abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198630184
Ik denk dat we wel kunnen constateren dat Schmidt niet bij de selectie past. Wat dat betreft heeft de leiding van PSV een enorme fout gemaakt.

Het werkt niet, klaar. Uithuilen en opnieuw beginnen.
pi_198631032
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 09:33 schreef VEM2012 het volgende:
Ik denk dat we wel kunnen constateren dat Schmidt niet bij de selectie past. Wat dat betreft heeft de leiding van PSV een enorme fout gemaakt.

Het werkt niet, klaar. Uithuilen en opnieuw beginnen.
Yup, het is best leuk om een trainer met een bepaalde visie aan te stellen, maar als die niet matcht met je selectie en er geen geld is om die selectie helemaal naar zijn hand te kunnen zetten om die speelwijze uit te kunnen voeren ben je verloren.

Daarnaast vindt er nog kapitaalvernietiging plaats doordat een talent als Ihattaren straks voor een relatieve fooi de deur uit loopt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_198631045
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 19:12 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Speelstijl, gentleman (ja, dat is hij over het algemeen echt als je de persco’s volgt), eindelijk de tegenstander afjagen ipv het countervoetbal onder Cocu en mindere mate Van Bommel, zijn grote naam waardoor spelers als Gotze naar PSV komen.
Alles behalve een gentleman. Dat afjagen werkt alleen met het juiste materiaal, werkt nu voor geen meter. Hij haalt dus niet het beste uit zijn spelers.

Welke grote namen nog meer?
  maandag 22 maart 2021 @ 10:40:59 #254
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_198631069
quote:
6s.gif Op maandag 22 maart 2021 10:37 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Yup, het is best leuk om een trainer met een bepaalde visie aan te stellen, maar als die niet matcht met je selectie en er geen geld is om die selectie helemaal naar zijn hand te kunnen zetten om die speelwijze uit te kunnen voeren ben je verloren.

Daarnaast vindt er nog kapitaalvernietiging plaats doordat een talent als Ihattaren straks voor een relatieve fooi de deur uit loopt
Ja, want dat laatste is Schmidt volledig aan te rekenen natuurlijk. :')
Godver wat een kul weer.
pi_198631087
quote:
1s.gif Op maandag 22 maart 2021 10:40 schreef tja77 het volgende:

[..]

Godver wat een kul weer.
Niet volledig, wel voor een groot deel.
  Moderator maandag 22 maart 2021 @ 10:42:36 #256
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_198631089
Zijn er nou echt mensen die verwacht hadden dat je het gat met Ajax in één seizoen zou dichten na dat dramajaar vorig seizoen? 't is nu nog niet briljant, maar feitelijk ben je verder gekomen in de beker en in europa en ook een betere eindklassering in de eredivisie zit er nog gewoon in. Blijft natuurlijk wel matig dat je elke topwedstrijd punten verspeelt.

[ Bericht 1% gewijzigd door ijs_beer op 22-03-2021 11:47:09 ]
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 22 maart 2021 @ 10:45:47 #257
342627 tja77
pi_198631129
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 10:42 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Niet volledig, wel voor een groot deel.
Omdat?
Heb jij er enig benul van hoeveel extra tijd, geld en moeite er in dat joch gestoken is en nog steeds heeft hij 0,0 discipline in z’n dikke reet.
En dat ligt voor een groot deel aan Schmidt?
:')
pi_198631132
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 10:42 schreef ijs_beer het volgende:
Zijn er nou echt mensen die verwacht hadden dat je het gat met Ajax in één seizoen zou dichten na dat dramajaar vorig seizoen? 't is nu nog niet briljant, maar feitelijk ben je verder gekomen in de beker en in europa en ook een betere eindklassering in de eredivisie zit er nog gewoon in. Blijft natuurlijk wel matig dat je elke topwedstrijd verliest.
Vooraf al aangegeven dat ik dit als opbouwjaar/schoonmaakjaar beschouw. Neemt niet weg dat je verplicht bent om tweede te worden.

Trust the process :)
  maandag 22 maart 2021 @ 10:46:19 #259
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198631135
quote:
Zijn er nou echt mensen die verwacht hadden dat je het gat met Ajax in één seizoen zou dichten na dat dramajaar vorig seizoen? 't is nu nog niet briljant, maar feitelijk ben je verder gekomen in de beker en in europa en ook een betere eindklassering in de eredivisie zit er nog gewoon in. Blijft natuurlijk wel matig dat je elke topwedstrijd verliest.
maar je mag qua voetbal toch wel wat meer verwachten, het gat was 2 punten na Ajax - PSV
  maandag 22 maart 2021 @ 10:48:27 #260
342627 tja77
pi_198631164
quote:
Verliest?
Je speelt 2 keer gelijk tegen Ajax en 1 keer tegen Feyenoord. Natuurlijk moet je een aantal van die wedstrijden tegen de toppers winnen. Maar PSV staat vooralsnog op de plek waar het gezien het spelersmateriaal thuishoort.
Nee dat gat naar Ajax dicht je niet in 1 jaar, met wat pech ook helemaal nooit meer.
pi_198631189
quote:
1s.gif Op maandag 22 maart 2021 10:40 schreef tja77 het volgende:

[..]

Godver wat een kul weer.
Niet volledig nee, maar hij gaat in ieder geval niet voor de oplossing meer zorgen... als je dan als club dacht een kip met gouden eieren te hebben kom je toch van een koude kermis thuis.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 22 maart 2021 @ 10:52:03 #262
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198631202
quote:
1s.gif Op maandag 22 maart 2021 10:48 schreef tja77 het volgende:

[..]

Verliest?
Je speelt 2 keer gelijk tegen Ajax en 1 keer tegen Feyenoord. Natuurlijk moet je een aantal van die wedstrijden tegen de toppers winnen. Maar PSV staat vooralsnog op de plek waar het gezien het spelersmateriaal thuishoort.
Nee dat gat naar Ajax dicht je niet in 1 jaar, met wat pech ook helemaal nooit meer.
wat ik het grootste probleem vind bij PSV is dat je geen ontwikkeling ziet, als ik Ajax alleen al na de winterstop neem zie je gewoon stappen
  maandag 22 maart 2021 @ 10:58:46 #263
342627 tja77
pi_198631308
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 10:51 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Niet volledig nee, maar hij gaat in ieder geval niet voor de oplossing meer zorgen... als je dan als club dacht een kip met gouden eieren te hebben kom je toch van een koude kermis thuis.
De enige die voor een oplossing KAN zorgen is die dikkont zelf. Schmidt heeft hem al meerdermalen in genade aangenomen. Het gebrek aan discipline kun je maar 1 man aanrekenen en dat is Ihattaren zelf.
Dat jij spreekt van kapitaalvernietiging omtrent Schmidt en Ihattaren slaat werkelijk als een tang op een varken.
  maandag 22 maart 2021 @ 11:03:18 #264
342627 tja77
pi_198631375
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 10:52 schreef Tarado het volgende:

[..]

wat ik het grootste probleem vind bij PSV is dat je geen ontwikkeling ziet, als ik Ajax alleen al na de winterstop neem zie je gewoon stappen
Waarom de vergelijking met Ajax?
Hoe lang staat Ten Hag voor zijn groep en hoe lang Schmidt voor de zijne? Daarnaast heeft de selectie van PSV minder kwaliteit dan die van Ajax.
Jij hebt het over geen progressie, ik zie dat PSV meer kansen creëert maar ze niet verzilverd, waar het voor de winterstop vooral niks crëeerde.
Verdedigend was en is het al meerdere seizoenen drama en ik betwijfel of een andere trainer de achterste 6 wel beter kan laten functioneren.
  maandag 22 maart 2021 @ 11:04:23 #265
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198631388
quote:
1s.gif Op maandag 22 maart 2021 10:58 schreef tja77 het volgende:

[..]

De enige die voor een oplossing KAN zorgen is die dikkont zelf. Schmidt heeft hem al meerdermalen in genade aangenomen. Het gebrek aan discipline kun je maar 1 man aanrekenen en dat is Ihattaren zelf.
Dat jij spreekt van kapitaalvernietiging omtrent Schmidt en Ihattaren slaat werkelijk als een tang op een varken.
Niet helemaal eens, het is voor Ihattaren ook niet het systeem om in te voetballen en ik denk dat dit voor meer spelers geldt, hij is jong en zal ook best lastig zijn maar hem niet opstellen is ook van tactische aard en daar heeft hij zichtbaar moeite mee.
pi_198631451
Ihattaren sport vereniging

Manmanman, wat een aandacht voor die gozer
  maandag 22 maart 2021 @ 11:10:18 #267
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198631461
quote:
1s.gif Op maandag 22 maart 2021 11:03 schreef tja77 het volgende:

[..]

Waarom de vergelijking met Ajax?
Hoe lang staat Ten Hag voor zijn groep en hoe lang Schmidt voor de zijne? Daarnaast heeft de selectie van PSV minder kwaliteit dan die van Ajax.
Jij hebt het over geen progressie, ik zie dat PSV meer kansen creëert maar ze niet verzilverd, waar het voor de winterstop vooral niks crëeerde.
Verdedigend was en is het al meerdere seizoenen drama en ik betwijfel of een andere trainer de achterste 6 wel beter kan laten functioneren.
Waarom niet? Bij Ajax zijn ook bepalende spelers vertrokken en worden er spelers ingepast, ik zie daar een ontwikkeling, dat heeft toch niks met het begin niveau te maken, je gaat van een bepaald niveau naar een hoger niveau, bij PSV die ik overigens niet alle wedstrijden zie maar af en toe zie ik die ontwikkeling niet en over dat niet creëren voor de winterstop ben ik het niet met je eens, het probleem wat PSV heeft is dat het verdedigend niet op orde is en dat ligt niet alleen aan de verdedigers.
  maandag 22 maart 2021 @ 11:13:20 #268
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198631492

De jongetjes van lichtstad gekkigheid (je weet wel, van dat filmpje met Baumgartl) denken ook een mening te moeten vormen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198631530
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 11:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

Waarom niet? Bij Ajax zijn ook bepalende spelers vertrokken en worden er spelers ingepast, ik zie daar een ontwikkeling, dat heeft toch niks met het begin niveau te maken, je gaat van een bepaald niveau naar een hoger niveau, bij PSV die ik overigens niet alle wedstrijden zie maar af en toe zie ik die ontwikkeling niet en over dat niet creëren voor de winterstop ben ik het niet met je eens, het probleem wat PSV heeft is dat het verdedigend niet op orde is en dat ligt niet alleen aan de verdedigers.
Ten hag heeft toch al jaren aan een vast systeem kunnen werken waar je altijd op kan terugvallen , je hoeft alleen nog maar de spelers in te passen

Is bij PSV wel anders
  maandag 22 maart 2021 @ 11:16:53 #270
342627 tja77
pi_198631545
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 11:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

Niet helemaal eens, het is voor Ihattaren ook niet het systeem om in te voetballen en ik denk dat dit voor meer spelers geldt, hij is jong en zal ook best lastig zijn maar hem niet opstellen is ook van tactische aard en daar heeft hij zichtbaar moeite mee.
Dus als een systeem niet voor een speler is gemaakt, dan mag hij er met de pet naar gooien?
Ihattaren kan op z’n minst z’n best doen en van meerwaarde zijn voor z’n ploeg. Hij heeft voldoende voetballend vermogen om zelfs in het systeem van Schidt van meerwaarde te zijn. Er zijn wedstrijden geweest waarin hij 15-30 minuten heeft laten zien het wel te kunnen. Dit is wellicht ook niet het ideale systeem voor Gakpo, Malen en Madueke maar die gaan er wel professioneel mee om. Die spelers zie je zich wel ontwikkelen. Een Götze kan zich ook positief onderscheiden door z’n inzicht en voetballend vermogen. Iedereen lijkt te willen dat Ihattaren met fluwelen handschoentjes wordt aangepakt. Dat is volgens mij ook wel gebeurt toen z’n vader overleed. Maar hij mag onderhand ook wel eens laten zien dat hij meer dan een talent is.
  maandag 22 maart 2021 @ 11:17:53 #271
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198631555
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 11:15 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ten hag heeft toch al jaren aan een vast systeem kunnen werken waar je altijd op kan terugvallen , je hoeft alleen nog maar de spelers in te passen

Is bij PSV wel anders
dat zie je niet goed, het grote verschil tussen Ten Hag en Schmidt is dat de eerste naar z'n spelers kijkt en de tweede naar z'n systeem en daar gaat het fout
  maandag 22 maart 2021 @ 11:23:05 #272
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198631614
quote:
1s.gif Op maandag 22 maart 2021 11:16 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dus als een systeem niet voor een speler is gemaakt, dan mag hij er met de pet naar gooien?
Ihattaren kan op z’n minst z’n best doen en van meerwaarde zijn voor z’n ploeg. Hij heeft voldoende voetballend vermogen om zelfs in het systeem van Schidt van meerwaarde te zijn. Er zijn wedstrijden geweest waarin hij 15-30 minuten heeft laten zien het wel te kunnen. Dit is wellicht ook niet het ideale systeem voor Gakpo, Malen en Madueke maar die gaan er wel professioneel mee om. Die spelers zie je zich wel ontwikkelen. Een Götze kan zich ook positief onderscheiden door z’n inzicht en voetballend vermogen. Iedereen lijkt te willen dat Ihattaren met fluwelen handschoentjes wordt aangepakt. Dat is volgens mij ook wel gebeurt toen z’n vader overleed. Maar hij mag onderhand ook wel eens laten zien dat hij meer dan een talent is.
Dat zeg ik toch niet, jij zegt dat het 100% aan Ihattaren ligt en daar ben ik het niet mee eens al heeft hij daar wel mee te dealen.

Neem een Boscagli die er onder Van Bommel niets van kon en nu een belangrijke pion is, lag dat aan Boscagli of lag dat aan Van Bommel?
  maandag 22 maart 2021 @ 11:25:00 #273
342627 tja77
pi_198631641
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 11:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

Er zijn bepalende spelers vertrokken bij Ajax, maar hoeveel miljoen is erin gepompt om die spelers te vervangen? Na het halen van een spits 20 miljoen in de winterstop mag je ook progressie verwachten denk ik. Andere middelen andere wetten.
Daarnaast is de trainer vervangen bij PSV terwijl Ten Hag al wat jaartjes bij Ajax de scepter zwaait. Het is makkelijker spelers inpassen in een team dat al staat, dan in een team waar een nieuwe trainer aan de slag gaat.
  maandag 22 maart 2021 @ 11:26:18 #274
342627 tja77
pi_198631665
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 11:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet, jij zegt dat het 100% aan Ihattaren ligt en daar ben ik het niet mee eens al heeft hij daar wel mee te dealen.

Neem een Boscagli die er onder Van Bommel niets van kon en nu een belangrijke pion is, lag dat aan Boscagli of lag dat aan Van Bommel?
Waar zeg ik dat het 100% aan Ihattaren ligt?
  maandag 22 maart 2021 @ 11:30:44 #275
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198631731
quote:
1s.gif Op maandag 22 maart 2021 11:25 schreef tja77 het volgende:

[..]

Er zijn bepalende spelers vertrokken bij Ajax, maar hoeveel miljoen is erin gepompt om die spelers te vervangen? Na het halen van een spits 20 miljoen in de winterstop mag je ook progressie verwachten denk ik. Andere middelen andere wetten.
Daarnaast is de trainer vervangen bij PSV terwijl Ten Hag al wat jaartjes bij Ajax de scepter zwaait. Het is makkelijker spelers inpassen in een team dat al staat, dan in een team waar een nieuwe trainer aan de slag gaat.
dat ben ik dus niet met je eens, ook bij PSV moet je progressie verwachten, het is RKC niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')