quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:28 schreef shiitake het volgende:
Is het gek als ik zeg dat ik zit te genieten. Van jullie grapjes, leuke posts en samen een biertje proeven?Ik was wel toe aan weekend en dit is een heerlijk begin.
Is het gek als ik zeg dat ik zit te genieten. Van jullie grapjes, leuke posts en samen een biertje proeven?Ik was wel toe aan weekend en dit is een heerlijk begin.
nee ik hou het klein.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:28 schreef Fogel het volgende:
Prisha, was jij die FOK!er die een eigen commerciele brouwerij was begonnen?
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:28 schreef pullup het volgende:
Nog steeds trauma van dat bier
Deze winter zal ik me herinneren als de winter van corona en Jopen
Color will get you nowhere!quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:29 schreef Fogel het volgende:
* Fogel zet The Hollies aan met The Air That I Breathe Beer That I Drink...
Maar over Jopen hoor je Rutte nooitquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:28 schreef pullup het volgende:
Nog steeds trauma van dat bier
Deze winter zal ik me herinneren als de winter van corona en Jopen
Ahzo. Ik ben met een fles jagermeister van een hoteldak afgeflikkerd. Gat in mijn pak, maar niet in mij, ofja, kleiner gat in mij dan in mijn pak. Boeiuh, kan gebeuren, next.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Opa is jaaaaaren geleden achterover van de kruk gepleurd met vol glas bier. Duur colbertje kapot, maar geen druppel bier gemorst
Niet schudden , vooral niet schudden .. Hoelang blijven die goed ?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn eigen brouwsels staan in de kast te staan. Nog steeds voor jullie gereserveerd. Met naam en al
Die is dan ook meer into little balls.quote:
Hoe zou Irma schimmel uitbeelden?quote:
1679 volgens de OP.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou, dat het etiket suggereert dat het biertje een lange geschiedenis heeft
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee ik hou het klein.
Ik weet wel wie je bedoelt, ben even haar naam kwijt. Ze post in CUL.
die blijven een tijdje goed. En deze nieuwste brouwsel ook. Kan van elk eentje meenemen,quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet schudden , vooral niet schudden .. Hoelang blijven die goed ?
Oehquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
die blijven een tijdje goed. En deze nieuwste brouwsel ook. Kan van elk eentje meenemen,
Ene is Triple, de ander is een Blond.
En er komt toch nog een poging2 Red Ale aan.
Lijken me het proeven waardquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
die blijven een tijdje goed. En deze nieuwste brouwsel ook. Kan van elk eentje meenemen,
Ene is Triple, de ander is een Blond.
En er komt toch nog een poging2 Red Ale aan.
Brouwers unitequote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:31 schreef Fogel het volgende:
[..]![]()
Waar brouw je mee? Ik gebruik een Grainfather.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |