in de gidsen. Ik heb er net eentje voor Cyprus laten komen en daar staat niks meer in over places to stay etc.quote:Op woensdag 1 september 2021 23:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op hun site of in hun gidsen? In de Slovenië gids stonden nog gewoon hoteltips
Wees blij! Eindelijk niet meer al die "ik ben mezelf aan het ontdekken tijdens een wereldreis" types die allemaal met dezelfde LP in de hand bij dezelfde hostels heel de dag achter hun laptop zitten, omdat ze vergeten zijn dat ze zo uniek zijn en zichzelf gingen ontdekkenquote:Op vrijdag 17 september 2021 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in de gidsen. Ik heb er net eentje voor Cyprus laten komen en daar staat niks meer in over places to stay etc.
Die laatste zin begrijp ik dan weer niet helemaal.quote:Op vrijdag 17 september 2021 16:57 schreef Individual het volgende:
Google, TRV, medereizigers, hostel/hotel, vrienden, mensen op straat en [niet-vliegveld] taxichaufeurs zijn mijn favoriete reisgidsen. Misschien dat ik daarom niet begrijp dat je met goedkope hotels moet beginnen en eindigen met 5* hotels..
Lol nee, je hebt hem aan mij verkocht en ik heb hem weggegeven aan een local.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb LPs ook hoofdzakelijk om te kunnen patsen met mijn boekenkast. Daarbij is het leuk als er ook nog wat zinnigs in staat.
Maar ik heb er ook al eens eentje weggegeven aan een local die Engels wilde leren, en vervolgens thuis een nieuwe gekocht (okee dat was een Bradt omdat LP sowieso geen gids van dat land had). En verder moet iedereen vooral lekker zelf weten wat voor hem of haar het beste werktDat kan ook zonder de instemming van internetrakker @:flipsen
Beetje cryptisch idd. In het begin van reizen was het vaak in luxe hotels totdat ik doorkreeg dat hostels veel gezelliger zijn, Veel mensen beginnen met hostels en eindigen in luxe hotels toch?quote:Op vrijdag 17 september 2021 17:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die laatste zin begrijp ik dan weer niet helemaal.
Geen idee. Tijdens mijn eerste backpackreis heb ik een keer first class gevlogen. Dat is geloof ik ook niet echt standaard. Daarna trouwens ook nooit meer gedaan.quote:Op zaterdag 18 september 2021 07:16 schreef Individual het volgende:
[..]
Beetje cryptisch idd. In het begin van reizen was het vaak in luxe hotels totdat ik doorkreeg dat hostels veel gezelliger zijn, Veel mensen beginnen met hostels en eindigen in luxe hotels toch?
Je hebt trouwens een Messenger-bericht over kabouter Geoff.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
Lol nee, je hebt hem aan mij verkocht en ik heb hem weggegeven aan een local.
Waar dan? Want ik zie niets?quote:Op zondag 19 september 2021 09:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je hebt trouwens een Messenger-bericht over kabouter Geoff.
Facebook Messenger.quote:
Gaaf!quote:Op woensdag 29 september 2021 22:50 schreef Fogel het volgende:
Electronic Travel Authorization voor Canada is goedgekeurd
Over een ruime week eens kijken of ze het er mee eens zijn bij de grens.
Spth app gebruiken!quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:23 schreef superkimmi het volgende:
Morgen naar Gran Canaria! Het voelt bijna als vroegah. Minus de mondkapjes en de eindeloze hoeveelheid papierwerk die nu mee moet
Vorige week teruggekomen uit Kroatië, dat was inderdaad ook wel weer even genieten na sinds oktober 2019 nergens meer geweest te zijn. Begonnen in Pula en uiteindelijk via Zadar teruggevlogen. Terugvlucht kostte wel een whopping 7,99 (jammer dat ik er dan nog extra handbagage bij moest boeken). Op de heen- en de terugweg zaten de vliegtuigen maar voor 1/3 vol of zo.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 21:32 schreef superkimmi het volgende:
25 graden, strand, zon, zee. Dit heb ik toch wel echt gemist hoor!
Ik vind die huisjes zo tofquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 12:00 schreef Fogel het volgende:
Via Londen is via Amsterdam geworden en ik ben inmiddels in het bezit van 4 KLM huisjes, inclusief nummer 102, de nieuwste
Er komt een trip report, later.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |