Ach gut ben je ook zo'n vreemde linkse vogel?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 00:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Voor iemand die pretendeert zo trots op Nederland te zijn is je beheersing van de Nederlandse taal wel behoorlijk slecht, eigenlijk. Verbeter Nederland, begin bij jezelf.
En geen greintje humor hè. Was ik hier de extremist? Ik heb gelukkig nog zelfspot.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 00:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nog net niet zo hard dat ik segregatie een 'natuurlijke neiging' noem die we vooral niet moeten onderdrukken.
Verder, het hele politiek bestel wegzetten als een volksverraderlijk, elitair kartel is wat precies? Niet cynisch? Niet hard? Niet polariserend?
"Je hart is dicht".... wat is dit? De Libella theeclub?
Gast, puhleeze.
Als Nationalist ga je het land verlaten en de moedertaal is een akkefietje waar we niet moeilijk over moeten doen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 01:00 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
[..]
Ach gut ben je ook zo'n vreemde linkse vogel?
Ik zit vaak op fora en heb niet alle tijd voor al dat gezever van die hordes kleinzerige linkse medemensjes die alsmaar zeuren om taal wanneer hun argumentenpot op is.
Hee, van mij mag alles blijven staan hoor. Ben niet zo'n snowflake die over dichte hartjes gaat babbelen als ik geen enkel argument meer kan verzinnen om mijn pseudo sociaal-darwinistisch gezever te onderbouwen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 01:02 schreef Maharski het volgende:
[..]
En geen greintje humor hè. Was ik hier de extremist? Ik heb gelukkig nog zelfspot.
Maar goed, ik ben er wel klaar mee nu als hier reacties met humor weggehaald gaan worden waar ik nota bene nog moeite in had gestoken ook.
Nee, ik ben geen linkse vogel.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 01:00 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
[..]
Ach gut ben je ook zo'n vreemde linkse vogel?
Ik zit vaak op fora en heb niet alle tijd voor al dat gezever van die hordes kleinzerige linkse medemensjes die alsmaar zeuren om taal wanneer hun argumentenpot op is.
Het is hier heel serieus johquote:Op dinsdag 16 maart 2021 01:02 schreef Maharski het volgende:
[..]
En geen greintje humor hè. Was ik hier de extremist? Ik heb gelukkig nog zelfspot.
Maar goed, ik ben er wel klaar mee nu als hier reacties met humor weggehaald gaan worden waar ik nota bene nog moeite in had gestoken ook.
De facistische globohomo orde chanteert de hele wereld en infecteert elk land met hun etter. Tot in China en Rusland aan toe. Dus eerlijk gezegd weet ik niet waar ik nog naartoe kan.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 00:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waar ga jij heen dan? Dat lijkt mij een interessant vraagstuk.
Nou, ik heb wel een bestemming voor je hier op FOK!. Dat heet BNW, daar hoort dit soort gezever thuis, niet hier.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 01:04 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
[..]
De facistische globohomo orde chanteert de hele wereld en infectwert elk land met hun etter. Tot in China en Rusland aan toe. Dus eerlijk gezegd weet ik niet waar ik nog naartoe kan.
Ach gut de dooddoener argument is weer garriveerd.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 01:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen linkse vogel.
En ik ga inhoudelijk geen discussie aan met mensen die met conspiracy verhalen aankomen.
Zou naar bed gaan.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 01:04 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
[..]
De facistische globohomo orde chanteert de hele wereld en infecteert elk land met hun etter. Tot in China en Rusland aan toe. Dus eerlijk gezegd weet ik niet waar ik nog naartoe kan.
Misschien wel, maar je bent wel een beetje "vreemd" door dat steeds te roepen. Alsof dat de afvalbak is ofzo, kwak maar in BNWquote:Op dinsdag 16 maart 2021 01:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel een bestemming voor je hier op FOK!. Dat heet BNW, daar hoort dit soort gezever thuis, niet hier.
Scheelt niet veel.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 01:08 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Misschien wel, maar je bent wel een beetje "vreemd" door dat steeds te roepen. Alsof dat de afvalbak is ofzo, kwak maar in BNW
Niets vreemds aan, dat soort conspiracy verhalen hoort in BNW, niet in POL. Daar mag je alle theorieen over wereldordes spuien maar hier doen we dat niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 01:08 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Misschien wel, maar je bent wel een beetje "vreemd" door dat steeds te roepen. Alsof dat de afvalbak is ofzo, kwak maar in BNW
Dan ga je ervan uit dat het conspiracy is en dat klopt niet. Ik heb dit al ver van tevoren voorspelt en dat kan je raar vinden maar zo is het wel. Please, denk hier over na. Politiek heeft alles met voorspellen te maken. Serveer mensen zoals ik niet af. Just saying.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 01:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niets vreemds aan, dat soort conspiracy verhalen hoort in BNW, niet in POL. Daar mag je alle theorieen over wereldordes spuien maar hier doen we dat niet.
Oké... en dat wordt niet gedaan door Otto van België?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 00:59 schreef Maharski het volgende:
- Over moderatie wordt niet in het topic gediscussied, daar is FB voor, ter verduidelijking, je post is weg omdat je op de man loopt te spelen -
Ik weet bij god niet waar jij het over hebt en wat je wel of niet voorspelt hebt.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 01:17 schreef Stray_cat het volgende:
Dan ga je ervan uit dat het conspiracy is en dat klopt niet. Ik heb dit al ver van tevoren voorspelt en dat kan je raar vinden maar zo is het wel. Please, denk hier over na. Politiek heeft alles met voorspellen te maken. Serveer mensen zoals ik niet af. Just saying.
Je kan hem gewoon negeren en ja, er is een block optie maar daarvoor moet je een abonnement hebben. Ik kan het je aanbevelen om dat laatste te doen, uiteraardquote:Op dinsdag 16 maart 2021 01:20 schreef Maharski het volgende:
[..]
Oké... en dat wordt niet gedaan door Otto van België?
Is hier een blokkeer-optie trouwens? Vind dat toch wel zo'n onaangename user. Zie ik liever niet de hele tijd voorbij komen hier, en al helemaal niet op mij reageren.
Dat zegt al genoegquote:Op dinsdag 16 maart 2021 01:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik weet bij god niet waar jij het over hebt en wat je wel of niet voorspelt hebt.
Is dat jouw mening? Niet zo fraaiquote:Op dinsdag 16 maart 2021 00:26 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
[..]
Maar één jongere van fvd op een privé appgroep en gelijk de hele fvd zijn nazis toch!
Lees ff een stukje terug, en klik het filmpje eens aan van die vrouw die naar eigen zeggen in een cultuurmarxistische commune heeft gezeten.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 01:26 schreef Bluesdude het volgende:
Is dat jouw mening? Niet zo fraai
Ontopic blijven: cultuurmarxisme bestaat niet, het is een spookbeeld.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 01:26 schreef Bluesdude het volgende:
Is dat jouw mening? Niet zo fraai
Ontopic blijven: cultuurmarxisme bestaat niet, het is een spookbeeld.
* Tijger_m begint hard te lachenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 01:31 schreef Maharski het volgende:
[..]
Lees ff een stukje terug, en klik het filmpje eens aan van die vrouw die naar eigen zeggen in een cultuurmarxistische commune heeft gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |