nahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Treehut362 op 15-03-2021 16:55:24 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Hiermee wil je waarschijnlijk alle mensen wegjagen bij de uitvaart omdat ze anders teveel cake en koffie consumeren?quote:
Doodgaan mag ook alleen jaquote:Op maandag 15 maart 2021 21:42 schreef Nine. het volgende:
[..]
Hiermee wil je waarschijnlijk alle mensen wegjagen bij de uitvaart omdat ze anders teveel cake en koffie consumeren?
jerneyberneyquote:
Jij bent liefquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij bent lief![]()
Een hele tijd geleden hadden we het een keer over deze band![]()
Ik heb een heuse Belse playlist aangemaaktquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Je bent zelf lief
Dit is nu mijn mood![]()
Hahahahs oh ja diequote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb een heuse Belse playlist aangemaakt![]()
![]()
![]()
Daar heb ik ook muziek vanquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:08 schreef jerney het volgende:
[..]Dat West-Vlaams is hilarisch
Deze is ook vrolijk
Die gast is zo leuk haha!quote:
Ik heb em opgeslagenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Die gast is zo leuk haha!
Hij is ook van De Legende maar de leukste nummers zijn nergens te vinden online.
Beetje slecht geluid maar moet altijd lachen om deze. Hij zingt ook wel eens ergens anders over
Mooi, die werd gespeeld op het einde van de uitvaart van m'n vader.quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mooi, die werd gespeeld op het einde van de uitvaart van m'n vader.
Nee joh, einde van het jaar gaan ze verder. Jammer alleen dat het hoofdpersonage weer dood is.quote:Op donderdag 18 maart 2021 00:22 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Buh rillingen (bijna) jammer dat het afgelopen is!
Idd, elke keer dat ik de nieuwe hoofdpersoon ga waarderen, wordt ie naar walhalla gestuurd.....Mn Lagertha dromen zijn veranderd in nachtmerries....quote:Op donderdag 18 maart 2021 00:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nee joh, einde van het jaar gaan ze verder. Jammer alleen dat het hoofdpersonage weer dood is.
Alsjeblieft niet zeg..quote:
Die stond bij mij wel hoog, U is de messias?quote:Op donderdag 18 maart 2021 01:06 schreef cosmosis het volgende:
Jaa bijna zelfde ervaring vandaag. Kerkgebouw, gestemd werd er in een zijkamer, lange wachtrij toen ik aankwam dus al dikke irritaties!
En magischerwijs werd spontaan de hoofdzaal geopend en kon ik zo doorsneaken naar het altaar van Jezus waar 10 verse vrijwilligers klaar stonden met open armen! Een roeping van God en ik heb mijzelf maar ternauwernood kunnen weerhouden om JezusLeeft te stemmen.
Ik voel mezelf af en toe wel eens op een voetstuk geplaatst en kan aardig zweven, maar om mijzelf de Messias te noemen ben ik ietsje te nederigquote:Op donderdag 18 maart 2021 01:12 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Die stond bij mij wel hoog, U is de messias?
Mooie man, iedereen is belangrijkquote:Op donderdag 18 maart 2021 01:17 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik voel mezelf af en toe wel eens op een voetstuk geplaatst en kan aardig zweven, maar om mijzelf de Messias te noemen ben ik ietsje te nederig [ link | afbeelding ]
Dus datquote:Op donderdag 18 maart 2021 01:23 schreef cosmosis het volgende:
Zekers....Elke positieve ziel op deze wereld is een toegevoegde waarde!
De rest mag in verdoemenis branden in hel!
Ik kan het waarderen dat je ons altijd eerst voorbereid! Dan komt de klap minder hard aanquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2021 01:30 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik kan het waarderen dat je ons altijd eerst voorbereid! Dan komt de klap minder hard aan [ link | afbeelding ]
Ik heb inderdaad geen ban, al had ik dat ergens wel verwacht ^^quote:Op zaterdag 13 maart 2021 06:05 schreef IxCalypso het volgende:
Ik mag toch wel terugkomen want ik heb gelijk.
Ik denk dat je zachter bent geworden.quote:Op donderdag 18 maart 2021 01:39 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen ban, al had ik dat ergens wel verwacht ^^
Is er iets veranderd aan het ban beleid of kennen ze me ondertussen een beetje?
Ik?quote:Op donderdag 18 maart 2021 01:40 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik denk dat je zachter bent geworden.
Ja je rellende uitbarstingen zijn de laatste weken positiever geworden is gewoon lekker ouwehoeren, zoals het hoort, zonder je te veel op laten fokken.quote:
Dit is de Duitse Jezus trouwens, voor als je ooit in een Duitse kerk komt....quote:Op donderdag 18 maart 2021 01:42 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja je rellende uitbarstingen zijn de laatste weken positiever geworden is gewoon lekker ouwehoeren, zoals het hoort, zonder je te veel op laten fokken.
Dat deed ik altijd al, ik kreeg juist al dat commentaar omdat ik teveel ouwehoerde.quote:Op donderdag 18 maart 2021 01:42 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja je rellende uitbarstingen zijn de laatste weken positiever geworden is gewoon lekker ouwehoeren, zoals het hoort, zonder je te veel op laten fokken.
Leuk, zo'n stalkerquote:Op donderdag 18 maart 2021 01:42 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Slowchats zijn prima en gezellig zolang je je niet laat beetnemen door de haatdragers!quote:Op donderdag 18 maart 2021 01:50 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat deed ik altijd al, ik kreeg juist al dat commentaar omdat ik teveel ouwehoerde.
Dankzij mij is dit ook een slowchat geworden, en terecht want dit forum leeft ondertussen van slowchats, niet omdat de topics nou zo goed zijn.
Beste Frozen:quote:
Dat is niet helemaar waar, ik lul ook gewoon er tussen door en meerdere met mij.quote:Op donderdag 18 maart 2021 01:50 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat deed ik altijd al, ik kreeg juist al dat commentaar omdat ik teveel ouwehoerde.
Dankzij mij is dit ook een slowchat geworden, en terecht want dit forum leeft ondertussen van slowchats, niet omdat de topics nou zo goed zijn.
Dat doe ik wel, I know.quote:Op donderdag 18 maart 2021 01:51 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Slowchats zijn prima en gezellig zolang je je niet laat beetnemen door de haatdragers!
Dat deed je eerst toch echt minder, toen zei je vaak Muziek!quote:Op donderdag 18 maart 2021 01:52 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat is niet helemaar waar, ik lul ook gewoon er tussen door en meerdere met mij.
Ga eens stemmen in een kerk zou ik zeggen..quote:Op donderdag 18 maart 2021 01:52 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat doe ik wel, I know.
Maar dat maakt niet uit, door mij zien anderen ook andere kanten van anderen. Ik ben ook geen heilige zelf.
Beste Madonna track zelfs, Genadigde performer helaas niet zo beste live voicequote:
O, is dat zo, stalkerquote:Op donderdag 18 maart 2021 01:53 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat deed je eerst toch echt minder, toen zei je vaak Muziek!
Jij niet bij mijquote:Op donderdag 18 maart 2021 01:53 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Jij hebt een extra pagina in mijn boekje [ link | afbeelding ]
Als atheïst?quote:Op donderdag 18 maart 2021 01:54 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ga eens stemmen in een kerk zou ik zeggen..
*Begint met eigen pagina te schrijven.quote:
Mooi nummer hè, dat duistere erinquote:Op donderdag 18 maart 2021 01:55 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Beste Madonna track zelfs, Genadigde performer helaas niet zo beste live voice
Ja? Een atheist is juist niet bekrompen normaal gesproken?quote:
Ow dat ben ik wel degelijk over bepaalde onderwerpen. Niet over veel, maar ik ben ook niet hallelujah over alles wat maar open moet zijn.quote:Op donderdag 18 maart 2021 01:59 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja? Een atheist is juist niet bekrompen normaal gesproken?
Ik denk zomaar dat jij dat kanquote:Op donderdag 18 maart 2021 01:58 schreef cosmosis het volgende:
[..]
*Begint met eigen pagina te schrijven.
Geef een gil als je ooit een kopie wilt voor je boekje!
Een oordeel hebben over iets is niet verkeerd en menselijk, echter er niet van af kunnen stappen ondanks nieuwe informatie en inzichten is bekrompenheid (wat vaak bij geloofsextremisten van toepassing is)quote:Op donderdag 18 maart 2021 02:00 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ow dat ben ik wel degelijk over bepaalde onderwerpen. Niet over veel, maar ik ben ook niet hallelujah over alles wat maar open moet zijn.
Klopt, zie je ook bij klimaatextremisten, ik zit meer in het middenquote:Op donderdag 18 maart 2021 02:03 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Een oordeel hebben over iets is niet verkeerd en menselijk, echter er niet van af kunnen stappen ondanks nieuwe informatie en inzichten is bekrompenheid (wat vaak bij geloofsextremisten van toepassing is)
Was al gereed als ik eerlijk moet zijn. Maar is iets te gevoelig geworden.. Dus laten we meer muziek posten!quote:
Tochquote:Op donderdag 18 maart 2021 02:08 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Was al gereed als ik eerlijk moet zijn. Maar is iets te gevoelig geworden.. Dus laten we meer muziek posten!
Ik denk dat iedereen (bijna iedereen) wel extreem is op een bepaalde manier. Maar doe je er iets mee of niet, daar gaat het om. (Politiek, muziek songs, sex, werk, mode etcetc). Je kan op zoveel manieren extreem zijn.quote:Op donderdag 18 maart 2021 02:03 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Een oordeel hebben over iets is niet verkeerd en menselijk, echter er niet van af kunnen stappen ondanks nieuwe informatie en inzichten is bekrompenheid (wat vaak bij geloofsextremisten van toepassing is)
Ga lekker door, met waar jullie mee bezig waren, ik val er ineens in op een niet Vrijdagquote:Op donderdag 18 maart 2021 02:08 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Was al gereed als ik eerlijk moet zijn. Maar is iets te gevoelig geworden.. Dus laten we meer muziek posten!
Ix, jij hierquote:Op donderdag 18 maart 2021 02:20 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ga lekker door, met waar jullie mee bezig waren, ik val er ineens in op een niet Vrijdag
Huh?quote:Op donderdag 18 maart 2021 02:31 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je hebt toch wel op je kop gekregen?
Drent?quote:
Ik kom niet uit Drenthequote:
Onnie?quote:Op donderdag 18 maart 2021 02:33 schreef IxCalypso het volgende:
Jouw taaltje is wel machtig mooi, dat wel
Een tukker is twents, jaquote:
quote:
Drents is de liefdesbaby tussen Twents en Grunnsquote:Op donderdag 18 maart 2021 02:34 schreef IxCalypso het volgende:
twents en drents, die haal ik altijd door elkaar.
Ah. Ik ga dit weer vergeten, ik weet het zeker. Nee dat was op dt topic geloof ik zelfs.quote:Op donderdag 18 maart 2021 02:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Drents is de liefdesbaby tussen Twents en Grunns
Beide één pot nat, kut.quote:Op donderdag 18 maart 2021 02:35 schreef IxCalypso het volgende:
Beetje zoals velen doen met Limburg en Brabant?
Vocaroo?quote:Op donderdag 18 maart 2021 02:37 schreef IxCalypso het volgende:
Met die site waar je korte voiceclipjes op kan nemen. Deed Miauw ook nog die avond.
Ik ga even plassen, ik hou van George maar dit nummer is te slijmballerig.quote:
De sax is wel erg sfeermakend.quote:Op donderdag 18 maart 2021 02:39 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ga even plassen, ik hou van George maar dit nummer is te slijmballerig.
Heb ik gechecktquote:
Al eerder gezienquote:Op donderdag 18 maart 2021 02:57 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
In 1 minuut? Ow al eerder ooit? Dat kan
Uno momentoquote:Op donderdag 18 maart 2021 02:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Luister nu even naar deze drums, Ix
Soms.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2021 03:01 schreef IxCalypso het volgende:
Okay ik ga luisteren, en je praat met me, ik vind dat een vooruitgang
quote:Op donderdag 18 maart 2021 03:01 schreef IxCalypso het volgende:
Ik zet m'n koptelefoon even wat zachter. Veel zachter. Jezus.
Dat nummer was altijd het einde van m'n "Uurtje Drizzt" op Radio49 toen ik nog draaidequote:
quote:Op donderdag 18 maart 2021 03:03 schreef IxCalypso het volgende:
Dit is jouw muziek? Ik vind het vesrschrikkelijk, sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |