precies. Allebei kunnen ze er geen reet van. Maar jij doet net alsof Anderlecht de topploeg is van voorheen. Dat valt best wel mee. Ook Vitesse kan er van winnen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja want Vitesse is echt super goed ja
Dat doe ik helemaal niet. Anderlecht is in de huidige staat echt nog wel beter dan Vitesse. In de Conference League in de huidige fase is Anderlecht gewoon een zware tegenstander, maar blijkbaar zie jij dat anders.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
precies. Allebei kunnen ze er geen reet van. Maar jij doet net alsof Anderlecht de topploeg is van voorheen. Dat valt best wel mee. Ook Vitesse kan er van winnen.
Het is niet PSG hé. Ik denk dat Vitesse hun op een goede dag zeker kan hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat doe ik helemaal niet. Anderlecht is in de huidige staat echt nog wel beter dan Vitesse. In de Conference League in de huidige fase is Anderlecht gewoon een zware tegenstander, maar blijkbaar zie jij dat anders.
quote:
De twee alcoholisten zijn het met elkaar eens. Wat een toeval!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is niet PSG hé. Ik denk dat Vitesse hun op een goede dag zeker kan hebben.
Anderlecht is een beetje het Feyenoord van België. Gevallen topclub, slapende reus. Vitesse kan ze op een goede dag prima hebben, maar als Anderlecht Vitesse aanpakt is dat ook helemaal geen verrassing.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja want Vitesse is echt super goed ja
Dit neem je terug.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Anderlecht is een beetje het Feyenoord van België.
Pak nog een ranja met een rietje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
De twee alcoholisten zijn het met elkaar eens. Wat een toeval!
Vitesse heeft echt een tering slecht elftal broertje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Anderlecht is een beetje het Feyenoord van België. Gevallen topclub, slapende reus. Vitesse kan ze op een goede dag prima hebben, maar als Anderlecht Vitesse aanpakt is dat ook helemaal geen verrassing.
Letterlijk 50/50 is het op dit moment, ik durf geen TOTO op deze pot te zetten.
Dat lijkt mij niet.quote:
note gezet vanwege racismequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Qua prestaties hè. Tis verder wel een jodenclub waar ik ver van distantiëer.
Je mag echt wel naar Zuid-Afrika op "vakantie" als je denkt dat Vitesse favoriet is hoor.quote:
Ik heb vliegangst. Puber.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je mag echt wel naar Zuid-Afrika op "vakantie" als je denkt dat Vitesse favoriet is hoor.
Ik hou het voorlopig op de slechte vorm en hoop op het beste voor de coëfficienten. Maar zal wel niet als ik naar de pot van gister kijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vitesse heeft echt een tering slecht elftal broertje.
Oneens. Anderlecht is een prima club.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Qua prestaties hè. Tis verder wel een jodenclub waar ik ver van distantiëer.
Jij kunt helemaal geen notes zetten.quote:
Ik respecteer je mening, makker.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oneens. Anderlecht is een prima club.
[..]
Jij kunt helemaal geen notes zetten.
stoere jongen met je brilquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
De twee alcoholisten zijn het met elkaar eens. Wat een toeval!
Precies. Ik acht Anderlecht ook niet perse sterker. Licht voordeel obv historiequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:32 schreef SOG het volgende:
Anderlecht verliest gewoon van union sint gillis en speelt gelijk bij eupen. Dan kun je niet zeggen dat vitesse vrij kansloos is tegen anderlecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |