Dat van Ajax laatst met Haller en Onana vond ik in hoeverre mogelijk nog lachwekkenderquote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ajax: vergeet een speler in te schrijven in EL
PSV: problemen met Ihattaren
AZ: Stuurt trainer weg
Vitesse: Bazoer loopt te kutten
Feyenoord: hold my beer...
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:35 schreef DonRaja het volgende:
Over Disney gesproken, ik hoop echt dat ze dit soort zaken erin laten zitten:
[..]
4 jonge trainers met een doorlopend contract weg willen sturen is natuurlijk het grotere verhaal. Dat de interne communicatie vervolgens één grote amateuristische bende is maakt het alleen erger.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:51 schreef Elan het volgende:
Een interne mail die verkeerd gaat het is allemaal ook wel wat overdreven.
Niet echt overdreven, Brard heeft twee interne mails verkeerd geadresseerd naar de persoon die ter discussie werd gesteld, om ronduit belachelijke redenen zonder ooit een negatief evaluatiegesprek te hebben gevoerd. Das echt beschamend onprofessioneel.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:51 schreef Elan het volgende:
Een interne mail die verkeerd gaat het is allemaal ook wel wat overdreven.
Zeker als je bedenkt dat dit redelijk de dossiers bevestigt die het AD en NRC over onze jeugdopleiding hebben geschreven.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
4 jonge trainers met een doorlopend contract weg willen sturen is natuurlijk het grotere verhaal. Dat de interne communicatie vervolgens één grote amateuristische bende is maakt het alleen erger.
Was een tikkeltje sarcastisch. Al weten we ook de ins en outs niet over waarom hij niet tevreden zou zijn aangaande hun functioneren.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
4 jonge trainers met een doorlopend contract weg willen sturen is natuurlijk het grotere verhaal. Dat de interne communicatie vervolgens één grote amateuristische bende is maakt het alleen erger.
zelf wotte schijnt nog op de lijst te staanquote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:02 schreef Caland het volgende:
Snap ook wel dat Ajax de laatste jaren zoveel jeugdspelers heeft kunnen wegkapen. De mail over prestaties en contracten van die kleine apen gingen natuurlijk naar alle Mark en Marcen in de outlooklijst
Is toch td geweestquote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zelf wotte schijnt nog op de lijst te staan
edit: oh, ik dacht dat hij nog wat bij feyenoord had gedaan behalve even spelen
rip grapje
Heel verstandig, je begint bijna de Stanley Brard van dit topic te worden.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja ik keek verkeerd op de wiki
wat een gefaal
met mijn staart tussen de benen het topic uit!
Dat was toch ook gewoon een publiek geheim? Ik heb nooit getwijfeld aan die stukkenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker als je bedenkt dat dit redelijk de dossiers bevestigt die het AD en NRC over onze jeugdopleiding hebben geschreven.
Ik twijfelde ook niet echt, maar sommige users hier welquote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was toch ook gewoon een publiek geheim? Ik heb nooit getwijfeld aan die stukken
Verstandige users ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook niet echt, maar sommige users hier wel
NRC is een kwaliteitskrant die niet zomaar wat roddels opschrijft. Als het nou alleen in het AD had gestaan was het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Verstandige users ja.
Maar gut, als jij over het algemeen artikeltjes met anonieme bronnen als zoete koek slikt moet je dat zelf weten
De juiste woorden zijn ‘hé verrek, ik had ongelijk, ik heb mij ietsje te veel gefocust op het feit dat de bronnen anoniem waren en daardoor te makkelijk de rest afgewezen terwijl de anonieme bronnen slechts ter verduidelijking waren in een verhaal wat sowieso al hout sneed. Maar ach, iedereen heeft het wel eens fout, kijk @onlogisch maar, dus ik trek het mij niet zo aan’ maar dit accepteren we ook wel hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Verstandige users ja.
Maar gut, als jij over het algemeen artikeltjes met anonieme bronnen als zoete koek slikt moet je dat zelf weten
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De juiste woorden zijn ‘hé verrek, ik had ongelijk, ik heb mij ietsje te veel gefocust op het feit dat de bronnen anoniem waren en daardoor te makkelijk de rest afgewezen terwijl de anonieme bronnen slechts ter verduidelijking waren in een verhaal wat sowieso al hout sneed. Maar ach, iedereen heeft het wel eens fout, kijk @:onlogisch maar, dus ik trek het mij niet zo aan’ maar dit accepteren we ook wel hoor
Nee, gelul.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
NRC is een kwaliteitskrant die niet zomaar wat roddels opschrijft. Als het nou alleen in het AD had gestaan was het een ander verhaal.
Er bestaat zoiets als journalistieke integriteit. Lastig voor te stellen met alle rommel die er tegenwoordig wordt verspreid, maar daar mag je bij een aantal bronnen wel op vertrouwen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, gelul.
Elk artikel met anonieme bronnen mag je met een zekere korrel zout nemen. Of dat nou in het NRC staat, het AD of het dagboek van de moeder van @:gurley.
Niet verrassend als je vaker naar hem luistert. Hij vindt al die vernieuwing ook maar onzin en denkt dat Advocaat er alles uithaaltquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
Zie artikel "Lot van Brard bepaalt nu welke richting de academy van Feyenoord op gaat" op VI - https://www.vi.nl/pro/lot(...)aat/share/89fc2a0984
Er staat weinig in hoor maar ik krijg een beetje het idee dat Krabby voor Brard is.
Dit soort stemmingmakende tekstenquote:aangevoerd door de ambitieuze coach van onder-18 Melvin Boel die nauwelijks ervaring als trainer kan overleggen, maar het wel allemaal beter weet.
Nee gewoon dat het een logisch verhaal was, en dat de genoemde problemen overeen kwamen met verhalen van andere onafhankelijke bronnen en de problemen van het huidige beleid.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:03 schreef Scrummie het volgende:
]
[..]
Hoe werkt dat precies? Ongelijk hebben als je zegt 'ik geloof niet alles wat in een krantje staat op basis van anonieme bronnetjes'?
Verder gebruik je wederom veel te veel woorden om een punt te maken.
Krabby kiest de kant van de personen die nieuws naar hem lekkenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
Zie artikel "Lot van Brard bepaalt nu welke richting de academy van Feyenoord op gaat" op VI - https://www.vi.nl/pro/lot(...)aat/share/89fc2a0984
Er staat weinig in hoor maar ik krijg een beetje het idee dat Krabby voor Brard is.
NRC (autoriteit op het gebied van sport?): Klopt allemaal.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 23:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Krabby kiest de kant van de personen die nieuws naar hem lekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |