Nee, dat klopt wel.quote:Op woensdag 17 maart 2021 00:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja ik dacht misschien weet niet iedereen wat het is.
En iedereen die niet past, krijgt meteen een vaccin toegediend.quote:Op woensdag 17 maart 2021 08:57 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
hopelijk gaat het nog lukken
Dat is mooi, want met al die extra coronakilo's heb je dan waarschijnlijk de hele bevolking ineens gevaccineerdquote:Op woensdag 17 maart 2021 10:32 schreef Mammietje het volgende:
[..]
En iedereen die niet past, krijgt meteen een vaccin toegediend.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 10:33 schreef miss_sly het volgende:
D
[..]
Dat is mooi, want met al die extra coronakilo's heb je dan waarschijnlijk de hele bevolking ineens gevaccineerd
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 maart 2021 10:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ben juist afgevallen bij gebrek aan restaurants..
Nee hoor, die zijn ook heel goed al zeg ik het zelf. Maar hield er wel van lekker uitgebreid, elke gang een ander wijntje etc.quote:Op woensdag 17 maart 2021 10:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Zegt dat iets over je kookkunsten?
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 17 maart 2021 10:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee hoor, die zijn ook heel goed al zeg ik het zelf. Maar hield er wel van lekker uitgebreid, elke gang een ander wijntje etc.
ik uiteindelijk ook wel maar is toch wat meer te wijten aan verlies van spiermassaquote:Op woensdag 17 maart 2021 10:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ben juist afgevallen bij gebrek aan restaurants..
daar heb ik ook wel weer enorme zin inquote:Op woensdag 17 maart 2021 10:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee hoor, die zijn ook heel goed al zeg ik het zelf. Maar hield er wel van lekker uitgebreid, elke gang een ander wijntje etc.
6.5 kilo eraf hier, intermittent fastingquote:Op woensdag 17 maart 2021 10:33 schreef miss_sly het volgende:
D
[..]
Dat is mooi, want met al die extra coronakilo's heb je dan waarschijnlijk de hele bevolking ineens gevaccineerd
[ afbeelding ]
Kunnen die kutbanners er ook eindelijk af.quote:
die (popup) banners op fok zijn echt ziek.....meer banners dan forumquote:Op woensdag 17 maart 2021 17:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kunnen die kutbanners er ook eindelijk af.
Die heeft best cutere oortjes dan mijn stokstaartje.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:52 schreef bloodymary1 het volgende:
De mijne was trouwens een zwartvoetfret.
Ja toch? Maar stokstaartjes hebben wel meer humor. Ook heel belangrijk.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:53 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Die heeft best cutere oortjes dan mijn stokstaartje.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja toch? Maar stokstaartjes hebben wel meer humor. Ook heel belangrijk.
Nee, helaas. Dit is het enige exemplaar en die weigert zijn holletje uit te komen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:56 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Humor is heel belangrijk ja!![]()
Heb je er ook één van een zwartvoetfret met voeten?
Aiaiai... uitstervend ras.quote:Op donderdag 18 maart 2021 00:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, helaas. Dit is het enige exemplaar en die weigert zijn holletje uit te komen.
Dat was de kleingeschapen Afrikaanse tapir.quote:Op donderdag 18 maart 2021 00:03 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Aiaiai... uitstervend ras.![]()
Nou kende ik al gewone fretten en wist niet van een zwartvoetfret af.
Maakt ineens dat ik me iets afvraag...
Die tapir van gisteren... was dat een gewone tapir offeh....?
quote:Op donderdag 18 maart 2021 00:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat was de kleingeschapen Afrikaanse tapir.
Je hebt er wel meteen de kleingeschapen mannen mee weggejaagd.quote:Op donderdag 18 maart 2021 00:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat was de kleingeschapen Afrikaanse tapir.
Er was er ook een met een grote Jadokus naar eigen zeggen. Maar die was niet voor ons bedoeld.quote:Op donderdag 18 maart 2021 00:10 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Je hebt er wel meteen de kleingeschapen mannen mee weggejaagd.
Durven meteen hier niet meer te komen 'savonds volgens mij.
Neuh... hoewel ik hem wel mag fotograferen. Dat is dan tenminste nog iets.quote:Op donderdag 18 maart 2021 00:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Er was er ook een met een grote Jadokus naar eigen zeggen. Maar die was niet voor ons bedoeld.
Ik weet waar iedereen is! In de kroeg. Het is Sint Patrick's Day.quote:Op donderdag 18 maart 2021 00:14 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Neuh... hoewel ik hem wel mag fotograferen. Dat is dan tenminste nog iets.
Maar ja, die kon ook niet dansen he?
Hoewel me dat een prima reden lijkt om de kroeg in te duiken.... wat vier je dan precies?quote:Op donderdag 18 maart 2021 00:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik weet waar iedereen is! In de kroeg. Het is Sint Patrick's Day.
[ afbeelding ]
Geen idee, iets Iers. Op wintersport hadden de Engelsen dan altijd vrouwenkleren aan die dag. En veel drinken, verder geen idee.quote:Op donderdag 18 maart 2021 00:18 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hoewel me dat een prima reden lijkt om de kroeg in te duiken.... wat vier je dan precies?
Keej dan.... wat ehm... leuk.quote:Op donderdag 18 maart 2021 00:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Geen idee, iets Iers. Op wintersport hadden de Engelsen dan altijd vrouwenkleren aan die dag. En veel drinken, verder geen idee.
Ieuw.. normaal was ik dan nu op wintersport..
Heb je een capuchon die groot genoeg is dan?quote:Op donderdag 18 maart 2021 00:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zocht toepasselijk naar een Ierse Setter. Maar wel superhandig om zo je capuchon te gebruiken. Ik ga het ook proberen!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 maart 2021 00:30 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Heb je een capuchon die groot genoeg is dan?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 maart 2021 00:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee alleen een heel kleintje!
Ik ga nog een uurtje met een Chai Latte in bed Netflixen (nee dat is geen ras, maar een drankje).
Ik zal nog even wat posten om Mr. Sandman te lokken.
quote:Op donderdag 18 maart 2021 00:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zocht toepasselijk naar een Ierse Setter. Maar wel superhandig om zo je capuchon te gebruiken. Ik ga het ook proberen!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:12 schreef dick_laurent het volgende:
Geen nachtelijk geflirt meer tussen Mr Sandman & Mammietje?!?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:12 schreef dick_laurent het volgende:
Geen nachtelijk geflirt meer tussen Mr Sandman & Mammietje?!?
[ afbeelding ]
Sure. Kan wel even snel.quote:Op donderdag 18 maart 2021 09:54 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Neem jij dat gedeelte dan op je?![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |