Stop deze actquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat magJe hoeft geen fan van mij te zijn
Even goede vriendjes
Maar je was zelf lid van antifa en je had een jaar geleden forum als avatarquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik respecteer iedereenAls ze het netjes houden, tenminste.
Ik heb een flinke switch gemaakt ja een jaar geleden.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:26 schreef 1991 het volgende:
[..]
Maar je was zelf lid van antifa en je had een jaar geleden forum als avatar
Ja. Dat is het enige dat je hier doet. Samen met je medetrolletje mikeytt. Maar je doet het aardig goed hoor dus m'n complimentenquote:Op woensdag 17 maart 2021 17:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Oohja, want ik heb niet goed nagedacht over mijn stem op de nr 22 van D66, ik heb mijn stem uitgebracht om te trollen denk jij?
Dat mag je getroll vinden maar ik ben serieus.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:39 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja. Dat is het enige dat je hier doet. Samen met je medetrolletje mikeytt. Maar je doet het aardig goed hoor dus m'n complimenten
Wie zegt dat het jouw foto/stem is?![]()
De stem komt toch wel bij de partij terecht. En ik vind Nanninga oprecht. Eerdmans vind ik ook een fatsoenlijke kerel. Alleen ook een man met weinig charisma.quote:
Maar waarom op lijstduwers stemmen? Nanninga gaat nooit in die kamer zitten, een letterlijkere definitie van een zinloze stem is er niet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De stem komt toch wel bij de partij terecht. En ik vind Nanninga oprecht. Eerdmans vind ik ook een fatsoenlijke kerel. Alleen ook een man met weinig charisma.
En ik geef meestal de voorkeur aan een vrouw.
Dat vind ik ook sympathiek. In de Tweede Kamer kun je wel meer verdienen dan in Amsterdam, toch blijft ze daar.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar waarom op lijstduwers stemmen? Nanninga gaat nooit in die kamer zitten, een letterlijkere definitie van een zinloze stem is er niet.
Die jongen zit binnenkort in het gevangquote:
Ik stem op de partij, zal me aan m'n reet roesten wie van die rijtje die zetel bezet zal houden.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:09 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Die jongen zit binnenkort in het gevang
Staat je stempotlood ook al op marktplaats?quote:Op woensdag 17 maart 2021 08:32 schreef Starhopper het volgende:
Ik was om 07:45 de eerste bij het stembureau hier![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die ga ik gebruiken bij t klussenquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:52 schreef Cherni het volgende:
[..]
Staat je stempotlood ook al op marktplaats?
Waarschijnlijk hopen jullie allevier nog een rondje te mogen als Dion zijn nieuwe vriendin de prostitutie in gaat dwingen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |