Jaquote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:02 schreef Jagärtrut het volgende:
Mooi Vicky. Ik zou hem trouwens nog een 40 cm van de muur zetten, geeft een veel ruimetelijker gevoel...
Ik voel een generatiekloof... Ik heb echt geen flauw idee waar dit over gaat, maar m'n moeder wist het meteenquote:
Ik zal er eens naar kijken.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:02 schreef Jagärtrut het volgende:
Mooi Vicky. Ik zou hem trouwens nog een 40 cm van de muur zetten, geeft een veel ruimetelijker gevoel...
Dat is maar een kleine generatie dan, ik ben 'maar' 7 jaar ouder dan jij en keek dit graagquote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:38 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik voel een generatiekloof... Ik heb echt geen flauw idee waar dit over gaat, maar m'n moeder wist het meteen
Ik heb het effe opgezocht. Dit was op tv van 81 tot 93. Toen was ik min 8 tot 4 jaar oudquote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:39 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat is maar een kleine generatie dan, ik ben 'maar' 7 jaar ouder dan jij en keek dit graag
Ik ben uit 81 en keek als kind altijd naar die serie. Geweldig. Weet nog dat ik zwaar teleurgesteld was dat Mien Dobbelsteen de lokale super kwam openen tijdens (kleuter)school tijd en ik dus alles gemist hebquote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:41 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik heb het effe opgezocht. Dit was op tv van 81 tot 93. Toen was ik min 8 tot 4 jaar oud
Edit; ah, dat had je intussen al toegevoegd. Verklaart het idd wel ja, toen keek ik kindernet
Ik van '77quote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:46 schreef Nijna het volgende:
Zeg ns AAA, ik keek dat wel, ik ben van '78.
Jaaaa, Medisch Centrum West was ook favoriet, toenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:52 schreef Vicky het volgende:
I
[..]
Ik van '77
Keek het bijna altijd.
Zo keek ik ook Medisch Centrum West, geweldig was dat!! Aantal jaar geleden ging ik het terug kijken... wat SLECHT!! Echt acteren was om te janken 🤣
+1quote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:52 schreef Vicky het volgende:
I
[..]
Ik van '77
Keek het bijna altijd.
Zo keek ik ook Medisch Centrum West, geweldig was dat!! Aantal jaar geleden ging ik het terug kijken... wat SLECHT!! Echt acteren was om te janken 🤣
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha jaaaa teleurstellend dan he. Maar als kind was het fantastisch.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:52 schreef Vicky het volgende:
I
[..]
Ik van '77
Keek het bijna altijd.
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:21 schreef exode het volgende:
Uit 1980 en ken het zeker, mijn ouders keken het altijd.
En medisch centrum west inderdaad!
Ik heb maar weer eens een briefje onder iemands ruitenwisser gedaan. Echt....leren ze niet meer dat je geen brandgang mag blokkeren of zo? Deze staat helemaal raar en het is een vrij nieuwe Audi, ik hoef nergens heen maar moet me echt inhouden om er niet langs te gaan met de fiets en net iets te hard.
Schijnbaar stond er woensdag ook een busje heel aso en heeft de buurvrouw haar fiets er gewoon langs geramd.
Plaatje bij het praatje, je kan niet naar links of rechts, die stoep heeft ie meteen mee geblokkeerd. De buurvrouw heeft net haar fiets er half overheen moeten tillen. Achter deze auto staat niets, daar kunnen nog wel 3 auto's achter dus hij wilde heel graag hier staan geloof ik. Ik ken de auto niet en alle buren ook niet.Zo verleidelijk om er iets omheen te zetten zodat hij niet meer weg kan, lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De buurvrouw wilde haar auto er al volledig tegenaan parkeren maar ze heeft zelf best een nieuwe auto dus ze durft het toch niet aan.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:30 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Zo verleidelijk om er iets omheen te zetten zodat hij niet meer weg kan, lijkt me.
Ik ben heel tevreden over de mijne.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:38 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb een haat-liefde-verhouding met huisartsen. .
Succes, hier is vorige week 5cm van J's enorm dikke haar af gegaan. Nu ziet ie er eindelijk weer uit als zichzelf.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:45 schreef exode het volgende:
Morgen trouwens naar de kapper EINDELIJK. Vooral bij B ziet het er echt niet meer uit, die jongen heeft geen geschikte haren voor een langer kapsel.
Voor Juul wordt het de allereerste keer, dus benieuwd hoe hard ze gaat gillen....tablet mee en ze gaat bij mijn vriendin op schoot.
Op schoot moet van de kapper omdat de kinderstoel er niet is of zoiets.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:57 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Succes, hier is vorige week 5cm van J's enorm dikke haar af gegaan. Nu ziet ie er eindelijk weer uit als zichzelf.
En uit nieuwsgierigheid: waarom zou Juul gaan gillen? Mijn kinderen komen al sinds net voor hun 2e verjaardag bij de kapper, en hebben er werkelijk nog nooit een probleem van gemaakt? Ja, ze worden na 20min wat ongeduldig, maar dat is op te lossen met een snoepje en het favoriete filmpje. Op schoot lijkt me ook helemaal niet handig voor de kapper?
Nou ja op zich mag je er helemaal niet staan, het is namelijk een stoep. En je blokkeert dan dus de tuin van iemand...als je al denkt dat het een tuin is.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:25 schreef FlyingFish het volgende:
Ik zou toch een emmer witte verf gaan halen en gewoon een kruis gaan schilderen Exode. Dit gedoe blijf je houden zolang er nieuwe mensen in de straat parkeren. En vanaf de foto gezien begrijp ik het ook wel, ik zou ook denken dat het gewoon tuin is omdat de steentjes exact hetzelfde zijn als in de tuin en ik ken sowieso geen ‘verboden te parkeren bij brandgangen’-regel eigenlijk, alleen bij auto-uitritten met een verlaagde stoep geldt dat, maar dit zou ik niet als uitrit beschouwen. Zolang er een stoep voor zit zou ik hier ook gewoon voor parkeren als ik in de buurt moet zijn. Tenzij er een wit kruis op de weg staat
En de kapper gaat vast goed komen! Zeker als ze niet als eerste hoeft en kan zien hoe het gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, nu het meerdere keren per week gebeurd, gaan we toch maar iets verzinnen om het te voorkomen.
Mijn eerste ingeving was spijkerhoekquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:10 schreef exode het volgende:
Hoe heette trouwens die serie van die rijke familie waar de broer en zus een relatie kregen? Of halfbroer en halfzus. Volgens mij begin jaren 90? Dat keken wij ook en als je daaraan terugdenkt, was best een foute serie.
Met die gast die naakt ging paardrijden.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:52 schreef exode het volgende:
Van de gemeente mogen we helemaal niet aan deze kant van de straat parkeren wat we dus wel doen want anders komen we nog meer parkeerplekken tekort. We zitten nu in een soort gedoogbeleid, als ik ga klagen over overlast is dat snel klaar vrees ik. Er staan nu een auto of 20 'illegaal' aan onze kant gemiddeld. Dus waar die 20 dan moeten staan? (waaronder onze auto).
Oeh Spijkerhoek keken we ook ja, maar daar kreeg ik nachtmerries van weet ik nog.
Tja....op de stoep voor een ingang van een tuin/of brandgang gaan staan. Het is in mijn hoofd nog nooit opgekomen, net zoals parkeren op een zebrapad, daar staat ook geen bordje dat het niet mag.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:48 schreef Limone het volgende:
Ik zou eens de gemeente vragen of ze je zouden kunnen helpen met een bordje oid. Overigens zou ik ook niet snappen dat je daar niet mag parkeren, weet ik veel. Staat ook geen bordje dat het niet mag
Ik kan me vooral die scene herinneren met die man die in het donker aan komt lopen in een huis en brandwonden heeft. Ik schrok me wezenloos toen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Met die gast die naakt ging paardrijden.
Gewoon om een gele streep op de stoeprand voor de brandgang vragen toch?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:52 schreef exode het volgende:
Van de gemeente mogen we helemaal niet aan deze kant van de straat parkeren wat we dus wel doen want anders komen we nog meer parkeerplekken tekort. We zitten nu in een soort gedoogbeleid, als ik ga klagen over overlast is dat snel klaar vrees ik. Er staan nu een auto of 20 'illegaal' aan onze kant gemiddeld. Dus waar die 20 dan moeten staan? (waaronder onze auto).
Oeh Spijkerhoek keken we ook ja, maar daar kreeg ik nachtmerries van weet ik nog.
Ik heb nog wel gele verfquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gewoon om een gele streep op de stoeprand voor de brandgang vragen toch?
Volgens mij zijn daar regels voor. 5 mtr ?? van een zebrapad en ook mag je niet in of bij een bocht/hoek parkeren.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:54 schreef exode het volgende:
[..]
Tja....op de stoep voor een ingang van een tuin/of brandgang gaan staan. Het is in mijn hoofd nog nooit opgekomen, net zoals parkeren op een zebrapad, daar staat ook geen bordje dat het niet mag.
Ze gaan ook voor vaak voor onze andere buren staan waarmee ze het tuinhekje blokkeren die kan dan niet meer open, ook heel bijzonder.
Maar goed, volgens de regels mag je er dus helemaal niet staan. Zal ik een fake niet parkeren bordje maken
Ja maar ik lees hier toch wel geregeld over exode, en zo eenvoudig als jij het hier stelt is het dus kennelijk voor anderen niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:54 schreef exode het volgende:
[..]
Tja....op de stoep voor een ingang van een tuin/of brandgang gaan staan. Het is in mijn hoofd nog nooit opgekomen, net zoals parkeren op een zebrapad, daar staat ook geen bordje dat het niet mag.
Ze gaan ook voor vaak voor onze andere buren staan waarmee ze het tuinhekje blokkeren die kan dan niet meer open, ook heel bijzonder.
Maar goed, volgens de regels mag je er dus helemaal niet staan. Zal ik een fake niet parkeren bordje maken
Bron: https://www.snelslagen.nl(...)taan-en-stoppen.aspxquote:passagiers mag wel. Er zijn nog enkele situaties waar het niet is toegestaan om te parkeren/stilstaan:
Kruispunten: binnen 5 meter van een hoek van de straat/kruispunt, mag je niet parkeren. De reden hiervan is dat het verkeer anders geen overzicht meer heeft;
In een tunnel. In de berm, onder een viaduct mag wel;
Bij een bushalte en 12 meter voor of na een bushalte. Een bushalte herken je aan Verkeersbord L3;
Inrit/uitrit: je mag niet voor een inrit of uitrit parkeren;
Erven: binnen erven mag je alleen parkeren op de parkeerplaatsen die aangegeven zijn met een P. Natuurlijk is het altijd toegestaan om te parkeren op je eigen terrein;
Zebrapad: op of binnen 5 meter afstand van een zebrapad/oversteekplaats mag je niet stilstaan of parkeren;
Voorrangswegen buiten de bebouwde kom: op een voorrangsweg buiten de bebouwde kom mag je niet parkeren op de rijbaan.
Op de stoep parkeren mag ook niet, dus ze zijn ook zonder die brandgang in overtreding.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bron: https://www.snelslagen.nl(...)an-en-stoppen.aspxde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |