quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee een Paseo
Plus ik rijd ook heel weinig km's dus een grote / luxe auto zou in mijn geval al helemaaaaal een waste of money zijn.ja moest eens weten hoeveel mensen er een dikke bak voor de deur hebben staan voor de status....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en maar klagen .....woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
December 2019 kregen wij een nieuwe leaseauto, een Tesla. Mijn man maakt ook echt wel kilometers en wilde graag elektrisch rijden.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:27 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ja moest eens weten hoeveel mensen er een dikke bak voor de deur hebben staan voor de status....
en maar klagen .....
lease kan ik me wel iets bij voorstellen...zelf ook gehad, een simpele Seat Leon trouwens.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
December 2019 kregen wij een nieuwe leaseauto, een Tesla. Mijn man maakt ook echt wel kilometers en wilde graag elektrisch rijden.
En toen kwam Corona en werkt hij nu een jaar alleen nog maar thuisDus kilometers zijn er niet echt gemaakt.
Eind april gaat hij voor het eerst weer een paar dagen naar een klant die een on site heeft aangevraagd.
Hoe bedoel je, mensen in de lucht houden? Heb je zelf niemand om op te steunen?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:44 schreef raptorix het volgende:
Ben nu zoveel mensen in de lucht aan het houden, trekt het bijna niet meer, ik ga dit niet nog 4 maanden trekken
Ik heb zelf geen steun nodig, maar dit kost me gewoon te veel energie, iedereen om me heen is aan het doordraaien of staat op doordraaien, maar als ik het niet doe, wie gaat het doen?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, mensen in de lucht houden? Heb je zelf niemand om op te steunen?
even wat afstand nemen geen optie ?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen steun nodig, maar dit kost me gewoon te veel energie, iedereen om me heen is aan het doordraaien of staat op doordraaien, maar als ik het niet doe, wie gaat het doen?
En dan? De boel laten klappen, mensen die die het nog veel zwaarder hebben en gefucked worden door de overheid, nee dat laat ik niet gebeuren.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:59 schreef Predator40 het volgende:
[..]
even wat afstand nemen geen optie ?
ik zou een nieuw topic aanmaken en dit soort dingen niet hier bespreken....krijgen we hele discussies enzoquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
En dan? De boel laten klappen, mensen die die het nog veel zwaarder hebben en gefucked worden door de overheid, nee dat laat ik niet gebeuren.
Eens, laten we vrolijk doenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:07 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik zou een nieuw topic aanmaken en dit soort dingen niet hier bespreken....krijgen we hele discussies enzo
niet de bedoeling van dit topic.
Ik denk dat het wel herkenbaar is, veel mensen zitten nu op de grens of er net over, nu zit ik in een geval waar ik al eens zo eens een sittuatie heb meegemaakt dus voor mij is het makkelijker.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:12 schreef miss_sly het volgende:
Misschien helemaal geen slecht idee om daar een topic over te openen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:10 schreef raptorix het volgende:
Ik moet pissen als een kameel niet zo erg maar wel zoveel.
Tot over 3 minuten.
Het is soms even doorvragen en dan merk je het wel, ik heb vandaag nog even met mijn baas gebeld en die gaf ook aan dat het ongeveer 10-20 procent van personeelsbestand is, wel kwetsbare leeftijd trouwens.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 23:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ken dus helemaal niemand die op de grens zit of aan het doordraaien is oid.
Het gekke: voor kerona vielen ze bij bosjes.
Oh ik werk ook al 23 jaar thuis, alleen niet elke dagquote:Op dinsdag 16 maart 2021 23:32 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd! Ik al 20 jaar. Maar eigen baas met kantoor aan huis, dus dat is anders.
Hoiquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:38 schreef raptorix het volgende:
Waar is @:dondruiper we hebben blije hondpics nodig
Wel een beetje geh..quote:
Ja dat zijn waarschijnlijk wel mannen die je ziet dansenquote:Op woensdag 17 maart 2021 00:10 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wel een beetje geh..
[ afbeelding ]
Mooi man.quote:Op woensdag 17 maart 2021 00:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja dat zijn waarschijnlijk wel mannen die je ziet dansen
Weet je waar ik van baal? Ik zie er voor de rest uit als een blanke, maar heb de jadokus van een neger, maar dansen kan ik niet, leven is fucking oneerlijk.quote:Op woensdag 17 maart 2021 00:15 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Mooi man.
Ik bedoel ieder ras heeft gewoon z'n eigen unieke kwaliteiten.
Het blanke ras is intelligent, innovatief en relatief harde werkers.
Negers daarentegen hebben enorme lullen en kunnen goed dansen.
Bovendien is sporten ook enorm goed voor je psychische gesteldheid.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 00:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Weet je waar ik van baal? Ik zie er voor de rest uit als een blanke, maar heb de jadokus van een neger, maar dansen kan ik niet, leven is fucking oneerlijk.
*noteert ff*quote:Op woensdag 17 maart 2021 00:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Weet je waar ik van baal? Ik zie er voor de rest uit als een blanke, maar heb de jadokus van een neger, maar dansen kan ik niet, leven is fucking oneerlijk.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 00:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom zou je willen dansen met zo'n Jadokus?
Die steek je niet snel even onder het tapir tapijt zeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |