Logisch, allround ook gewoon de beste.quote:Op maandag 15 maart 2021 09:28 schreef AgnesGru het volgende:
Nandi lijkt helaas wel de top favoriet van de jury
terecht wat mij betreft. Ik vind haar echt wel Mariaquote:Op maandag 15 maart 2021 09:28 schreef AgnesGru het volgende:
Nandi lijkt helaas wel de top favoriet van de jury
Ik ook, expressie in haar gezicht, zingt met plezier, best veelzijdig, draait leuke rondjes.. Pretogen, prima Maria!quote:Op maandag 15 maart 2021 10:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
terecht wat mij betreft. Ik vind haar echt wel Maria
Er zit een heel productieteam achter dit soort TV programma’s en ik denk dat de uitvoerend producent (Stage Entertainment) van de uiteindelijk uit te voeren musical ook een hele dikke vinger in de pap heeft.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:49 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Wat ik mij vandaag afvroeg wie bedenkt wat ze gaan zingen ?, sommige hebben echt stomme liedjes die niet bij hen passen, zoal die renee zondag , ze krijgen toch wel begeleiding daar ?.Waarom krijgt die nandi geen kutliedje die niet bij haar past ? Z
Dan is het wel een beetje doorgestoken kaart dus, die Nandi krijgt leuke liedjes die precies bij haar stem passen , en sommige anderen krijgen rotliedjes, die niet bij hen passen , zodat er minder op hen gestemd wordt door het publiek, Anders had er toch wel iemand tegen renee gezegd dat ze het niet goed deed, met de uitvoering van haar lied, , zo zijn er wel meer rare keuzes geweest met liedjes die niet bij een stem passen , dat ik niet snap hoe ze dat kunnen bedenken. Ze willen volgens mij gewoon reclame voor de musical , de dame voor de hoofdrol zal al wel uitgezocht zijnquote:Op maandag 15 maart 2021 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zit een heel productieteam achter dit soort TV programma’s en ik denk dat de uitvoerend producent (Stage Entertainment) van de uiteindelijk uit te voeren musical ook een hele dikke vinger in de pap heeft.
Voor de uiteindelijke performance zijn er diverse vocal coaches en choreografen bij betrokken...
Ik zeg niet dat het doorgestoken kaart is, maar ik denk wel dat de belanghebbenden ook willen zien/horen wat iemand met een bepaalde song kan. Ze kijken tijdens de repetities ongetwijfeld ook mee.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:58 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Dan is het wel een beetje doorgestoken kaart dus, die Nandi krijgt leuke liedjes die precies bij haar stem passen , en sommige anderen krijgen rotliedjes, die niet bij hen passen , zodat er minder op hen gestemd wordt door het publiek, Anders had er toch wel iemand tegen renee gezegd dat ze het niet goed deed, met de uitvoering van haar lied, , zo zijn er wel meer rare keuzes geweest met liedjes die niet bij een stem passen , dat ik niet snap hoe ze dat kunnen bedenken.
Ik heb bij die andere op zoek naar , dit nooit gedacht, maar nu wel, maar goed, het blijft wel leuk om naar te kijken, iquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het doorgestoken kaart is, maar ik denk wel dat de belanghebbenden ook willen zien/horen wat iemand met een bepaalde song kan. Ze kijken tijdens de repetities ongetwijfeld ook mee.
Aan de andere kant, het is TV en dat is nooit helemaal 100% 'echt'...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |