Aanvankelijk iets van Powned met katja schuurman en twee caberetiers die gaan kijken of filmpjes van 15+ jaar geleden tegenwoordig nog kunnen.quote:
quote:Op zondag 28 maart 2021 21:51 schreef Joosie200 het volgende:
Wie weet hoe het nummer heet van de intro? Die ze ook afspeelden tijdens de credits?
Wat kut zeg.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Aanvankelijk iets van Powned met katja schuurman en twee caberetiers die gaan kijken of filmpjes van 15+ jaar geleden tegenwoordig nog kunnen.
Wel echt de beste grap van de avond/van het seizoen. Waarom heeft niemand die grap ooit meerder gemaakt?quote:
Moest het Googlen. Maar:quote:Op zondag 28 maart 2021 22:11 schreef Postbus100 het volgende:
Waar sloeg die grap met het Friese suikerbrood op? Ik heb het vast wel eens gezien, maar ik heb het niet meer scherp voor ogen. Op YouTube gaan ze allemaal los met: 'daar heb ik vier seizoenen op gewacht!!1!' en 'moest bijna huilen'.
Wat heb ik gemist?
Tja geen idee. Daarvoor heeft die een stuk of 5 schrijvers. Ik vond hem ook heel goed. Zo kort, maar wel krachtigquote:Op zondag 28 maart 2021 22:12 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Wel echt de beste grap van de avond/van het seizoen. Waarom heeft niemand die grap ooit meerder gemaakt?
Ik bedoel eerlijk gezegd ook buiten ZMLquote:Op zondag 28 maart 2021 22:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Tja geen idee. Daarvoor heeft die een stuk of 5 schrijvers. Ik vond hem ook heel goed. Zo kort, maar wel krachtig
Aha, dat zal ik dan wel wegklikken (of ik kijk de reguliere uitzendingen dat ik het nooit zie). Maar bedankt! Dat verklaart het een en ander.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:13 schreef bamibij het volgende:
[..]
Moest het Googlen. Maar:
Al jaren zegt Arjen aan het einde van de zml video's dat je een recept krijgt voor suikerbrood als je abonneert.
https://www.petities.com/recept_voor_suikerbrood_arjen_lubach
Lubach zal iets nieuws gaan maken, dus dat einde tijdperk zal wel meevallen.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Zal het programma gaan missen.
Benieuwd wat Arjen Lubach nu gaat doen.
Dit eeuwige gelul altijd. Of vertel jij thuis ook alle vertrouwelijke werkgerelateerde zaken aan je partner?quote:
Trolletjes moet je nooit voeren.quote:Op maandag 29 maart 2021 00:40 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dit eeuwige gelul altijd. Of vertel jij thuis ook alle vertrouwelijke werkgerelateerde zaken aan je partner?
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten
I.t.t. Lubach weet Rutte niet wanneer op tijd te stoppen.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:28 schreef Snowsquall het volgende:
Ik kots echt van die uitgestreken smoel van Rutte waar alleen maar leugens uitkomen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had vorige week het gevoel dat Even Tot Hier het gras voor de voeten van ZML had weggemaaid een dag eerder. Vandaar dat het reservefilmpje over Twitter van stal gehaald werd.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:10 schreef speknek het volgende:
Ik voel best een leegte.
Tijd om Even Tot Hier wat meer aandacht te geven. Ik gok dat die nu heel wat extra kijkers gaan krijgen.
Hun liedje van zaterdag over Pieter Omtzigt was ook creatiever dan ZML.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:20 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik had vorige week het gevoel dat Even Tot Hier het gras voor de voeten van ZML had weggemaaid een dag eerder. Vandaar dat het reservefilmpje over Twitter van stal gehaald werd.
Vandaag suikerbrood makenquote:Op maandag 29 maart 2021 12:08 schreef golfer het volgende:
Mooie afsluiting met het in het zonnetje zetten van alle medewerkers.
Misschien is het nog helemaal niet klaar, zoals Koffieplanter al postte.quote:
Wilfred Genee had het erover dat Arjen Lubach misschien op zaterdagavond na de zomer terugkeert. Dat kun je ook hier nog eens lezen (en zien):quote:Op maandag 29 maart 2021 12:03 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.mediacourant.(...)zaterdagavond-npo-1/
Zie mijn post op de vorige pagina. Zegt hij altijd op Youtube; abonneer en krijg een recept voor suikerbrood.quote:Op maandag 29 maart 2021 18:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat snapte ik niet.
Maar dat zal wel aan mij liggen![]()
Owwwquote:Op maandag 29 maart 2021 21:35 schreef bamibij het volgende:
[..]
Zie mijn post op de vorige pagina. Zegt hij altijd op Youtube; abonneer en krijg een recept voor suikerbrood.
Woord gehouden
Zegt hij altijd op Youtube; abonneer en krijg een lunchorgiequote:Op maandag 29 maart 2021 21:35 schreef qajariaq het volgende:
Waar sloeg die losse opmerking over een lunchorgie op?
In de vlog van Martine die ik vandaag gepost heb hintten ze aan het einde op “volgend jaar”.quote:Op maandag 29 maart 2021 21:04 schreef Forumtijger het volgende:
[..]
Misschien is het nog helemaal niet klaar, zoals Koffieplanter al postte.
:
[..]
Wilfred Genee had het erover dat Arjen Lubach misschien op zaterdagavond na de zomer terugkeert. Dat kun je ook hier nog eens lezen (en zien):
https://www.msn.com/nl-nl(...)1f4AQ0?ocid=msedgdhp
Hij was de tijd ver vooruit. Al in 2019 had hij een item over het gebrek aan geheugen van Rutte:quote:Op zondag 4 april 2021 08:59 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Met de gebeurtenissen van afgelopen week is het wel jammer dat hij gestopt is. Net iets te vroeg.
quote:Arjen Lubach in 2022 ’bijna dagelijks’ te zien op NPO 1
Arjen Lubach keert volgend jaar terug op televisie met een show rond komedie en actualiteit. Met zijn vaste team, waarmee hij ook Zondag met Lubach maakte, is hij van maandag tot en met donderdag op NPO1 te zien. Dat maakte Lubach vrijdagochtend bekend op Instagram.
Details over het programma zijn nog niet bekend. „Op dit moment kan ik niet veel meer zeggen dan dat ik samen met mijn vaste team in 2022 een nieuw, bijna dagelijks programma ga maken”, laat Lubach weten aan het ANP. „De eerste vier seizoenen ga ik vullen met herhalingen van Andere Tijden, maar verder kan ik nog niks loslaten.”
Geruchten dat Lubach een ’daily’ krijgt, gingen al een tijd rond. De presentator, die lang zei dat het in Nederland onmogelijk is om een dagelijks komisch programma over de actualiteit te maken naar Amerikaans voorbeeld, hield zijn Instagram-volgers de hele week in spanning met cryptische boodschappen. Maandag plaatste Lubach een foto met enkel ’maandag’, dinsdag volgde een foto met ’maandag dinsdag’ en zo ging hij door tot en met donderdag. Vrijdagochtend voegde Lubach ’2022 NPO 1 VPRO’ toe aan het lijstje.
Lubach nam in maart na dertien seizoenen afscheid van zijn populaire wekelijkse VPRO-programma Zondag met Lubach. De satirische show, die in 2017 de Gouden Televizier-Ring won, wist door de jaren heen steeds meer kijkers te trekken. Zondag met Lubach begon in 2014 met zo’n 400.000 kijkers en zwaaide in maart af met ruim 1,8 miljoen kijkers. De stijgende kijkcijfers dankte Zondag met Lubach onder meer aan De Wereld Draait Door, waarin in de beginjaren geregeld aandacht werd besteed aan de satirische show.
Jammer. Pas na Op1 dan ofzo? Of een heel compact format tussen de bedrijven door?quote:,,Dit staat los van De Vooravond en M. Het tijdstip van het nieuwe programma van Lubach wordt later bekendgemaakt”, aldus een woordvoerder van de NPO.
quote:Op maandag 22 februari 2021 10:45 schreef SignificanteAnder het volgende:
Als ik het allemaal zo kut zou vinden zou ik gewoon voortaan niet meer kijken.
Oh nee toch niet. En degenen die het allemaal zo kut vinden, op voorhand al, maar blijkbaar toch blijven kijken worden daar met het mes op de keel toe gedwongen of zo? Heel vreemd.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:17 schreef SignificanteAnder het volgende:
De uitzending zal wel weer keihard gaan tegenvallen voor velen, maar gelukkig zijn ze daarna definitief van ZML verlost.
Het was wekelijks vaak al niet te doen voor hem en zijn grappenschrijvers.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:32 schreef freaky40 het volgende:
Overkill. Ik weet niet of je elke dag kunt pieken. Dat heb ik Arjen overigens zelf horen zeggen destijds. Dagelijks scherp zijn is dan gewoon heel moeilijk. Overigens vind ik Lubach erg saai geworden de afgelopen seizoenen. Erg binnen de lijntjes, niet kritisch op momenten dat het moet. Een beetje voor de grote buhne en dat gaat hij nu dus zeker doen op een 'groot podium' en in een hogere frequentie. Ik weet niet of dit gaat werken....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |