SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter
Stoute Slowchatters zijn stout!
Druk en typefouten onder voorbehoud.26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Ik moest de TT wel een klein beetje inkorten de originele tekst paste niet helemaal.quote:
Good afternoon sirquote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:24 schreef Oostblokkert het volgende:
Good afternoon, ladies, heren, amigos.
YOLOquote:Op zaterdag 13 maart 2021 16:49 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga lasagne maken, maar aangezien we geen lasagne meer in huis hebben, heb ik spaghetti gekookt, en die gebruikt in plaats van lasagnebladen.
Een adrenaline junkie als ik durft best soms een gokje te nemenquote:
Dank voor de goedgevulde TV-Gidsquote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Diversen;
18.00; Border security VER
19.02; In overtreding RTL5
19.05; Kassa NPO1
20.00; Helden van hier; Op interventie RTL5
20.00; Lego Masters RTL4
20.00; Linda's wintermaand SBS6 Marco Borsato
20.30; Ik vertrek NPO1 https://www.tvgids.nl/tv/ik-vertrek/107540101
20.35; Sterren op het doek NPO2 Freek Vonk
21.00; We want more SBS6
21.25; Matthijs gaat door NPO1
21.38; De verraders RTL4 https://www.tvgids.nl/tv-(...)ken-met-de-saboteurs
21.39; Bankgiro millionairs RTL4
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Tassendief
@:Ole
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:kree
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
Typefouten onder voorbehoud
ik hou niet van biefstuk maar de rest isquote:
Avondquote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:09 schreef StephanL het volgende:
Avond allemaal![]()
Benieuwd naar de verraders.
Ja ik ook. Maar ik neem het op want mijn prioriteitenlijstje bevat andere programma's. Laat eens weten of het wat is als je wil.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:09 schreef StephanL het volgende:
Avond allemaal![]()
Ga ik doen. Als het bevalt kijk ik wel de hele uitzending anders niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar ik neem het op want mijn prioriteitenlijstje bevat andere programma's. Laat eens weten of het wat is als je wil.
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:09 schreef StephanL het volgende:
Avond allemaal![]()
Nou nou nouquote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat ga jij kijken dan ouwe knorrepot?
Haha. Je lijkt soms op die ouwe knorrepot uit de balkonscene uit Kermit de kikker. Voetbalquote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:32 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nou nou nou..rtl7 en dan Ik Vertrek natuurlijk, daarna zie ik wel. Tussendoor ben ik ook in huis aan het organizen
Ho ho ho, wie zegt dat ik niet van F1 hou??????????? Ik hou zowiezo van autosport, zelf heb ik aan rally gedaan dus dat heeft mijn voorkeurquote:
Voetbal heb ik idd een schijthekel aan....net als darten.....dat zijn gewoon geen sporten maar hobby'squote:
Oh de helden van had ik niet geplaatst. Ik dacht dat dat allemaal herhalingen waren. Op RTL 5 komt Helden van hier De Interventie,dat is wel nieuw volgens mij.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:44 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ho ho ho, wie zegt dat ik niet van F1 hou??????????? Ik hou zowiezo van autosport, zelf heb ik aan rally gedaan dus dat heeft mijn voorkeur
De helden van..
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:48 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh de helden van had ik niet geplaatst. Ik dacht dat dat allemaal herhalingen waren. Op RTL 5 komt Helden van hier De Interventie,dat is wel nieuw volgens mij.
En ik wist niet dat je van autosport houdt, sorry schatje
Ik las het... ik snap die investeerders wel maar de huur is vaak dan wel onbetaalbaar hoog... maar ik heb vernomen dat men een plafond wil instellen? (Puntensysteem?)quote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het gaat straks over huisjesmelkers.
Ik voel mij totaal niet aangesproken, enkel zakelijk onroerend goed hierquote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het gaat straks over huisjesmelkers.
Particulier is meer het probleem inderdaad....quote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik voel mij totaal niet aangesproken, enkel zakelijk onroerend goed hier
Denk dat de investeerders niet het probleem zijn. De schaarste zorgt nu voor de sterk stijgende huren in de vrije sector. Alleen met huizen bouwen kan dit worden opgelost.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik las het... ik snap die investeerders wel maar de huur is vaak dan wel onbetaalbaar hoog... maar ik heb vernomen dat men een plafond wil instellen? (Puntensysteem?)
Monkyyy is voorals nog melker... (eenvoud)
Het was ook geen aanval ofzoquote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik voel mij totaal niet aangesproken, enkel zakelijk onroerend goed hier
Maar 590 huizen in je bezit als 1 persoon lijkt mij ook niet goed...quote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat de investeerders niet het probleem zijn. De schaarste zorgt nu voor de sterk stijgende huren in de vrije sector. Alleen met huizen bouwen kan dit worden opgelost.
Gewoon nieuwbouw bedrijfshalletjes hoor. Tenzij jij in een autopoetserij of een zonweringwinkel op een industrieterrein wil wonen.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:00 schreef Bocaj het volgende:
Monkyyy is voorals nog melker... (eenvoud)
Is niet gezellig!quote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gewoon nieuwbouw bedrijfshalletjes hoor. Tenzij jij in een autopoetserij of een zonweringwinkel op een industrieterrein wil wonen.
Mee eens, huizen zijn bedoeld om in te wonen. Deze handel mag wat mij betreft flink worden belast.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Maar 590 huizen in je bezit als 1 persoon lijkt mij ook niet goed...![]()
Dat is ook de enige knop waar de politiek aan kan draaien. Woning kopen waar je niet in gaat wonen? Overdrachtsbelasting naar 20%.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens, huizen zijn bedoeld om in te wonen. Deze handel mag wat mij betreft flink worden belast.
Tringggggggggg Wopke hier...quote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:11 schreef monkyyy het volgende:
Wopke moet maar even met mij bellen voordat hij een wet gaat verzinnen. Ik zit vol goede ideeën.
Of een huis waar je niet in woont in box 3 gooien...verder kunnen huurinkomsten (zwaarder) belast worden. Genoeg mogelijkheden om deze cowboypraktijken tegen te gaan.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat is ook de enige knop waar de politiek aan kan draaien. Woning kopen waar je niet in gaat wonen? Overdrachtsbelasting naar 20%.
Zeker voor een uurtarief van 150 euro excl. BTWquote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:11 schreef monkyyy het volgende:
Wopke moet maar even met mij bellen voordat hij een wet gaat verzinnen. Ik zit vol goede ideeën.
Een marktconform tarief voor een eenvoudige, zelfstandige registeraccountant palletsorteerderquote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeker voor een uurtarief van 150 euro excl. BTW
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Die kozijnen kunnen wel een likje verf gebruiken
Mensen die hun bezit niet onderhouden kan ik niet serieus nemenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Die kozijnen kunnen wel een likje verf gebruiken
Komende maand komt de schilder hier langs.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mensen die hun bezit niet onderhouden kan ik niet serieus nemen
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De speeltuin van Camping de Berckt
Ons WcPot plaatste deze foto 10 jaar geleden op campingmening.nl met dat onderschrift. Toen kreeg hij een permban.quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Komende maand komt de schilder hier langs.
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ons WcPot plaatste deze foto 10 jaar geleden op campingmening.nl met dat onderschrift. Toen kreeg hij een permban.
quote:
Morgenquote:
Morgen Stephan.quote:Op zondag 14 maart 2021 09:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Morgengisteravond de verraders gekeken. Het is even wennen. Kijkt lekker weg, maar zou er niet voor thuis blijven, maar voor de zaterdagavond wel leuk
Ben al ruim een half uur uit bed.quote:
Het is weekend, dan slaap ik uit en doe ik niets. Doordeweeks de wekker om 7 uur.quote:
Ik zou zooooo graag weer eens uit willen slapen maar het lukt me niet meer. Ik word rond 2 uur wakker en dan blijft het bij lichtjes dutten tot 7 ofzo. Zelfs met een slaappil was ik vanmorgen al om 8 uur wakker.quote:Op zondag 14 maart 2021 12:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het is weekend, dan slaap ik uit en doe ik niets. Doordeweeks de wekker om 7 uur.
Hoe kan het dat je slecht slaaptquote:Op zondag 14 maart 2021 12:24 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik zou zooooo graag weer eens uit willen slapen maar het lukt me niet meer. Ik word rond 2 uur wakker en dan blijft het bij lichtjes dutten tot 7 ofzo. Zelfs met een slaappil was ik vanmorgen al om 8 uur wakker.
Antiklacht; Lekker op tijd het draadjesvlees aangezet en de eierkoeken zijn goed gelukt
Het moet ook in je aard liggenquote:Op zondag 14 maart 2021 12:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Zal de leeftijd zijn. Vroeger kon ik ook tot 11/12 uur uitslapen als ik vrij was.
En dat je steeds weer moet vernieuwen voor je volgende post.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:59 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik mis m'n abbootje. Wat zijn die ads verschrikkelijk.
Oh ja, dat heb ik ook. Stront irritant.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dat je steeds weer moet vernieuwen voor je volgende post.
quote:Op zondag 14 maart 2021 16:59 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik mis m'n abbootje. Wat zijn die ads verschrikkelijk.
quote:Op zondag 14 maart 2021 17:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dat je steeds weer moet vernieuwen voor je volgende post.
Abbo genot hierquote:Op zondag 14 maart 2021 17:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik ook. Stront irritant.
quote:Op zondag 14 maart 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Diversen;
18.00; Border Security VER
19.55; Miljoenenjacht SBS6
20.25; Kiespijn NPO3
20.25; Op zoek naar Maria NPO1
21.15; Zondag met Lubach NPO3
21.30; Wie van de drie SBS6
21.30; Op zoek naar Maria NPO1
Docu/Reportage;
20.25; De vuilnisman NPO2
Aktueel;
21.30; Humberto RTL4
22.05; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster![]()
quote:Op zondag 14 maart 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Diversen;
20.25; Kiespijn NPO3
Docu/Reportage;
Aktueel;
21.30; Humberto RTL4
22.05; OP1 NPO1
Dank!quote:Op zondag 14 maart 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Diversen;
20.25; Kiespijn NPO3
Docu/Reportage;
Aktueel;
21.30; Humberto RTL4
22.05; OP1 NPO1
Dankjewelquote:Op zondag 14 maart 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Diversen;
20.25; Kiespijn NPO3
Docu/Reportage;
Aktueel;
21.30; Humberto RTL4
22.05; OP1 NPO1
Ik kijk het meestal maandagochtend terug op de achtergrond en dan is het best een fijn programma. Humberto op de radio kan ik niet uitstaan maar op tv doet hij het goed. Als je niets anders te kijken hebt dan kun je hem gerust hierop zetten. (Al weet ik niet wie de gasten zijn vanavond)quote:
Niets, wachten tot het 22.30 uur is en ik eindelijk naar bed kan om daar niet verder te slapenquote:Op zondag 14 maart 2021 20:15 schreef monkyyy het volgende:
De Vuilnisman >> Zondag met Lubach >> Op1
quote:Op maandag 15 maart 2021 13:09 schreef monkyyy het volgende:
Tijd voor een lunch, het wordt een broodje met beleg.
quote:Op maandag 15 maart 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Dagelijks;
19.00; Lang leve de liefde SBS6
b]19.05[/b]; De Vooravond NPO1
19.25; First dates NPO3
19.30; Meester Frank Visser SBS6
Diversen;
20.25; Kamp Waes NPO3
20.30; Uitstel van Executie RTL4 https://www.tvgids.nl/tv-(...)utie-een-nieuw-begin
20.30; Crime Desk RTL5
20.30; Chateau Meiland SBS6
20.35; Radar NPO1
21.30; Ik geloof in mij SBS6
Docu/Reportage;
20.35; Het zaad van Karbaat (3 van 4) NPO2
Sport;
20.30 Veronica Inside VER
Aktueel;
22.00; Jinek & RTL Nieuws: de strijd om de kiezer RTL4
22.25; OP1 NPO1
Goedenavond allemaalquote:Op maandag 15 maart 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Dagelijks;
b]19.05[/b]; De Vooravond NPO1
19.25; First dates NPO3
Diversen;
20.25; Kamp Waes NPO3
20.30; Uitstel van Executie RTL4 https://www.tvgids.nl/tv-(...)utie-een-nieuw-begin
20.30; Crime Desk RTL5
20.30; Chateau Meiland SBS6
20.35; Radar NPO1
21.30; Ik geloof in mij SBS6
Docu/Reportage;
20.35; Het zaad van Karbaat (3 van 4) NPO2
Sport;
20.30 Veronica Inside VER
Aktueel;
22.00; Jinek & RTL Nieuws: de strijd om de kiezer RTL4
22.25; OP1 NPO1
Ga ik voor 20u30 nog ff doen jaquote:
Shit, er is ook Kamp Waes.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:21 schreef monkyyy het volgende:
Avond20.30 uitstel voor executie
Nu nog even werken.
Nog plannen voor vandaag?quote:
quote:
Lui varken. Ik heb al gedoucht en ontbeten, boodschappen gedaan, naar de slager geweest, de apotheek, getankt, cadeautjes voor de kleinkinderen gaan kopen (jaja, hier kunnen we lekker winkelen) en 3 supermarkten af geweest voor mijn favoriete zonnebloempitten (die ze dus nergens haddenquote:
Maar als ze de uitkeringen wat hoger maken dan hoef je ook niet zoveel te doenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Lui varken. Ik heb al gedoucht en ontbeten, boodschappen gedaan, naar de slager geweest, de apotheek, getankt, cadeautjes voor de kleinkinderen gaan kopen (jaja, hier kunnen we lekker winkelen) en 3 supermarkten af geweest voor mijn favoriete zonnebloempitten (die ze dus nergens hadden) Nu koffie
Ze moesten zo nodig de scholen openen(waar dus de meeste besmettingen vandaan komen) Dat is nu al de 2e keer dat dit fenomeen zich voor doet maar ze willen het niet snappen. De winkels+restaurants kunnen gewoon open!! en dat wordt hoog tijd!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:57 schreef monkyyy het volgende:
De coronacijfers zien er weer niet best uit, als het kabinet de kappers voor zaterdag 14:30 dichtgooit, dan geef ik Nederland een oorlog die ze niet zal geloven. Rampjaar 1672 is er niets bij in vergelijking.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Dagelijks;
19.25; First dates NPO3
Diversen;
20.25; Verboden liefde NPO3
20.31; Verslaafd RTL4
20.31; Politie dienst infra RTL5
21.24; Beau in Floradorp RTL4
22.05; Opsporing verzocht NPO1
Reportage/Docu;
21.15; Jojanneke uit de prostitutie NPO3 https://www.tvgids.nl/tv-(...)-datinghulp-voor-jos
Sport;
20.30; UEFA Champions League: SBS 6 Real Madrid - Atalanta Bergamo
Aktueel;
19.00; Nederland kiest De stemming NPO1 https://www.tvgids.nl/tv-(...)e-kans-voor-politici
20.35; Nederland kiest Het debat NPO1 https://www.tvgids.nl/tv/nederland-kiest-het-debat/106459771
22.12; Jinek & RTL Nieuws: de strijd om de kiezer RTL4
22.45; OP1 NPO1
Typefouten onder voorbehoud;
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:32 schreef Snowsquall het volgende:
Avond schattebouten![]()
![]()
Geen reet op tv zie ik EDIT: ohnee, Politiedienst infra![]()
Ik ga maar eens mn spaghetti eten nadat ik 1,5u aan de telefoon heb gehangen met een kameraad over advies van een auto die hij wil kopen...Avond allerliefste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een geduld om zolang aan de telefoon te zitten.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond allerliefste.Wat een geduld om zolang aan de telefoon te zitten.
Donderdag komt de nieuwe vaatwasser.quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Donderdag komt de nieuwe vaatwasser.
Ik kijk stiekem ook al naar een nieuwe wasmachine.quote:
Ohh dat is dubbelquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik kijk stiekem ook al naar een nieuwe wasmachine.
De nieuwe wasmachine komt vrijdag.quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
![]()
Alweer niets voor @:Snowsquall op televisie vanavond
Ken je ondertussen wel een beetje schatjequote:Op woensdag 17 maart 2021 21:16 schreef Snowsquall het volgende:
[..]![]()
Dat heb jij goed in de gaten lieverd
quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:11 schreef StephanL het volgende:
Goedenavond
Komt weer genoeg op de tv vanavond zie ik
Avond lieve Stephanquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:11 schreef StephanL het volgende:
Goedenavond
Komt weer genoeg op de tv vanavond zie ik
Nope. Mag nergens stemmen. Niet hier en niet daar. (nou ja, het zou wel kunnen maar dan had ik me maanden geleden moeten laten registreren in Den Haag)quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Avond Praadje
Ook gestemd of niet?
Je bent een buitenlanderquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:28 schreef praadje het volgende:
[..]
Nope. Mag nergens stemmen. Niet hier en niet daar. (nou ja, het zou wel kunnen maar dan had ik me maanden geleden moeten laten registreren in Den Haag)
Ik ben overal een buitenlander. Hier en daarquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Je bent een buitenlander![]()
Ik begrijp het.
Zeker en vastquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:35 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ben overal een buitenlander. Hier en daar
quote:
Dan weet je ook hoe Marokkanen en turken zich voelenquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:35 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ben overal een buitenlander. Hier en daar
quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Dan weet je ook hoe Marokkanen en turken zich voelen![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Als ik in Osdorp werk ben ik de uitzonderingquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Jaquote:Op donderdag 18 maart 2021 19:53 schreef Tassendief het volgende:
D
[..]
Doe je dit jaar weer mee met de f1 manager
quote:
Morgen weer om 7 uur vroeg uit bed, het edele ambacht van pallets sorteren uitoefenenquote:
Kijk eens naar deze link. https://www.b-europe.com/NL/Coronavirus . Er staat wel dat essentiele reizen niet toegestaan zijn dus ik weet niet of je voor werk moet of voor plezier. Ja mag alleen naar Belgie reizen voor zaken die in Belgie ook toegestaan zijn op dit moment en dan alleen als je in een grensgemeente woont. Dus wil je gaan shoppen bij kledingwinkels, action, hema en dat soort zaken is het niet toegelaten. Je mag bijvoorbeeld wel gaan om te tanken of boodschappen te doen bij de supermarkten omdat dit in Nederland ook toegelaten is..Dit geldt dus alleen voor grensbewoners.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 06:16 schreef Oostblokkert het volgende:
Morning![]()
Weet iemand wat je nodig hebt om uit Nederland met de trein naar België te reizen?
Ik lees verschillende verhalen dat je niets nodig hebt als het verblijf korter dan 48 uur is. Op andere sites lees ik weer dat een verklaring onder eed, een locatie planner en een negatieve test papieren nodig zijn om te gaan.
Treinkennerts hier die meer weten?
Hoop namelijk niet een boete op te lopen.
Dank! Precies wat ik nodig hebt.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Kijk eens naar deze link. https://www.b-europe.com/NL/Coronavirus . Er staat wel dat essentiele reizen niet toegestaan zijn dus ik weet niet of je voor werk moet of voor plezier. Ja mag alleen naar Belgie reizen voor zaken die in Belgie ook toegestaan zijn op dit moment en dan alleen als je in een grensgemeente woont. Dus wil je gaan shoppen bij kledingwinkels, action, hema en dat soort zaken is het niet toegelaten. Je mag bijvoorbeeld wel gaan om te tanken of boodschappen te doen bij de supermarkten omdat dit in Nederland ook toegelaten is..Dit geldt dus alleen voor grensbewoners.
Ben je geen grensbewoner kijk even of het een essentiele reis is, dan mag je door heel Belgie reizen. Vul dan op het formulier in wat je reisdoel is.
Neem wel een bewijs van eer mee. Die kun je hier uitprinten. https://travel.info-coronavirus.be/nl/essentiele-reis
Yep, dat is correct. Veel plezier in ons Belgenland en vergeet niet een frietje met satekruiden en Belgische mayo te nemen, of een smoske ham/kaas of gezond of een broodje martino. Vooral die laatste is heerlijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:25 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dank! Precies wat ik nodig hebt.
Het betreft een essentiële reis, dus een mondkap en verklaring op eer volstaan zolang het korter dan 48u betreft.
Oh dat gaat er zeker van komen ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Yep, dat is correct. Veel plezier in ons Belgenland en vergeet niet een frietje met satekruiden en Belgische mayo te nemen, of een smoske ham/kaas of gezond of een broodje martino. Vooral die laatste is heerlijk.
Als het straks weer normaal is. Een Fok! meet bij praadjequote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:35 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Oh dat gaat er zeker van komen ja.![]()
De laatste keer België deed ik nog op een terras.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:11 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als het straks weer normaal is. Een Fok! meet bij praadje
Gekkenwerukkkk!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:15 schreef StephanL het volgende:
Potver. Kijk even Dienst Infra terug, had ik blijkbaar nog niet gezien. Die tweede tassendief die ging toch hard onderuit door pootjehaken door een agentmeteen zes man eromheen
![]()
Daarom kom ik ook regelmatig terug op het youtube kanaal van boevenspotter. Voor filmpjes zoals deze zelfde team volgens mij
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Dagelijks;
19.00; De vooravond NPO1
19.25; First dates NPO3
Diversen;
19.15; Meldpunt NPO2 https://www.tvgids.nl/tv/meldpunt/105355551
20.01; The voice of Holland RTL4
20.30; Team spoedeisende hulp RTL5
20.35; Flikken Maastricht NPO1
21.30; Red light NPO1
21.30; 90 days fiance TLC
Docu/Reportage;
20.25; Surviving Jeffrey Epstein (1 van 4) NPO3 https://www.tvgids.nl/tv-(...)hoe-jonger-hoe-beter
Sport;
20.30; Veronica Inside VER
Aktueel;
22.12; Jinek RTL4
22.50; OP1 NPO1
Gisteren kwam ik via het algoritme van YouTube dit kanaal tegen. Kijkt ook wel lekker wegquote:
Nog steeds geen anderequote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
WcGod![]()
Hoe staat het met je nieuwe Volvo?
Dan is ie inderdaad net ingeredenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nog steeds geen andereHeeft ook geen haast. Heb nu 309.000km op de klok staan van mijn bazen V60
Blijf het wel jammer vinden dat mijn zeer betrouwbare auto ingeruild moet worden om een onderdeel van een paar tientjes. Maar omdat er behoorlijk wat uren in het herstel gaan zitten is het eigenlijk niet meer interessant om het te laten repareren.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan is ie inderdaad net ingereden
Dat is zuur inderdaad.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:30 schreef WcPot het volgende:
[..]
Blijf het wel jammer vinden dat mijn zeer betrouwbare auto ingeruild moet worden om een onderdeel van een paar tientjes. Maar omdat er behoorlijk wat uren in het herstel gaan zitten is het eigenlijk niet meer interessant om het te laten repareren.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:35 schreef praadje het volgende:
Vanavond bitcoinfraude bij Meldpunt. Bejaarde die even ruim 3 ton overmaakt@:Monkyyy
Ik zet em op 2 en kijk ff meequote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:35 schreef praadje het volgende:
Vanavond bitcoinfraude bij Meldpunt. Bejaarde die even ruim 3 ton overmaakt@:Monkyyy
Ik ga terug kijkenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:35 schreef praadje het volgende:
Allemaal verschillende programma's, touchscreen waarmee je handmatig de temperatuur, centrifugeren, wel/niet voorwas, alles helemaal instelbaarquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:18 schreef praadje het volgende:
Ohhh, @:Monkyyy heeft helemaal geen tijd voor Meldpunt. Die is aan het wassen met haar nieuwe wasmachine.
Is het zo'n combi-geval dat het er gedroogd en gestreken uitkomt?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ga terug kijkenIk kijk graag dit soort programma's want dan voel ik mezelf heel slim.
[..]
Allemaal verschillende programma's, touchscreen waarmee je handmatig de temperatuur, centrifugeren, wel/niet voorwas, alles helemaal instelbaar
En vanaf nu ga ik maar één stand gebruiken, want ik wil eigenlijk zo weinig mogelijk van wasmachines weten. Ding moet 't gewoon doen.
Nee. Zijn die er ook?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is het zo'n combi-geval dat het er gedroogd en gestreken uitkomt?
https://www.coolblue.nl/was-droogcombinatiesquote:
Best mooie dingen. Maar ik heb gewoon een droger naast de wasmachine staan, het gaat altijd van de wasmachine rechtstreeks de droger inquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
https://www.coolblue.nl/was-droogcombinaties
Wassen en drogen wel. Strijken moet je helaas nog wel steeds zelf doen (of gewoon laten)
Goed voor elkaarquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Best mooie dingen. Maar ik heb gewoon een droger naast de wasmachine staan, het gaat altijd van de wasmachine rechtstreeks de droger in
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ga terug kijkenIk kijk graag dit soort programma's want dan voel ik mezelf heel slim.
[..]
Allemaal verschillende programma's, touchscreen waarmee je handmatig de temperatuur, centrifugeren, wel/niet voorwas, alles helemaal instelbaar
Wist ik wel dat dat een programma voor jou is. En je wasmachine klinkt super![]()
En vanaf nu ga ik maar één stand gebruiken, want ik wil eigenlijk zo weinig mogelijk van wasmachines weten. Ding moet 't gewoon doen.
Ik ookquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Goed voor elkaarIk hang alles nog op in mijn droogkamer.
Ik ook, maar ik woon zo klein dat de droger OP de wasmachine staatquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:04 schreef monkyyy het volgende:
Maar ik heb gewoon een droger naast de wasmachine staan, het gaat altijd van de wasmachine rechtstreeks de droger in
Ja en de rest van de dag niks doenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:56 schreef praadje het volgende:
Gaan jullie morgen weer allemaal tot 11.00 uur op je nest liggen
Ik heb in plaats van doorslapers, inslapers gekregen van de dokterquote:
Nu, ik heb even het weerbericht voor morgen bekeken. Veel plezier bij het snoeien.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:07 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga morgen naar de kapper en verder met hortensia's snoeien. Behalve als het regent, dan ga ik niets doen.
Morgen begint om half 10 Milan-Sanremo. Dat ga ik dus de hele dag kijken. Moet dus de wekker zetten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:56 schreef praadje het volgende:
Gaan jullie morgen weer allemaal tot 11.00 uur op je bed liggen(waarom pakt hij het woordje n e s t niet)
Om half 10 de wekker dat moet wel in je aard liggenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen begint om half 10 Milan-Sanremo. Dat ga ik dus de hele dag kijken. Moet dus de wekker zetten.
Je hebt een adblocker geïnstalleerd...dat vindt ons Danny niet fijn.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:26 schreef WcPot het volgende:
[..]
Om half 10 de wekker dat moet wel in je aard liggen
Ohh, vandaar dat er woorden wegvallen. Ik zie soms ook mensen iets schrijven over k o el l kast en dat zie je ook niet dan. Thanks, raadsel opgelostquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen begint om half 10 Milan-Sanremo. Dat ga ik dus de hele dag kijken. Moet dus de wekker zetten.
Je hebt een adblocker geïnstalleerd...dat vindt ons Danny niet fijn.
Wrijf het er maar in.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Mijn vlinderstruiken moeten ook nog gesnoeid worden...dat lijkt me een leuk klusje voor zondag (na 11 uur).
Den B*sch kan ook niet iedereen typenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Ohh, vandaar dat er woorden wegvallen. Ik zie soms ook mensen iets schrijven over k o el l kast en dat zie je ook niet dan. Thanks, raadsel opgelost
Het woord s t a d l e r mag ook niet van Dannyquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Ohh, vandaar dat er woorden wegvallen. Ik zie soms ook mensen iets schrijven over k o el l kast en dat zie je ook niet dan. Thanks, raadsel opgelost
Dus het zijn gewoon willekeurige woorden?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Den B*sch kan ook niet iedereen typen
Bosch is een merkquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Dus het zijn gewoon willekeurige woorden?
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Met een abbo van 2 tientjes/jaar kan de schoorsteen van Danny ook weer roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |