Je weet vanaf het begin dat Ajax toch wel gaat winnen.quote:
Preciesquote:Op zondag 14 maart 2021 17:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je weet vanaf het begin dat Ajax toch wel gaat winnen.
Gewaagde stelling.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Ajax behoort tot een van de betere ploegen in de Eredivisie"
- Ronald de Boer
Die man lijkt niet helemaal objectief te zijnquote:Op zondag 14 maart 2021 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
- Ronald de Boer
quote:Op zondag 14 maart 2021 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
- Ronald de Boer
Pics?quote:Op zondag 14 maart 2021 17:42 schreef El-Stinho het volgende:
@:GGMM Broodjes knakworst hier. @:drizzt
Dat was mijn ontbijt (lol)quote:Op zondag 14 maart 2021 17:42 schreef El-Stinho het volgende:
Pics graagquote:Op zondag 14 maart 2021 17:42 schreef El-Stinho het volgende:
Vies varken.quote:
Daarvoor zei hij dat het niveau verschil schrijnend is en ze PSV totaal overklassen tegen dit soort teams en hoe gemakkelijk het gaat.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
- Ronald de Boer
Is ook niet waar. Ik stond op met een saucijzenbroodje en de broodjes knakworst waren pas rond 11:30quote:
Ekkelenaids is ook zeer goed gevonden.quote:Op zondag 14 maart 2021 18:16 schreef GGMM het volgende:
Ik word een beetje moe van de haat op Ekkelenkamp
Laat die jongen met rust
Misschien is zo een Emma matras goed voor je René. Veel positieve reviews.quote:Op zondag 14 maart 2021 18:16 schreef GGMM het volgende:
Ik word een beetje moe van de haat op Ekkelenkamp
Laat die jongen met rust
Wat een karakterquote:Op zondag 14 maart 2021 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn hemel dit was een eenzijdige saaie wedstrijd maar ik ga het gewoon netjes afkijken.
Wat heb je gegeten?quote:Op zondag 14 maart 2021 18:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een karakter![]()
Ik heb tussendoor even gegeten.
quote:Op zondag 14 maart 2021 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn hemel dit was een eenzijdige saaie wedstrijd maar ik ga het gewoon netjes afkijken.
Goulashquote:
Dat Van Polen hier gaat reppen over dat PEC Zwolle te matig aan de bal was is pas tekenend. Denken dat je met louter leuk positiespel Ajax schrik aan kan jagen zonder een plan B te hebben.quote:Op zondag 14 maart 2021 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Boer noemde het in de rust al genant en het is louter gênanter geworder
Je weet dat ik kamp Van Polenbash zit maar wat moet je met zo'n interview direct na de wedstrijd.quote:Op zondag 14 maart 2021 18:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat Van Polen hier gaat reppen over dat PEC Zwolle te matig aan de bal was is pas tekenend. Denken dat je met louter leuk positiespel Ajax schrik aan kan jagen zonder een plan B te hebben.
PEC Zwolle leeft in de periode 2013/14/15. Hence de Langeler-aanstelling.quote:Op zondag 14 maart 2021 18:40 schreef Tagliano het volgende:
PEC Zwolle is best wel een grijze kutploeg he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |