Als ongerealiseerde verlies of winst.quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Of ben je net als die mensen die 100K verliezen op het aandeel van een failliete toko maar denken geen verlies te hebben zolang ze niet verkopen?😂 Hoe denk je dat een accountant dat berekend?
Gerealiseerde en ongerealiseerde winst/verlies.quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Of ben je net als die mensen die 100K verliezen op het aandeel van een failliete toko maar denken geen verlies te hebben zolang ze niet verkopen?😂 Hoe denk je dat een accountant dat berekend?
Lol, ja je toon is nogal agressief. Zie je dat serieus zelf niet?quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:02 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Vragen aan iemand om na te denken voordat ie iets zegt is agressief?
Je realiseert je dat als de gehele float ook echt gedaytrade wordt (van een aandeel waarbij het motto "buy and hodl" is)... elk aandeel van de float 6x van handen moet wisselen die dag om tot die volume te komen.
Hoe realistisch lijkt je dat?
Of... is het aandeel dan toch gigantisch geshort en bestaan er minimaal tientallen miljoenen counterfeit shares en hebben de shorts blijkbaar toch niet gecovered in januari.......
als ik short zou zitten mochten jullie dat gerust weten hoor!quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:08 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Maar we weten allemaal dat @:LXIV een short positie heeft ingenomen, dus geen korrel zout maar eerder een vat.
Nogmaals... ieder aandeel van de float... IEDER AANDEEL, moet dan 6x van handen wisselen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:21 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Lol, ja je toon is nogal agressief. Zie je dat serieus zelf niet?
Anyway, die theorie over counterfeit shares heeft 0,0 bewijs verder. Lijkt mij een stuk waarschijnlijker dat het aandeel inmiddels is overgeleverd aan de grillen van Reddit en Youtube. En ja, daar kunnen daytraders lekker op verdienen, dus hoge volumes zijn te verwachten.
Dat zal het zijn. Voor hft is gme het perfecte aandeel, want er zijn geen -relevante- fundamentalsquote:Op dinsdag 27 april 2021 14:03 schreef tjoptjop het volgende:
Met al die HFT's zal het me niks verbazen als 1 aandeel 1000x heen en weer flitst in dat datacentrum in New Jersey.
Dat zal idd een klein gedeelte ervan zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2021 14:03 schreef tjoptjop het volgende:
Met al die HFT's zal het me niks verbazen als 1 aandeel 1000x heen en weer flitst in dat datacentrum in New Jersey.
Als iedereen in één keer dezelfde kant op beweegt hebben die mannen juist een probleem, zoals in januari met GME. Dit is wel een aardig interview met Doug Cifu (ceo van Virtu) onder andere daarover (vanaf 31:00). Sowieso wel een goed verhaal als je die business interessant vindt.quote:Op dinsdag 27 april 2021 14:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Voor hft is gme het perfecte aandeel, want er zijn geen -relevante- fundamentals
Maar waarom hebben al die mensen die wel weten hoe het werkt dan niet gisteren ingekocht? Gratis geld!quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:26 schreef Refragmental het volgende:
Boomer investors nu maar denken "huh, waarom stijgt ie nou? Er is geen enkel nieuws mbt gme".
Ik geef een hint... kijk naar de vorige keer dat ik poste over een stijging zonder dat er enig nieuws was... en tel het aantal businessdays op dat er tussen toen en nu zitten.
Kortom, voor de mensen die wel weten hoe de markt werkt komt vandaag niet als verrassing, net zoals 26 april (+11%) niet als verrassing kwam.
Wie zegt dat die niet hebben ingekocht?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar waarom hebben al die mensen die wel weten hoe het werkt dan niet gisteren ingekocht? Gratis geld!
Waarom zou ik?quote:En waarom heb jij ons gisteren geen hint gegeven?
Als die werkelijk gisteren ingekocht hadden, dan was deze stijging gisteren al geweest.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:12 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wie zegt dat die niet hebben ingekocht?
Sterker nog, die hebben zich al maanden geleden ingekocht en kopen constant bij.
[..]
Waarom zou ik?
Maar met de hint die ik nu gegeven heb zou je al zelf aan de slag kunnen voor de volgende keer.
Genoeg. Aandeelhoudersvergadering op 9 juni.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:54 schreef tjoptjop het volgende:
Weer ff shorters uitroken![]()
Ik heb GME de laatste tijd niet meer zo gevolgd, nog bijzonderheden geweest?
Wowquote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als die werkelijk gisteren ingekocht hadden, dan was deze stijging gisteren al geweest.
Jammer dat geen van mijn brokers sprinters of turbo’s gme aanbiedt, anders had ik wel met beperkt risico willen shorten. Ongedekte calls schrijven gaat me net weer te ver en puts zijn bizar duur.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wow
Tis duidelijk dat je nog steeds totaal geen idee hebt wat er nou werkelijk speelt rondom gme.
Zoals ik al zei. Je hebt werkelijk geen enkel idee wat er nou daadwerkelijk speelt mbt GME.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jammer dat geen van mijn brokers sprinters of turbo’s gme aanbiedt, anders had ik wel met beperkt risico willen shorten. Ongedekte calls schrijven gaat me net weer te ver en puts zijn bizar duur.
Nee hoor, zoveel boeit het me niet. Zonaal hypes, bubbels en ponzi’s gezien. Niks nieuws onder de zon, al denk jij van wel.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:40 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Je hebt werkelijk geen enkel idee wat er nou daadwerkelijk speelt mbt GME.
Daarom kwam voor jou ook vandaag weer als donderslag bij een heldere hemel.
En het zal je waarschijnlijk opvreten dat je nog steeds geen enkel idee hebt waarom gme nou zo gestegen is vandaag.
Ik blijf me herhalen... je hebt dus echt geen flauw idee wat er nou daadwerkelijk met gme aan de hand is en waarom het vandaag zo is gestegen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee hoor, zoveel boeit het me niet. Zonaal hypes, bubbels en ponzi’s gezien. Niks nieuws onder de zon, al denk jij van wel.
Kan je de volgende stijging even 24 uur van tevoren melden, dan kan iedereen hier zich inkopen. Meld dan ook aub even wanneer het tijd wordt om te dumpenquote:Op woensdag 26 mei 2021 16:11 schreef Refragmental het volgende:
Oei oei, waarom stijgt ie nou weer vandaag?
Zal wel een ponzi scheme zijn.
Informatie staat allemaal op reddit. r/superstonkquote:Op woensdag 26 mei 2021 18:18 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
Kan je de volgende stijging even 24 uur van tevoren melden, dan kan iedereen hier zich inkopen. Meld dan ook aub even wanneer het tijd wordt om te dumpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |