Welnee, ik ben nu even actief en zodra die stok weer in het oosten is trek ik me terug naar m'n hol.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het jou juist allemaal te veel
Dan blijven er weinig van dit topic over denkquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:54 schreef Toverstokje het volgende:
https://nl.m.wikipedia.or(...)ekenhuis_Vogelenzang
Voor degene die het allemaal teveel worden... kun je ook meteen de stok meenemen
Zou wel een hele eer zijn voor FOK! als ze een eigen stokkenvleugel krijgen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:00 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dan blijven er weinig van dit topic over denk
Ja, dat heeft zo z'n reden, maar het is wel te doen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:28 schreef iamredleader het volgende:
Hm, pinpointen is lastiger dan ik dacht
% zie je die streep tussen die twee bolletjes? Tadaa de stokquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:10 schreef iamredleader het volgende:
Nu nog een koppeling maken tussen de stok en het onderwerp "procenten"...
Geef je wiskunde?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:10 schreef iamredleader het volgende:
Oepsie, en toen was ik al op schooleven vergeten wat eerder uit te stappen (vandaag met de bus). Dus dat wordt vanmiddag pas plaatsing. Aan de andere kant, misschien dat ik mijn leerlingen even de stok laat zien. En suggesties vraag voor een leuke plaatsing. Nu nog een koppeling maken tussen de stok en het onderwerp "procenten"...
duurt ze te langquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:38 schreef iamredleader het volgende:
1) maak een account aan op fok
2) ga naar de stok-topic-reeks
3) tel op hoe vaak "duurt lang" is gepost
4) hoeveel % van een topic bestaat nu uit "duurt lang"?![]()
Nah, ik denk dat ik rond 14:00 ga wandelen, er is een bord niet al te ver weg, dan plaats ik de stok daar. Dan nog naar huis om foto's te uploaden (mobiel lastig).
Dat bord van Bovenkerk, 400 meter verderop, staat nog op mijn lijstje.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:35 schreef iamredleader het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Succes
Morgenvroeg half vijf mag je op pad...quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Oeh, dichtbij
Maar uiteraard weer die !@#$ avondklok die roet in het eten gooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |