abonnement Unibet Coolblue
pi_198496221
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198496364
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 13:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Op het malieveld zijn ze dubbel aan het demonstreren begreep ik. “Koffie drinken” voor de verjaardag van engel en klimaatdemo
Oh beetje jammer van die eerste :{ . Wij staan in Westerpark met onze groepen :)
Net heerlijke brownie op. Zonnetje laat zich ook af en toe zien. Wel fris.
pi_198496503
quote:
7s.gif Op zondag 14 maart 2021 15:38 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh beetje jammer van die eerste :{ . Wij staan in Westerpark met onze groepen :)
Net heerlijke brownie op. Zonnetje laat zich ook af en toe zien. Wel fris.
Het was ook meer dat de "engels" klimaat als excuus wilden gebruiken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198497497
Gelachen om de droom van @minilot en de droom van @Kaatje1

Hier gaat het niet zo denderend. ;( Of het is buikgriep, of mijn lijf is helemaal niks meer gewend. Gisteren hadden we die bierproeverij, all fun and games. De bieren heb ik gedeeld met F.
We hebben er 7 in totaal gedronken (dat zijn dus 7 halve bieren. Dat vind ik 3,5 bier) en vandaag kan ik niks binnenhouden. ;(

Ik eet nu, voorzichtig, een appel. Zou leuk zijn als dat binnen bleef. 2 uur geleden was water nog geen succes. :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198497628
Zo, terug van 13km wandelen. Paar kleine buitjes onderweg, maar niks serieus’ gelukkig. Was de langste afstand in tijden, dus nu met een (alcoholvrij) biertje op de bank.

@Tele6 ik kocht twee kleine diepe borden, want we hebben alleen grote en ik schep ze altijd helemaal vol. Experiment of ik zo met minder eten ook voldaan ben. En verder bakpapier en tuinhandschoenen. Papier dat ik zocht en stiften niet gevonden.
pi_198497689
Vervelend @Lonaa, hopelijk een buikgriepje. Want anders moet je je lijf weer leren drinken ;-)

Ook even een miniministukje gewandeld. volgens buienradar zou het droog blijven maar zag van 2 kanten zwarte luchten aankomen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198497742
quote:
2s.gif Op zondag 14 maart 2021 16:19 schreef Lonaa het volgende:
Gelachen om de droom van @:minilot en de droom van @:Kaatje1

Hier gaat het niet zo denderend. ;( Of het is buikgriep, of mijn lijf is helemaal niks meer gewend. Gisteren hadden we die bierproeverij, all fun and games. De bieren heb ik gedeeld met F.
We hebben er 7 in totaal gedronken (dat zijn dus 7 halve bieren. Dat vind ik 3,5 bier) en vandaag kan ik niks binnenhouden. ;(

Ik eet nu, voorzichtig, een appel. Zou leuk zijn als dat binnen bleef. 2 uur geleden was water nog geen succes. :{
Knuffel :* Dat klinkt nasty. Is het niet gewoon iets anders dan een kater?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198497835
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 16:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Knuffel :* Dat klinkt nasty. Is het niet gewoon iets anders dan een kater?
Wat dan? Ik heb verder niet echt klachten. Ja, ik heb het koud. Heb geen koorts opgemeten. Had vanochtend wat hoofdpijn. (en na het overgeven). Ben alleen maar misselijk als er iets in mijn maag zit. Zonder gaat het best oke.
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 14 maart 2021 @ 16:52:27 #9
63722 z80
I fink you freaky
pi_198498292
Rondje gelopen. Ruim 3 uur buiten. Waarbij afwisselend heerlijk zon, zon met veel wind, donkere wolken met nog meer wind en heel even horizontale regen. Waarbij een boom genoeg bescherming bood.
Nu staat een pan vlees op. Straks de zuurkool en piepers er bij.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198498637
Ik ben vandaag erg lui. Vanmorgen even bier bezorgd en toen een dutje gedaan. Zo maar een rondje wandelen wil ik nog aan de 10k stappen komen.
pi_198498763
Ik voel me lui omdat ik in huis bijzonder weinig heb gedaan. Maar ik heb het hele weekend gewoon gewerkt, dus ik mag mezelf eigenlijk niet lui voelen.

Ik ga komende week vast klagen dat ik toe ben aan weekend, maar ik ben toch ook wel erg blij dat de rotzooi op m'n werk even opgeruimd is. Dat voelt goed. Nu zorgen dat de collega's het zelf bij kunnen houden.
pi_198498778
quote:
2s.gif Op zondag 14 maart 2021 16:33 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wat dan? Ik heb verder niet echt klachten. Ja, ik heb het koud. Heb geen koorts opgemeten. Had vanochtend wat hoofdpijn. (en na het overgeven). Ben alleen maar misselijk als er iets in mijn maag zit. Zonder gaat het best oke.
Ligt je appel nog?
Het klinkt wel echt als een gevolg van bier. Bij mij is toevallig appel dan het enige/het eerste dat ik weer verdraag.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 maart 2021 @ 17:24:12 #13
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198498811
2x een uur gewandeld. Vanmorgen was het nog grijs. Net de zon. Tussendoor nog een verkiezingsprogrammasessie. :+

Nu eens kijken wel biertje open gaat...
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198498866
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:24 schreef borisz het volgende:
2x een uur gewandeld. Vanmorgen was het nog grijs. Net de zon. Tussendoor nog een verkiezingsprogrammasessie. :+

Nu eens kijken wel biertje open gaat...
Tussendoor ook nog van het wielrennen kunnen genieten?
pi_198498884
Hopelijk voel je je inmiddels al wat beter, @Lonaa!

Ik heb even gewandeld, daarna uitgebreid met papa gebeld, daarna was ik zo moe dat ik anderhalf uur op de bank heb geslapen, en daarna heb ik tv gekeken. Dus ik voelde me ook nogal lui. Dus nu is Miep de robot de woonkamer aan het stofzuigen en ga ik zo met de stoomreiniger even dweilen. En daarna even koken en eten, en daarna kijken of ik mezelf nog tot een lesje bodycombat kan zetten. En ik denk ook nog even twee scripties van feedback voorzien, is dat maar vast gedaan.

Komende twee weken vrij druk op werk, naast de normale werkzaamheden komen er 3 concept adviesrapporten om feedback op te geven en 16 inleidingen om feedback op te geven binnen (8 van mezelf, 8 die ik van zieke collega overneem), maar voor de verandering heb ik nu wél het idee dat ik goed weet wat er concreet moet gebeuren voor alle projecten/onderwijsdingen. Daar doe ik t wat beter op, dus hopelijk voelt het minder druk daardoor.
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 maart 2021 @ 17:30:29 #16
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198498891
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Tussendoor ook nog van het wielrennen kunnen genieten?
Nope. Niets gezien vandaag...
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198498908
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:30 schreef borisz het volgende:

[..]

Nope. Niets gezien vandaag...
Jammer, was wel weer interessant.
pi_198499102
Net zelfgemaakte lemper van de workshop afgelopen week op. Echt goddelijk. :9
pi_198499155
quote:
5s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Ligt je appel nog?
Het klinkt wel echt als een gevolg van bier. Bij mij is toevallig appel dan het enige/het eerste dat ik weer verdraag.
Appel is nog binnen. Het voelt niet helemáál stabiel. Ik sip nu wat bouillon.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198499390
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:44 schreef Lonaa het volgende:

Appel is nog binnen. Het voelt niet helemáál stabiel. Ik sip nu wat bouillon.
Appel, bouillon, droog beschuitje...dat hou ik dan meestal wel binnen. Hopelijk is het morgenvroeg allemaal weer opgeklaard.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198499535
quote:
80s.gif Op zondag 14 maart 2021 15:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Rarcel? Wat een rare naam.
Wat deed ik dan? :D :?
Ik post alleen een hoofdletter R. om zijn naam aan te geven?
pi_198499563
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 15:27 schreef Vanyel het volgende:


Ik heb 10 lesjes gedaan oid, met 1 niet-werkend been. Mijn normale been vond ze prima te doen, mijn op dat moment kapotte been kreeg ze niet voor elkaar.
Ik heb ook 1 niet goed werkend been (die met die zenuwschade) en een kapot SI gewricht. Wie weet ligt t daaraan ja ^O^
  zondag 14 maart 2021 @ 18:09:41 #23
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198499566
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 18:06 schreef Blues het volgende:

[..]

Wat deed ik dan? :D :?
Ik post alleen een hoofdletter R. om zijn naam aan te geven?
Niets; de Lokale omroep daar, die alles zo professioneel aanpakte, noemde hem bij een fantasie naam.
Waarschijnlijk was de interviewer zo onder de indruk van Sarabi dattie alleen nog kon stamelen, tamelijk nasaal :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198499634
Workshoppers, waar doen jullie dat? Lijkt mij ook wel een keer leuk om te doen.
pi_198499699
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 18:13 schreef Tuindier het volgende:
Workshoppers, waar doen jullie dat? Lijkt mij ook wel een keer leuk om te doen.
CUL / Kookworkshop tiptopic Is al een leuke start.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198499801
Als Indiaas je leuk lijkt, dan zijn het volgende week in ieder geval leuke recepten bij de streetfood-workshop: https://www.heygroentje.com/shop

Onder andere de samosa's :9 Die heb ik al eerder gemaakt, erg lekker. Maar nu maken ze van de samaso's daarna weer een nieuw gerecht (samosa chaat). En dan nog twee receptjes. Nadat vandaag toch ook wel weer tof was, heb ik er wel weer zin in. :')

En ik riep heel hard dat ik niet meer mee zou doen. Maar de volgende nieuwe workshop gaan verschillende soorten paratha's zijn. En dat lijkt me dan ook wel weer heel tof. Dus ja. :')
pi_198499809
En nu ga ik extra wortels raspen om meer van dat zoete prutje te maken waar ik zo op liep te haten op voorhand.
pi_198499836
Haha, lekker bezig Myra!

Ik heb dat altijd met sociale afspraken. Dan spreek ik met iemand af, super leuk, gezellig, zin in. Tot het die dag is, en dan ben ik moe, geen zin om nog weg te gaan etc. En dan is het altijd gewoon hartstikke leuk en gezellig als ik er eenmaal ben.
pi_198499923
quote:
9s.gif Op zondag 14 maart 2021 18:24 schreef Myraela het volgende:
En nu ga ik extra wortels raspen om meer van dat zoete prutje te maken waar ik zo op liep te haten op voorhand.
Recept voor vieze zoetigheid? O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198499927
Hey laiverds, qua lamsvlees enzo he, ik denk dat ik maximaal 5 pakketten van 5kg vrij kan maken voor fokvriendjes. En vanwege de gestegen prijzen van lamsvlees wordt het lamsvlees duurder (sorry, privégrapje). Maar de slager heeft de kosten omhoog gegooid. Gelijk heeft 'ie, maar het is nogal een slok op een borrel zeg maar.

Pakket bevat lamsgehakt, nek, schouder (in plakjes), bout (in plakjes) en koteletten. Ik bied de pakketten aan voor ¤87,50/kg, dus ¤17,50 per kg. Speciale verzoekjes zoals bout in grote stukken (kleine kg/stuk) of schouder aan 1 stuk kunnen aan de slager gevraagd worden, zo'n stuk kost ¤20/kg. Lamstongetjes worden niet in rekening gebracht, maar zijn gereserveerd voor ene mevrouw Vanyel.

Stuur me een PM/DM als je interesse hebt, Als er meer liefhebbers zijn dan pakketten ga ik strootjes trekken denk ik. Over een week maak ik de stand op!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198499931
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 18:06 schreef Blues het volgende:

Wat deed ik dan? :D :?
Ik post alleen een hoofdletter R. om zijn naam aan te geven?
De voice over noemde hem de hele tijd Marcel :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 maart 2021 @ 19:08:15 #32
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198500425
twitter

Het SuperWahljahr is afgetrapt.
Benieuwd naar de opkomstcijfers in NL. Een daling is in theorie geen goed nieuws voor CDA/PVDA.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198500456
Excuses geaccepteerd
pi_198500501
Mijn ouders:
- met wat je nu hebt verzameld hebben we alle Jumbo plaatjes compleet O+
- o, we missen er nog eentje: <nummer>

Dus ik terug naar degene waar ik de andere nummers van had en zij had die ook nog ^O^

Ouders:
- we hebben de set compleet O+

Met of zonder mijn nummer?
Zonder mijn nummer dus. Hadden ze ook even kunnen laten weten. Scheelde mijn kennis zoeken en mij een ritje. Nu ben ik er écht klaar mee. Ook al blijken zij dat morgen misschien toch (weer) niet te zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198500582
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 19:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn ouders:
- met wat je nu hebt verzameld hebben we alle Jumbo plaatjes compleet O+
- o, we missen er nog eentje: <nummer>

Dus ik terug naar degene waar ik de andere nummers van had en zij had die ook nog ^O^

Ouders:
- we hebben de set compleet O+

Met of zonder mijn nummer?
Zonder mijn nummer dus. Hadden ze ook even kunnen laten weten. Scheelde mijn kennis zoeken en mij een ritje. Nu ben ik er écht klaar mee. Ook al blijken zij dat morgen misschien toch (weer) niet te zijn.
_O-
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 14 maart 2021 @ 19:27:36 #36
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198500686
quote:
9s.gif Op zondag 14 maart 2021 18:24 schreef Myraela het volgende:
En nu ga ik extra wortels raspen om meer van dat zoete prutje te maken waar ik zo op liep te haten op voorhand.
Het smaakte inderdaad beter dan verwacht _O-

Net lekker rissotto met schorseneren en victoriabaars op :9
pi_198500965
Schorseneren O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 14 maart 2021 @ 19:49:26 #38
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198501024
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 19:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Schorseneren O+
Ik had ze dus nog nooit gehad :@
pi_198501078
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 19:08 schreef borisz het volgende:
[ twitter ]
Het SuperWahljahr is afgetrapt.
Benieuwd naar de opkomstcijfers in NL. Een daling is in theorie geen goed nieuws voor CDA/PVDA.
Mijn ouders hebben per post gestemd. Mijn vader kwam er net op tijd achter dat hij het toch verkeerd had gedaan en is toen naar het gemeentehuis gefietst voor nieuwe enveloppen.

Ik vroeg dus: hoe kan je het dan verkeerd doen?

Nou, blijkbaar doe je eerst je stembiljet in een envelop en die plak je dicht. En dan doe je dat stembiljet + je stempas in een andere envelop. Hij had stempas + biljet bij elkaar gedaan. Zie daar de aankomende vele afgekeurde stemmen :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 14 maart 2021 @ 19:54:03 #40
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198501100
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 19:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn ouders hebben per post gestemd. Mijn vader kwam er net op tijd achter dat hij het toch verkeerd had gedaan en is toen naar het gemeentehuis gefietst voor nieuwe enveloppen.

Ik vroeg dus: hoe kan je het dan verkeerd doen?

Nou, blijkbaar doe je eerst je stembiljet in een envelop en die plak je dicht. En dan doe je dat stembiljet + je stempas in een andere envelop. Hij had stempas + biljet bij elkaar gedaan. Zie daar de aankomende vele afgekeurde stemmen :')
Ik hoorde ook al dat dat niet zo'n succes is.

Ik zit morgen op het stembureau. Ik ben benieuwd of we meer of minder dan 100 stemmers krijgen. Normaal is zo'n 1000-1200 maar nu zijn ze drie dagen open.
Spoilers!
pi_198501122
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 19:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik hoorde ook al dat dat niet zo'n succes is.

Ik zit morgen op het stembureau. Ik ben benieuwd of we meer of minder dan 100 stemmers krijgen. Normaal is zo'n 1000-1200 maar nu zijn ze drie dagen open.
Ik vermoed ook dat het woensdag gewoon het drukst is en niet morgen. Hoop toch dat het leuk is.

Hoe is het met Hansje?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198501229
Precies een jaar geleden besloot ik niet een nieuw pakje sigaretten te kopen bij het tankstation op weg naar huis. :o
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198501234
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 19:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik hoorde ook al dat dat niet zo'n succes is.

Ik zit morgen op het stembureau. Ik ben benieuwd of we meer of minder dan 100 stemmers krijgen. Normaal is zo'n 1000-1200 maar nu zijn ze drie dagen open.
Om een beslissing uit te stellen, zojuist besloten om woensdag in het dorp te stemmen.
Anders zijn er ma en di nog 8 lokaties in het hoofddorp.

@Lucky Ga je 1 dag op het stembureau werken? Hoeveel uren dan?

Net speciaal even gekeken naar het Jeugdjournaal met 8 partijleiders.
Bingokaart vol w/ vlaggetje voor wilders, want dat vindt hij leuk.
pi_198501242
quote:
2s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:03 schreef Lonaa het volgende:
Precies een jaar geleden besloot ik niet een nieuw pakje sigaretten te kopen bij het tankstation op weg naar huis. :o
_O_ 👍🏼 🎉
  zondag 14 maart 2021 @ 20:08:59 #45
63722 z80
I fink you freaky
pi_198501309
quote:
2s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:03 schreef Lonaa het volgende:
Precies een jaar geleden besloot ik niet een nieuw pakje sigaretten te kopen bij het tankstation op weg naar huis. :o
En dat bevalt nog steeds?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198501338
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:08 schreef z80 het volgende:

[..]

En dat bevalt nog steeds?
Ja joh. Beduidend meer lucht, beduidend meer geld over, beduidend minder ranzig huis, beduidend minder meur.
Win.

Wel af en toe zin in sigaret en er waren natuurlijk maar weinig echte valkuilen (462 bier op een festival enzo).
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 14 maart 2021 @ 20:10:48 #47
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198501340
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:03 schreef AnneX het volgende:

[..]

Om een beslissing uit te stellen, zojuist besloten om woensdag in het dorp te stemmen.
Anders zijn er ma en di nog 8 lokaties in het hoofddorp.

@:Lucky Ga je 1 dag op het stembureau werken? Hoeveel uren dan?

Net speciaal even gekeken naar het Jeugdjournaal met 8 partijleiders.
Bingokaart vol w/ vlaggetje voor wilders, want dat vindt hij leuk.
Ik zit het nu terug te kijken. Heerlijk dat ze elkaar niet in de rede mogen vallen enzo. Gewoon relaxed _O-
pi_198501429
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:10 schreef gcjoel het volgende:

Ik zit het nu terug te kijken. Heerlijk dat ze elkaar niet in de rede mogen vallen enzo. Gewoon relaxed _O-
Proberen ze die kinderen het goede voorbeeld te geven of zo :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198501510
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 18:09 schreef fietsie het volgende:

Niets; de Lokale omroep daar, die alles zo professioneel aanpakte, noemde hem bij een fantasie naam.
Waarschijnlijk was de interviewer zo onder de indruk van Sarabi dattie alleen nog kon stamelen, tamelijk nasaal :P
:D
  zondag 14 maart 2021 @ 20:22:26 #50
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198501513
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Proberen ze die kinderen het goede voorbeeld te geven of zo :')
Ik denk meer omdat het anders niet te volgen is voor die kinderen.
En die kinderen boeit het toch amper, vragen ze wat Wilders in zijn haar doet _O-
pi_198501514
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 19:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik hoorde ook al dat dat niet zo'n succes is.

Ik zit morgen op het stembureau. Ik ben benieuwd of we meer of minder dan 100 stemmers krijgen. Normaal is zo'n 1000-1200 maar nu zijn ze drie dagen open.
Ze hebben mij dus vanochtend een mail gestuurd dat ik woensdag waarschijnlijk stembureaulid word. (Ik sta reserve en ze verwachten me nodig te hebben.)
Ik had me begin januari hiervoor opgegeven, cursus gedaan, niks gehoord. Hoe gek is het dan dat je inmiddels wel wat anders inplant? :X Ik heb nu 's ochtends therapie. Ik hoop maar dat ze me ofwel niet nodig blijken te hebben ofwel pas 's middags. :')
pi_198501542
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 18:26 schreef vlindertje89 het volgende:

Ik heb dat altijd met sociale afspraken. Dan spreek ik met iemand af, super leuk, gezellig, zin in. Tot het die dag is, en dan ben ik moe, geen zin om nog weg te gaan etc. En dan is het altijd gewoon hartstikke leuk en gezellig als ik er eenmaal ben.
Dit heb ik met werkelijk alles!! :@
pi_198501584
quote:
2s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:03 schreef Lonaa het volgende:
Precies een jaar geleden besloot ik niet een nieuw pakje sigaretten te kopen bij het tankstation op weg naar huis. :o
*G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O*

voor elke maand 1 :7
pi_198501599
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 19:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik hoorde ook al dat dat niet zo'n succes is.

Ik zit morgen op het stembureau. Ik ben benieuwd of we meer of minder dan 100 stemmers krijgen. Normaal is zo'n 1000-1200 maar nu zijn ze drie dagen open.
Als er nou een duidelijk niet-kwetsbaar persoon morgen probeert te stemmen, stuur je die dan weg?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198501600
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:25 schreef Blues het volgende:

[..]

*G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O*

voor elke maand 1 :7
O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198501635
quote:
5s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:26 schreef sigme het volgende:

Als er nou een duidelijk niet-kwetsbaar persoon morgen probeert te stemmen, stuur je die dan weg?
Dat kan je niet zien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198501647
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:22 schreef Tele6 het volgende:

Ze hebben mij dus vanochtend een mail gestuurd dat ik woensdag waarschijnlijk stembureaulid word. (Ik sta reserve en ze verwachten me nodig te hebben.)
Ik had me begin januari hiervoor opgegeven, cursus gedaan, niks gehoord. Hoe gek is het dan dat je inmiddels wel wat anders inplant? :X Ik heb nu 's ochtends therapie. Ik hoop maar dat ze me ofwel niet nodig blijken te hebben ofwel pas 's middags. :')
Niet zo'n beste organisatie.
Bestaat dat eigenlijk altijd uit alleen vrijwilligers?

Zus zit al 100 jaar bij elke verkiezing op het stembureau in haar dorp.
Ze wordt dit jaar 76 en nu mag ze vanwege haar leeftijd niet meer.
Terwijl ze nog wel steeds 2 ochtenden gewoon op de tandartspraktijk in datzelfde dorp werkt.. niet meer aan de stoel tegenwoordig maar aan de balie/telefoon/admin.
Dus nu is ze boosch, want ze vind het maar ongezellig. :o :D
pi_198501651
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat kan je niet zien.
Dat snap ik. Maar ik zou wel willen weten wat de instructies zijn voor de stembureaumedewerkers.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 14 maart 2021 @ 20:30:13 #59
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198501668
quote:
5s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Als er nou een duidelijk niet-kwetsbaar persoon morgen probeert te stemmen, stuur je die dan weg?
Iedereen mag toch gewoon alle dagen stemmen?
Ik wilde maandag gaan want handiger in de planning. Maar als dat niet de bedoeling is dan natuurlijk niet :o
pi_198501701
quote:
7s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:29 schreef sigme het volgende:

Dat snap ik. Maar ik zou wel willen weten wat de instructies zijn voor de stembureaumedewerkers.
Dat je niemand weg stuurt, want je kan moeilijk allemaal medischer vragen gaan stellen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198501705
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:30 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Iedereen mag toch gewoon alle dagen stemmen?
Ik wilde maandag gaan want handiger in de planning. Maar als dat niet de bedoeling is dan natuurlijk niet :o
Ja, dat mag, wanneer jij wil, maar het verzoek is toch om zoveel mogelijk op woensdag te gaan. Ik ga denk ik op dinsdag, eerst de vaccinatie halen, dan doorfietsen naar het stembureau en dan naar huis.
Stel dat ik net als Cat ziek word dan is mijn stem weg
We have far more in common than that which devides us..
pi_198501712
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:30 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Iedereen mag toch gewoon alle dagen stemmen?
Ik wilde maandag gaan want handiger in de planning. Maar als dat niet de bedoeling is dan natuurlijk niet :o
Ja, dat mag, want je kan moeilijk mensen in categorie wel/niet kwetsbaar stoppen bij verlenen van stemrecht. Maar ze doen wel heel erg alsof het niet de bedoeling is.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198501718
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:28 schreef Blues het volgende:

Niet zo'n beste organisatie.
Bestaat dat eigenlijk altijd uit alleen vrijwilligers?

Zus zit al 100 jaar bij elke verkiezing op het stembureau in haar dorp.
Ze wordt dit jaar 76 en nu mag ze vanwege haar leeftijd niet meer.
Terwijl ze nog wel steeds 2 ochtenden gewoon op de tandartspraktijk in datzelfde dorp werkt.. niet meer aan de stoel tegenwoordig maar aan de balie/telefoon/admin.
Dus nu is ze boosch, want ze vind het maar ongezellig. :o :D
Jeetje, wat stom eigenlijk, zo'n leeftijdsgrens -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 14 maart 2021 @ 20:34:22 #64
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198501765
quote:
7s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, dat mag, want je kan moeilijk mensen in categorie wel/niet kwetsbaar stoppen bij verlenen van stemrecht. Maar ze doen wel heel erg alsof het niet de bedoeling is.
Dat heb ik niet echt meegekregen.
Dan misschien maar gewoon woensdag om de kwetsbaren de ruimte te geven.
pi_198501766
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, dat mag, wanneer jij wil, maar het verzoek is toch om zoveel mogelijk op woensdag te gaan. Ik ga denk ik op dinsdag, eerst de vaccinatie halen, dan doorfietsen naar het stembureau en dan naar huis.
Stel dat ik net als Cat ziek word dan is mijn stem weg
Lijkt me heel verstandig dan ja :Y

Hier zit het stembureau 50m verderop, dus ik kijk gewoon even wanneer er geen enorme rij staat denk ik :)
(Misschien al dinsdag, maar waarschijnlijker gewoon de woensdag)
pi_198501818
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 19:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn ouders hebben per post gestemd. Mijn vader kwam er net op tijd achter dat hij het toch verkeerd had gedaan en is toen naar het gemeentehuis gefietst voor nieuwe enveloppen.

Ik vroeg dus: hoe kan je het dan verkeerd doen?

Nou, blijkbaar doe je eerst je stembiljet in een envelop en die plak je dicht. En dan doe je dat stembiljet + je stempas in een andere envelop. Hij had stempas + biljet bij elkaar gedaan. Zie daar de aankomende vele afgekeurde stemmen :')
Ik heb ook per post gestemd, en het is ook niet heel erg duidelijk aangegeven ergens, vind ik. Ze moeten bij dit soort dingen gewoon een stappenplan á la stemmen voor dummies erbij doen...
pi_198501819
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, dat mag, wanneer jij wil, maar het verzoek is toch om zoveel mogelijk op woensdag te gaan. Ik ga denk ik op dinsdag, eerst de vaccinatie halen, dan doorfietsen naar het stembureau en dan naar huis.
Stel dat ik net als Cat ziek word dan is mijn stem weg
Ik ben nooit hees geweest :P
Maar ik snap je. En krijg je dinsdag je eerste vaccinatie? Welke is het? Pfizer?

Ga zelf denk ik ook dinsdag stemmen, vooral omdat dat me beter uitkomt :@
Maar als er een dikke rij staat draai ik ook meteen weer om.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198501851
Ik wilde nog vragen, @Lonaa is je pijnboompittenellende inmiddels wel over? :*
  zondag 14 maart 2021 @ 20:38:11 #69
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198501882
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:03 schreef AnneX het volgende:

[..]

Om een beslissing uit te stellen, zojuist besloten om woensdag in het dorp te stemmen.
Anders zijn er ma en di nog 8 lokaties in het hoofddorp.

@:Lucky Ga je 1 dag op het stembureau werken? Hoeveel uren dan?
Wij twijfelen allebei tussen dezelfde twee partijen. Hij stemt op de ene, ik op de andere. Opgelost :)

Ik zit twee dagen op het stembureau. Maandag van 13.45-21.00 en daarna nog even naar het gemeentehuis.
Woensdag 9.00-12.00 op het gemeentehuis de stemmen van maandag tellen. En daarna tussen 14.00 en 0.00 op een stembureau vlakbij.
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:22 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ze hebben mij dus vanochtend een mail gestuurd dat ik woensdag waarschijnlijk stembureaulid word. (Ik sta reserve en ze verwachten me nodig te hebben.)
Ik had me begin januari hiervoor opgegeven, cursus gedaan, niks gehoord. Hoe gek is het dan dat je inmiddels wel wat anders inplant? :X Ik heb nu 's ochtends therapie. Ik hoop maar dat ze me ofwel niet nodig blijken te hebben ofwel pas 's middags. :')
Ze hebben extra veel reserves nodig dit keer ivm corona. Alle leden moeten van te voren een gezondheidcheck doen natuurlijk. Zodra iemand snuft, moet hij/zij thuisblijven.
Je lokale stembureauplanningmaker gaat je dankbaar zijn als je terug mailt en zegt dat je 's middags tijd hebt. Het is sowieso een toffe ervaring. Heel autistisch werk ook ;)

quote:
5s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Als er nou een duidelijk niet-kwetsbaar persoon morgen probeert te stemmen, stuur je die dan weg?
Nee want iedereen mag komen stemmen morgen.
Spoilers!
pi_198501890
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:22 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ze hebben mij dus vanochtend een mail gestuurd dat ik woensdag waarschijnlijk stembureaulid word. (Ik sta reserve en ze verwachten me nodig te hebben.)
Ik had me begin januari hiervoor opgegeven, cursus gedaan, niks gehoord. Hoe gek is het dan dat je inmiddels wel wat anders inplant? :X Ik heb nu 's ochtends therapie. Ik hoop maar dat ze me ofwel niet nodig blijken te hebben ofwel pas 's middags. :')
Waarschijnlijk zijn er meer mensen in de reservepool met dat probleem. En roepen ze er een stuk meer op dan er nodig zijn. Dan zijn er altijd die in de ochtend niks hebben gepland. Dus lekker naar je therapie gaan en niet teveel zorgen om maken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 14 maart 2021 @ 20:39:53 #71
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198501939
Zijn de vleesetende niet vrijgezellen hier steak&bj dag niet vergeten?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198501981
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik ben nooit hees geweest :P
Maar ik snap je. En krijg je dinsdag je eerste vaccinatie? Welke is het? Pfizer?

Ga zelf denk ik ook dinsdag stemmen, vooral omdat dat me beter uitkomt :@
Maar als er een dikke rij staat draai ik ook meteen weer om.
haha Maar met koorts willen ze me vast niet hebben.

Ik krijg astra z.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 14 maart 2021 @ 20:41:12 #73
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198501982
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:39 schreef derLudolf het volgende:
Zijn de vleesetende niet vrijgezellen hier steak&bj dag niet vergeten?
Oh ja, wel. Hij kreeg broodje hamburger.
Spoilers!
pi_198502002
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:39 schreef derLudolf het volgende:
Zijn de vleesetende niet vrijgezellen hier steak&bj dag niet vergeten?
oooh, vergeten! :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198502047
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

oooh, vergeten! :o
Same. Maar m'n vent zelf ook wel denk ik dus dat scheelt weer
pi_198502113
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:37 schreef Tele6 het volgende:
Ik wilde nog vragen, @:Lonaa is je pijnboompittenellende inmiddels wel over? :*
Nope.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198502128
quote:
2s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nope.
:'(
pi_198502136
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:43 schreef Memento-Mori het volgende:

Same. Maar m'n vent zelf ook wel denk ik dus dat scheelt weer
Ik geloof hier ook, dus ik hou m'n mond maar :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198502143
quote:
2s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:45 schreef Lonaa het volgende:

Nope.
Oh, lekker dan, dat ook nog.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198502156
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik geloof hier ook, dus ik hou m'n mond maar :X
Hey, het was al de Nationale Week Zonder Vlees, dus hij mag niet klagen :{w :P
pi_198502161
quote:
2s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nope.
Oh dat is shit -O-
  zondag 14 maart 2021 @ 20:48:08 #82
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198502168
Over die hamburger, die is dus klaargemaakt op onze nieuwe kookplaat die het sinds een paar uur eindelijk doet. Wat kookt inductie heerlijk O+

Oh en we moesten enorm lachen om de droom van Kaatje _O-

Hansupdate: ze woont nog steeds onder de trap en komt er niet vandaan als we in de buurt zijn. Als we met brokjes rammelen, gaat ze wel hard spinnen maar daar blijft het bij.
Spoilers!
pi_198502190
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:46 schreef Tele6 het volgende:

[..]

:'(
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, lekker dan, dat ook nog.
quote:
7s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:47 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh dat is shit -O-
Ja. Het is wel ietsje minder, denk ik. En ik heb er geen last van tijdens het eten, alleen daarna. Maar doet wel afbreuk aan je maaltijd. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 maart 2021 @ 20:55:25 #84
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198502305
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 19:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn ouders hebben per post gestemd. Mijn vader kwam er net op tijd achter dat hij het toch verkeerd had gedaan en is toen naar het gemeentehuis gefietst voor nieuwe enveloppen.

Ik vroeg dus: hoe kan je het dan verkeerd doen?

Nou, blijkbaar doe je eerst je stembiljet in een envelop en die plak je dicht. En dan doe je dat stembiljet + je stempas in een andere envelop. Hij had stempas + biljet bij elkaar gedaan. Zie daar de aankomende vele afgekeurde stemmen :')
Mijn oma gaat gewoon woensdag stemmen. Ze vindt het te gedoe en gaat gewoon op de vertrouwde dag stemmen :+. Terwijl een een stembureau die op ma en di open is bij haar om de andere hoek is. :')
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198502469
Ik zit net het NOS nieuws terug te kijken. Dat ging in Den Haag weer lekker, halleluja :o
Gelukkig bij ons dus niks aan de hand. (als demonstranten de paarden van de ME staan te aaien, weet je dat het allemaal best gemoedelijk gaat :P ) Ik werd door mijn moeder geappt dat ik in beeld was tijdens het NOS nieuwsitem over de klimaatdemonstratie. (Op de achtergrond hoor, vriendin werd geïnterviewd). Ik had wel een beetje vrolijker kunnen kijken :')

Net warme choco op :9
pi_198502474
quote:
10s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:55 schreef borisz het volgende:

[..]

Mijn oma gaat gewoon woensdag stemmen. Ze vindt het te gedoe en gaat gewoon op de vertrouwde dag stemmen :+. Terwijl een een stembureau die op ma en di open is bij haar om de andere hoek is. :')
:D heerlijk dit
  zondag 14 maart 2021 @ 21:12:17 #87
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198502686
quote:
7s.gif Op zondag 14 maart 2021 21:03 schreef Candaasje het volgende:
Ik zit net het NOS nieuws terug te kijken. Dat ging in Den Haag weer lekker, halleluja :o
Gelukkig bij ons dus niks aan de hand. (als demonstranten de paarden van de ME staan te aaien, weet je dat het allemaal best gemoedelijk gaat :P ) Ik werd door mijn moeder geappt dat ik in beeld was tijdens het NOS nieuwsitem over de klimaatdemonstratie. (Op de achtergrond hoor, vriendin werd geïnterviewd). Ik had wel een beetje vrolijker kunnen kijken :')

Net warme choco op :9
Goed bezig O+
Spoilers!
  Moderator zondag 14 maart 2021 @ 21:15:12 #88
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198502770
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ik hou m'n mond maar :X
Ook dat nog, arme Jross :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198502866
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Appel, bouillon, droog beschuitje...dat hou ik dan meestal wel binnen. Hopelijk is het morgenvroeg allemaal weer opgeklaard.
:N
Kater=niks eten of in veel boter gebakken ei op liefst een gebakken boterham :D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198502889
quote:
10s.gif Op zondag 14 maart 2021 21:15 schreef derLudolf het volgende:

Ook dat nog, arme Jross :+
Dat was wel een beetje een inkoppertje huh :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 14 maart 2021 @ 21:23:59 #91
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198502967
quote:
7s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:47 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hey, het was al de Nationale Week Zonder Vlees, dus hij mag niet klagen :{w :P
Nooit steak, nooit blowjobs?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198502985
quote:
2s.gif Op zondag 14 maart 2021 18:32 schreef sigme het volgende:
Hey laiverds, qua lamsvlees enzo he, ik denk dat ik maximaal 5 pakketten van 5kg vrij kan maken voor fokvriendjes. En vanwege de gestegen prijzen van lamsvlees wordt het lamsvlees duurder (sorry, privégrapje). Maar de slager heeft de kosten omhoog gegooid. Gelijk heeft 'ie, maar het is nogal een slok op een borrel zeg maar.

Pakket bevat lamsgehakt, nek, schouder (in plakjes), bout (in plakjes) en koteletten. Ik bied de pakketten aan voor ¤87,50/kg, dus ¤17,50 per kg. Speciale verzoekjes zoals bout in grote stukken (kleine kg/stuk) of schouder aan 1 stuk kunnen aan de slager gevraagd worden, zo'n stuk kost ¤20/kg. Lamstongetjes worden niet in rekening gebracht, maar zijn gereserveerd voor ene mevrouw Vanyel.

Stuur me een PM/DM als je interesse hebt, Als er meer liefhebbers zijn dan pakketten ga ik strootjes trekken denk ik. Over een week maak ik de stand op!
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 14 maart 2021 @ 21:25:19 #93
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198502993
quote:
10s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:55 schreef borisz het volgende:

[..]

Mijn oma gaat gewoon woensdag stemmen. Ze vindt het te gedoe en gaat gewoon op de vertrouwde dag stemmen :+. Terwijl een een stembureau die op ma en di open is bij haar om de andere hoek is. :')
Mijn moeder komt in alle winkels en bij alles, iedereen en zijn moeder op visite maar heeft wel per post gestemd want dat scheelt weer risico :') :') :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198502999
quote:
10s.gif Op zondag 14 maart 2021 21:23 schreef Molo het volgende:

[..]

Nooit steak, nooit blowjobs?
Ooooh...helemaal over bj heengelezen. Nouja nooit steak nee. (of heeft dat ook een dubbele betekenis?)
Dus niet in die combi. :+
  Moderator zondag 14 maart 2021 @ 21:26:52 #95
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198503019
quote:
10s.gif Op zondag 14 maart 2021 21:23 schreef Molo het volgende:

[..]

Nooit steak, nooit blowjobs?
Lastige keuze... Dan eet ik toch liever een steak :@
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 14 maart 2021 @ 21:27:22 #96
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198503029
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 21:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overgehaald :T

Pakketje voor mij en mijn wolf-verslaafde als het kan please, mits ik die kant op kan komen. Wanneer is het 'ophaalwindow'? O-)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator zondag 14 maart 2021 @ 21:27:59 #97
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198503037
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 21:25 schreef Molo het volgende:

[..]

Mijn moeder komt in alle winkels en bij alles, iedereen en zijn moeder op visite maar heeft wel per post gestemd want dat scheelt weer risico :') :') :')
Dat het risico scheelt is niet onjuist :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 14 maart 2021 @ 21:28:11 #98
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198503041
quote:
7s.gif Op zondag 14 maart 2021 21:25 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ooooh...helemaal over bj heengelezen. Nouja nooit steak nee. (of heeft dat ook een dubbele betekenis?)
Dus niet in die combi. :+
Nee niet dat ik weet, van die combi :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 14 maart 2021 @ 21:29:08 #99
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198503062
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 21:26 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Lastige keuze... Dan eet ik toch liever een steak :@
_O-
Blijft mooi dit
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 21:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat het risico scheelt is niet onjuist :+
True, maar jeweetz :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator zondag 14 maart 2021 @ 21:34:08 #100
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198503175
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 21:29 schreef Molo het volgende:

[..]

_O-
Blijft mooi dit
[..]

True, maar jeweetz :+
Ik geef liever.
*Insert flauw rosbief garpje*
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 14 maart 2021 @ 21:36:46 #101
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198503232
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 21:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik geef liever.
*Insert flauw rosbief garpje*
*Insert Ludolf op zijn date

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator zondag 14 maart 2021 @ 21:39:56 #102
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198503296
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 21:36 schreef Molo het volgende:

[..]

*Insert Ludolf op zijn date

[ afbeelding ]
Dikke opgespoten lippen zijn hip toch?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 14 maart 2021 @ 21:40:31 #103
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198503306
In dat kader, moest ik aan deze denken

Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198504049
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:31 schreef Kaatje1 het volgende:

Ja, dat mag, wanneer jij wil, maar het verzoek is toch om zoveel mogelijk op woensdag te gaan. Ik ga denk ik op dinsdag, eerst de vaccinatie halen, dan doorfietsen naar het stembureau en dan naar huis.
Stel dat ik net als Cat ziek word dan is mijn stem weg
Ik wilde bijna typen dat het vaccin niet op je stem slaat, maar toch maar niet gedaan _O-
Oh en Cat had m ook al ingekopt.

/ik lees altijd van onder naar boven :N
pi_198504095
quote:
7s.gif Op zondag 14 maart 2021 21:03 schreef Candaasje het volgende:
Ik zit net het NOS nieuws terug te kijken. Dat ging in Den Haag weer lekker, halleluja :o
Gelukkig bij ons dus niks aan de hand. (als demonstranten de paarden van de ME staan te aaien, weet je dat het allemaal best gemoedelijk gaat :P ) Ik werd door mijn moeder geappt dat ik in beeld was tijdens het NOS nieuwsitem over de klimaatdemonstratie. (Op de achtergrond hoor, vriendin werd geïnterviewd). Ik had wel een beetje vrolijker kunnen kijken :')

Net warme choco op :9
Ik zat nog op te letten of ik je kon herkennen... maar daarvoor heb ik je te kort 'gezien' op de meet denk ik.
pi_198504431
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 22:24 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik zat nog op te letten of ik je kon herkennen... maar daarvoor heb ik je te kort 'gezien' op de meet denk ik.
Haha, nou het was ook wel lastig, want (zwart) mondmasker en een grijze muts (en blauwe jas). Ik stond met een kartonnen bordje 'System change, not climate change' linksachter (voor de kijker) degene die geïnterviewd werd. :)

Net Zondag Met Lubach gekeken. Goeie aflevering, vooral de tweede helft 8-)
  zondag 14 maart 2021 @ 23:04:34 #107
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198504598
quote:
7s.gif Op zondag 14 maart 2021 22:50 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Haha, nou het was ook wel lastig, want (zwart) mondmasker en een grijze muts (en blauwe jas). Ik stond met een kartonnen bordje 'System change, not climate change' linksachter (voor de kijker) degene die geïnterviewd werd. :)

Net Zondag Met Lubach gekeken. Goeie aflevering, vooral de tweede helft 8-)
Hoe werkt dat eigenlijk met die borden? Maak je die thuis? Verzin je je eigen tekst? Is er nog iemand die zorgt dat de teksten wel echt bij de demonstratie passen of dat er geen spelfouten op de borden staan? Zit je dan met zo'n bord in de trein?
Spoilers!
pi_198504621
Toch woensdag stemmen, nederland legt vaccinatie met astra ook stil
We have far more in common than that which devides us..
pi_198504639
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 23:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Toch woensdag stemmen, nederland legt vaccinatie met astra ook stil
Huh, dat laatste kan ik nergens terug vinden?
Was net aan t lezen op nu.nl en daar stond juist artikel over een onderzoek van astrazeneca waar uit blijkt dat er geen bewijs is voor verhoogd risico op bloedproppen.
(Niet zo goed voor het vertrouwen dat dat dan hun eigen onderzoek is, hadden ze zelf natuurlijk ook kunnen bedenken.. want iedereen roept nu natuurlijk meteen wij van wc eend...)
  Moderator zondag 14 maart 2021 @ 23:09:45 #110
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198504674
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 23:07 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Huh, dat laatste kan ik nergens terug vinden?
https://www.facebook.com/188756764481465/posts/4126953877328381/
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198504691
quote:
Ah dank. Moet nog worden opgepikt door nu.nl/AD/NOS dan.

Edit: ah, inmiddels staat het ook op die drie sites.
pi_198504696
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 23:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hoe werkt dat eigenlijk met die borden? Maak je die thuis? Verzin je je eigen tekst? Is er nog iemand die zorgt dat de teksten wel echt bij de demonstratie passen of dat er geen spelfouten op de borden staan? Zit je dan met zo'n bord in de trein?
Oh dit waren nog oudjes van eerdere demonstraties. Maak je gewoon thuis ja. Er zijn vaak ook wel organisaties waarvan je borden e.d. kunt lenen. Wordt verder niet gecontroleerd, maar de meeste mensen proberen wel iets mee te nemen dat qua tekst bij de demonstratie past. En ja, je sleept zo'n bord wel mee door het OV ja :P

Maar het kan erger; er was ook een groep van Animal Rebellion (tak van Extinction Rebellion) en die waren compleet groen gebodypaint. Die liepen dus al een stel groene smurfen over straat :D
  zondag 14 maart 2021 @ 23:33:58 #113
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198504961
quote:
7s.gif Op zondag 14 maart 2021 23:11 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh dit waren nog oudjes van eerdere demonstraties. Maak je gewoon thuis ja. Er zijn vaak ook wel organisaties waarvan je borden e.d. kunt lenen. Wordt verder niet gecontroleerd, maar de meeste mensen proberen wel iets mee te nemen dat qua tekst bij de demonstratie past. En ja, je sleept zo'n bord wel mee door het OV ja :P

Maar het kan erger; er was ook een groep van Animal Rebellion (tak van Extinction Rebellion) en die waren compleet groen gebodypaint. Die liepen dus al een stel groene smurfen over straat :D
Thanks :)
Spoilers!
pi_198504962
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 23:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hoe werkt dat eigenlijk met die borden? Maak je die thuis? Verzin je je eigen tekst? Is er nog iemand die zorgt dat de teksten wel echt bij de demonstratie passen of dat er geen spelfouten op de borden staan? Zit je dan met zo'n bord in de trein?
Goeie vragen 👍🏼
pi_198504985
quote:
7s.gif Op zondag 14 maart 2021 23:11 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh dit waren nog oudjes van eerdere demonstraties. Maak je gewoon thuis ja. Er zijn vaak ook wel organisaties waarvan je borden e.d. kunt lenen. Wordt verder niet gecontroleerd, maar de meeste mensen proberen wel iets mee te nemen dat qua tekst bij de demonstratie past. En ja, je sleept zo'n bord wel mee door het OV ja :P

Maar het kan erger; er was ook een groep van Animal Rebellion (tak van Extinction Rebellion) en die waren compleet groen gebodypaint. Die liepen dus al een stel groene smurfen over straat :D
Goeie antwoorden 👍🏼 👍🏼
pi_198505856
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, dat mag, wanneer jij wil, maar het verzoek is toch om zoveel mogelijk op woensdag te gaan. Ik ga denk ik op dinsdag, eerst de vaccinatie halen, dan doorfietsen naar het stembureau en dan naar huis.
Stel dat ik net als Cat ziek word dan is mijn stem weg
Hmm so far de vaccinatie halen dus.

Goedemorgen ook.
Je zal maar vrij zijn vandaag.
Eens kijken of dat zo blijft of dat ik straks toch beter in actie kom.
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 maart 2021 @ 07:05:14 #117
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198506091
Mogge :W

Oude buurman stopt met zijn restaurant. Wel jammer, maar volkomen te begrijpen. Hij is inmiddels al weer druk aan de slag aan klusser en zij zit (weer) parttime in het onderwijs. De zaak zat vol als de Schouwburg open was, maar daarbuiten trok het weinig gasten. Ook de speciale middag of avonden zaten altijd snel vol. Het eten werd steeds beter, maar echt een 'wow-moment' kreeg je zelden.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator maandag 15 maart 2021 @ 07:22:32 #118
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198506169
Mogguh.
Dat je in de auto zit en denkt "wat deed ik vrijdag ook alweer"
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198506170
Goedemorgen! Weer een volle werkweek voor de boeg hier. Eens kijken wat die gaat brengen.
pi_198506244
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 18:23 schreef Myraela het volgende:
Als Indiaas je leuk lijkt, dan zijn het volgende week in ieder geval leuke recepten bij de streetfood-workshop: https://www.heygroentje.com/shop

Onder andere de samosa's :9 Die heb ik al eerder gemaakt, erg lekker. Maar nu maken ze van de samaso's daarna weer een nieuw gerecht (samosa chaat). En dan nog twee receptjes. Nadat vandaag toch ook wel weer tof was, heb ik er wel weer zin in. :')

En ik riep heel hard dat ik niet meer mee zou doen. Maar de volgende nieuwe workshop gaan verschillende soorten paratha's zijn. En dat lijkt me dan ook wel weer heel tof. Dus ja. :')
Ik heb me maar gewoon ingeschreven.
pi_198506376
Mogguh :O Ikea-bezorgdag vandaag :o Ze zeggen dat ze tussen 9:30 en 11:30 hier zijn :o En mini-G mag nog een dagje thuisblijven met verkoudheidsklachten aangezien de testresultaten nog niet terug zijn.

* PdeHoog duimt dat het niets ernstigers is
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198506382
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 07:34 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb me maar gewoon ingeschreven.
Leuk! *O*
pi_198506403
Ik was helemaal optimistisch toen ik opstond. En toen logde ik in bij m'n werk. Ik weet niet waar ze elke keer weer nieuwe shit vandaag toveren....

pi_198506407
Maar het goede nieuws is dat m'n favoriete ijssalon na een verbouwing vandaag weer opengaat. *O*
pi_198506421
quote:
10s.gif Op maandag 15 maart 2021 07:59 schreef Myraela het volgende:
Ik was helemaal optimistisch toen ik opstond. En toen logde ik in bij m'n werk. Ik weet niet waar ze elke keer weer nieuwe shit vandaag toveren....

[ afbeelding ]
_O-

Welkom in mijn wereld :P

Ik hou in mijn vakantie mijn mailbox een beetje bij maar er komt amper wat binnen. Ik vrees het ergste voor mijn eerste werkdag :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 15 maart 2021 @ 08:16:12 #126
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198506554
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 23:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Toch woensdag stemmen, nederland legt vaccinatie met astra ook stil
Ugh ik las dit net, ;(
Iedere keer weer wat, je zou bijna Thierry stemmen om gewoon weer vrij te kunnen zijn.

Bijna he! ;)
pi_198506575
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 07:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Leuk! *O*
Ik zie wel een hoop frituuracties en ik heb geen frituurpan. Dat wordt dus olie in de braadpan denk ik.
  maandag 15 maart 2021 @ 08:19:16 #128
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198506590
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 08:18 schreef Tuindier het volgende:

[..]

Ik zie wel een hoop frituuracties en ik heb geen frituurpan. Dat wordt dus olie in de braadpan denk ik.
Die snacks klinken wel echt lekker, wordt denk ik wel een leuke workshop :Y

Maar ik doe niet meer mee, het was mooi zo. heb er volgens mij 4 gedaan ofzo.
pi_198506610
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 08:18 schreef Tuindier het volgende:
Ik zie wel een hoop frituuracties en ik heb geen frituurpan. Dat wordt dus olie in de braadpan denk ik.
Ga ik ook weer doen. Ik heb geen zin om een frituurpan te vullen. :')
  maandag 15 maart 2021 @ 08:32:57 #130
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198506751
Door het vaccinatie nieuws weinig hoop op de geplande vakantie komend half jaar.
Dus meteen maar een camping bij de boswachter geboekt voor pasen.
Mocht het echt rukweer worden zijn we 40 euro kwijt. jammer dan.
Nu dus toch weer beetje blij *O*
pi_198506780
quote:
10s.gif Op maandag 15 maart 2021 07:59 schreef Myraela het volgende:
Ik was helemaal optimistisch toen ik opstond. En toen logde ik in bij m'n werk. Ik weet niet waar ze elke keer weer nieuwe shit vandaag toveren....

[ afbeelding ]
Succes vandaag...

Hier ook al een uur aan het werk op mn vrije dag...
maae goed.. alles is weer soort van in een modus nu. Dus ik ga zo mijn telefoon maar even wegleggen weer :)
pi_198507020
Mogge!

Wat lag het bed lekker -O-

"Ugh ik las dit net, ;(
Iedere keer weer wat, je zou bijna Thierry stemmen om gewoon weer vrij te kunnen zijn.

Bijna he! ;)" Zelfs niet eens bijna. Van de week een stuk gelezen over Tsjechie (en dan hebben we het niet eens over Brazilië)
Vind het best wel apart, per dag sterven er 3-4 mensen (in Nederland) door trombose. En nu zijn er wereldwijd, op 5 miljoen prikken net zoveel doden na vaccinatie gemeld.
Ik denk dan alleen maar, hoeveel doden zullen er komen door corona omdat er nu veel mensen niet gevaccineerd worden. Want het gaat momenteel voornamelijk om zorgmedewerkers
We have far more in common than that which devides us..
pi_198507075
Ik denk alleen maar, laten we lekker zelf niet teveel de expert proberen uit te hangen en gewoon de mensen van het CBG en EMA vertrouwen. Of we amateur-experts nou voor of tegen het vaccin pleiten. Gewoon al die meningen op basis van wat nieuwsberichten lekker voor je houden en even afwachten.
pi_198507102
Mijn binnenkant voelt nog mild ongemakkelijk dus ik voorzie prutsdag vandaag.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198507125
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 08:54 schreef Myraela het volgende:
Ik denk alleen maar, laten we lekker zelf niet teveel de expert proberen uit te hangen en gewoon de mensen van het CBG en EMA vertrouwen. Of we amateur-experts nou voor of tegen het vaccin pleiten. Gewoon al die meningen op basis van wat nieuwsberichten lekker voor je houden en even afwachten.
Mja voor of tegen.. onderzoek door specialisten is altijd goed lijkt me.

Ik heb zeker vandaag fanatiek geen mening over dit soort zaken.

Wel vanochtend om half 8 al aanwezig geweest voor mental support zo op mn vrije dag... zo maar eens op mn gemak aan de koffie met een kerstlentekrans.

Ik denk dat jij harder aan de slag moet..

Wel allemaal lieve complimenten van mensen die blij zijn dat ik even mn neus om de hoek stak. Dat is dan wel weer leuk om te horen. O+
  Moderator maandag 15 maart 2021 @ 09:06:06 #136
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198507224
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 08:54 schreef Myraela het volgende:
Ik denk alleen maar, laten we lekker zelf niet teveel de expert proberen uit te hangen en gewoon de mensen van het CBG en EMA vertrouwen. Of we amateur-experts nou voor of tegen het vaccin pleiten. Gewoon al die meningen op basis van wat nieuwsberichten lekker voor je houden en even afwachten.
Dat dus.
Is het vaccin zo lang houdbaar? Zonde als dat allemaal vernietigd moet worden.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198507263
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 08:54 schreef Myraela het volgende:
Ik denk alleen maar, laten we lekker zelf niet teveel de expert proberen uit te hangen en gewoon de mensen van het CBG en EMA vertrouwen. Of we amateur-experts nou voor of tegen het vaccin pleiten. Gewoon al die meningen op basis van wat nieuwsberichten lekker voor je houden en even afwachten.
Juist ja.

Dat vind ik ook wel het nadeel dat het zo breed uitgemeten wordt in de media (wat natuurljk noodzakelijk is, snap me niet verkeerd.

Ik had het er gister met de duutser over, dat wij de analytische vaardigheden hebben om de informatie te schiften, te beoordelen en gepast in te nemen. En dat we dat als vanzelfsprekend zien. Maar vanzelfsprekend is het natuurlijk niet, we hebben er jaren lang hard voor gestudeerd. Iemand als mijn moeder, die echt niet dom is, heeft niet zo lang gestudeerd en heeft die vaardigheden simpelweg niet. Hoe moeilijk het is om het door alle continue veranderende boodshcappen een lijn te vinden.
pi_198507384
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 09:09 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Juist ja.

Dat vind ik ook wel het nadeel dat het zo breed uitgemeten wordt in de media (wat natuurljk noodzakelijk is, snap me niet verkeerd.

Ik had het er gister met de duutser over, dat wij de analytische vaardigheden hebben om de informatie te schiften, te beoordelen en gepast in te nemen. En dat we dat als vanzelfsprekend zien. Maar vanzelfsprekend is het natuurlijk niet, we hebben er jaren lang hard voor gestudeerd. Iemand als mijn moeder, die echt niet dom is, heeft niet zo lang gestudeerd en heeft die vaardigheden simpelweg niet. Hoe moeilijk het is om het door alle continue veranderende boodshcappen een lijn te vinden.
Sowieso is het lastig beoordelen of iets klopt of niet op het moment.
pi_198507529
Ik had mijn hoop op vakantie toch al niet gestoeld op een vaccinatie (want ik zit natuurlijk in een van de allerlaatste groepen, en we willen in juni het liefst weg) dus ik hoor het verder wel :+

quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 23:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Thanks :)
Np! :)

Ik bedacht me nog; de borden e.d. die we voor onze acties/demo's met onze organisatie (Animal Save Outreach) gebruiken, zijn niet zelfgemaakt. (De eerste proeflichting wel door oude borden over te schilderen, die bevielen qua tekst, toen hebben we nieuwe besteld). De tekst die daar op staat ligt dus wel vast, en tijdens dergelijke demo's gebruiken we ook geen andere borden. Die demo's hebben namelijk een vast format, die wereldwijd gebruikt wordt. Demonstraties zoals gisteren zijn 'losser' qua opzet.

Goed, tijd voor ontbijt. Ik ga vandaag opruimen want het is weer hard nodig. We zijn teveel van huis geweest dus het huishouden heeft zich een beetje opgehoopt, en ik heb nog tig tassen met spullen uit Antwerpen uit te zoeken. ( :X )
pi_198507575
AZ op pauze....Het was ook te verwachten, na alle stopzettingen om ons heen.

Vandaag wat later begonnen. Druk dagje met drie meetings, waarvan eentje vanavond. Mailbox nog niet durven openen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198507704
Deze zwevende kiezer, die vervolgens altijd maar op dezelfde partij stemt, heeft trouwens wel eindelijk de keuze gemaakt waar ze op gaat stemmen. *O*
pi_198507715
En heb ik ergens een memo gemist dat we de komende weken de deur weer niet uit mogen? Ik kon de afgelopen periode weer gewoon normaal boodschappen bestellen zonder alles weken van te voren al vast te leggen. Maar nu zit de Appie weer vol tot eind maart. :D
  maandag 15 maart 2021 @ 09:45:52 #143
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198507739
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 09:30 schreef Candaasje het volgende:
Ik had mijn hoop op vakantie toch al niet gestoeld op een vaccinatie (want ik zit natuurlijk in een van de allerlaatste groepen, en we willen in juni het liefst weg) dus ik hoor het verder wel :+

Mijn eventuele vakantieplannen waren ook niet gebaseerd op mijn eigen vaccinatie (nja alleen die in december naar Nieuw Zeeland dan). Maar ik had wel de hoop dat we rond de zomer ver genoeg zouden zijn met mensen vaccineren waardoor iedereen weer wat meer mag.
Maar goed, dat was wat Myr laatst ook al zei: geen hoop willen hebben want dan ben je toch weer teleurgesteld ofzo.
En ik had dus weer wat meer hoop door alle goede vaccinatie berichten _O-
pi_198507756
Deze zwevende kiezer gaat vandaag ook een beslissing maken.

* Lonaa opent de 74352 stemwijzers.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198507770
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 09:45 schreef gcjoel het volgende:
Mijn eventuele vakantieplannen waren ook niet gebaseerd op mijn eigen vaccinatie (nja alleen die in december naar Nieuw Zeeland dan). Maar ik had wel de hoop dat we rond de zomer ver genoeg zouden zijn met mensen vaccineren waardoor iedereen weer wat meer mag.
Maar goed, dat was wat Myr laatst ook al zei: geen hoop willen hebben want dan ben je toch weer teleurgesteld ofzo.
En ik had dus weer wat meer hoop door alle goede vaccinatie berichten _O-
Deze pessimist heeft overigens wel een vakantie staan. :D Ondanks dat ik er zelf niet onwijs veel vertrouwen in heb. Maar we hebben het vast geboekt en kijken in mei of het ook doorgaat. Is los van de maatregelen ook afhankelijk van de zwangerschap van een collega van m'n vriend.
  maandag 15 maart 2021 @ 09:53:11 #146
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198507852
quote:
2s.gif Op maandag 15 maart 2021 09:47 schreef Lonaa het volgende:
Deze zwevende kiezer gaat vandaag ook een beslissing maken.

* Lonaa opent de 74352 stemwijzers.
Gewoon de uitzending van het jeugdjournaal ff terugkijken. ;)
  maandag 15 maart 2021 @ 09:54:02 #147
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198507861
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 09:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Deze pessimist heeft overigens wel een vakantie staan. :D Ondanks dat ik er zelf niet onwijs veel vertrouwen in heb. Maar we hebben het vast geboekt en kijken in mei of het ook doorgaat. Is los van de maatregelen ook afhankelijk van de zwangerschap van een collega van m'n vriend.
Ik had een beetje optimisme maar heb wel alleen dingen geboekt waar ik zonder kosten vanaf kan natuurlijk _O-
pi_198507870
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 09:53 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Gewoon de uitzending van het jeugdjournaal ff terugkijken. ;)
:D

Jouw beslissing is daar gevallen?

Op zich wel goede tip. Had ook nog wat must-reads van mensen gekregen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198507893
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 09:54 schreef gcjoel het volgende:
Ik had een beetje optimisme maar heb wel alleen dingen geboekt waar ik zonder kosten vanaf kan natuurlijk _O-
Daar heb ik inderdaad ook wel op gelet. En 2 weken in plaats van 3 weken en sowieso gewoon met de auto en de grote steden slaan we ook nog maar even over.
  maandag 15 maart 2021 @ 09:56:46 #150
63722 z80
I fink you freaky
pi_198507899
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 08:54 schreef Myraela het volgende:
Ik denk alleen maar, laten we lekker zelf niet teveel de expert proberen uit te hangen en gewoon de mensen van het CBG en EMA vertrouwen. Of we amateur-experts nou voor of tegen het vaccin pleiten. Gewoon al die meningen op basis van wat nieuwsberichten lekker voor je houden en even afwachten.
Als onze ministers dat ook zouden doen. In plaat van roepen dat iets 100% veilig is, terwijl de wetenschap meld dat 100% veilig niet bestaat. Ook is er reeds voor dat de vaccinatie rondes begonnen door meerdere artsen gemeld dat er doden zullen vallen door de vaccinaties.

Zelfs bij vaccinaties die al tientalen jaren gebruikt worden zitten bijwerkingen, En er zijn een aantal die dodelijk kunnen zijn. Tegen geelzucht bijvoorbeeld. Volgens de bijsluiter kun je na zetten direct ter plekken dood neervallen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 15 maart 2021 @ 09:58:43 #151
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198507939
quote:
2s.gif Op maandag 15 maart 2021 09:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:D

Jouw beslissing is daar gevallen?

Op zich wel goede tip. Had ook nog wat must-reads van mensen gekregen.
Haha niet echt, maar was wel leuk _O-

Ik weet eigenlijk niet echt waar mijn beslissing is gevallen. Het ging ineens zo en hoe meer ik van ze las hoe zekerder is werd.
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 maart 2021 @ 10:01:59 #152
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198507986
Eind april weekje vrij :)
Hopelijk is er wat meer open, maar gezien de aantallen.... En anders veel aan de wandel :+.

En in mei/juni ben ik sowieso iedere vrijdag en de helft van de donderdagen vrij wegens opmaken vakantieuren.

[ Bericht 15% gewijzigd door borisz op 15-03-2021 10:18:55 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198508243
Wij gaan eind april een weekendje weg ter ere van het 40 jarig huwelijk van schoonouders. Naar een camping in Stroe met dus schoonouders en schoonzus+gezin.
Schoonouders in eigen caravan, schoonzus+gezin in stacaravan, en vriend en ik in onze tent. (We mochten ook voor een huisje kiezen, maar kozen zelf de tent. Was mijn vriend zijn voorkeur, en mij maakt het niks uit). Allemaal met eigen sanitair begreep ik. :)

Ik ben dat weekend ook nog jarig, maar goed, ik kan toch niet echt een groot feest geven dus dat vier ik dan wel een weekje eerder of later.
pi_198508308
Ik ga begin april twee nachtjes weg in Nederland. Dan zal er sowieso nog niets kunnen, maar ik vind het toch wel fijn om er even tussenuit te zijn.
pi_198508330
Mijn weekend met familie eind maart vorig jaar was verschoven naar eind maart dit jaar en is nu verschoven naar eind maart volgend jaar.

Denk niet dat ze met de cijfers van nu eind maart de terrassen open gaan gooien.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198508343
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 08:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Wat lag het bed lekker -O-

"Ugh ik las dit net, ;(
Iedere keer weer wat, je zou bijna Thierry stemmen om gewoon weer vrij te kunnen zijn.

Bijna he! ;)" Zelfs niet eens bijna. Van de week een stuk gelezen over Tsjechie (en dan hebben we het niet eens over Brazilië)
Vind het best wel apart, per dag sterven er 3-4 mensen (in Nederland) door trombose. En nu zijn er wereldwijd, op 5 miljoen prikken net zoveel doden na vaccinatie gemeld.
Ik denk dan alleen maar, hoeveel doden zullen er komen door corona omdat er nu veel mensen niet gevaccineerd worden. Want het gaat momenteel voornamelijk om zorgmedewerkers
Ben jij afgezegd?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198508349
@Myraela; ik dacht dat je Indiaas zat was (2 weken geleden ofzo zei je dat) :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 maart 2021 @ 10:31:27 #158
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198508364
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:21 schreef Candaasje het volgende:

Ik ben dat weekend ook nog jarig, maar goed, ik kan toch niet echt een groot feest geven dus dat vier ik dan wel een weekje eerder of later.
Ik heb ook wel eens een 'halve' verjaardag gevierd in februari. Omdat in augustus iedereen op vakantie is. :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198508372
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:29 schreef FutureFairytale het volgende:
@:Myraela; ik dacht dat je Indiaas zat was (2 weken geleden ofzo zei je dat) :P
Ja klopt. :D Toen had ik sowieso nog twee workshops al geboekt staan, dus die van afgelopen weekend en komend weekend.

Maar misschien doe ik eind april toch ook nog mee met de paratha's met chutneys, lijkt me ook wel tof. :') Maar die ga ik nog niet boeken, kijk tegen die tijd wel.
pi_198508380
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:31 schreef borisz het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens een 'halve' verjaardag gevierd in februari. Omdat in augustus iedereen op vakantie is. :P
:D Extra lange voorpret dus!

We kijken hier meestal wat een beetje uitkomt; vriend is de 13e jarig, ik de 24ste. Meestal vieren we het dan maar samen, want die maand sowieso al tig verjaardagen van familieleden.
pi_198508382
Vorige week wat tomatenzaadjes geplant. Ze gaan echt als een speer. O+ Blijft toch tof om te zien.
pi_198508408
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:33 schreef Myraela het volgende:
Vorige week wat tomatenzaadjes geplant. Ze gaan echt als een speer. O+ Blijft toch tof om te zien.
Oh tof!

Ik kreeg van mijn huisgenoot nog een minicactus mee. Had 'ie vorig jaar toen de corona-ellende begon gezaaid, (hij heeft een complete cactuskwekerij :D ) en nu is het een klein stekelig bolletje. Ik heb hem vernoemd naar desbetreffende huisgenoot, dus hij heet nu Sammie.
  Moderator maandag 15 maart 2021 @ 10:39:21 #163
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198508432
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:33 schreef Myraela het volgende:
Vorige week wat tomatenzaadjes geplant. Ze gaan echt als een speer. O+ Blijft toch tof om te zien.
Zaad zaai je :D
Plantjes plant je.
Aardappels poot je

Een Rotterdamse buurman vroeg ooit aan m'n opa waar hij aardappel stekkies kocht 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door derLudolf op 15-03-2021 10:49:09 ]
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198508445
quote:
12s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Zaad zaai je :D
Plantjes plant je.
Aardappels poot je

Een Elegante Rotterdamse buurman vroeg ooit aan m'n opa waar hij aardappel stekkies kocht 8)7
En boontjes dan? Nou?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198508452
Hmmm volgens mij heb ik een verkeerde beweging gemaakt tijdens het aantrekken van mijn schoenen -O- mijn knie doet behoorlijk zeer.

Nu even naar de Praxis om nieuwe schuttingpalen te halen. Eens kijken of we de schutting kunnen fixen.

Verder lijkt onze hortensia dood, iemand nog een leuk idee wat ik in de plaats kan planten?
pi_198508466
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:40 schreef Sarabi het volgende:
Hmmm volgens mij heb ik een verkeerde beweging gemaakt tijdens het aantrekken van mijn schoenen -O- mijn knie doet behoorlijk zeer.

Nu even naar de Praxis om nieuwe schuttingpalen te halen. Eens kijken of we de schutting kunnen fixen.

Verder lijkt onze hortensia dood, iemand nog een leuk idee wat ik in de plaats kan planten?
Waarom is de hortensia dood? Te veel/weinig zon/water/zand/mest? Ouderdom? Boos konijn?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198508488
quote:
12s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:39 schreef derLudolf het volgende:
Zaad zaai je :D
Plantjes plant je.
Aardappels poot je

Een Elegante Rotterdamse buurman vroeg ooit aan m'n opa waar hij aardappel stekkies kocht 8)7
Je hebt gelijk, maar met zaaien denk ik meteen aan strooien. Niet aan met een vinger een gaatje maken in een mini bakje om daar één zaadje in neer te leggen. :D

Maar wel zin om meer te zaaien nu. *O* Al weet ik niet wat. Ik had vorig jaar kruiden gedaan, maar die koop ik nu toch liever al als plant. Vond het een beetje gedoe en bleef allemaal wat klein en dun. Eigenlijk niets van gebruikt. :')
  maandag 15 maart 2021 @ 10:45:33 #168
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198508533
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:26 schreef Myraela het volgende:
Ik ga begin april twee nachtjes weg in Nederland. Dan zal er sowieso nog niets kunnen, maar ik vind het toch wel fijn om er even tussenuit te zijn.
Daarom heb ik inderdaad ook geboekt voor Pasen. Wil er gewoon echt even uit.
Mijn zus was afgelopen weekend in een super luxe hotel met normaal ook Welness. Nu dus wel sauna enzo dicht. maar baden wel open en massages boeken kon ook. En ze hadden geweldig eten volgens mij.
Toen besloot ik ook dat wij gewoon echt wat moesten boeken. Dus gaan we kamperen, ook lekker luxe :D
pi_198508543
quote:
5s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Waarom is de hortensia dood? Te veel/weinig zon/water/zand/mest? Ouderdom? Boos konijn?
Ik heb werkelijk geen idee.....hij staat in de voortuin (en daar doen we nooit zo veel mee :@ ). Ik twijfelde vorig jaar al of hij überhaupt gebloeid had.
Maar nu zie ik in de hortensia's in de rest van de tuin overal knoppen komen maar deze doet niets.

Er zitten wel altijd veel vogeltjes in de (dorre) takken dus er moet wel iets in de plaats komen.
  maandag 15 maart 2021 @ 10:46:24 #170
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198508548
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, maar met zaaien denk ik meteen aan strooien. Niet aan met een vinger een gaatje maken in een mini bakje om daar één zaadje in neer te leggen. :D

Maar wel zin om meer te zaaien nu. *O* Al weet ik niet wat. Ik had vorig jaar kruiden gedaan, maar die koop ik nu toch liever al als plant. Vond het een beetje gedoe en bleef allemaal wat klein en dun. Eigenlijk niets van gebruikt. :')
Komkommers is wel leuk en als je beetje zonnige tuin hebt kan dat zeker.
Augurken is leuk want kan je weer leuk zelf inmaken.
paprika? courgette doet het ook altijd goed!
pi_198508574
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:45 schreef gcjoel het volgende:
Daarom heb ik inderdaad ook geboekt voor Pasen. Wil er gewoon echt even uit.
Mijn zus was afgelopen weekend in een super luxe hotel met normaal ook Welness. Nu dus wel sauna enzo dicht. maar baden wel open en massages boeken kon ook. En ze hadden geweldig eten volgens mij.
Toen besloot ik ook dat wij gewoon echt wat moesten boeken. Dus gaan we kamperen, ook lekker luxe :D
Kamperen ga je waarschijnlijk nog het minst 'last' hebben van de maatregelen. Lijkt me wel lekker.

Wij hebben een Airbnb huis in Sneek geboekt. Is toch weer even een andere omgeving.
  Moderator maandag 15 maart 2021 @ 10:49:50 #172
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198508602
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:40 schreef sigme het volgende:

[..]

En boontjes dan? Nou?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's Duits voor poten.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198508653
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:01 schreef borisz het volgende:
Eind april weekje vrij :)
Hopelijk is er wat meer open, maar gezien de aantallen.... En anders veel aan de wandel :+.

En in mei/juni ben ik sowieso iedere vrijdag en de helft van de donderdagen vrij wegens opmaken vakantieuren.
Nav jouw post ben ik ook maar eens gaan kijken naar mijn uren. Ruim 7 weken heb ik staan :D

Dus meteen een paar losse dagen en een week in juni gereserveerd, anders hoopt het echt op.
En dan in de zomer nog een of twee weken en hopelijk kunnen we in het najaar weer meer doen qua reizen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198508712
Ik heb inmiddels vensterbank te kort wb zaaien. Maar mijn tomaten staan er mooi bij. :7 9 soorten, 26 planten geloof ik.
:')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198508719
quote:
2s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:58 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb inmiddels vensterbank te kort wb zaaien. Maar mijn tomaten staan er mooi bij. :7 9 soorten, 26 planten geloof ik.
:')
9 soorten van alleen tomaten of alles?
pi_198508743
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:46 schreef gcjoel het volgende:
Komkommers is wel leuk en als je beetje zonnige tuin hebt kan dat zeker.
Augurken is leuk want kan je weer leuk zelf inmaken.
paprika? courgette doet het ook altijd goed!
Ik wil eigenlijk alleen in potten in de tuin. Paprika kwam vorig jaar niet zoveel uit bij mij. En alles wat slakken aantrekt, zoals courgette, valt ook af. Fruit heb ik zat in de tuin, alleen wat nieuwe aardbeien halen. Hopelijk kan ik dit weekend een afspraak maken bij m'n favoriete tuincentrum.
pi_198508758
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

9 soorten van alleen tomaten of alles?
9 soorten tomaten.

Op dit moment staat er ook nog in de vensterbank/kas(t)je: 3 stuks poblanopeper, 4 aubergines, 4 soorten sla, snijbiet, bloedzuring, koolrabi, 2 soorten palmkool, bladbroccoli, peterselie, dille, verbena's, afrikaantjes, zonnebloem en cosmea.

:')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198508770
Oh en doperwten, maar die moeten eigenlijk al wel de tuin in.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198508781
In de tuin op dit moment al peulen, raapstelen en spinazie. En dan het vaste fruit. (kers, rode bes, aardbei). De vijg staat nog binnen.

Edit: en munt, tijm, bieslook en daslook.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 15 maart 2021 @ 11:03:41 #180
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198508810
quote:
2s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]

9 soorten tomaten.

Op dit moment staat er ook nog in de vensterbank/kas(t)je: 3 stuks poblanopeper, 4 aubergines, 4 soorten sla, snijbiet, bloedzuring, koolrabi, 2 soorten palmkool, bladbroccoli, peterselie, dille, verbena's, afrikaantjes, zonnebloem en cosmea.

:')
Hoe groot is je tuin wel niet met zoveel soorten? _O-
Wij hebben best een groot stuk tuin als moestuin maar zoveel kan ik straks niet kwijt :D
Heb het meeste ook nog niet gezaaid, te vroeg voor het meeste dat straks buiten moet voor mij.
alleen de kastomaat ben ik al mee bezig, en de vroege groenten zoals doperwt en tuinboon.
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 maart 2021 @ 11:06:56 #181
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198508857
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nav jouw post ben ik ook maar eens gaan kijken naar mijn uren. Ruim 7 weken heb ik staan :D

Dus meteen een paar losse dagen en een week in juni gereserveerd, anders hoopt het echt op.
En dan in de zomer nog een of twee weken en hopelijk kunnen we in het najaar weer meer doen qua reizen.
Ik had 83 uur meegenomen die voor 1 juli op moeten. Vorig jaar waren dat er 91 :P. Als ik naar het buitenland kon had ik gewoon twee weken opgenomen, maar ja als niks open is... Nu verdeel ik het gewoon over de maanden en dat was mij vorig jaar iig goed bevallen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198508864
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:03 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Hoe groot is je tuin wel niet met zoveel soorten? _O-
Wij hebben best een groot stuk tuin als moestuin maar zoveel kan ik straks niet kwijt :D
Heb het meeste ook nog niet gezaaid, te vroeg voor het meeste dat straks buiten moet voor mij.
alleen de kastomaat ben ik al mee bezig, en de vroege groenten zoals doperwt en tuinboon.
Ik heb zo'n 12 m2 moestuin.
De tomaten, aubergine en pepers gaan in pot op het terras. Dan is er ook nog zo'n 16m2 waar nog geen plan voor is. Dat was gras en toen kwam Dora. Er was meer gras maar een deel daarvan wordt betegend voor de fietsen en een deel bevat nu 2 moestuinbakken. De rest van de moestuin is een border van 1x10 gericht op het zuiden langs de rand van de schutting.

Deze huizen+tuin zijn er vroeger op gebouwd om redelijk zelfvoorzienend te zijn met moestuin en kippen enzo. Dus klein huis, grote tuin.
Onze tuin is zo'n 4/5 meter breed maar bijna 20 meter diep. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 15 maart 2021 @ 11:11:30 #183
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198508947
quote:
2s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:07 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb zo'n 12 m2 moestuin.
De tomaten, aubergine en pepers gaan in pot op het terras. Dan is er ook nog zo'n 16m2 waar nog geen plan voor is. Dat was gras en toen kwam Dora. Er was meer gras maar een deel daarvan wordt betegend voor de fietsen en een deel bevat nu 2 moestuinbakken. De rest van de moestuin is een border van 1x10 gericht op het zuiden langs de rand van de schutting.

Deze huizen+tuin zijn er vroeger op gebouwd om redelijk zelfvoorzienend te zijn met moestuin en kippen enzo. Dus klein huis, grote tuin.
Onze tuin is zo'n 4/5 meter breed maar bijna 20 meter diep. :7
Ah vandaar, leuk!
Wij hebben ook iets van 5 meter breed maar ik denk zo'n 13 meter diep ofzo, iets minder dan jij in ieder geval :D
pi_198508995
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:11 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ah vandaar, leuk!
Wij hebben ook iets van 5 meter breed maar ik denk zo'n 13 meter diep ofzo, iets minder dan jij in ieder geval :D
Van dat lijstje hierboven heb ik overigens niet allemaal 27 stuks van hoor. :D :')

Maar ik wil dit jaar wel proberen om wat serieuzere hoeveelheden te kweken tov vorig jaar. En niet Heel Enthousiast beginnen en dan niet volhouden, maar eigenlijk gewoon tot september paar keer per week uit de tuin kunnen eten.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198509022
Mijn vijg op zolder gaat echt als een malle. Wel tof om te zien.
  maandag 15 maart 2021 @ 11:16:00 #186
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198509026
quote:
2s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Van dat lijstje hierboven heb ik overigens niet allemaal 27 stuks van hoor. :D :')

Maar ik wil dit jaar wel proberen om wat serieuzere hoeveelheden te kweken tov vorig jaar. En niet Heel Enthousiast beginnen en dan niet volhouden, maar eigenlijk gewoon tot september paar keer per week uit de tuin kunnen eten.
Ja dat is wel superleuk! Wij hadden van de winter ook nog van alles van wat we in de zomer niet op kregen en hadden ingevroren. O+
  maandag 15 maart 2021 @ 11:16:26 #187
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198509034
Mijn Vijg staat gewoon in de tuin :o
pi_198509061
Oh yes ik mag vanavond al naar het tuincentrum. *O* *O*
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 maart 2021 @ 11:20:12 #189
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198509103
Ik figureer in een een online lokaal verkiezingsspotje. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198509238
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:20 schreef borisz het volgende:
Ik figureer in een een online lokaal verkiezingsspotje. :+
_O_ tof!

Ik ga alleen nog steeds niet op D'66 stemmen :+ Maar ik ga wel stemmen, en dat vindt D'66 ook belangrijk *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198509244
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:20 schreef borisz het volgende:
Ik figureer in een een online lokaal verkiezingsspotje. :+
Borisz ...baardje achtig. Duidelijk spotje!

Wat een huizen vol met potjes met plantjes en groenten in wording. _O_
Zelfvoorzienend to the max.

Over vaccins...mn.X denkt zelf te / wil zelf kunnen beslissen over welk vaccin...vertrouwen is best. Kritisch ook. Ik den k dat wij er weinig tegenin kunnen brengen, behalve afzien. En dat willen wij ook niet. Nog geen uitnodiging gezien trouwens.
De incidentie van trombose had ik trouwens ook gelezen.
pi_198509350
Leuk @borisz !

Ik begreep tot voor kort eigenlijk nooit wat er nu zo leuk was aan politiek. Moet zeggen dat ik het nu wel steeds beter begrijp. Het geeft ook echt wel energie :D

quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O_ tof!

Ik ga alleen nog steeds niet op D'66 stemmen :+ Maar ik ga wel stemmen, en dat vindt D'66 ook belangrijk *)
:D

Ik heb nu al de hele ochtend dat deuntje van Lubach (Nieuwsuurrrrrrrrrrrrrr) in mijn hoofd. Heb medelij ;(
pi_198509375
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:32 schreef Candaasje het volgende:
Leuk @:borisz !

Ik begreep tot voor kort eigenlijk nooit wat er nu zo leuk was aan politiek. Moet zeggen dat ik het nu wel steeds beter begrijp. Het geeft ook echt wel energie :D
[..]

:D

Ik heb nu al de hele ochtend dat deuntje van Lubach (Nieuwsuurrrrrrrrrrrrrr) in mijn hoofd. Heb medelij ;(
Daar ging ik mee naar bed, en vanochtend was het ook op de radio (origineel dan) toen ik wakker werd. Kom er ook niet vanaf.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198509459
IKEA was er mooi om 10:30 *O* IKEA was de helft van de pakketten voor mini-G's bed vergeten in te pakken -O- Telefonisch zijn ze niet te bereiken. Email doen ze niet aan. Facebook Messenger geeft standaard aan dat het enkele dagen kan duren voor ze reageren.........

Ergens gaat het niet goed daar :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 maart 2021 @ 11:46:44 #195
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198509567
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:27 schreef AnneX het volgende:

[..]

Borisz ...baardje achtig. Duidelijk spotje!

Weekbaardje. Een echte baard gaat het nooit worden. ;(
:P

quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:32 schreef Candaasje het volgende:
Leuk @:borisz !

Ik begreep tot voor kort eigenlijk nooit wat er nu zo leuk was aan politiek. Moet zeggen dat ik het nu wel steeds beter begrijp. Het geeft ook echt wel energie :D

Ik ben altijd wel een politieke junk geweest. Stemmen is leuk... maar ja ik wilde wel meer zien hoe het werkt. En dan kom je een leuke groep mensen tegen zo rol je in het een en het ander. Ik weet niet of ik de raad in wil, maar ik vind het wel leuk om er betrokken bij te zijn.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198509759
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:46 schreef borisz het volgende:

[..]

Weekbaardje. Een echte baard gaat het nooit worden. ;(
:P
[..]

Ik ben altijd wel een politieke junk geweest. Stemmen is leuk... maar ja ik wilde wel meer zien hoe het werkt. En dan kom je een leuke groep mensen tegen zo rol je in het een en het ander. Ik weet niet of ik de raad in wil, maar ik vind het wel leuk om er betrokken bij te zijn.
Snap ik :Y
Ik moet zeggen dat ik politiek nu leuk(er) vind omdat ik me zelf sterk kan identificeren met de lijsttrekker en de koers van de partij. Dat heb ik voorheen nooit zó sterk gehad, dus voelde me minder geroepen.

Raadslid zal ik nooit worden denk ik. Ik vind een discussie op z'n tijd leuk, maar dat meerdere dagen van de week doen. Pfoe. Ga er maar aan staan. (Mijn vriend oppert altijd dat ik de politiek in moet, als ik weer eens loop te sputteren en te ranten. Maar nah :+ )
pi_198510524
Goed hoor dat men het Astra vaccin (opnieuw) onderzoekt.
Bron: de wetenschapsredacteur van de volkskrant.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198510660
wie had d'r schoenen aan voor een wandelingetje? o|O
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 15 maart 2021 @ 12:50:30 #199
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198510783
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 12:44 schreef Kaatje1 het volgende:
wie had d'r schoenen aan voor een wandelingetje? o|O
Ik denk dat je op blote voeten moet gaan, anders wordt het nooit iets.

Ik moet over 40 minuten weg. Ik vind het wel soort van spannend ofzo. Ik heb nog nooit voorzitter geweest. Zo meteen komt er niemand. Of de media duikt op. Of ik moet de boel schorsen vanwege een wappie. Of mijn collega's stinken.
Spoilers!
pi_198510806
Ik heb m'n heilige plicht gedaan.

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198510867
quote:
6s.gif Op maandag 15 maart 2021 12:51 schreef sigme het volgende:
Ik heb m'n heilige plicht gedaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's een mooie locatie! Waar ik afgelopen jaren in een verzorgings huis moest stemmen (en in dat huis gaat het niet echt lekker) is het nu verplaatst naar een jeugdhonk _O- Maar makkelijk, voor er in, doorlopen, stemmen en achter er uit.

Voor morgen 20 min. winkelen in de fournituren zaak, en dan woensdagmiddag bij Intratuin *O*
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 15 maart 2021 @ 12:56:40 #202
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198510903
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 12:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Da's een mooie locatie! Waar ik afgelopen jaren in een verzorgings huis moest stemmen (en in dat huis gaat het niet echt lekker) is het nu verplaatst naar een jeugdhonk _O- Maar makkelijk, voor er in, doorlopen, stemmen en achter er uit.

Voor morgen 20 min. winkelen in de fournituren zaak, en dan woensdagmiddag bij Intratuin *O*
Mijn stembureau is ook verplaatst. Van verpleeghuis naar kroeg *)
Spoilers!
pi_198510968
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 12:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

Mijn stembureau is ook verplaatst. Van verpleeghuis naar kroeg *)
Zo kom je nog eens in de kroeg. Die ga je vast vaker horen :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 15 maart 2021 @ 13:05:15 #204
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198511089
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 12:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo kom je nog eens in de kroeg. Die ga je vast vaker horen :+
Absoluut. Die overtreft ongetwijfeld het "hoe is de opkomst?".
Spoilers!
pi_198511094
:D Dat is nog eens een locatie @sigme

En jij oefent nu met biertjes tappen @Lucky_Strike? :P

Hier is het ook zo'n buurthuis. Of nouja 'huis' is een groot woord. Hok zou beter passen :')
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 maart 2021 @ 13:05:26 #206
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198511096
Ik moet in een tent gaan stemmen omdat de school, waar ik normaal zou stemmen, wordt vernieuwd.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198511109
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 13:05 schreef borisz het volgende:
Ik moet in een tent gaan stemmen omdat de school, waar ik normaal zou stemmen, wordt vernieuwd.
Ik heb een half jaar lang les gehad in een tent :{w
  maandag 15 maart 2021 @ 13:06:10 #208
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198511114
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 13:05 schreef Candaasje het volgende:
:D Dat is nog eens een locatie @:sigme

En jij oefent nu met biertjes tappen @:Lucky_Strike? :P

Hier is het ook zo'n buurthuis. Of nouja 'huis' is een groot woord. Hok zou beter passen :')
Tappen kan ik in mijn slaap nog denk ik. Maar ik gok dat ik niet aan de tap mag zitten. Ik vrees ook dat ze ons niet voeren en dat het weer friet wordt ;(
Spoilers!
pi_198511121
God dat was nog voor corona. Goede tijden eigenlijk, ondanks dat het ellende was in die tent qua verstaanbaarheid. Vooral als het regende :')
pi_198511126
En is de tap gesloten. -O- Succes en gezelligheid met masker en achter plexiglas.

In culsc. zijn wel wat hbo en wo mensen aanwezig.
Misschien vindt men bèta’s in de 2e kamer ook wel belangrijk.
Ze zijn te vinden: https://vinddebetaopdelijst.nl/
Met dank aan Arjen Lubach.👍🏼
  maandag 15 maart 2021 @ 13:07:18 #211
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198511138
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 12:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo kom je nog eens in de kroeg. Die ga je vast vaker horen :+
Hier kan ik naar een buurthuis of een kroeg.
Ik twijfel om naar de kroeg te gaan gewoon om dat te kunnen zeggen :')
Maar buurthuis zal het wel worden want die is uiteindelijk toch iets dichterbij. Lui.
pi_198511175
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 13:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Tappen kan ik in mijn slaap nog denk ik. Maar ik gok dat ik niet aan de tap mag zitten. Ik vrees ook dat ze ons niet voeren en dat het weer friet wordt ;(
Ik werd in Benschop wel uitgebreid gevoerd. Meest culinair diner van heel de gemeente (mijn moeder hielp op een ander stembureau, dus die was een tikje jaloers achteraf). De kok van het betreffende buurtcentrum was namelijk bezig met de voorbereidingen voor een heel diner de volgende dag, en hij had nog veel over.
Nooit zo luxe gegeten geloof ik als toen, met voorgerecht, hoofdgerecht en dessert na. En tussendoor allerlei drankjes :D .
pi_198511185
Is een kroeg niet veels te klein? voor de drommen mensen, die komen stemmen, op afstand en voor de routing erin en eruit...

En twee mensen in nabije omgeving zijn overleden aan corona. -O-
pi_198511218
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 13:06 schreef AnneX het volgende:
En is de tap gesloten. -O- Succes en gezelligheid met masker en achter plexiglas.

In culsc. zijn wel wat hbo en wo mensen aanwezig.
Misschien vindt men bèta’s in de 2e kamer ook wel belangrijk.
Ze zijn te vinden: https://vinddebetaopdelijst.nl/
Met dank aan Arjen Lubach.👍🏼
Toevallig laatst een online lezing van Suzanne Onderdelinden gevolgd, was tof :Y
(Ging over proefdiergebruik. Zij is een biomedicus die vollop bezig is geweest met de ontwikkeling van alternatieven. Maar ze is wel heel realistisch. Was interessant.)
pi_198511266
Normaal in het verpleeghuis maar nu sporthal of buurthuis, nog even kijken waar ik heen ga.
pi_198511400
Ik ben al helemaal klaar met vandaag. Mijn lichaam wil niet mee (verkouden, stijf van de lange wandeling gisteren, pijnlijke voet) en de dag zit vol meetings die niet de belangrijkste voor me zijn, maar waarbij ik wel moet meedoen. Muh.
pi_198511734
Hier nog niet eerder gestemd want ik ben natuurlijk verhuisd maar het is stemmen in 'n buurthuis ook. Woensdag na het werk ga ik gewoon.

[ Bericht 0% gewijzigd door Memento-Mori op 15-03-2021 13:46:43 ]
pi_198511978
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 13:09 schreef AnneX het volgende:
Is een kroeg niet veels te klein? voor de drommen mensen, die komen stemmen, op afstand en voor de routing erin en eruit...

En twee mensen in nabije omgeving zijn overleden aan corona. -O-
Ik heb geloof ik nog bij geen enkele keer stemmen meer dan 2 mensen voor me gehad :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198512316
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 13:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb geloof ik nog bij geen enkele keer stemmen meer dan 2 mensen voor me gehad :D
Haha, ik wel, bij het stemmen in het universiteitsrestaurant in de lunchpauze. Dat was een rij van bijna een uur :')
  maandag 15 maart 2021 @ 14:22:12 #220
221912 minilot
Nancy boy
pi_198512388
Cute @borisz! O+ ^O^ Wat zijn je verwachtingen qua zetels?

Ik zal zo eens kijken waar ik dit keer kan gaan stemmen. Zo mooi als bij @sigme kan het in deze Spartaanse bible belt natuurlijk sowieso niet :)
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 15 maart 2021 @ 14:22:52 #221
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198512394
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 13:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb geloof ik nog bij geen enkele keer stemmen meer dan 2 mensen voor me gehad :D
Ja dat zat ik dus ook te denken, nog nooit druk gezien. Maar misschien ging ik toevallig op rustige momenten.
Hoewel ik altijd voor of na werk moest dus lijkt me eigenlijk niet.
pi_198512399
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:22 schreef minilot het volgende:
Cute @:Borisz! O+ ^O^ Wat zijn je verwachtingen qua zetels?

Ik zal zo eens kijken waar ik dit keer kan gaan stemmen. Zo mooi als bij @:Sigme kan het in deze Spartaanse bible belt natuurlijk sowieso niet :)
hebben ze de klokken nog geluid bij jou in de buurt? Ik las dat veel kerken gisteren om 15 uur ook meededen met het Klimaatalarm :)
  maandag 15 maart 2021 @ 14:25:28 #223
221912 minilot
Nancy boy
pi_198512431
Snotver, de meringuenestjes voor mijn miniatuurpavlovi zijn pietsje gebroken wit gekleurd in de oven }:| Zal die oven van me maar eens voorzien van een losse thermometer want ik krijg de indruk dat -ie de laatste tijd beduidend warmer wordt dan -ie volgens de instelling hoort te wezen, grmbl!
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 15 maart 2021 @ 14:27:03 #224
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198512454
Tzsskk.. belastingaangifte doen in een ander land.. 8)7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 15 maart 2021 @ 14:27:55 #225
221912 minilot
Nancy boy
pi_198512465
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:23 schreef Candaasje het volgende:

[..]

hebben ze de klokken nog geluid bij jou in de buurt? Ik las dat veel kerken gisteren om 15 uur ook meededen met het Klimaatalarm :)
Het is me niet specifiek opgevallen, maar ik kijk hier sowieso niet op van enthousiast kerkklokgelui op random momenten met één kerk per honderd inwoners in dit dorp. Die protestanten zijn nogal van de schismas en elke tien jaar splitst zich weer een kwaad groepje af :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_198512491
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:27 schreef minilot het volgende:

[..]

Het is me niet specifiek opgevallen, maar ik kijk hier sowieso niet op van enthousiast kerkklokgelui op random momenten met één kerk per honderd inwoners in dit dorp. Die protestanten zijn nogal van de schismas en elke tien jaar splitst zich weer een kwaad groepje af :')
:D

Het lijken wel vegans :')
pi_198512503
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:27 schreef Barreltje het volgende:
Tzsskk.. belastingaangifte doen in een ander land.. 8)7
kun je dat in jouw land niet per sms doen? Dan kon ik in Zweden wel. Gewon ja sms'en, en klaar.....
  maandag 15 maart 2021 @ 14:31:46 #228
221912 minilot
Nancy boy
pi_198512522
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:29 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D

Het lijken wel vegans :')
..en Eftelingfans! :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_198512531
Ik heb n xxl bodypillow besteld, eigenlijk n groot zwangerschapskussen maar ligt blijkbaar voor iedereen heerlijk :+, kan niet wachten om het uit te proberen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198512544
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:31 schreef minilot het volgende:

[..]

..en Eftelingfans! :')
Zijn die ook zo erg ja? :D
  maandag 15 maart 2021 @ 14:34:02 #231
221912 minilot
Nancy boy
pi_198512554
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb n xxl bodypillow besteld, eigenlijk n groot zwangerschapskussen maar ligt blijkbaar voor iedereen heerlijk :+, kan niet wachten om het uit te proberen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet iedereen hoor! ;) Ik zou voor geen meter slapen met zo'n joekel van een in de weg liggend ding in bed!
Let me see you stripped down to the bone
pi_198512555
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb n xxl bodypillow besteld, eigenlijk n groot zwangerschapskussen maar ligt blijkbaar voor iedereen heerlijk :+, kan niet wachten om het uit te proberen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, die had ik Antwerpen moeten hebben!
Hier met vriend lijkt ie me wat onhandig.
  maandag 15 maart 2021 @ 14:34:24 #233
221912 minilot
Nancy boy
pi_198512556
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Zijn die ook zo erg ja? :D
Rampzalig!
Let me see you stripped down to the bone
pi_198512586
Rondje stemhulp-websites gedaan. Shortlist is nu uh, nog ongeveer hetzelfde.

:')
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 15 maart 2021 @ 14:37:48 #235
221912 minilot
Nancy boy
pi_198512596
quote:
2s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:36 schreef Lonaa het volgende:
Rondje stemhulp-websites gedaan. Shortlist is nu uh, nog ongeveer hetzelfde.

:')
Dan maar Volt hè? *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_198512604
quote:
2s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:36 schreef Lonaa het volgende:
Rondje stemhulp-websites gedaan. Shortlist is nu uh, nog ongeveer hetzelfde.

:')
Hang een dartboard op, de logo's van de partijen, en have fun! :+
pi_198512622
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:34 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh, die had ik Antwerpen moeten hebben!
Hier met vriend lijkt ie me wat onhandig.
Ons bed is groot zat gelukkig en slapen wil ik los van m'n vent in'n eigen cocon haha maar ik zal nog wel 'n review geven :+
pi_198512628
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:34 schreef minilot het volgende:

[..]

Rampzalig!
Als het niet zo triest zou zijn, zou het grappig zijn. Of ergens is het ook wel grappig.
Je moet het FB - Vegan Nederland nu eens zien. Slagveld. Een slachterij is er niks bij qua bloedbad :')

Gelukkig zijn mijn vaste actievriendjes een stuk leuker *O*
pi_198512641
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:38 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Ons bed is groot zat gelukkig en slapen wil ik los van m'n vent in'n eigen cocon haha maar ik zal nog wel 'n review geven :+
Oh het bed is ook groot zat (1.80m breed( maar vriend en ik vallen altijd als een setje kleffe lepeltjes in slaap. Dus ik denk niet dat vriend concurrentie van een kussen accepteert :P .
  maandag 15 maart 2021 @ 14:40:29 #240
221912 minilot
Nancy boy
pi_198512643
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:38 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hang een dartboard op, de logo's van de partijen, en have fun! :+
}:|
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 15 maart 2021 @ 14:41:08 #241
221912 minilot
Nancy boy
pi_198512650
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:39 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Als het niet zo triest zou zijn, zou het grappig zijn. Of ergens is het ook wel grappig.
Je moet het FB - Vegan Nederland nu eens zien. Slagveld. Een slachterij is er niks bij qua bloedbad :')
Ik zou er zowat Facebook voor nemen! :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_198512652
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:40 schreef minilot het volgende:

[..]

}:|
Ja als ik zeg "Dus PvdD!' dan liggen jij en ik zo rollebollend over de straat! :+

Niet dat daar iets mis mee is,.... :9~
pi_198512657
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:34 schreef Candaasje het volgende:
Oh, die had ik Antwerpen moeten hebben!
Hier met vriend lijkt ie me wat onhandig.
Ze schijnen echt geweldig te zijn. Tenzij je met iemand samen in een bed slaapt, dan niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198512661
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:37 schreef minilot het volgende:

[..]

Dan maar Volt hè? *O*
Staat op de shortlist. Mooie, gave ideeen, kan mooie aanjager zijn van een frisse wind ditdat. Veel, in mijn ogen, noodzakelijke veranderingen in hun partijprogramma, maar ik vind stemmen op een nieuwe partij wel wat lastig.
Het is misschien heel stom, maar het voelt ergens wel een beetje als een zinloze stem. De kans dat ze echt voet aan de grond krijgen de komende 4 jaar is natuurlijk nihiel. Is mijn stem dan niet "meer waard" bij GL?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198512667
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:38 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hang een dartboard op, de logo's van de partijen, en have fun! :+
Ik denk dat dat er hetzelfde uitziet als het kieskompas, zo in het niemandsland. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 15 maart 2021 @ 14:42:34 #246
221912 minilot
Nancy boy
pi_198512671
quote:
2s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Staat op de shortlist. Mooie, gave ideeen, kan mooie aanjager zijn van een frisse wind ditdat. Veel, in mijn ogen, noodzakelijke veranderingen in hun partijprogramma, maar ik vind stemmen op een nieuwe partij wel wat lastig.
Het is misschien heel stom, maar het voelt ergens wel een beetje als een zinloze stem. De kans dat ze echt voet aan de grond krijgen de komende 4 jaar is natuurlijk nihiel. Is mijn stem dan niet "meer waard" bij GL?
Niet strategisch stemmen! :'(
Let me see you stripped down to the bone
pi_198512676
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb n xxl bodypillow besteld, eigenlijk n groot zwangerschapskussen maar ligt blijkbaar voor iedereen heerlijk :+, kan niet wachten om het uit te proberen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb/had (geen idee waar die is) zoiets maar dan een soort "slang". Zou beter zijn voor mijn onderrug en knieen als zijslaper. Ik nam 'm braaf mee, gebruikte 'm zoals het moest, maar volgens mij heeft het nooit langer dan 30 minuten op bed gelegen. En nadat ik er een paar keer over struikelde bij het naar de wc gaan 's nachts heb ik 'm weggedaan.. Die ruim 150 euro (incl. hoezen) had ik ook leuker kunnen besteden.

In het verzorgingshuis hier om de hoek, maar ook bij mijn werk waar ik ook wel eens ging stemmen was het altijd best druk. Alleen niet met stemmers en stembureaumensen, maar met bewoners, die dan op een rijtje op hun rollator zaten en daar liep je dan langs _O- Praatje werd zeer op prijs gesteld (je kwam er niet onderuit) :D . Daarom de laatste jaren al om 8 uur gaan stemmen, leverde een flinke tijdsbesparing op
We have far more in common than that which devides us..
pi_198512681
quote:
2s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik denk dat dat er hetzelfde uitziet als het kieskompas, zo in het niemandsland. :')
Hang je de logo's wat dichter bij elkaar :P
pi_198512695
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:42 schreef minilot het volgende:

[..]

Niet strategisch stemmen! :'(
GL stemmen is niet helemaal strategisch. In zoverre dat ik in grote lijnen achter het partijprogramma van GL sta. Net als achter het partijprogramma van Volt.

Ik ga zo (of morgen) nog even loeren of er echt dingen zijn waar ik faliekant jeuk van krijg in beide partijprogramma's.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 15 maart 2021 @ 14:44:20 #250
221912 minilot
Nancy boy
pi_198512696
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:41 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja als ik zeg "Dus PvdD!' dan liggen jij en ik zo rollebollend over de straat! :+
Welnee! @borisz mag hier toch ook zelfs helemaal audiovisueel ondersteund zeggen dat we D66 moeten stemmen? *O*

:s)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198512699
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:37 schreef minilot het volgende:

Dan maar Volt hè? *O*
Ik ben zo'n zwevende links kiezer en ben het met veel partijen eens en oneens. Volt maar eens er bij gepakt en weet je, waarom ook niet. Ben het op veel punten helemaal met die partij eens (EU, milieu, basisinkomen, kinderopvang, onderwijs, zorg, defensie). En ze zijn ook tegen het bindend referendum en ik ook :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198512703
quote:
2s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Staat op de shortlist. Mooie, gave ideeen, kan mooie aanjager zijn van een frisse wind ditdat. Veel, in mijn ogen, noodzakelijke veranderingen in hun partijprogramma, maar ik vind stemmen op een nieuwe partij wel wat lastig.
Het is misschien heel stom, maar het voelt ergens wel een beetje als een zinloze stem. De kans dat ze echt voet aan de grond krijgen de komende 4 jaar is natuurlijk nihiel. Is mijn stem dan niet "meer waard" bij GL?
Ik ben geen Volt-aanhanger, maar eens met Mini; ik zou niet snel meer strategisch stemmen. Dat heb ik ooit wel gedaan, maar eigenlijk is dat wel zonde van je stem als je eigenlijk ergens anders meer voor staat.
Een partij moet érgens beginnen, en als iedereen strategisch stemt, dan groeien ze nooit :)
pi_198512713
Oh spuit11
  maandag 15 maart 2021 @ 14:45:27 #254
221912 minilot
Nancy boy
pi_198512716
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:44 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Een partij moet érgens beginnen, en als iedereen strategisch stemt, dan groeien ze nooit :)
Dit vooral ja! :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_198512720
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:44 schreef minilot het volgende:

[..]

Welnee! @:Borisz mag hier toch ook zelfs helemaal audiovisueel ondersteund zeggen dat we D66 moeten stemmen? *O*

:s)
Was een grapje :D

Ik zag dat wel zitten.... dat rollebollen... jij niet dus ;(
pi_198512728
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:39 schreef Candaasje het volgende:

Als het niet zo triest zou zijn, zou het grappig zijn. Of ergens is het ook wel grappig.
Je moet het FB - Vegan Nederland nu eens zien. Slagveld. Een slachterij is er niks bij qua bloedbad :')

Gelukkig zijn mijn vaste actievriendjes een stuk leuker *O*
Waar maken ze 'ruzie' over dan? Of je wel of niet honing mag eten? Of je wel of niet vleeseters in je vriendenkring mag hebben? Of je je schoonouders die kaas blijven eten mag verdrinken?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198512738
quote:
2s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Staat op de shortlist. Mooie, gave ideeen, kan mooie aanjager zijn van een frisse wind ditdat. Veel, in mijn ogen, noodzakelijke veranderingen in hun partijprogramma, maar ik vind stemmen op een nieuwe partij wel wat lastig.
Het is misschien heel stom, maar het voelt ergens wel een beetje als een zinloze stem. De kans dat ze echt voet aan de grond krijgen de komende 4 jaar is natuurlijk nihiel. Is mijn stem dan niet "meer waard" bij GL?
Waarom zou je niet gewoon stemmen op de partij waarvan je denkt dat die jou het best vertegenwoordigt?
Vertegenwoordigt GL jou beter dan Volt: dan vooral GL stemmen.
Maar GL stemmen omdat de jou beter vertegenwoordigende partij te nieuw is, dat vind ik een rare bepaling van 'zinvolheid'.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198512746
quote:
2s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Staat op de shortlist. Mooie, gave ideeen, kan mooie aanjager zijn van een frisse wind ditdat. Veel, in mijn ogen, noodzakelijke veranderingen in hun partijprogramma, maar ik vind stemmen op een nieuwe partij wel wat lastig.
Het is misschien heel stom, maar het voelt ergens wel een beetje als een zinloze stem. De kans dat ze echt voet aan de grond krijgen de komende 4 jaar is natuurlijk nihiel. Is mijn stem dan niet "meer waard" bij GL?
Dat heb ik ook. Volt zou het sowieso niet worden. Wanneer ik meer stemmen had, zou die er wel bij zitten, want ontzettend sympathiek en veel goede ideeen, maar ook een aantal waar ik het heel lastig mee heb. Maar ik heb hetzelfde met Bij1. Ook veel goede dingen, maar (zelfs mij) te radicaal. Daarnaast heeft Rutte expliciet aan gegeven niet met PVV/FvD te willen werken (da's goed) maar ook niet met GL. En wat die wil gaat gebeuren ben ik bang.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198512748
Ik ga zometeen naar een digitale voorjaarsborrel in een digitale stad. Ik voel me opeens 20 jaar teruggeworpen in de tijd :').
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198512749
quote:
2s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:41 schreef Lonaa het volgende:

Staat op de shortlist. Mooie, gave ideeen, kan mooie aanjager zijn van een frisse wind ditdat. Veel, in mijn ogen, noodzakelijke veranderingen in hun partijprogramma, maar ik vind stemmen op een nieuwe partij wel wat lastig.
Het is misschien heel stom, maar het voelt ergens wel een beetje als een zinloze stem. De kans dat ze echt voet aan de grond krijgen de komende 4 jaar is natuurlijk nihiel. Is mijn stem dan niet "meer waard" bij GL?
Ja, dit waren ook mijn overwegingen. Ik ben toch voor de frisse wind gegaan, anders verandert er nooit iets en ze staan toch op 1-3 zetels in de peilingen. Ik help dan wel even richting die 3 ipv 1.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 15 maart 2021 @ 14:47:42 #261
221912 minilot
Nancy boy
pi_198512750
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:45 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik zag dat wel zitten.... dat rollebollen... jij niet dus ;(
Hoho! Je miste de:
:s)

#TeamRollebol
Let me see you stripped down to the bone
pi_198512761
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:44 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik ben geen Volt-aanhanger, maar eens met Mini; ik zou niet snel meer strategisch stemmen. Dat heb ik ooit wel gedaan, maar eigenlijk is dat wel zonde van je stem als je eigenlijk ergens anders meer voor staat.
Een partij moet érgens beginnen, en als iedereen strategisch stemt, dan groeien ze nooit :)
Ik heb ooit strategisch PvdA gestemd, dat was inderdaad enorm zonde. :{ Ik heb ooit uit overtuiging SP gestemd. Dat is 12 jaar geleden, toen werden ze de grootste en besloten ze niet te reageren. Of uberhaupt een coalitie te willen proberen. :{ Dat heeft me als 18-jarige idealist best wel pijn gedaan :')

Maar inderdaad, er veranderd ook niks als we maar dezelfde dans blijven doen met zn alle.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198512793
Ik ben wel benieuwd wat Volt gaat doen eigenlijk.

Ik raak altijd snel in een soort bubbel. Zodra ik zelf een keuze heb gemaakt, kan ik me niet meer voorstellen dat er mensen zijn die anders denken. :')
pi_198512797
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Waarom zou je niet gewoon stemmen op de partij waarvan je denkt dat die jou het best vertegenwoordigt?
Vertegenwoordigt GL jou beter dan Volt: dan vooral GL stemmen.
Maar GL stemmen omdat de jou beter vertegenwoordigende partij te nieuw is, dat vind ik een rare bepaling van 'zinvolheid'.
Ho, het probleem is dat ze me allebei goed vertegenwoordigen en ik niet zo goed weet welke me het beste vertegenwoordigd, of dat ze misschien wel allebei mijn ideeen (doch wat anderen) evenveel vertegenwordigen.
Dan kan je gaan kijken naar waar ze op tegen zijn in plaats van waar ze voor staan (dat is de volgende halte) en anders is strategisch/op meer gewicht stemmen een optie. Want ik moet toch ergens op een keuze maken.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198512800
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waar maken ze 'ruzie' over dan? Of je wel of niet honing mag eten? Of je wel of niet vleeseters in je vriendenkring mag hebben? Of je je schoonouders die kaas blijven eten mag verdrinken?
:D Dat is meer voor buitens verkiezingstijd.

Momenteel dus over of je Bij1 moet stemmen of PvdD. Eigenlijk vooral vanuit de Bij1-hoek veel gezeik, maar dat komt ook omdat het de admins/moderators zijn die telkens een 'discussie' beginnen met 'de PvdD is kut want.. Bij1 is BetErz!'. (Niet dat alle PvdD-leden heilig zijn, maar als ik terugkijk wordt elke discussie door een Bij1-admin/mod gestart.)

Dus conservatief (extreem)rechts lacht zich natuurlijk nu de ballen uit de broek, want met zulke 'vrienden' heb je geen vijanden meer nodig natuurlijk :') .

Maar, toegegeven, de 50 leden die FvD stemmen (er was een polletje), die hadden het zwaarder. ~O> Nog nooit zo'n eensgezinde vegangroep gezien als op die dag :D
  Moderator maandag 15 maart 2021 @ 14:52:04 #266
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198512805
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 13:06 schreef AnneX het volgende:
En is de tap gesloten. -O- Succes en gezelligheid met masker en achter plexiglas.

In culsc. zijn wel wat hbo en wo mensen aanwezig.
Misschien vindt men bèta’s in de 2e kamer ook wel belangrijk.
Ze zijn te vinden: https://vinddebetaopdelijst.nl/
Met dank aan Arjen Lubach.👍🏼
Daar dacht ik gisteren nog over na toevallig, dat Eline Vedder wel een beetje een Merkel is. Een beta opleiding van een christen democratische partij.

Denk niet dat ze hoog genoeg voor ministerpost staat, anders was het nog wel een goede kandidaat geweest.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198512822
quote:
2s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ho, het probleem is dat ze me allebei goed vertegenwoordigen en ik niet zo goed weet welke me het beste vertegenwoordigd, of dat ze misschien wel allebei mijn ideeen (doch wat anderen) evenveel vertegenwordigen.
Dan kan je gaan kijken naar waar ze op tegen zijn in plaats van waar ze voor staan (dat is de volgende halte) en anders is strategisch/op meer gewicht stemmen een optie. Want ik moet toch ergens op een keuze maken.
Heb je ook het stemgedrag, naast de programmapunten, bekeken? Dat is misschien dan ook wel veelzeggend :)
pi_198512826
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:51 schreef Myraela het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Volt gaat doen eigenlijk.

Ik raak altijd snel in een soort bubbel. Zodra ik zelf een keuze heb gemaakt, kan ik me niet meer voorstellen dat er mensen zijn die anders denken. :')
Oh nee, bij de meeste partijen snap ik wel waarom mensen er op stemmen en dat is dus helemaal prima. Ik kan er zo 4-5 opnoemen waar ik met een gerust hart op zou stemmen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198512842
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb/had (geen idee waar die is) zoiets maar dan een soort "slang". Zou beter zijn voor mijn onderrug en knieen als zijslaper. Ik nam 'm braaf mee, gebruikte 'm zoals het moest, maar volgens mij heeft het nooit langer dan 30 minuten op bed gelegen. En nadat ik er een paar keer over struikelde bij het naar de wc gaan 's nachts heb ik 'm weggedaan.. Die ruim 150 euro (incl. hoezen) had ik ook leuker kunnen besteden.

Dat is ook 'n flink bedrag :o deze was 50 en extra katoenen hoes 15 en 'n extra fleece 18, wel in de aanbieding gekocht.
pi_198512844
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:53 schreef Candaasje het volgende:

Heb je ook het stemgedrag, naast de programmapunten, bekeken? Dat is misschien dan ook wel veelzeggend :)
Dat werkt niet bij Volt huh 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198512848
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dit waren ook mijn overwegingen. Ik ben toch voor de frisse wind gegaan, anders verandert er nooit iets en ze staan toch op 1-3 zetels in de peilingen. Ik help dan wel even richting die 3 ipv 1.
Ja, valt wel enorm veel voor te zeggen. :Y

Tijd voor de partijprogramma's zo.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198512857
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat werkt niet bij Volt huh 8-)
Fair point.
pi_198512858
quote:
2s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:55 schreef Lonaa het volgende:

Ja, valt wel enorm veel voor te zeggen. :Y

Tijd voor de partijprogramma's zo.
Maar kies gerust iets anders, want je kiest warschijnlijk één van deze partijen:

quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:53 schreef Isabeau het volgende:

Oh nee, bij de meeste partijen snap ik wel waarom mensen er op stemmen en dat is dus helemaal prima. Ik kan er zo 4-5 opnoemen waar ik met een gerust hart op zou stemmen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198512864
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:53 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Heb je ook het stemgedrag, naast de programmapunten, bekeken? Dat is misschien dan ook wel veelzeggend :)
Ja, zo een heb ik ook gedaan. Lastige daarvan is dat Volt daar dus niet in staat. Meeste overeenkomsten met GL (en PvdA)
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator maandag 15 maart 2021 @ 14:58:02 #275
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198512873
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:51 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D Dat is meer voor buitens verkiezingstijd.

Eigenlijk vooral vanuit de Bij1-hoek veel gezeik
Goh, je verwacht het niet.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198512878
Wat heeft mijn moeder het altijd makkelijk gehad. Gewoon elk jaar zonder je verder te informeren, kiesprogramma's te lezen, kieswijzers te doen en amper weten wat een partij stemt of doet gewoon elke verkiezing weer voor CDA gaan :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198512914
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:58 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Goh, je verwacht het niet.
Hehe, ik dacht dit wel toen ik het las :D :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198512926
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Wat heeft mijn moeder het altijd makkelijk gehad. Gewoon elk jaar zonder je verder te informeren, kiesprogramma's te lezen, kieswijzers te doen en amper weten wat een partij stemt of doet gewoon elke verkiezing weer voor CDA gaan :+
Ik weet niet of dat slechter is hoor. Het gaat erom of je vertegenwoordigt voelt; het is daarvoor helemaal niet nodig om weet te hebben van de inhoud.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198512951
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:58 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Goh, je verwacht het niet.
Och jawel, leer mij de vegangroepen op FB kennen. :D
Het zijn ook meestal niet de vegans / activisten waar ik mee omga. Een aantal wel, maar de meesten zijn vooral toetsenbordhelden. Anoniem hebben ze een grote bek, in het echt zijn ze vaak muisstil en schuchter :P

Ik ben uit zo'n groep getyft (of nouja, ik ben zelf opgestapt, maar ik was niet meer echt welkom) toen ik voor racist werd uitgemaakt en niemand me wilde uitleggen wat ik verkeerd had gezegd of waarom. Dat moest ik zelf maar uitvogelen. Uiteindelijk bleek het om het woordje 'blank' te gaan. :')
  Moderator maandag 15 maart 2021 @ 15:06:24 #280
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198512992
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 15:03 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Och jawel, leer mij de vegangroepen op FB kennen. :D
Het zijn ook meestal niet de vegans / activisten waar ik mee omga. Een aantal wel, maar de meesten zijn vooral toetsenbordhelden. Anoniem hebben ze een grote bek, in het echt zijn ze vaak muisstil en schuchter :P

Ik ben uit zo'n groep getyft (of nouja, ik ben zelf opgestapt, maar ik was niet meer echt welkom) toen ik voor racist werd uitgemaakt en niemand me wilde uitleggen wat ik verkeerd had gezegd of waarom. Dat moest ik zelf maar uitvogelen. Uiteindelijk bleek het om het woordje 'blank' te gaan. :')
Ipv wit? :')

Als ze zich daar druk om maken gaat het verdomd goed :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198512997
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 13:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb geloof ik nog bij geen enkele keer stemmen meer dan 2 mensen voor me gehad :D
Op woensdagavond in een groooot vinex buurthuis, waar wij repeteren met het popkoor. Eten, kinderen naar bed en dan stond er rond 20 uur een rij van 1 uur en dan traden wij op met het koor. *O*
#precorona
pi_198513081
Op een online bijeenkomst voel ik me bijna net zo opgelaten als op een echte.
Herstel: nog opgelatener. Je kan je niet eens fatsoenlijk terugtrekken achter een grote plant ofzo :@.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198513094
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 15:11 schreef sigme het volgende:
Op een online bijeenkomst voel ik me bijna net zo opgelaten als op een echte.
Herstel: nog opgelatener. Je kan je niet eens fatsoenlijk terugtrekken achter een grote plant ofzo :@.
Herkenbaar.

Het went wel een beetje als het met een paar vrienden is. Maar verder, nee bedankt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198513122
quote:
2s.gif Op maandag 15 maart 2021 15:12 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Herkenbaar.

Het went wel een beetje als het met een paar vrienden is. Maar verder, nee bedankt.
150 collega's. Waarvan ik er - net als in het echt - een slordige 100 niet ken en nooit ga kennen, omdat ik niks met ze te maken heb. Van de andere 50 ken ik er 20 een beetje en 30 van naam :').
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198513147
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 15:06 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ipv wit? :')

Als ze zich daar druk om maken gaat het verdomd goed :D
Jup.

Dat het verdomd goed gaat ben ik niet met je eens. Maar dat bepaalde (witte ;) ) moderators ervan uit gingen dat wat voor hen vanzelfsprekend is, voor mij dat ook is of zou moeten zijn en, het echt heikele punt; daarom geen uitleg op normale toon gegeven kan worden, dat vond ik wel een vervelend ding worden. Ik begrijp inmiddels wel waarom het woord 'blank' niet gewaardeerd wordt, en dat eindeloos uitleggen niet altijd even tof is, maar mijn referentiekader met wit is namelijk 'ijsbeer, melk, witte herdershond'. Dus ik was me op dat moment echt van geen kwaad bewust.
pi_198513148
Maar goed, ik ga mijn moed weer verzamelen en weer inloggen. Om 15:30 begint de speach van een Hoge Tante (die ik ook niet ken en niks mee te maken heb en dat wil ik graag zo houden, maar dan is in elk geval iedereen gemute :').
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198513154
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 15:14 schreef sigme het volgende:

[..]

150 collega's. Waarvan ik er - net als in het echt - een slordige 100 niet ken en nooit ga kennen, omdat ik niks met ze te maken heb. Van de andere 50 ken ik er 20 een beetje en 30 van naam :').
Ik probeer dat soort bijeenkomsten online echt wel te vermijden. :@ In the realz zou ik wel gaan maar dan in vrij vlot tempo een paar bier naar binnen slempen met een paar leuke collega's. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 15 maart 2021 @ 15:15:39 #288
221912 minilot
Nancy boy
pi_198513155
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 15:11 schreef sigme het volgende:
Op een online bijeenkomst voel ik me bijna net zo opgelaten als op een echte.
Herstel: nog opgelatener. Je kan je niet eens fatsoenlijk terugtrekken achter een grote plant ofzo :@.
Volgens mij kun je je bij een online bijeenkomst juist uitstekend terugtrekken achter een grote plant, mits je er daar eentje van in huis hebt ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_198513157
Oef, sterkte sigme. Klinkt matig!
pi_198513175
Via een of andere - ben vergeten welke - stem of kieswijzer was het advies om vvd te stemmen. 8)7 ~O> o|O Écht niet.

Sterkte sigme!
  maandag 15 maart 2021 @ 15:17:05 #291
221912 minilot
Nancy boy
pi_198513189
Ik ga trouwens maar weer gewoon stemmen in het lokale gemeentehuis. Voelt toch altijd het meest logisch :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198513219
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 15:15 schreef minilot het volgende:

[..]

Volgens mij kun je je bij een online bijeenkomst juist uitstekend terugtrekken achter een grote plant, mits je er daar eentje van in huis hebt ^O^
Nee, je hebt een avatar die over beeld loopt, en als je te dichtbij een ander komt dan gooit het programma je wederzijdse camera en geluid aan. Huuuuuuuuuuuuuuuuh. Ik ren me rot :D :@ En de zaal is niet zo groot.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198513240
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 15:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, je hebt een avatar die over beeld loopt, en als je te dichtbij een ander komt dan gooit het programma je wederzijdse camera en geluid aan. Huuuuuuuuuuuuuuuuh. Ik ren me rot :D :@ En de zaal is niet zo groot.
Horror :'( :D :'(
  maandag 15 maart 2021 @ 15:31:39 #294
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198513479
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 15:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, je hebt een avatar die over beeld loopt, en als je te dichtbij een ander komt dan gooit het programma je wederzijdse camera en geluid aan. Huuuuuuuuuuuuuuuuh. Ik ren me rot :D :@ En de zaal is niet zo groot.
Oh mijn god wat is dat voor marteling? Moet er niet aan denken!
pi_198513555
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 15:18 schreef sigme het volgende:

Nee, je hebt een avatar die over beeld loopt, en als je te dichtbij een ander komt dan gooit het programma je wederzijdse camera en geluid aan. Huuuuuuuuuuuuuuuuh. Ik ren me rot :D :@ En de zaal is niet zo groot.
De fuck is dit. :D
  maandag 15 maart 2021 @ 15:36:17 #296
63722 z80
I fink you freaky
pi_198513560
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 15:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, je hebt een avatar die over beeld loopt, en als je te dichtbij een ander komt dan gooit het programma je wederzijdse camera en geluid aan. Huuuuuuuuuuuuuuuuh. Ik ren me rot :D :@ En de zaal is niet zo groot.
Anderhardloopslachtoffer zoeken en samen in een hoekje gaan staan. Mic op mute, stikker over camera en alle twee iets anders gaan doen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 15 maart 2021 @ 15:37:37 #297
63722 z80
I fink you freaky
pi_198513580
Het zou hier al een uur droog blijven. Maar een regenmachine in Nederland blijft wolken maken. En nu ik een ronde wil gaan lopen gaat buiten het licht uit.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198513681
De digitale zaal is gecrasht, we hebben nu nog wat chat over waarin iedereen zich afvraagt of het aan hun ligt :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198513710
De zaal is er nog wel, met veel avatars erdoor rennend, maar geen geluid meer en geen camera's.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198513748
Ik denk dat ik er maar tussenuit piep, ze missen me vast niet :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198513757
Vol!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')