Dat kan ie beter aan het begin van een testweekend doen. Of na de race waarin ie het kampioenschap heeft binnen gehaald.quote:
Dubbele Axel?quote:Op zondag 14 maart 2021 16:40 schreef Sinister-D- het volgende:
De W12 vindt pirouettes wel gezellig me dunkt....
Paar maanden later "you are a 8th time world champion! Congratulations!"quote:Op zondag 14 maart 2021 16:40 schreef beantherio het volgende:
[..]
Toch reken ik op een "get in there Lewis!" over 2 weken.
Hij zal snel maar moeilijk te besturen zijn. Gelukkig hebben ze geen diva achter het stuur daar.quote:
Blijkbaar ook een PU probleem voor Vettel dus. En over die vreemde rook achter de auto van Lewis hebben we ook nog niks gehoord.quote:
Inmiddels welquote:Op zondag 14 maart 2021 16:44 schreef beantherio het volgende:
[..]
Blijkbaar ook een PU probleem voor Vettel dus. En over die vreemde rook achter de auto van Lewis hebben we ook nog niks gehoord.
"We should retire the car Bono, it is undrivable, I can't finish the race like this"quote:Op zondag 14 maart 2021 16:42 schreef opreis het volgende:
[..]
Hij zal snel maar moeilijk te besturen zijn. Gelukkig hebben ze geen diva achter het stuur daar.
quote:Op zondag 14 maart 2021 16:48 schreef shiz het volgende:
'this fucking moron, hes fucking blind mate, seriously'
Gemist, over wie ging het?quote:Op zondag 14 maart 2021 16:48 schreef shiz het volgende:
'this fucking moron, hes fucking blind mate, seriously'
quote:Op zondag 14 maart 2021 16:55 schreef beantherio het volgende:
Nog een rondje en dan waarschijnlijk wel weer een rode vlag.
Red Bull een van de betere wintertests al hebben ze vandaag niet zoveel rondjes gemaakt.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Hoe dan ook; Mercedes heeft de slechtste wintertests in jaren achter de rug.
Ik zou Haas bij de floppers zettenquote:Op zondag 14 maart 2021 17:03 schreef beantherio het volgende:
Toppers:
- RBR
- McLaren
- Alpine
- Alpha Tauri
Floppers:
- Aston Martin
- Mercedes
- Ferrari
De rest er een beetje tussenin.
Ik vond ze vooral onopvallend. En ik verwacht ook niet veel van ze. Dus tja.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zou Haas bij de floppers zetten
Haas heeft ook al aangegeven dat ze zich al op 2022 focussen. Gooi daar 2 rookies bij en zelfs williams finished voor zequote:Op zondag 14 maart 2021 17:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zou Haas bij de floppers zetten
Zou Alfa Romeo ook gewoon bij Toppers zetten hoor qua test. Niet de snelste, maar die lijken een prima winter te hebben gehad.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:03 schreef beantherio het volgende:
Toppers:
- RBR
- McLaren
- Alpine
- Alpha Tauri
Floppers:
- Aston Martin
- Mercedes
- Ferrari
De rest er een beetje tussenin.
|
Forum Opties | |