hou dit lekker voor boven je bedquote:Op donderdag 11 maart 2021 22:41 schreef Mikeytt het volgende:
Tussen de Geertcringe even tussendoor snel een foto van KaagGOD
[ afbeelding ]
Dit boeit niemand.quote:Op donderdag 11 maart 2021 22:41 schreef Mikeytt het volgende:
Tussen de Geertcringe even tussendoor snel een foto van KaagGOD
[ afbeelding ]
quote:
Geen betere TT voor te stellen.quote:
Frank Shamrockquote:Op donderdag 11 maart 2021 22:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Wilders can't be touched.
[ afbeelding ]
Ik snap ook niet waarom hij zich niet richt op de Oost-Europeanen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 22:43 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Slechts 7% van de immigranten is niet westers...
quote:
omdat jij er geen last van hebt blijkbaar, waar woon je, op de hei?quote:Op donderdag 11 maart 2021 22:44 schreef Mikeytt het volgende:
Die immigratieverhaaltjes van Geert zijn wel vermoeiend aan t worden hoor
Dat komt ook door wanbeleid rondom de corporatiewoningen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 22:44 schreef 3rr0r het volgende:
allemaal met voorrang een huisje, eigen volk kan bij papa en mama wonen, een duur kamertje of op de bank bij vrienden
Populisme gonna populist...quote:Op donderdag 11 maart 2021 22:44 schreef Mikeytt het volgende:
Die immigratieverhaaltjes van Geert zijn wel vermoeiend aan t worden hoor
ze (gemeentes) zijn verplicht die statushouders te plaatsenquote:Op donderdag 11 maart 2021 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat komt ook door wanbeleid rondom de corporatiewoningen.
Ja, maar ik wil aangeven dat dat niet het enige probleem is. Sowieso wordt dat probleem nogal uit de context gehaald. Er is wel meer aan de hand.quote:Op donderdag 11 maart 2021 22:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ze (gemeentes) zijn verplicht die statushouders te plaatsen
De schuld geven aan een onbekende groep met een totaal andere cultuur verkoopt beter dan de schuld geven aan een groep waarmee je je enigszins kan identificerenquote:Op donderdag 11 maart 2021 22:44 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij zich niet richt op de Oost-Europeanen.
niet alles is de schuld van die mensen uit het buitenland nee, uiteraardquote:Op donderdag 11 maart 2021 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil aangeven dat dat niet het enige probleem is. Sowieso wordt dat probleem nogal uit de context gehaald. Er is wel meer aan de hand.
Hoe identificeer jij je met dronken ultra-orthodoxe Polen?quote:Op donderdag 11 maart 2021 22:47 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
De schuld geven aan een onbekende groep met een totaal andere cultuur verkoopt beter dan de schuld geven aan een groep waarmee je je enigszins kan identificeren
In woon gewoon in de stadsdriehoek van Rotterdam. Genoeg diversiteit hierquote:Op donderdag 11 maart 2021 22:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
omdat jij er geen last van hebt blijkbaar, waar woon je, op de hei?
De problemen hebben weinig te maken met de migranten zelf, maar met ongelijke kansen en falende integratiebeleid van gemeentenquote:Op donderdag 11 maart 2021 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil aangeven dat dat niet het enige probleem is. Sowieso wordt dat probleem nogal uit de context gehaald. Er is wel meer aan de hand.
Mag prima als de veestapel gehalveerd wordt. Maar Nederland vindt een paar boeren vast weer belangrijker.quote:Op donderdag 11 maart 2021 22:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
niet alles is de schuld van die mensen uit het buitenland nee, uiteraard
nu mogen we van Yasser niet bouwen
Zelfde huidskleur, taal verschilt niet totaal, beetje zelfde normen en waarden. Een Nederlander voelt zich veiliger bij een Pool dan een Arabier.quote:Op donderdag 11 maart 2021 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe identificeer jij je met dronken ultra-orthodoxe Polen?
Dan val je zelf in een gefortuneerde groep of hebt geen kennissen die het wat minder hebben. Ik heb zelf met vrienden meegemaakt dat ze het 'konden uitzoeken' toen ze na relatiebreuk of ander leed geen sociaal huisje konden krijgen. Lekker 10-15 jaar wachten en zoek het zelf maar uit verder bij vrienden op de bank.quote:Op donderdag 11 maart 2021 22:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In woon gewoon in de stadsdriehoek van Rotterdam. Genoeg diversiteit hier
Liever een oplichter dan een moordenaar inderdaad.quote:Op donderdag 11 maart 2021 22:50 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Zelfde huidskleur, taal verschilt niet totaal, beetje zelfde normen en waarden. Een Nederlander voelt zich veiliger bij een Pool dan een Arabier.
Voor homo's maakt dat niet zoveel uit.quote:Op donderdag 11 maart 2021 22:50 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Zelfde huidskleur, taal verschilt niet totaal, beetje zelfde normen en waarden. Een Nederlander voelt zich veiliger bij een Pool dan een Arabier.
volgens mij halen ze nu migranten en vluchtelingen door elkaar....quote:Op donderdag 11 maart 2021 22:51 schreef Confetti het volgende:
Rutte doet alsof grenzen sluiten betekent een Berlijnse muur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |