abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 18 maart 2021 @ 15:50:34 #201
441859 crew  Lenny77
pi_198572261
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 13:18 schreef Amee het volgende:

[..]

Oh. Ik was niet onder de indruk. Merk doen mij niets, trouwens. Model, uiterlijk van de auto, daar kijk ik naar. :D
Ik kijk daar dus nooit naar, het interesseert mij geen hol waar iemand in rijdt.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_198572550
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:50 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik kijk daar dus nooit naar, het interesseert mij geen hol waar iemand in rijdt.
Dat bedoelde ik niet. Ik heb geen verstand van auto's, maar als ik iets van een auto moet vinden dan kijk ik naar het uiterlijk.
pi_198572571
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 13:42 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Gevalletje 'kaatsen en de bal kunnen verwachten' 8-)

Pics van mij zijn zeldzaam, dan zul je echt een date-profiel moeten gaan vinden.. en er zitten hier wat dames die iets meer weten O-)
Zitten hier ook wat heren die mij al hebben gezien :P
pi_198572693
quote:
10s.gif Op donderdag 18 maart 2021 11:05 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik zou er niet teveel geld op zetten als ik jou was (8>
Hmm, een eerdere post van jou niet helemaal goed gelezen zie ik. Maar uh, je weet al waar Abraham de mosterd haalt?
Het is wat.......
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:24:20 #205
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_198572813
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 01:01 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Heel aardig verwoord idd, wat niet wil zeggen dat ik het er wellicht misschien een beetje hard in gooi en niet bepaald flexibel ben op sommige momenten, maar het komt er in feite wel op neer dat ik niet zo goed tegen dat getwijfel en getreuzel kan, dat werkt echt als groene zeep op een glijbaan.

Aan de andere kant; die chick in Veldhoven die me binnen 4 dagen 3 keer 'ditchte' en me vervolgens op de date besprong heb ik er ook niet voortijdig uitgemikt omdat ze dat deed.. het ligt toch heus wel aan de hele situatie en niet alleen aan een bepaald soort gedrag.. Er mag best een steekje los zijn ergens, maar er moet in mijn hoofd wel iets zijn wat mij doet denken/vinden dat het de extra mile waard is.

Was daar niet een grafiekje voor? :P
Nouja het moet elkaar wel een beetje opheffen lijkt mij. Helemaal als je er mee mee wil. Niemand zit te wachten op iemand die alleen maar moeilijk doet :s)

Zoiets bedoel je? :+
pi_198572991
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:09 schreef Amee het volgende:

[..]

Zitten hier ook wat heren die mij al hebben gezien :P
:o
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:38:37 #207
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198573018
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:46 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dat hele roedel gedoe telt helemaal niet meer bij de gewone huishond. Je haalt geen wolf in huis he?

Hygiënisch heb je zelf een hand in: hond wassen en verzorgen en zorgen dat de vlooitjes en teekjes wegblijven.
In mijn geval wel, want wij liepen dagelijks met packs van 10 - 15 (of meer) honden onaangelijnd waarvan 3 van onszelf, en dan is het wel handig als er iemand de baas is.. En ook in 'normale' situaties is het wel degelijk belangrijk dat iemand van de volwassenen de 'baas' van de hond is, zeker als je wat grotere beesten hebt. Je wilt niet dat je Bordeaux vindt dat hij jou moet beschermen als je een Amstaff oid tegenkomt buiten. Mijn UI is niet zomaar een downloaded plaatje; Hoochie was mijn beste maatje éver O+
Veelgemaakte denkfout trouwens, dat het voor een huishond allemaal niet uitmaakt.. een hond is geen mens, en denkt ook niet zo, ook al zou je dat heel graag willen.

En zolang een hond zijn eigen tong als pleepapier gebruikt en zichzelf er vervolgens mee 'wast', en om de haverklap in lijken ligt te rollen op het weiland en in gore giersloten duikt, vind IK het een onhygiënisch beest wat niet op mijn bank en/of bed komt. En ja, ze werden heus wel gewassen en geborsteld, maar echt niet elke dag of week.. Ik haat sowieso haar in mijn mond.. in wat voor vorm dan ook, met als uitzondering hoofdhaar. O-)

quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:50 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik kijk daar dus nooit naar, het interesseert mij geen hol waar iemand in rijdt.
En zo hoort het ook, daarom stond hij er nooit bij, motor wel trouwens, maar maar ter indicatie van een hobby. :) .. maar omdat mijn abo is afgelopen en ik toch dat profiel offline ga gooien, vond ik het wel een interessant experimentje om even te bevestigen wat iedereen stiekem toch al wist 8-)

Zijn trouwens nog 5 likes bijgekomen inmiddels.. 11 likes en 3 matches binnen een etmaal, voor een foto van een middelmatige 13 in een dozijn Benz op een verder inhoudsloos profiel.. hoe onmeunig triest :')

quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:07 schreef Amee het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik niet. Ik heb geen verstand van auto's, maar als ik iets van een auto moet vinden dan kijk ik naar het uiterlijk.
IK vind een station mooier dan een sedan, zeker in dat type, en mooi rijden gaat ooit een keer over in praktisch.. ik heb het ding als kilometervreter, niet voor de pimp, dan had ik wel een CLA gepakt ofzo, en sowieso een AMG.

quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:09 schreef Amee het volgende:

[..]

Zitten hier ook wat heren die mij al hebben gezien :P
All words and no play makes Amee a dull girl.

:O

quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:16 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Hmm, een eerdere post van jou niet helemaal goed gelezen zie ik. Maar uh, je weet al waar Abraham de mosterd haalt?
Jumbo! 8-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:40:23 #208
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198573039
quote:
6s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:24 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nouja het moet elkaar wel een beetje opheffen lijkt mij. Helemaal als je er mee mee wil. Niemand zit te wachten op iemand die alleen maar moeilijk doet :s)

Zoiets bedoel je? :+
Yeah, maar ik had een andere gevonden, die ook de vrouwen kant doet :7

De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:42:18 #209
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198573065
Je kunt nu wel klagen hier, maar het is tinder hè.
Het heeft niet voor niks een bepaalde reputatie...
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator donderdag 18 maart 2021 @ 16:42:53 #210
441859 crew  Lenny77
pi_198573073
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:38 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

In mijn geval wel, want wij liepen dagelijks met packs van 10 - 15 (of meer) honden onaangelijnd waarvan 3 van onszelf, en dan is het wel handig als er iemand de baas is.. En ook in 'normale' situaties is het wel degelijk belangrijk dat iemand van de volwassenen de 'baas' van de hond is, zeker als je wat grotere beesten hebt. Je wilt niet dat je Bordeaux vindt dat hij jou moet beschermen als je een Amstaff oid tegenkomt buiten. Mijn UI is niet zomaar een downloaded plaatje; Hoochie was mijn beste maatje éver O+
Veelgemaakte denkfout trouwens, dat het voor een huishond allemaal niet uitmaakt.. een hond is geen mens, en denkt ook niet zo, ook al zou je dat heel graag willen.

En zolang een hond zijn eigen tong als pleepapier gebruikt en zichzelf er vervolgens mee 'wast', en om de haverklap in lijken ligt te rollen op het weiland en in gore giersloten duikt, vind IK het een onhygiënisch beest wat niet op mijn bank en/of bed komt. En ja, ze werden heus wel gewassen en geborsteld, maar echt niet elke dag of week.. Ik haat sowieso haar in mijn mond.. in wat voor vorm dan ook, met als uitzondering hoofdhaar. O-)

Ja kijk, met zo een honden moet je natuurlijk ook anders omgaan. Maar de doorsnee simpele en zachtaardige huishond zal niet zo snel voor je springen om je te beschermen tegen een Stafford (ik woon gelukkig ook niet in een buurt waar patserhonden rondlopen).

En mijn honden springen gelukkig niet in sloten en rollen zich niet in lijken :D (aangelijnd). En ach.. beetje je immuunsysteem versterken met wat troep van buiten kan niet zoveel kwaad ;)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:49:23 #211
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198573143
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:46 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dat hele roedel gedoe telt helemaal niet meer bij de gewone huishond. Je haalt geen wolf in huis he?

Hygiënisch heb je zelf een hand in: hond wassen en verzorgen en zorgen dat de vlooitjes en teekjes wegblijven.
Daardoor kan echt probleemgedrag ontstaan. Het hoeft niet, kan wel.
Verder vind ik het gewoon smerig. Mensen moeten het verder zelf weten, maar ik hou er niet van.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:52:40 #212
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198573191
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja kijk, met zo een honden moet je natuurlijk ook anders omgaan. Maar de doorsnee simpele en zachtaardige huishond zal niet zo snel voor je springen om je te beschermen tegen een Stafford (ik woon gelukkig ook niet in een buurt waar patserhonden rondlopen).

En mijn honden springen gelukkig niet in sloten en rollen zich niet in lijken :D (aangelijnd). En ach.. beetje je immuunsysteem versterken met wat troep van buiten kan niet zoveel kwaad ;)
Vergis je maar niet.. als jouw hond vindt dat hij boven je staat in rangorde, gaat hij erin, want dan is hij jouw leider en is het zijn taak om jou te beschermen. Het zal niet zo'n vaart lopen in de praktijk, maar het is wel zoals hun wereld (lees: instinct) werkt. Waarom denk je dat die armgedragen over het paard getilde chiwafwafs meestal zo happerig zijn naar mensen die in de buurt van hun onzekere bazin komen? Think about it ;)

En een 'patserhond' is in 99 van de 100 gevallen een zelfverzekerd beest, als die een BAAS hebben, zullen ze niet uitvallen naar andere honden, want de baas zegt dat dat niet mag. Zo simpel werkt het.. Ik ken meer valse goldens, Labs en herders als staffies. Staffies zijn echt bomproof, alleen niet naast een dombo-baas die het niet snapt. Die patser is het probleem, niet de hond.

#F&F
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator donderdag 18 maart 2021 @ 17:03:12 #213
441859 crew  Lenny77
pi_198573351
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:52 schreef Sounddragon het volgende:

Staffies zijn echt bomproof, alleen niet naast een dombo-baas die het niet snapt. Die patser is het probleem, niet de hond.

#F&F
Ja klopt, dat bedoel ik dan ook! Super honden, helaas veel te veel in de hand van een debiel.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 18 maart 2021 @ 17:20:20 #214
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198573578
AL mijn honden waren aanwaaiers, allemaal met problemen (happen, agressie, kattenjagen, bang, fysiek gezeur), en allemaal gingen ze naar de eeuwige weilanden als superbetrouwbare tophond die nooit aangelijnd hoefde te lopen.. de katten waren de baas over de honden bij ons thuis, en Hooch sliep standaard samen met Noekie de kat op één kleed, altijd.. als ze niet binnen was, lag hij op de mat bij het luik.

Soms mis ik die beestenboel best wel ;(
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 18 maart 2021 @ 17:29:41 #215
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198573686
13/4, en die 4 zitten nu te grommen dat ik niet chat natuurlijk _O- _O- _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198573895
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:50 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik kijk daar dus nooit naar, het interesseert mij geen hol waar iemand in rijdt.
Zolang ie maar met jou rijd?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 18 maart 2021 @ 18:12:25 #217
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_198574168
Hmm ik dacht even al dat gepraat over honden is wel wat off topic, maar er staan ook genoeg (mannen met) honden op tinder, dus kan toch! ;)
Haha ik had iemand gematcht waarvan ik dacht dat hij een konijn in zn nek had liggen O+ (heb zelf ook een foto van mn konijntjes geplaatst :D) helaas, bleek een hondje te zijn :( konijnen in de nek kan wel, maar honden horen niet op de bank! ;)
Look deep into yourself before you blame all others for betrayal 🎶
pi_198574187
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm ik dacht even al dat gepraat over honden is wel wat off topic, maar er staan ook genoeg (mannen met) honden op tinder, dus kan toch! ;)
Haha ik had iemand gematcht waarvan ik dacht dat hij een konijn in zn nek had liggen O+ (heb zelf ook een foto van mn konijntjes geplaatst :D) helaas, bleek een hondje te zijn :( konijnen in de nek kan wel, maar honden horen niet op de bank! ;)
Konijntjes zijn keilief O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 18 maart 2021 @ 18:17:01 #219
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_198574237
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 14:50 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Leuk idee wel. Zouden er ook mannelijke golddiggers zijn?
Ik heb geen dure auto, wel een dure zonnebril. :') En m’n ex heeft een Porsche cabrio, ik kan vragen of ik die even mag lenen voor een fotoshoot. :P

Leuke test wel.
Maar de mannen zijn dan geen golddiggers, maar willen gewoon een vrouw die zelf in haar onderhoud kan voorzien? (of zullen dat iig beweren ;))

quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:07 schreef Amee het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik niet. Ik heb geen verstand van auto's, maar als ik iets van een auto moet vinden dan kijk ik naar het uiterlijk.
Maar het gaat toch om het innerlijk? O-) ;)
Look deep into yourself before you blame all others for betrayal 🎶
  donderdag 18 maart 2021 @ 18:20:58 #220
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198574282
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:50 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik kijk daar dus nooit naar, het interesseert mij geen hol waar iemand in rijdt.
Ik had een tijdje terug een date met een man. Een lange man, en hij had een heel klein lelijk autootje. Oud, vol rommel en vies. Ben daar eigenlijk wel op afgeknapt. :@
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_198574433
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:20 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik had een tijdje terug een date met een man. Een lange man, en hij had een heel klein lelijk autootje. Oud, vol rommel en vies. Ben daar eigenlijk wel op afgeknapt. :@
Je weet wat ze zeggen van mannen met kleine autootjes he
pi_198574474
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je weet wat ze zeggen van mannen met kleine autootjes he
Dat ze niet veel verdienen?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 18 maart 2021 @ 18:37:54 #223
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198574547
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je weet wat ze zeggen van mannen met kleine autootjes he
Wat dan?
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 18 maart 2021 @ 18:53:25 #224
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_198574799
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Yeah, maar ik had een andere gevonden, die ook de vrouwen kant doet :7

[ afbeelding ]
Oh ja, komt allemaal een beetje op hetzelfde neer :P
Hoewel die van vrouwen over mannen makkelijk in 3 vakken kan. :+

quote:
5s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:37 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Wat dan?
Die hebben weinig kofferbakruimte :Y
  donderdag 18 maart 2021 @ 19:01:05 #225
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_198574936
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:20 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik had een tijdje terug een date met een man. Een lange man, en hij had een heel klein lelijk autootje. Oud, vol rommel en vies. Ben daar eigenlijk wel op afgeknapt. :@
Oh, ik zou het juist wel wat vinden hebben dat het hem niet uitmaakt wat voor auto hij rijdt. Een mooie tegenstelling met de autopochers. Mijn auto is ook oud, bevat wat rommel en is een beetje vies, dus die kan ik beter verstoppen haha. Alhoewel, mijn vader heeft geloof ik na 2 dates ook al de auto van mijn moeder gewassen, omdat hij die te vies vond, en die zijn na 40 jaar nog steeds samen :D
Look deep into yourself before you blame all others for betrayal 🎶
  donderdag 18 maart 2021 @ 19:02:31 #226
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198574967
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:13 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Konijntjes zijn keilief O+
Tot een week voor de kerst. 8-)

quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:17 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Maar de mannen zijn dan geen golddiggers, maar willen gewoon een vrouw die zelf in haar onderhoud kan voorzien? (of zullen dat iig beweren ;))
[..]

Maar het gaat toch om het innerlijk? O-) ;)
Ik heb geen enkel probleem met een rijke vrouw en de rest van mijn leven de huisman zijn, nog niet misschien.

Helaas is Amee te jong en oO<

En ze vindt mijn auto lelijk, maja, ze heeft geld, dus dan koopt ze maar wat anders voor me. B-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 18 maart 2021 @ 19:02:32 #227
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198574971
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:01 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Oh, ik zou het juist wel wat vinden hebben dat het hem niet uitmaakt wat voor auto hij rijdt. Een mooie tegenstelling met de autopochers. Mijn auto is ook oud, bevat wat rommel en is een beetje vies, dus die kan ik beter verstoppen haha. Alhoewel, mijn vader heeft geloof ik na 2 dates ook al de auto van mijn moeder gewassen, omdat hij die te vies vond, en die zijn na 40 jaar nog steeds samen :D
Hahaha, ahw wat lief O+
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_198575013
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:01 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Oh, ik zou het juist wel wat vinden hebben dat het hem niet uitmaakt wat voor auto hij rijdt. Een mooie tegenstelling met de autopochers. Mijn auto is ook oud, bevat wat rommel en is een beetje vies, dus die kan ik beter verstoppen haha. Alhoewel, mijn vader heeft geloof ik na 2 dates ook al de auto van mijn moeder gewassen, omdat hij die te vies vond, en die zijn na 40 jaar nog steeds samen :D
Eens een hele tirade gekregen toen ik zei dat ik motor reed :') Heb ik volgens mij hier ook wel eens gedeeld _O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_198575021
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:02 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Tot een week voor de kerst. 8-)

Barbaar :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 18 maart 2021 @ 19:12:52 #230
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198575169
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:01 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Oh, ik zou het juist wel wat vinden hebben dat het hem niet uitmaakt wat voor auto hij rijdt. Een mooie tegenstelling met de autopochers. Mijn auto is ook oud, bevat wat rommel en is een beetje vies, dus die kan ik beter verstoppen haha. Alhoewel, mijn vader heeft geloof ik na 2 dates ook al de auto van mijn moeder gewassen, omdat hij die te vies vond, en die zijn na 40 jaar nog steeds samen :D
Ik heb het ding niet voor de pimp, die grijze in mijn Fobo was mijn vorige, maar die begon een beetje moeilijk te doen soms bij 575k km, dus ik heb begin vorige jaar deze gekocht omdat ik wel iets betrouwbaars wil hebben.. daarom rijd ik Benz.
Als ik hem volgende week plat rijd, koop ik rustig een matzwart gerold Starletje, boeit me echt niks. Die 'status' is wat een ander er aan denkt te moeten zien.. het is gewoon een auto die moet doen waar ik hem voor heb, net als de vorige 4.. Er was een tijd dat ik 5 auto's had, toen reed ik altijd op de motor of in een ouwe Chevy die zo rot als een mispel was en net zo veel water als LPG zoop _O-

Petrolheads zijn net vrouwen met kruiswoordpuzzels.. je gaat nooit begrijpen wat ze bezielt.

quote:
8s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:05 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Barbaar :(
Plantjes etert :W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198575279
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:17 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Maar de mannen zijn dan geen golddiggers, maar willen gewoon een vrouw die zelf in haar onderhoud kan voorzien? (of zullen dat iig beweren ;))
[..]

Maar het gaat toch om het innerlijk? O-) ;)
Je bedoelt rood leren stoelen enzo? :+
pi_198575297
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:02 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Tot een week voor de kerst. 8-)
[..]

Ik heb geen enkel probleem met een rijke vrouw en de rest van mijn leven de huisman zijn, nog niet misschien.

Helaas is Amee te jong en oO<

En ze vindt mijn auto lelijk, maja, ze heeft geld, dus dan koopt ze maar wat anders voor me. B-)
Ik koop met liefde een nieuwe auto voor je :Y
  donderdag 18 maart 2021 @ 19:22:40 #233
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198575349
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:19 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik koop met liefde een nieuwe auto voor je :Y
Hmkay.. ik stel even wat samen, dan stuur ik je strakkies een betaallinkje ok? O+

Niet kijken, gewoon klikken :7

Voorkeur voor een merk? Moet wel matchen met de jouwe natuurlijk :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 18 maart 2021 @ 19:24:37 #234
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_198575393
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:02 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Tot een week voor de kerst. 8-)
[..]

Haha een konijntje heb ik op kerstavond gratis via marktplaats opgehaald, gered van de pot (maar hij was ook nog te klein ;)).

quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik heb het ding niet voor de pimp, die grijze in mijn Fobo was mijn vorige, maar die begon een beetje moeilijk te doen soms bij 575k km, dus ik heb begin vorige jaar deze gekocht omdat ik wel iets betrouwbaars wil hebben.. daarom rijd ik Benz.
Als ik hem volgende week plat rijd, koop ik rustig een matzwart gerold Starletje, boeit me echt niks. Die 'status' is wat een ander er aan denkt te moeten zien.. het is gewoon een auto die moet doen waar ik hem voor heb, net als de vorige 4.. Er was een tijd dat ik 5 auto's had, toen reed ik altijd op de motor of in een ouwe Chevy die zo rot als een mispel was en net zo veel water als LPG zoop _O-

Petrolheads zijn net vrouwen met kruiswoordpuzzels.. je gaat nooit begrijpen wat ze bezielt.
[..]

Hmm die status is ook iets wat sommige mensen er aan geven, maar vooruit, Mercedes is nog geen Audi of BMW :') Zelf skip ik de meeste profielen waar een auto foto op staat. Tenzij het een hippie auto is, of het duidelijk sarcastisch is.
Heb jij iets tegen kruiswoordpuzzels? :o
Look deep into yourself before you blame all others for betrayal 🎶
  donderdag 18 maart 2021 @ 19:30:20 #235
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198575507
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:24 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Haha een konijntje heb ik op kerstavond gratis via marktplaats opgehaald, gered van de pot (maar hij was ook nog te klein ;)).
[..]

Hmm die status is ook iets wat sommige mensen er aan geven, maar vooruit, Mercedes is nog geen Audi of BMW :') Zelf skip ik de meeste profielen waar een auto foto op staat. Tenzij het een hippie auto is, of het duidelijk sarcastisch is.
Heb jij iets tegen kruiswoordpuzzels? :o
Audi is een opgevoerde VW, en BMW figuren zijn patsers.. en daarbij vind ik een BMW schijtlelijk qua interieur als je hem naast een Benz zet, en dan hebben we het nog niet over kwaliteit en comfort.. Buitenkant is niet spannend, ik zit binnen.. de buitenkant van een auto is het probleem van hen die ernaar moeten kijken. :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 18 maart 2021 @ 19:32:41 #236
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198575555
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:24 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Haha een konijntje heb ik op kerstavond gratis via marktplaats opgehaald, gered van de pot (maar hij was ook nog te klein ;)).
[..]

Hmm die status is ook iets wat sommige mensen er aan geven, maar vooruit, Mercedes is nog geen Audi of BMW :') Zelf skip ik de meeste profielen waar een auto foto op staat. Tenzij het een hippie auto is, of het duidelijk sarcastisch is.
Heb jij iets tegen kruiswoordpuzzels? :o
En in de tussentijd een kalkoentje opgepeuzeld? Die was ook lief, en het varken van je speklappies en filetlapje ook..

Moeilijk gedoe.. mijn neef fokte ze voor de kerst vroeger.. ik hielp slachten in de schuur. Het is eten waarmee je verkiest om te kroelen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198575559
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:32 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat ze niet veel verdienen?
Weinig vermogen ;(
pi_198575570
quote:
5s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:37 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Wat dan?
Die hebben een grote piemel
pi_198575594
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hmkay.. ik stel even wat samen, dan stuur ik je strakkies een betaallinkje ok? O+

Niet kijken, gewoon klikken :7

Voorkeur voor een merk? Moet wel matchen met de jouwe natuurlijk :P
Ik weet niets van merken. Gewoon de nieuwste met een mooie kleur met mooie lijnen.
pi_198575665
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:32 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat ze niet veel verdienen?
Eigenlijk zijn we erg offtopic :@ maar toen ik hier pas was verbaasde het me dat de auto's in NL zo klein waren en beetje oud. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2021 19:37:22 ]
pi_198575758
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:36 schreef Amee het volgende:

[..]

Eigenlijk zijn we erg offtopic :@ maar toen ik hier pas was verbaasde het me dat de auto's in NL zo klein waren en beetje oud. :D
Nederlanders hebben dan ook grote piemels
pi_198575832
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Plantjes etert :W
Ik ben net een T-Rex, eet veel te veel vlees :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_198575890
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nederlanders hebben dan ook grote piemels
Allemaal? :o

Maar later leerde ik dat het kwam omdat het praktisch is bij het parkeren en weinig brandstof slurpt. :P
pi_198575959
Mooie auto's O+ vind het wel wat hebben als een dame er enige interesse in heeft.

Over vieze autos gesproken...iemand wel eens gedate met iemand dat je na x dates er thuis kwam en daar dacht: wat een zwijnenstal? En je er misschien zelfs door aan het twijfelen werd gebracht?
  donderdag 18 maart 2021 @ 19:59:31 #245
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198576216
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:33 schreef Faxie het volgende:

[..]

Die hebben een grote piemel
Jammer, heb ik dat gemist. :P
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 18 maart 2021 @ 20:01:48 #246
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198576280
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:48 schreef xFriendx het volgende:
Mooie auto's O+ vind het wel wat hebben als een dame er enige interesse in heeft.

Over vieze autos gesproken...iemand wel eens gedate met iemand dat je na x dates er thuis kwam en daar dacht: wat een zwijnenstal? En je er misschien zelfs door aan het twijfelen werd gebracht?
Ja!

Zo smerig. De wc stonk naar pis, er zat een laag vuil op de lichtschakelaar. Ik durfde deze bijna niet aan te raken. En er was niet eens zeep om m’n handen te wassen.
Vieze smerige bank en lekker binnen roken (hij) Gewoon deprimerend.

De slaapkamer heb ik niet durven te bewonderen. :r
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 18 maart 2021 @ 20:10:08 #247
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_198576494
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

En in de tussentijd een kalkoentje opgepeuzeld? Die was ook lief, en het varken van je speklappies en filetlapje ook..

Moeilijk gedoe.. mijn neef fokte ze voor de kerst vroeger.. ik hielp slachten in de schuur. Het is eten waarmee je verkiest om te kroelen.
Neuh, gewoon een ander konijn, deze was te klein en daarna heb ik hem goed afgericht, dus zonde om op te eten ;)
Ik eet vooral mn eigen huisdieren niet op, maar snap ook wel dat vlees niet in pakjes in de supermarkt groeit. Naja nu nog niet iig. Ik verbaas me wel dat honden en katten niet ook gewoon op het menu staan, zie weinig verschil met andere dieren. En zal toch ook wel gewoon als kip smaken? :)
Maar ok, te veel offtopic.
Vegetariër in profiel is voor mij geen no-go, vegan gaat me net iets te ver, wat moet ik dan met de eieren van de kippen doen? :o Maar ja, vegans zullen ook wel iets tegen huisdieren hebben, dus dan val ik al af :)


quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:48 schreef xFriendx het volgende:
Mooie auto's O+ vind het wel wat hebben als een dame er enige interesse in heeft.

Over vieze autos gesproken...iemand wel eens gedate met iemand dat je na x dates er thuis kwam en daar dacht: wat een zwijnenstal? En je er misschien zelfs door aan het twijfelen werd gebracht?
Neuh, beetje rommel moet kunnen, heb ik ook wel (al ruim ik dat wel op zodra ik visite ontvang, dus de eerste paar dates zal hij het niet doorhebben en denk dat veel mannen dat toch ook wel doen :)), als het maar niet echt smerig is. Dan zou ik inderdaad wel gaan twijfelen. Of als het zo'n hoarder is die alles spaart, dat gaat me ook wel wat te ver. Maar ben dat nog niet tegengekomen (studententijd tel ik niet mee, meeste studentenhuizen zijn nu eenmaal niet zo schoon)
Heb wel een ex die z'n handen niet met zeep waste, dat vond ik niet zo fris, maar dat was redelijk eenvoudig te verhelpen :)
Look deep into yourself before you blame all others for betrayal 🎶
  donderdag 18 maart 2021 @ 20:20:03 #248
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_198576727
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 20:01 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ja!

Zo smerig. De wc stonk naar pis, er zat een laag vuil op de lichtschakelaar. Ik durfde deze bijna niet aan te raken. En er was niet eens zeep om m’n handen te wassen.
Vieze smerige bank en lekker binnen roken (hij) Gewoon deprimerend.

De slaapkamer heb ik niet durven te bewonderen. :r
Oh, dan zou ik ook wel snel weg zijn ja. Dan denk ik ook dat die mensen niet goed voor zichzelf kunnen zorgen. Brrr. Dus dan toch beter maar gelijk de eerste date met hem mee naar huis, voordat je er pas later achter komt dat hij een smerig huis heeft! ;)
Look deep into yourself before you blame all others for betrayal 🎶
  donderdag 18 maart 2021 @ 20:30:06 #249
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198576908
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Oh, dan zou ik ook wel snel weg zijn ja. Dan denk ik ook dat die mensen niet goed voor zichzelf kunnen zorgen. Brrr. Dus dan toch beter maar gelijk de eerste date met hem mee naar huis, voordat je er pas later achter komt dat hij een smerig huis heeft! ;)
Precies dat ja. Ik heb al twee kids om voor te zorgen en op te ruimen en te poetsen. Hoeft niet nog meer werk bij te komen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 18 maart 2021 @ 20:40:46 #250
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198577141
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Neuh, gewoon een ander konijn, deze was te klein en daarna heb ik hem goed afgericht, dus zonde om op te eten ;)
Ik eet vooral mn eigen huisdieren niet op, maar snap ook wel dat vlees niet in pakjes in de supermarkt groeit. Naja nu nog niet iig. Ik verbaas me wel dat honden en katten niet ook gewoon op het menu staan, zie weinig verschil met andere dieren. En zal toch ook wel gewoon als kip smaken? :)
Maar ok, te veel offtopic.
Vegetariër in profiel is voor mij geen no-go, vegan gaat me net iets te ver, wat moet ik dan met de eieren van de kippen doen? :o Maar ja, vegans zullen ook wel iets tegen huisdieren hebben, dus dan val ik al af :)

Ik snap hem wel, just teasing, met het konijn in de supermarkt had je geen band ;)

In Azië eten ze volop katten en honden.. altijd een beetje scherp blijven en vragen bij twijfel :P .. maar ik heb ook ratburger op, en dat is prima te eten, net als krekels, tarantula's, slang, duif, leguaan, en van die poppen die ze uit bomen plukken.. kevers en meelwormen vind ik minder. Het is gewoon voedsel, niet teveel bij nadenken, smaak is vaak verrassend ok als je eenmaal vergeet wat het was, en sojasaus maakt alles lekker >:)

quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:48 schreef xFriendx het volgende:
Mooie auto's O+ vind het wel wat hebben als een dame er enige interesse in heeft.

Over vieze autos gesproken...iemand wel eens gedate met iemand dat je na x dates er thuis kwam en daar dacht: wat een zwijnenstal? En je er misschien zelfs door aan het twijfelen werd gebracht?
Ja, maar gelukkig niet zo vaak.. maar ik maak wel onderscheid tussen puinzooi en smerig.. smerig is een nono.

Ik had pas een chat die een foto van mijn kledingkast zag, daar raakte ze bijna van in paniek.. mijn huis is qua opruimen zo ongeveer Funda-proof, zeker beneden, boven zie je wel eens eens setje kleding ergens overheen gedrapeerd, maar mijn badkamer, plee en keuken zijn in principe lick-proof. Makkie als je alleen woont natuurlijk..
Met een kudde kinderen in huis snap ik dat het een bende kan zijn.. maar vies is nooit een goed ding, dat betekent gewoon: lui.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator donderdag 18 maart 2021 @ 20:53:18 #251
441859 crew  Lenny77
pi_198577416
quote:
10s.gif Op donderdag 18 maart 2021 17:50 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zolang ie maar met jou rijd?
Ik rij O-)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator donderdag 18 maart 2021 @ 20:55:45 #252
441859 crew  Lenny77
pi_198577474
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:34 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik weet niets van merken. Gewoon de nieuwste met een mooie kleur met mooie lijnen.
Een beetje zoals mannen hun vrouwen willen dan?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_198579624
Vraag, zijn veel vrouwen op datingapps wantrouwig.
(Vraag nav een ander topic dat loopt)
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_198579763
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 20:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Een beetje zoals mannen hun vrouwen willen dan?
Liefst rijden ze ook nog lekker
pi_198580168
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:01 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Oh, ik zou het juist wel wat vinden hebben dat het hem niet uitmaakt wat voor auto hij rijdt. Een mooie tegenstelling met de autopochers. Mijn auto is ook oud, bevat wat rommel en is een beetje vies, dus die kan ik beter verstoppen haha. Alhoewel, mijn vader heeft geloof ik na 2 dates ook al de auto van mijn moeder gewassen, omdat hij die te vies vond, en die zijn na 40 jaar nog steeds samen :D
Goede tip:
Eerst jouw auto wassen, dan pas jou.

Vervolgens 40 jaar samen. *Noteert*
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 18 maart 2021 @ 23:02:55 #256
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198580342
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 22:28 schreef Avianflu het volgende:
Vraag, zijn veel vrouwen op datingapps wantrouwig.
(Vraag nav een ander topic dat loopt)
ja.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 19 maart 2021 @ 00:42:57 #257
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_198581593
quote:
14s.gif Op donderdag 18 maart 2021 22:54 schreef Godshand het volgende:

[..]

Goede tip:
Eerst jouw auto wassen, dan pas jou.

Vervolgens 40 jaar samen. *Noteert*
Misschien heeft mn vader wel eerst mn moeder gewassen en daarna pas haar auto. Heb ik niet gevraagd en wil ik ook niet weten :D
Hihi hun manier van ontmoeten is ook semi ontopic, via een contactadvertentie! Vroeger, toen er nog geen apps waren... (haha hebben ze wel pas een paar jaar geleden opgebiecht, net als de mensen die er niet voor uit durven komen dat ze elkaar via internet ontmoet hebben :') )
Look deep into yourself before you blame all others for betrayal 🎶
  vrijdag 19 maart 2021 @ 21:21:49 #258
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198594470
Oi oi oi, het is weer duidelijk vrijdagavond hoor _O- _O- _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198596101
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:21 schreef Sounddragon het volgende:
Oi oi oi, het is weer duidelijk vrijdagavond hoor _O- _O- _O-
Snacken met de telefoon op de bank?
pi_198596456
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:21 schreef Sounddragon het volgende:
Oi oi oi, het is weer duidelijk vrijdagavond hoor _O- _O- _O-
Merk er niks van :'(
  vrijdag 19 maart 2021 @ 23:48:27 #261
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_198597045
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 22:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

Merk er niks van :'(
Over een kleine 10 minuten is het al zaterdag.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zaterdag 20 maart 2021 @ 00:28:50 #262
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198597358
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 22:29 schreef Amee het volgende:

[..]

Snacken met de telefoon op de bank?
3 leuke chats, Drive to Survive 3 kijken, M&M's eten en rumthee zaufen, soort van druk :')
Geen bank, 3 chats fiksen op je foon en TV kijken is gekkenwerk => in the cave })

Maar ik doelde eigenlijk op de drukte op de apps. Gisteren en eergisteren was echt stilte voor de storm. het regent echt views, likes en chats. Niet van die golddiggers van Tinder trouwens, alle 3 Lexa. Tinder staat inmiddels op 19 likes en nog steeds 4 matches sinds Benz. Die gaan niks krijgen behalve hoongelach, of er moeten écht leuke bij zitten, dan kunnen we eens kijken of we er eentje kunnen foppen, maar voorlopig heb ik het even te druk voor die ongein.

Oh, en zondagmiddag/avond een date met een ex-date (herhalingsrecept) :+ .
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198601113
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 13:42 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Gevalletje 'kaatsen en de bal kunnen verwachten' 8-)

Pics van mij zijn zeldzaam, dan zul je echt een date-profiel moeten gaan vinden.. en er zitten hier wat dames die iets meer weten O-)
Enorme stud! Zou doen 5/5 O-)
Sarcasme. Herken het.
pi_198601271
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:48 schreef xFriendx het volgende:
Mooie auto's O+ vind het wel wat hebben als een dame er enige interesse in heeft.

Over vieze autos gesproken...iemand wel eens gedate met iemand dat je na x dates er thuis kwam en daar dacht: wat een zwijnenstal? En je er misschien zelfs door aan het twijfelen werd gebracht?
Ik kan daar echt niet tegen. Ben meerdere keren bij dates thuis weggegaan omdat het te goor was. Het hoeft echt niet blinkend, maar vies is het andere uiterste. De eerste keer bij mijn vriend thuis vond ik ook akelig. Net een smerige studentenwoning. De dag erna opgebiecht en toen stuurde hij een foto van een boodschappentas vol schoonmaakmiddelen en heeft ie zijn huis van onder tot boven gepoetst O+ Dat maakte alles goed. Sindsdien heeft ie ook een hoop aan inrichting veranderd en is het er zelfs gezellig.
Sarcasme. Herken het.
pi_198601313
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 12:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik kan daar echt niet tegen. Ben meerdere keren bij dates thuis weggegaan omdat het te goor was. Het hoeft echt niet blinkend, maar vies is het andere uiterste. De eerste keer bij mijn vriend thuis vond ik ook akelig. Net een smerige studentenwoning. De dag erna opgebiecht en toen stuurde hij een foto van een boodschappentas vol schoonmaakmiddelen en heeft ie zijn huis van onder tot boven gepoetst O+ Dat maakte alles goed. Sindsdien heeft ie ook een hoop aan inrichting veranderd en is het er zelfs gezellig.
:')
pi_198601436
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 12:08 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

:')
Heb jij iets tegen mij ofzo?
Sarcasme. Herken het.
pi_198602048
Ben in contact met een scharrel van net na mijn scheiding. Destijds was ik sws nergens aan toe en hij begon zich toen wat “gekwetst” te gedragen. Heb toen alles netjes afgekapt.

Hij heeft weer contact gezocht en het is best gezellig, heel anders dan destijds. Sowieso is er nog geen seks geweest weer, alleen een beetje wandelen, praten en samen eten/ filmpje kijken. Hij is alleen wel 7 jaar jonger en kinderloos, waardoor ik twijfel.

Weet ook niet of ik hem nog wel seksueel aantrekkelijk vind. Maar ik twijfel of dat ligt aan de ervaring eerder (seks was mwah) of omdat hij zeg maar “emotioneel” dichtbij komt.

Of misschien doe ik gewoon moeilijk omdat hij gewoon duidelijk is en de drama ontbreekt :') .
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 13:07:20 #268
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198602165
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:54 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Enorme stud! Zou doen 5/5 O-)
Yeah right :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198602261
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 12:57 schreef Avianflu het volgende:
Ben in contact met een scharrel van net na mijn scheiding. Destijds was ik sws nergens aan toe en hij begon zich toen wat “gekwetst” te gedragen. Heb toen alles netjes afgekapt.

Hij heeft weer contact gezocht en het is best gezellig, heel anders dan destijds. Sowieso is er nog geen seks geweest weer, alleen een beetje wandelen, praten en samen eten/ filmpje kijken. Hij is alleen wel 7 jaar jonger en kinderloos, waardoor ik twijfel.

Weet ook niet of ik hem nog wel seksueel aantrekkelijk vind. Maar ik twijfel of dat ligt aan de ervaring eerder (seks was mwah) of omdat hij zeg maar “emotioneel” dichtbij komt.

Of misschien doe ik gewoon moeilijk omdat hij gewoon duidelijk is en de drama ontbreekt :') .
Dat is ook weleens lekker toch?
pi_198602533
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 12:57 schreef Avianflu het volgende:
Ben in contact met een scharrel van net na mijn scheiding. Destijds was ik sws nergens aan toe en hij begon zich toen wat “gekwetst” te gedragen. Heb toen alles netjes afgekapt.

Hij heeft weer contact gezocht en het is best gezellig, heel anders dan destijds. Sowieso is er nog geen seks geweest weer, alleen een beetje wandelen, praten en samen eten/ filmpje kijken. Hij is alleen wel 7 jaar jonger en kinderloos, waardoor ik twijfel.

Weet ook niet of ik hem nog wel seksueel aantrekkelijk vind. Maar ik twijfel of dat ligt aan de ervaring eerder (seks was mwah) of omdat hij zeg maar “emotioneel” dichtbij komt.

Of misschien doe ik gewoon moeilijk omdat hij gewoon duidelijk is en de drama ontbreekt :') .
Kick je op drama? :P
  zaterdag 20 maart 2021 @ 13:32:48 #271
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198602540
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 12:57 schreef Avianflu het volgende:
Ben in contact met een scharrel van net na mijn scheiding. Destijds was ik sws nergens aan toe en hij begon zich toen wat “gekwetst” te gedragen. Heb toen alles netjes afgekapt.

Hij heeft weer contact gezocht en het is best gezellig, heel anders dan destijds. Sowieso is er nog geen seks geweest weer, alleen een beetje wandelen, praten en samen eten/ filmpje kijken. Hij is alleen wel 7 jaar jonger en kinderloos, waardoor ik twijfel.

Weet ook niet of ik hem nog wel seksueel aantrekkelijk vind. Maar ik twijfel of dat ligt aan de ervaring eerder (seks was mwah) of omdat hij zeg maar “emotioneel” dichtbij komt.

Of misschien doe ik gewoon moeilijk omdat hij gewoon duidelijk is en de drama ontbreekt :') .
First time éver dat ik dat op de negatieve kant vd schaal zie liggen.. :D _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198602562
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 13:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

First time éver dat ik dat op de negatieve kant vd schaal zie liggen.. :D _O-
Is dat niet wat sommigen zeggen: Het type dat gaat voor de foute mannen :P
  zaterdag 20 maart 2021 @ 13:41:38 #273
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198602668
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 13:34 schreef Amee het volgende:

[..]

Is dat niet wat sommigen zeggen: Het type dat gaat voor de foute mannen :P
Blijkbaar... al kan ik me serieus niet voorstellen dat je daar op zit te wáchten gewoon.. Maar ok, je leert; de kloothommel uithangen werkt :D

Eén van die chats gisteravond was daar ook naar op zoek volgens mij.. daarom is ze nu exit.. ik zoek namelijk precies géén drama. Voor een weekendje ok, maar in een relatie pas ik daar echt voor.. Shit happens sowieso wel; een beetje geneuzel en wrijving zo nu en dan hoort bij relaties en is part of life, maar om dat nou meteen al in de basis te integreren vind ik persoonlijk een beetje te furrr :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198602749
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 13:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Blijkbaar... al kan ik me serieus niet voorstellen dat je daar op zit te wáchten gewoon.. Maar ok, je leert; de kloothommel uithangen werkt :D

Eén van die chats gisteravond was daar ook naar op zoek volgens mij.. daarom is ze nu exit.. ik zoek namelijk precies géén drama. Voor een weekendje ok, maar in een relatie pas ik daar echt voor.. Shit happens sowieso wel; een beetje geneuzel en wrijving zo nu en dan hoort bij relaties en is part of life, maar om dat nou meteen al in de basis te integreren vind ik persoonlijk een beetje te furrr :+
Geen dramaqueens voor jou ;)
  zaterdag 20 maart 2021 @ 14:00:56 #275
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198602985
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 13:46 schreef Amee het volgende:

[..]

Geen dramaqueens voor jou ;)
Not preferred idd.. kan wel wat hebben, maar ik zit bepaald niet op iemand te wachten die overal keihard de confrontatie in zoekt omdat dat een 'goed gevoel' geeft.. let's skip that shit en meteen door naar goedmaaksex :7
Ik ben meer easy going en go with the flow.. problemen moet je oplossen, niet máken.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 20 maart 2021 @ 15:41:53 #276
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_198604449
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 14:00 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Not preferred idd.. kan wel wat hebben, maar ik zit bepaald niet op iemand te wachten die overal keihard de confrontatie in zoekt omdat dat een 'goed gevoel' geeft.. let's skip that shit en meteen door naar goedmaaksex :7
Ik ben meer easy going en go with the flow.. problemen moet je oplossen, niet máken.
Je weet dat je vrouwen tegenover je hebt? :+

Degene waarbij dat niet is zijn echt schaars aan het worden helaas.
pi_198604625
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 12:57 schreef Avianflu het volgende:
Ben in contact met een scharrel van net na mijn scheiding. Destijds was ik sws nergens aan toe en hij begon zich toen wat “gekwetst” te gedragen. Heb toen alles netjes afgekapt.

Hij heeft weer contact gezocht en het is best gezellig, heel anders dan destijds. Sowieso is er nog geen seks geweest weer, alleen een beetje wandelen, praten en samen eten/ filmpje kijken. Hij is alleen wel 7 jaar jonger en kinderloos, waardoor ik twijfel.

Weet ook niet of ik hem nog wel seksueel aantrekkelijk vind. Maar ik twijfel of dat ligt aan de ervaring eerder (seks was mwah) of omdat hij zeg maar “emotioneel” dichtbij komt.

Of misschien doe ik gewoon moeilijk omdat hij gewoon duidelijk is en de drama ontbreekt :') .
Waarschijnlijk gewoon dat laatste :P
  zaterdag 20 maart 2021 @ 17:11:55 #278
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198605943
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 15:41 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je weet dat je vrouwen tegenover je hebt? :+

Degene waarbij dat niet is zijn echt schaars aan het worden helaas.
Ik verwijs je even door naar dat 'waarom zoeken NL kerels buitenlandse vrouwen-topic' :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198605983
Ondertussen alweer 4 matches die niks zeggen :')
  zaterdag 20 maart 2021 @ 17:16:06 #280
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198606007
Ik heb weer wat nieuws... mijn nieuwe bazin zit me hartjes te appen :') :|W

Tricky shit on véry thin ice 1.01.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198606058
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 12:17 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Heb jij iets tegen mij ofzo?
Hoezo
pi_198606145
quote:
86s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 17:16 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb weer wat nieuws... mijn nieuwe bazin zit me hartjes te appen :') :|W

Tricky shit on véry thin ice 1.01.
Is ze geefbaar?
pi_198606153
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 12:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik kan daar echt niet tegen. Ben meerdere keren bij dates thuis weggegaan omdat het te goor was. Het hoeft echt niet blinkend, maar vies is het andere uiterste. De eerste keer bij mijn vriend thuis vond ik ook akelig. Net een smerige studentenwoning. De dag erna opgebiecht en toen stuurde hij een foto van een boodschappentas vol schoonmaakmiddelen en heeft ie zijn huis van onder tot boven gepoetst O+ Dat maakte alles goed. Sindsdien heeft ie ook een hoop aan inrichting veranderd en is het er zelfs gezellig.
Niet dirty zijn :')
pi_198606204
quote:
86s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 17:16 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb weer wat nieuws... mijn nieuwe bazin zit me hartjes te appen :') :|W

Tricky shit on véry thin ice 1.01.
Als je haar leuk vindt dan gewoon doen.
pi_198606315
But dont stick dick in crazy
pi_198606600
quote:
81s.gif Op donderdag 18 maart 2021 12:49 schreef Sounddragon het volgende:
Golddiggers galore trouwens; na het beëindigen van mijn Tinder-abo dus mijn profiel gestript, tekst weg, paar plaatjes weg en sinds gisteravond de bekende selfie in de auto met nog nét het halve stuur-logo erop, en guess what? 6 likes en 3 matches binnen 12 uur, en precies van die profielen waarvan je het zou verwachten :')

Té kansloos gewoon :r
Mag ik vragen hoe jij deze foto gemaakt hebt :@ zit je dan gedraaid met je rug tegen het stuur ofzo :')
pi_198606708
quote:
86s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 17:16 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb weer wat nieuws... mijn nieuwe bazin zit me hartjes te appen :') :|W

Tricky shit on véry thin ice 1.01.
Hmm dat kan HEEL goed aflopen.. of HEEL slecht...

Al app ik tegenwoordig de helft van mn personeel in plaatjes en afkortingen _O-
Wordt gewaardeerd ook nog _O-
  zaterdag 20 maart 2021 @ 19:11:01 #288
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198607532
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 17:28 schreef Faxie het volgende:

[..]

Is ze geefbaar?
Hmm, 7+, ze is wel tof in de omgang tho..

quote:
1s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 17:35 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Als je haar leuk vindt dan gewoon doen.
Kweenie, ik hou de boot even af.. al eerder voor haar gewerkt, en toen had ze ook een employee-pet (een jongere versie van mij zo ongeveer, ik werkte vaak met hem samen), en toen had ik ook al de indruk dat ze mij bovengemiddeld leuk vond .. Maar ik pas denk ik even voor de 'status' :) "Ah, daar hebben we het (nieuwe) neukertje van de bazin", want ik weet nog precies hoe iedereen (inclusief ik) toen tegen hem aan keek.. Beter van niet :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 18:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm dat kan HEEL goed aflopen.. of HEEL slecht...

Al app ik tegenwoordig de helft van mn personeel in plaatjes en afkortingen _O-
Wordt gewaardeerd ook nog _O-
I know, appen is de standaard tegenwoordig.. documenten, urenbriefjes, planningen, alles gaat via de app.

Not gonna do it, maar ik ga d'r wel een beetje teasen, gewoon, omdat zij begon >:)

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 18:10 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Mag ik vragen hoe jij deze foto gemaakt hebt :@ zit je dan gedraaid met je rug tegen het stuur ofzo :')
Dat mag je zeker *O*

Het had je veel minder letters en moeite gekost om het te Googelen, maarja, da's niet cool natuurlijk..

[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 20-03-2021 22:06:55 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198608382
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 12:57 schreef Avianflu het volgende:
Ben in contact met een scharrel van net na mijn scheiding. Destijds was ik sws nergens aan toe en hij begon zich toen wat “gekwetst” te gedragen. Heb toen alles netjes afgekapt.

Hij heeft weer contact gezocht en het is best gezellig, heel anders dan destijds. Sowieso is er nog geen seks geweest weer, alleen een beetje wandelen, praten en samen eten/ filmpje kijken. Hij is alleen wel 7 jaar jonger en kinderloos, waardoor ik twijfel.

Weet ook niet of ik hem nog wel seksueel aantrekkelijk vind. Maar ik twijfel of dat ligt aan de ervaring eerder (seks was mwah) of omdat hij zeg maar “emotioneel” dichtbij komt.

Of misschien doe ik gewoon moeilijk omdat hij gewoon duidelijk is en de drama ontbreekt :') .
Dan schijn je volgens sommigen hier met Sound te moeten gaan daten...

Die kan dat wel aan
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_198608557
@Sounddragon mja voel me soms een halve puber ... en soms heel erg oud _O-
pi_198608874
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 20:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dan schijn je volgens sommigen hier met Sound te moeten gaan daten...

Die kan dat wel aan
Ik creëer zelf juist geen/weinig drama. Heb zelf alles op orde maar neig ernaar om van die types te daten die eigenlijk geen relatie willen. Ik denk omdat ik zelf heel lang eigenlijk niet echt een relatie wilde.

Maar ik merk nu dat ik wat rustiger word.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 21:40:26 #292
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198610060
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 20:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dan schijn je volgens sommigen hier met Sound te moeten gaan daten...

Die kan dat wel aan
:?

Ik zeg niet dat ik drama wil- of zoek geloof ik :+ .. Bij voorkeur niet zelfs.. Maar ik heb een beetje de indruk dat voor veel mensen de interpretatie van het begrip 'drama' nogal eens anders zou kunnen zijn :P .

Ik zoek geen drama, ik zoek mensen die ook wel eens wat hebben meegemaakt, levenservaring heet dat.. Geen paniek om papiersneetjes en paperclips die in de war zitten of dat de vuilniszak te vol zit ofzo.. :{

Ex-FWB in de app... werkte weer eens niet geloof ik.. Ik bedoel.. Drama? Whøt? :')

Ik zag eens toffe spreuk ergens in een kroeg;

quote:
"If it has tits or wheels, it's gonna give you trouble :+

For a long, happy and prosperous life, do not combine above mentioned factors"
Gelukkig kun je "tits" net zo hard verruilen voor "a dick" alleen gaat die onderste dan niet helemaal op 🤣
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 20 maart 2021 @ 21:42:28 #293
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198610110
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 20:21 schreef Uhmmpie het volgende:
@:Sounddragon mja voel me soms een halve puber ... en soms heel erg oud _O-
GMTA.

Zit je op je skippybal halverwege de straat.. denk je: wat kijken ze nou?!? }:| :(
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198613104
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 12:57 schreef Avianflu het volgende:
Ben in contact met een scharrel van net na mijn scheiding. Destijds was ik sws nergens aan toe en hij begon zich toen wat “gekwetst” te gedragen. Heb toen alles netjes afgekapt.

Hij heeft weer contact gezocht en het is best gezellig, heel anders dan destijds. Sowieso is er nog geen seks geweest weer, alleen een beetje wandelen, praten en samen eten/ filmpje kijken. Hij is alleen wel 7 jaar jonger en kinderloos, waardoor ik twijfel.

Weet ook niet of ik hem nog wel seksueel aantrekkelijk vind. Maar ik twijfel of dat ligt aan de ervaring eerder (seks was mwah) of omdat hij zeg maar “emotioneel” dichtbij komt.

Of misschien doe ik gewoon moeilijk omdat hij gewoon duidelijk is en de drama ontbreekt :') .
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 20:40 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik creëer zelf juist geen/weinig drama. Heb zelf alles op orde maar neig ernaar om van die types te daten die eigenlijk geen relatie willen. Ik denk omdat ik zelf heel lang eigenlijk niet echt een relatie wilde.

Maar ik merk nu dat ik wat rustiger word.
Als hij destijds je scharrel was dan zal er een reden voor geweest zijn dat hij je scharrel was. Ook nu is er weer contact en je staat er open voor om weer contact te onderhouden. De seks kon 'mwah' geweest zijn omdat het allemaal net na de scheiding was (of ik lees verkeerd, etc!) en het gevoel wat ontbrak.

Als het leuk is, joh, ontdek het verder? Bedoel niet, ontdek of er die seksuele klapper nu wel volgt maar kijk het even aan? Komt die klik er alsnog niet echt, ja dan euh... Kap het wel dan weer af want anders krijg je juist drama en ga dan nooit meer terug in contactmodus :+

Of je gaat verder met hoe het toen was en gaat wel op hem zitten en merkt of het wél of niet is wat je gewoon zoekt, kan ook. Dat zal niet bij wandelen blijven als 'ie nu (wel?) emotioneel dichtbij komt. Of combineer die activiteiten :+
pi_198613523
Hmm voor mij is drama niet het opgedane rugzakje . Tenzij je dagelijks huilend op de grond ligt te rollen natuurlijk.

Maar wel als je potentiële wederhelft continu loopt te miepen.. niet weet wat ie wil, twijfelt over exen.. te grote stemmingswisselingen tov mij..
(En ja ik heb zelfs wel vrij lang gedate met een borderliner zonder dat het voelde als drama... dus zo zwartwit is het niet perse.)

En soms het idee dat mensen hier juist dergelijk drama zien als normaal bestanddeel van hun relatie danwel zelf dat drama-bestanddeel zijn. Maar nee.. dat hoeft helemaal niet.

Dat rugzakje ontkom je niet aan... mensen zijn wie ze zijn. Maar bij iemand blijven die continu draait, zeurt en drama maakt dat doe je zelf.

Uiteindelijk bepaal je alleen zelf of je bij iemand wil blijven en of degene zn persoonlijke drama en rugzakje behapbaar zijn en passen bij je eigen drama-stijl en rugzakje.
pi_198613991
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 07:11 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm voor mij is drama niet het opgedane rugzakje . Tenzij je dagelijks huilend op de grond ligt te rollen natuurlijk.

Maar wel als je potentiële wederhelft continu loopt te miepen.. niet weet wat ie wil, twijfelt over exen.. te grote stemmingswisselingen tov mij..
(En ja ik heb zelfs wel vrij lang gedate met een borderliner zonder dat het voelde als drama... dus zo zwartwit is het niet perse.)

En soms het idee dat mensen hier juist dergelijk drama zien als normaal bestanddeel van hun relatie danwel zelf dat drama-bestanddeel zijn. Maar nee.. dat hoeft helemaal niet.

Dat rugzakje ontkom je niet aan... mensen zijn wie ze zijn. Maar bij iemand blijven die continu draait, zeurt en drama maakt dat doe je zelf.

Uiteindelijk bepaal je alleen zelf of je bij iemand wil blijven en of degene zn persoonlijke drama en rugzakje behapbaar zijn en passen bij je eigen drama-stijl en rugzakje.
Klopt, juist liever iemand met een “rugzak” en die daardoor ruggengraat heeft.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_198614085
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 01:42 schreef Behaardekat het volgende:

[..]


[..]

Als hij destijds je scharrel was dan zal er een reden voor geweest zijn dat hij je scharrel was. Ook nu is er weer contact en je staat er open voor om weer contact te onderhouden. De seks kon 'mwah' geweest zijn omdat het allemaal net na de scheiding was (of ik lees verkeerd, etc!) en het gevoel wat ontbrak.

Als het leuk is, joh, ontdek het verder? Bedoel niet, ontdek of er die seksuele klapper nu wel volgt maar kijk het even aan? Komt die klik er alsnog niet echt, ja dan euh... Kap het wel dan weer af want anders krijg je juist drama en ga dan nooit meer terug in contactmodus :+

Of je gaat verder met hoe het toen was en gaat wel op hem zitten en merkt of het wél of niet is wat je gewoon zoekt, kan ook. Dat zal niet bij wandelen blijven als 'ie nu (wel?) emotioneel dichtbij komt. Of combineer die activiteiten :+
Je hebt ook gelijk. Scharrelen met hem kan sowieso niet want hij heeft gevoelens.
Ik vind hem wel leuk maar gevoelens heb ik (nog) niet.
Dat vind ik eerlijk gezegd een beetje lastig omdat ik geen zin heb om iemand te kwetsen als die gevoelens niet komen. Weet wel dat dit onzin is, maar goed.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_198614111
Klinkt als een hoop gedoe Av.
pi_198614327
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 09:11 schreef scrupuleus het volgende:
Klinkt als een hoop gedoe Av.
Als potentieel drama ook.

Geniet.. en zie wat er gebeurd.
Je hoeft niet alles vantevoren al te weten he
pi_198614438
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 09:43 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Als potentieel drama ook.

Geniet.. en zie wat er gebeurd.
Je hoeft niet alles vantevoren al te weten he
Ja of niet, als er geen gevoel was/is dan is dat er niet

Next!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')