Dat kan ie beter aan het begin van een testweekend doen. Of na de race waarin ie het kampioenschap heeft binnen gehaald.quote:
Dubbele Axel?quote:Op zondag 14 maart 2021 16:40 schreef Sinister-D- het volgende:
De W12 vindt pirouettes wel gezellig me dunkt....
Paar maanden later "you are a 8th time world champion! Congratulations!"quote:Op zondag 14 maart 2021 16:40 schreef beantherio het volgende:
[..]
Toch reken ik op een "get in there Lewis!" over 2 weken.
Hij zal snel maar moeilijk te besturen zijn. Gelukkig hebben ze geen diva achter het stuur daar.quote:
Blijkbaar ook een PU probleem voor Vettel dus. En over die vreemde rook achter de auto van Lewis hebben we ook nog niks gehoord.quote:
Inmiddels welquote:Op zondag 14 maart 2021 16:44 schreef beantherio het volgende:
[..]
Blijkbaar ook een PU probleem voor Vettel dus. En over die vreemde rook achter de auto van Lewis hebben we ook nog niks gehoord.
"We should retire the car Bono, it is undrivable, I can't finish the race like this"quote:Op zondag 14 maart 2021 16:42 schreef opreis het volgende:
[..]
Hij zal snel maar moeilijk te besturen zijn. Gelukkig hebben ze geen diva achter het stuur daar.
quote:Op zondag 14 maart 2021 16:48 schreef shiz het volgende:
'this fucking moron, hes fucking blind mate, seriously'
Gemist, over wie ging het?quote:Op zondag 14 maart 2021 16:48 schreef shiz het volgende:
'this fucking moron, hes fucking blind mate, seriously'
quote:Op zondag 14 maart 2021 16:55 schreef beantherio het volgende:
Nog een rondje en dan waarschijnlijk wel weer een rode vlag.
Red Bull een van de betere wintertests al hebben ze vandaag niet zoveel rondjes gemaakt.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Hoe dan ook; Mercedes heeft de slechtste wintertests in jaren achter de rug.
Ik zou Haas bij de floppers zettenquote:Op zondag 14 maart 2021 17:03 schreef beantherio het volgende:
Toppers:
- RBR
- McLaren
- Alpine
- Alpha Tauri
Floppers:
- Aston Martin
- Mercedes
- Ferrari
De rest er een beetje tussenin.
Ik vond ze vooral onopvallend. En ik verwacht ook niet veel van ze. Dus tja.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zou Haas bij de floppers zetten
Haas heeft ook al aangegeven dat ze zich al op 2022 focussen. Gooi daar 2 rookies bij en zelfs williams finished voor zequote:Op zondag 14 maart 2021 17:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zou Haas bij de floppers zetten
Zou Alfa Romeo ook gewoon bij Toppers zetten hoor qua test. Niet de snelste, maar die lijken een prima winter te hebben gehad.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:03 schreef beantherio het volgende:
Toppers:
- RBR
- McLaren
- Alpine
- Alpha Tauri
Floppers:
- Aston Martin
- Mercedes
- Ferrari
De arrogantie van Benz mag wel eens afgestraft wordenquote:Op zondag 14 maart 2021 17:10 schreef shiz het volgende:
Toto 'pssstt, ok guys, we got our data, thanks. And they're not onto us yet, muwahwha, two weeks baby and we're back 1-2'.
Alfa (toen nog Sauber) deed voor heen ook al glory runs tijdens testing geloof ik. Maar Kimi zag er wel goed uit idd.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Zou Alfa Romeo ook gewoon bij Toppers zetten hoor qua test. Niet de snelste, maar die lijken een prima winter te hebben gehad.
Exact. Die laten 2021 schieten.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:10 schreef opreis het volgende:
[..]
Haas heeft ook al aangegeven dat ze zich al op 2022 focussen. Gooi daar 2 rookies bij en zelfs williams finished voor ze
Is er ergens op deze aarkloot nog een land genaamd Moronië? Zodat er geen Morons kunnen gaan klagen enzo?quote:
Het is feitelijk nog steeds Sauber. Alfa Romeo is slechts een sponsor.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:13 schreef opreis het volgende:
[..]
Alfa (toen nog Sauber) deed voor heen ook al glory runs tijdens testing geloof ik. Maar Kimi zag er wel goed uit idd.
Maar voor de duidelijkheid noem ik ze wel gewoon Alfa Romeoquote:Op zondag 14 maart 2021 17:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is feitelijk nog steeds Sauber. Alfa Romeo is slechts een sponsor.
ik zal keihard lachen als het een keer niet gebeurd....en gewoon 4 races hun bak kapot gaat.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:10 schreef shiz het volgende:
Toto 'pssstt, ok guys, we got our data, thanks. And they're not onto us yet, muwahwha, two weeks baby and we're back 1-2'.
Maar was wel grappig bij Ted's Notebook met Bottas 'we're sandbagging of course, as always as you guys know'. xD
niks mis mee, en elk team heeft pijn van de nieuwe regelsquote:Op zondag 14 maart 2021 17:15 schreef shiz het volgende:
Heb er iig zin in! Kom maar op met het nieuwe seizoen.
Maar het lijkt er idd op dat entertainment wint. FIA: we moeten leren van Netflix Drive To Survive, we moeten drama creëren en spanning neerzetten, hoe kunnen we Mercedes pijn doen en zorgen dat de rest dichter bij elkaar komt?
Als dat de insteek is geweest, lijkt het goed gelukt.
quote:Op zondag 14 maart 2021 17:39 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik zal keihard lachen als het een keer niet gebeurd....en gewoon 4 23 races hun bak kapot gaat.
en het ding niet op rails ligt
Als enige geen kwali runs doen vertekend het beeld nogal. Maar gunstig is het niet.quote:Op zondag 14 maart 2021 18:20 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
De donkergroene zwarte Copycats wow
Alpine=ALOquote:Op zondag 14 maart 2021 17:03 schreef beantherio het volgende:
Toppers:
- RBR
- McLaren
- Alpine
- Alpha Tauri
Floppers:
- Aston Martin
- Mercedes
- Ferrari
Mercedes bij de floppers zetten is het toch wel jinxen hoorquote:Op zondag 14 maart 2021 17:03 schreef beantherio het volgende:
Toppers:
- RBR
- McLaren
- Alpine
- Alpha Tauri
Floppers:
- Aston Martin
- Mercedes
- Ferrari
quote:Op zondag 14 maart 2021 16:37 schreef shiz het volgende:
🏎️💨 I'm spinning around, get out of my wayyyy
De zandzakken zijn zwaarder gewordenquote:Op zondag 14 maart 2021 20:06 schreef opreis het volgende:
[ twitter ]
Laten we hopen dat hier wat waarheid in zit. Zou wel leuk zijn als merc een keertje de plank heeft misgeslagen.
Komt door die zandstorm.quote:Op zondag 14 maart 2021 20:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De zandzakken zijn zwaarder geworden
Ze zullen vast kwali runs op de planning hebben gehad, maar er niet aan toegekomen zijn, en dat zegt ook wel wat. Niet gunstig idd.quote:Op zondag 14 maart 2021 18:29 schreef opreis het volgende:
[..]
Als enige geen kwali runs doen vertekend het beeld nogal. Maar gunstig is het niet.
Mwa, 3 kapotte versnellingsbakken voor Mercedes-motoren...quote:Op zondag 14 maart 2021 17:10 schreef shiz het volgende:
Maar was wel grappig bij Ted's Notebook met Bottas 'we're sandbagging of course, as always as you guys know'. xD
ook nog wat problemen met de turbo bij Aston Martin volgens mijquote:Op zondag 14 maart 2021 23:35 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Mwa, 3 kapotte versnellingsbakken voor Mercedes-motoren...
Los van eventueel verstoppertje Mercedes geeft die onboard van Max wel vertrouwen. Ben geen expert dus kan 't niet precies duiden maar tractie, drivability, balans you name it lijken ogenschijnlijk beter dan als je 't vergelijkt met onboards van vorig jaar. Hij ligt aardig op rails.quote:Op maandag 15 maart 2021 08:24 schreef DeeBee het volgende:
Inb4 Merc 1-2.
In de altijd vermoeiende onzin van Toto W. trappen.
maar dan nog het seizoen is lang en ook al zou Mercedes de eerste race met wat achterstand beginnen is dat op te lossen binnen een paar races, qua vermogen etc. lijkt het me stug als Honda opeens #1 zou zijn, vermogen win je niet zomaar terug, dat was ook het grootste probleem van Red Bull de afgelopen jaren.quote:Op maandag 15 maart 2021 08:20 schreef opreis het volgende:
Ik heb wel een beetje het idee dat dit jaar de perfect storm zou kunnen zijn waar alles samen komt.
Veel betere tests heeft RB niet gehad, en dat terwijl Mercedes geen slechtere heeft gehad.
Zou wel prettig zijn als Mercedes er wat harder voor moet werken, zeker in het begin... Anders krijg je een herhaling van de laatste seizoenen waarin Mercedes halverwege het jaar zo ver voorstaat dat ze al weer aan het nieuwe jaar kunnen werken met voorbereiden... Al is komend jaar natuurlijk wel anders met de nieuwe reglementen. Is sowieso de vraag hoe snel ieder team de focus op 2022 legt.quote:Op maandag 15 maart 2021 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dan nog het seizoen is lang en ook al zou Mercedes de eerste race met wat achterstand beginnen is dat op te lossen binnen een paar races, qua vermogen etc. lijkt het me stug als Honda opeens #1 zou zijn, vermogen win je niet zomaar terug, dat was ook het grootste probleem van Red Bull de afgelopen jaren.
Dat sowieso hoor. Iedereen houdt heel erg vast aan dat die RB zo stabiel is en de mercedes juist niet. Maar uiteindelijk gaat het er ook om hoe snel de auto's zijn. Vorig jaar was RB 1 van de lastigere auto's maar ze waren nog steeds beter dan 8 andere teams.quote:Op maandag 15 maart 2021 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dan nog het seizoen is lang en ook al zou Mercedes de eerste race met wat achterstand beginnen is dat op te lossen binnen een paar races, qua vermogen etc. lijkt het me stug als Honda opeens #1 zou zijn, vermogen win je niet zomaar terug, dat was ook het grootste probleem van Red Bull de afgelopen jaren.
Nou ja, met Verstappen aan het stuur, Albon was toch niet echt beter dan de andere teams.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:24 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat sowieso hoor. Iedereen houdt heel erg vast aan dat die RB zo stabiel is en de mercedes juist niet. Maar uiteindelijk gaat het er ook om hoe snel de auto's zijn. Vorig jaar was RB 1 van de lastigere auto's maar ze waren nog steeds beter dan 8 andere teams.
zeker, het lijkt er bijna op dat ieder jaar dat de spanning een beetje terug lijkt te komen er een regelverandering op volgtquote:Op maandag 15 maart 2021 10:07 schreef gbm het volgende:
[..]
Zou wel prettig zijn als Mercedes er wat harder voor moet werken, zeker in het begin... Anders krijg je een herhaling van de laatste seizoenen waarin Mercedes halverwege het jaar zo ver voorstaat dat ze al weer aan het nieuwe jaar kunnen werken met voorbereiden... Al is komend jaar natuurlijk wel anders met de nieuwe reglementen. Is sowieso de vraag hoe snel ieder team de focus op 2022 legt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |