat we toch nog het gevoel hebben dat we ons prachtige kereltje met de wereld kunnen delen.

Dus uhm, hoi :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_198656098
@Tink89 Wat een start.. :*

Hopelijk snel hier goed nieuws na goed nieuws te delen. O+
  dinsdag 23 maart 2021 @ 20:29:02 #128
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_198656305
Tink een knuffel voor jou en je fam. :*
Ik hoop dat het oplucht om het even te kunnen delen, je zegt dat de psych langs komt en dat er zorgen om jou zijn. Maak je zelf ook zorgen hierom of ben je alleen met de baby bezig nu?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  dinsdag 23 maart 2021 @ 20:41:29 #129
319308 Tink89
To live is to dance
pi_198656549
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 20:29 schreef monsterd. het volgende:
Tink een knuffel voor jou en je fam. :*
Ik hoop dat het oplucht om het even te kunnen delen, je zegt dat de psych langs komt en dat er zorgen om jou zijn. Maak je zelf ook zorgen hierom of ben je alleen met de baby bezig nu?
Ik realiseer me dat het niet goed gaat, maar ik vind het moeilijk om keuzes te maken die voor mij goed zijn, maar niet per se beter voor de kleine (zoals 's nachts niet kolven) en om hulp in te schakelen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_198656680
Heftige start Tink.. hopelijk komt er snel verbetering en inderdaad, hoe moeilijk het ook is met een klein hummeltje, ook aan jezelf denken. Gelukkig is er een psych waar je mee kunt praten en die het een en ander voor je kan betekenen.
pi_198657153
Wat een heftige start Tink. Hopelijk gaat het heel snel beter met jullie mannetje. Ik heb met Frum ook een heel heftig begin gehad, dus ik snap hoe je je voelt. Ook qua borstvoeding, kolven, de onzekerheid of je bij je kindje mag blijven, etc. Mocht je het fijn vinden om je verhaal te delen mag je altijd DM’en! Praat er in ieder geval over. Dat hebben wij te weinig gedaan en dat helpt niet mee. Veel sterkte voor jullie.
  dinsdag 23 maart 2021 @ 21:37:17 #132
277627 Seven.
We are Borg.
pi_198657730
@QuattroF je kunt je kleine geen groter plezier doen dan goed voor jezelf zorgen. En je kind af en toe afgeven aan haar eigen vader is ook voor jezelf zorgen ^O^ .

En niet zulke hoge eisen stellen aan jezelf hoor :* . Hoe vaak heb je nou echt zulke dagen?
Resistance is futile.
pi_198658025
@Tink89 Wat een heftige start!! Pas goed op jezelf hoor! Want Spruit heeft er niets aan als zijn mama omvalt. En je weet dit wel, maar hopelijk ga je het ook voelen. :* Sterkte!!
pi_198658042
Pittig Tink, maar wel aan jezelf ook blijven denken. Je kleine heeft er ook niets aan als jij in stort :* maar ik snap dat dat, zeker nu, makkelijker gezegd is dan gedaan.
pi_198658057
Wat Gogo zegt dus :P
  dinsdag 23 maart 2021 @ 22:04:14 #136
277627 Seven.
We are Borg.
pi_198658286
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 20:41 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik realiseer me dat het niet goed gaat, maar ik vind het moeilijk om keuzes te maken die voor mij goed zijn, maar niet per se beter voor de kleine (zoals 's nachts niet kolven) en om hulp in te schakelen.
Snap ik.. ik heb zelf ook zo'n keuze moeten maken in het ziekenhuis en dat voelt gewoon niet goed. Maar een keuze maken voor je eigen gemoedstoestand, is automatisch ook een keuze maken die je spruitje ten goede komt. En na een paar half fatsoenlijke nachten, ga je het mogelijk in een ander licht zien. Ikzelf was achteraf blij dat ik voor mijn nachtrust gekozen heb want dat heeft me er doorheen gesleept.

Nu niet kolven 's nachts, betekent ook niet dat je nooit zult nachtkolven voor Spruit. Een beetje rust nu, en dan is er best kans dat je er binnenkort weer tegen kunt.

Welkom hier Tink, en hang in there. We leven met je mee, dikke knuffel voor jullie allemaal O+ .
Resistance is futile.
pi_198658396
Ik had @MaJo een update beloofd over Otis :P Die is nu alweer een week oud, de tijd gaat zo snel. De kraam was gisteren voor het laatst dus nu doen we het allemaal lekker zelf. Het is een heerlijk ventje, hij moest even leren goed aan te happen, maar inmiddels gaat dat goed (of kweek je gewoon eerder eelt op je tepels bij een tweede? :')). Gisteren was ie alweer 4200 gram :') Hij slaapt ook wel prima vooralsnog, ik voel mij zelfs redelijk uitgerust. Mijn herstel lijkt sowieso wel sneller te gaan dan bij de eerste. Vandaag voor het eerst even naar buiten geweest, met Otis in de doek. Das ook wel fijn na een week binnen zitten.

Een plaatje bij 't praatje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 23 maart 2021 @ 22:16:07 #138
277627 Seven.
We are Borg.
pi_198658502
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 22:10 schreef Aure het volgende:
Ik had @:MaJo een update beloofd over Otis :P Die is nu alweer een week oud, de tijd gaat zo snel. De kraam was gisteren voor het laatst dus nu doen we het allemaal lekker zelf. Het is een heerlijk ventje, hij moest even leren goed aan te happen, maar inmiddels gaat dat goed (of kweek je gewoon eerder eelt op je tepels bij een tweede? :')). Gisteren was ie alweer 4200 gram :') Hij slaapt ook wel prima vooralsnog, ik voel mij zelfs redelijk uitgerust. Mijn herstel lijkt sowieso wel sneller te gaan dan bij de eerste. Vandaag voor het eerst even naar buiten geweest, met Otis in de doek. Das ook wel fijn na een week binnen zitten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik smelt O+ O+ O+

Hij heeft haar! En mooie volle mond ook, meestal hebben baby'tjes van die zuunige lipjes nog.
Resistance is futile.
pi_198658903
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 21:37 schreef Seven. het volgende:
@:QuattroF je kunt je kleine geen groter plezier doen dan goed voor jezelf zorgen. En je kind af en toe afgeven aan haar eigen vader is ook voor jezelf zorgen ^O^ .

En niet zulke hoge eisen stellen aan jezelf hoor :* . Hoe vaak heb je nou echt zulke dagen?
O+ O+

Niet vaak inderdaad, dat is zeker waar. Al merk ik wel dat ik door de vermoeidheid de laatste tijd een korter lontje heb. Maar dat is menselijk denk ik. Vandaag was daarentegen een heerlijke dag met haar. Daar geniet ik dan ook dubbel en dwars van na zo’n dag als gisteren.
  Moderator dinsdag 23 maart 2021 @ 23:02:45 #140
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_198659333
quote:
1s.gif Op maandag 22 maart 2021 09:30 schreef SQ het volgende:
Ik gaf goud vanmorgen een stukje mango op een vorkje.
Het is zo sneu want hij wil echt heel graag, maar hij heeft echt nog geen idee hoe of wat :') maar goed, vooralsnog likt ie er gewoon een beetje aan, helemaal prima ;)
Ach gossie _O- Het kwartje zal vanzelf een keer vallen :+

Aapie heeft met de hapjes ook nog niet door dat hij zijn mond ervoor moet openen maar hij slikt het wel netjes door. Vandaag weer even een pauzedagje ingelast, het heeft allemaal niet zo'n haast :)

quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 09:52 schreef Hilmo het volgende:
Dat is ook een goed idee van vorkje sq want ik heb wel eens mango blokjes en die zijn te klein om goed vast te pakken.

Majo echt niet moeilijk, die gebaren. Geen cursus ofzo meteen willen doen (zelf ook nooit gedaan) maar kijken wat je leuk lijkt. Papa mama, zijn zo geleerd. Eten is zoals je eten zou gebaren, boek en vogel ook. 'lekker' ook. Drinken ook. Haha. Ik vond lamp een leuke, en een paar dieren zoals paard en hond en oh ja, 'poep' is ook erg handig. Onze oudste heeft nooit terug gebaard maar sprak met iets meer dan een jaar woorden als parasol , haahah en die is taalkundig ecbt super. En dan goed gaan letten op die kleine vingers want ze doen het soms zo subtiel. Met 7 maanden beginnen is met 10/11 maanden misschien resultaat las ik. En dan elke keer als je het woord zegt zoals lamp, gebaar erbij maken. Meer is het niet.
Ik vind het reuze interessant die gebaren! Ik ga me er eens goed over inlezen. En misschien bestel ik wel een boek, ik ben altijd wel snel van het bestellen van een boek als ik iets interessant vind :D

quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 10:21 schreef Nanuke het volgende:
Er is zelfs een topic over babygebaren hier ergens. Wij hebben het met Dirk ook gedaan, maar die heeft de gevaren eigenlijk alleen gecombineerd met praten. Nu ik samen met Dirk begonnen met gewone gebarentaal dus ik denk dat we met Hannah ook wel weer (baby)gebaren zullen doen. :)

Mijn baby lacht. O+ Zo leuk! En die geluidjes! Ik was even vergeten dat die zo leuk konden zijn.
Bijzonder is dat hè zo'n eerste lachje O+ Ik kan me nu echt niet meer voorstellen dat Aapie ooit niet lachte, zoveel lacht hij nu O+

quote:
3s.gif Op maandag 22 maart 2021 10:26 schreef PKM het volgende:
@:MaJo het begin vond ik wel lastig, zeker omdat er geen reactie terug komt.
Na wat oefening werd het wat makkelijker en ben ik steeds meer gaan toevoegen.
Ik vind het idee van teruggebaren ook wel weer iets freakies hebben _O- Maar lijkt me heel bijzonder!

quote:
7s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 00:08 schreef Seven. het volgende:

[..]

6 maanden. Ik zie het wel zitten!
We zijn er precies op tijd bij ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 10:30 schreef QuattroF het volgende:
Hier nooit iets met gebaren gedaan. Niet bewust althans. Wel interessant overigens!

Zondag op visite geweest, waar Frum weigerde om te slapen. Ze is van 07.30 uur tot 19.00 uur wakker geweest, wat we ook probeerden. Nou dat heb ik gisteren geweten. Wat een horror-dag. Slecht slapen, ontzettend humeurig, gillen, huilen, niet willen eten, etc. Zo ken ik haar helemaal niet. Gelukkig is vandaag alles weer normaal lijkt het nu. Dat is maar goed ook, want ik was compleet gesloopt. :’)

SPOILER
Ach lieverd, je bent echt wel een goede moeder! Je hebt gewoon ontzettend veel zorgen aan je kop gehad en dan is het echt niet zo gek dat de emmer een keer overloopt. Ik vind het juist altijd zo knap hoe positief je blijft ondanks alle rottigheid. En je praat met zoveel liefde over Frum O+ Dus echt, maak jezelf niet gek want je doet het hartstikke goed :*

SPOILER
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 11:16 schreef Nanuke het volgende:
@:QuattroF, je bent geen slechte moeder, je bent gewoon een mens. Iedereen wil altijd lief en geduldig zijn, maar zo werkt het niet. Het is juist goed dat je haar afgeeft als je het niet meer trekt. De beste moeders zorgen ook goed voor hunzelf. :*

Daarom zit ik nu al de hele dag met een plakbaby op de bank en in de draagdoek omdat ik haar niet weg kan leggen vandaag (en vannacht ook al niet). En in plaats van vanalles willen (koken, papieren uitzoeken, was opvouwen) wat niet lukt, heb ik drinken en netflix. We gaan na de volgende voeding even aardbeien halen bij de groenteboer en daarna plof ik gewoon weer op de bank tot man thuis is en dan mag ze bij hem plakken. *O*
Helemaal eens dat je ook goed voor jezelf moet zorgen, morgen is er weer een dag! En niks mis met een dagje lekker op de bank hangen met je baby O+

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 11:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
@:Quattro

Toevallig hadden wij dat zondag ook, maar dan thuis. Niks was goed. Niet in box, niet op speelkleed, niet in bed. Alleen op schoot. Mijn breekpunt kwam s'avonds, toen ik mijn oudste naar bed bracht. Je raadt het al, die wilde ook niet slapen. Ik trok het niet meer en ik schreeuwde naar beneden dat vriend het maar verder moest doen. Baby wakker en de oudste aan het janken ;( :@
Toen heb ik besloten dat ik echt met een ritme ga werken. Ervoor deed ik alles nog een beetje op verzoek. Ik heb wat schemaatjes opgezocht wqt bij een 7 maander hoort en dat heb ik gisteren toegepast. Hij sliep opeens veel langer dan normaal :o Ik merk dat het mij ook rust geeft, wat meer ritme.
Wat maken we het onszelf toch moeilijk af en toe, niks menselijks is ons vreemd ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 12:15 schreef NicolasJoy het volgende:
We waren gisteren heel blij dat ze hier zonder problemen ging slapen om 20u/21u, op het vakantie-adres. Was ze om 3u wakker. }:| Tot 9u vanochtend. Yay, vakantie. :O Ben kapot, haha.
Oh no ze is weer lekker bezig :O Hopelijk is de rest van de vakantie wat relaxter!

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 20:07 schreef Tink89 het volgende:
Ik kom hier langzaam binnenschuifelen met een hele lange post...

Spruit is nu aan zijn zesde dag bezig en we zijn nog in het ziekenhuis. Hij heeft A0-antagonisme, waardoor hij veel te snel veel te geel werd door een versnelde afbraak van z'n rode bloedcellen. We hebben een wisseltransfusie net weten te voorkomen (met dank aan de vpk voor het heel snel opmerken van zijn gele kleur). Hij ligt nu in de couveuse tussen de blauwe lampen (eerst 4, nu nog 2), maar zijn bilirubine-waarden willen niet echt zakken of zakken wel, maar stijgen vervolgens ook weer. We mogen daardoor in ieder geval niet voor het weekend naar huis. Daar komt bij dat ik mijn bed kwijt ben als het te druk wordt op de afdeling. Spruit moet dan naar de couveusekamer en ik kan dan niet meer 24/7 bij hem zijn. Vooralsnog is het nog niet zo druk, maar op een kraamafdeling weet je nooit hoe lang dat zo blijft...

Doordat hij wat suf is en we veel te weinig huid op huid contact kunnen hebben (hij moet meteen na elke voeding terug in de couveuse met de lampen), is hij bovendien 9,5% van z'n geboortegewicht afgevallen en dus zijn we in overleg met de lactatiekundige begonnen met bijvoeding. Heel kut, want hij leek heel goed aan de borst te drinken en dat maakte voor mij dat ik me nuttig voelde en dat dat iig goed ging, scheelde een hoop voor mijn mentale gesteldheid en gaf me wat vertrouwen. Dat is nu allemaal even weg. Het wegen, voeden, weer wegen, bijvoeden, kolven en weer van voren af aan beginnen, vind ik best pittig, zeker omdat mijn man inmiddels 's nachts weer thuis bij de oudste moet zijn. Die snapt bovendien niet waarom mama en de baby niet naar huis komen en is boos en regelmatig ontroostbaar.

Conclusie; het komt goed, maar we gaan nog niet zo lekker. Morgen komt de psych (weer) langs omdat mijn man en de vpken zich zorgen om mij beginnen te maken en in de tussentijd probeer ik één stapje tegelijk te zetten: kolven tot morgenvroeg en dan een nieuw plan maken bijvoorbeeld. En 's nachts kolf ik niet, al voel ik me daar enorm schuldig over.

De lactatiekundige is btw al geweest en probeert me vooral te helpen om op mijn grenzen te letten. Dat doet ze goed, ze heeft bijvoorbeeld de vpken geïnstrueerd om lekker veel kopjes thee voor me te halen en we hebben elke dag met iemand een beschuit met muisjes op afstand, zodat we toch nog het gevoel hebben dat we ons prachtige kereltje met de wereld kunnen delen.

Dus uhm, hoi :)
Jeetje wat een pittig begin ;( Goed dat er aan de bel is getrokken en dat er ook voor jou wordt gezorgd! Helemaal eens met Seven dat je het jezelf niet kwalijk moet nemen dat je 's nachts niet kolft, jij moet er ook niet aan onderdoor gaan he want dan ben je nog verder van huis :* Dus pak die nachten lekker om een beetje tot rust te komen!

quote:
Ik had @:MaJo een update beloofd over Otis :P Die is nu alweer een week oud, de tijd gaat zo snel. De kraam was gisteren voor het laatst dus nu doen we het allemaal lekker zelf. Het is een heerlijk ventje, hij moest even leren goed aan te happen, maar inmiddels gaat dat goed (of kweek je gewoon eerder eelt op je tepels bij een tweede? :')). Gisteren was ie alweer 4200 gram :') Hij slaapt ook wel prima vooralsnog, ik voel mij zelfs redelijk uitgerust. Mijn herstel lijkt sowieso wel sneller te gaan dan bij de eerste. Vandaag voor het eerst even naar buiten geweest, met Otis in de doek. Das ook wel fijn na een week binnen zitten.

SPOILER
Jaaa, goede update. Wat een plaatje O+ En veel haar inderdaad al!

Lekker even naar buiten gaan, dat doet een mens goed! Moet ik ook vaker doen, ik zit ook dagen binnen :@
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_198660441
Doen hoor MaJo, daar knap je echt van op ja :) al is het maar een half uurtje!
pi_198660601
Quattro, je bent echt geen slechte moeder, jeetje, ik heb ook een beetje mee zitten lezen met jouw verhaal het afgelopen jaar en het is zo heftig geweest voor jullie allemaal, vind je het gek. Dikke knuffel en gooi het er maar allemaal uit :*
(Trouwens, mijn oudste heet ook Y en haar koosnaam in babytopic was ook frum O+)

Tink, ook een dikke knuffel voor jou, wat heftig allemaal, en wat een lieve lactatiedeskundige heb je O+ , let goed op jezelf ook, hoe lastig het ook is.

En majo, herkenbaar, ik zit soms ook een aantal dagen achter elkaar binnen en dan merk ik het al weer aan mezelf, maar wij hebben heel veel trappen, dus kon niet én peuter en beer van de trap af sjouwen (oké peuter loopt wel zelf, maar toch, ze blijft zowat bij elke tree stil staan _O-) Vanaf vandaag heb ik een nieuwe draagzak
dus dan moet het wel goed komen hoop ik O+
pi_198661414
Nou, dag 3 (of 4?) op rij dat onze kleine dame besluit dat de dag tussen 03:00 en 04:00 begint.

Ze gaat zo weer naar bed - hoop ik - maar is verder gewoon klaarwakker. Of ze nu overdag veel of weinig slaapt, de dag begint gewoon dán. Klaarwakker, voor mijn gevoel midden in de nacht. Je snapt vooral niet dat ze het op zo weinig slaap kan volhouden, de dag. Want ze is nog best vrolijk ook. Maar wakker.

En dan spookt de peuter tot 12u/1u 's nachts...
pi_198661434
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 07:19 schreef Framblij89 het volgende:
Quattro, je bent echt geen slechte moeder, jeetje, ik heb ook een beetje mee zitten lezen met jouw verhaal het afgelopen jaar en het is zo heftig geweest voor jullie allemaal, vind je het gek. Dikke knuffel en gooi het er maar allemaal uit :*
(Trouwens, mijn oudste heet ook Y en haar koosnaam in babytopic was ook frum O+)

Tink, ook een dikke knuffel voor jou, wat heftig allemaal, en wat een lieve lactatiedeskundige heb je O+ , let goed op jezelf ook, hoe lastig het ook is.

En majo, herkenbaar, ik zit soms ook een aantal dagen achter elkaar binnen en dan merk ik het al weer aan mezelf, maar wij hebben heel veel trappen, dus kon niet én peuter en beer van de trap af sjouwen (oké peuter loopt wel zelf, maar toch, ze blijft zowat bij elke tree stil staan _O-) Vanaf vandaag heb ik een nieuwe draagzak
dus dan moet het wel goed komen hoop ik O+
Leuk, twee kinderen en zoveel trappen. :D Al actief op zoek naar andere huizen nu? :+
pi_198661447
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 22:35 schreef QuattroF het volgende:

[..]

O+ O+

Niet vaak inderdaad, dat is zeker waar. Al merk ik wel dat ik door de vermoeidheid de laatste tijd een korter lontje heb. Maar dat is menselijk denk ik. Vandaag was daarentegen een heerlijke dag met haar. Daar geniet ik dan ook dubbel en dwars van na zo’n dag als gisteren.
Onderschat ook niet welke bagage jullie meenemen van de afgelopen tijd (weken, maanden, jaren..)
Dat slijt natuurlijk ook niet met een paar goede dagen. :*
pi_198661462
quote:

SPOILER
Lekker relaxt koppie op de foto!

Herstel van een tweede is vaak zo anders.. Je geeft jezelf ook minder tijd vaak. Let daarbij wel goed op jezelf, dat je jezelf niet voorbij loopt.. :9
pi_198661483
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 09:09 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

Leuk, twee kinderen en zoveel trappen. :D Al actief op zoek naar andere huizen nu? :+
Ja, vind het echt verschrikkelijk :’) inderdaad op zoek naar een ander huis maar er is gewoon niks te vinden joh, ja of je moet ¤1300 per maand voor de huur over willen hebben.

Lekkere nachten maken jullie weer trouwens :{ hoe houdt je het vol man.. niet leuk :*
pi_198661614
quote:
1s.gif Op woensdag 24 maart 2021 09:13 schreef Framblij89 het volgende:

[..]

Ja, vind het echt verschrikkelijk :’) inderdaad op zoek naar een ander huis maar er is gewoon niks te vinden joh, ja of je moet ¤1300 per maand voor de huur over willen hebben.

Lekkere nachten maken jullie weer trouwens :{ hoe houdt je het vol man.. niet leuk :*
Of een ander deel van het land. O-) Maar ja, dat is weer onhandig met het werk natuurlijk..
Hopelijk komt de woningmarkt weer een beetje tot rust dat je tzt iets kan kopen of ergens op goed geluk een prachtig huurhuisje tegenkomt. Betaalbaar. }:|

Volhouden? Niet. :9 Overlevingsstand aan en gaan. Hoop gewoon dat er deze week nog wel wat gewone nachten komen. 't is nu echt wakker worden - eten/spelen/verzorgen - avond met kind(eren) - slapen? Ik weet dat tijd voor jezelf een utopie is met een baby, maar het is nu wel heel erg schaars.
pi_198661872
@MaJo zo lief, dank je wel. O+ ‘Fijn’ dat ik niet de enige ben die hier weleens last van heeft.

@framblij lief, dank je wel! En dat is zo toevallig haha! Wij noemde haar in de buik altijd Frummel. En dat is een beetje blijven hangen, haha.

@NJ dat is zeker waar. Dat heeft tijd nodig denk ik.

Over precies een week wordt Frum 1. Ik ga dit topic nog missen. Een dreumes, hoe dan?!
pi_198661878
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 09:07 schreef NicolasJoy het volgende:
Nou, dag 3 (of 4?) op rij dat onze kleine dame besluit dat de dag tussen 03:00 en 04:00 begint.

Ze gaat zo weer naar bed - hoop ik - maar is verder gewoon klaarwakker. Of ze nu overdag veel of weinig slaapt, de dag begint gewoon dán. Klaarwakker, voor mijn gevoel midden in de nacht. Je snapt vooral niet dat ze het op zo weinig slaap kan volhouden, de dag. Want ze is nog best vrolijk ook. Maar wakker.

En dan spookt de peuter tot 12u/1u 's nachts...
Ah nee.. Heftig! Kunnen jullie elkaar overdag niet even afwisselen zodat jullie beiden nog even een paar uurtjes slaap kunnen pakken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')