Hier pleuren ze van de kruk na het drinkenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:22 schreef Fogel het volgende:
Karemeliet is een van mijn favoriete tripels.
Is ook de basis qua smaak van mijn eigen tripel, heb er een beetje rook bij aan toegevoegd en brouw het met "heilig water" uit een bron die hier niet zo ver vandaan is bij een pelgrimsroute. Mensen lieten daar na het water te drinken hun krukken enzo staan en liepen verder. Perfecte basis dus voor bier
Mijn eigen brouwsels staan in de kast te staan. Nog steeds voor jullie gereserveerd. Met naam en alquote:
Geen fan van jopen..quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan zou deze winnen. Hij was geen fan van de Jopen.
Maar... het is al op hoor....
#alcoholquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:24 schreef shiitake het volgende:
Ik weet het ook niet hoor, welke ik nu het lekkerst vind. Het is wel een verschil van dag en nacht qua smaak, maar ik vind ze beide wel lekker.
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hier pleuren ze van de kruk na het drinken
Al op.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan zou deze winnen. Hij was geen fan van de Jopen.
Maar... het is al op hoor....
Niks gewend?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Westerlingenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kunnen 'jouw meiden' ons er niet naar toe roeien. Boot 2 met wat kratten van Prisha..quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer zin jouw brouwsels te proeven
En wat wil Bas daar mee zeggen, Aad?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:26 schreef BasEnAad het volgende:
Ik lees net dat dit biertje pas sinds 1996 bestaat
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Als het goed is staat er nog eentje met mijn naam erop
Ik proef geen schimmelquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:26 schreef BasEnAad het volgende:
Ik lees net dat dit biertje pas sinds 1996 bestaat
The return of the vikings?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kunnen 'jouw meiden' ons er niet naar toe roeien. Boot 2 met wat kratten van Prisha..
Doen we daar een meet.
Idem.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Als het goed is staat er nog eentje met mijn naam erop
voor de veranderingquote:
Nou, dat het etiket suggereert dat het biertje een lange geschiedenis heeftquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En wat wil Bas daar mee zeggen, Aad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |