abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 18 maart 2021 @ 15:50:34 #201
441859 crew  Lenny77
pi_198572261
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 13:18 schreef Amee het volgende:

[..]

Oh. Ik was niet onder de indruk. Merk doen mij niets, trouwens. Model, uiterlijk van de auto, daar kijk ik naar. :D
Ik kijk daar dus nooit naar, het interesseert mij geen hol waar iemand in rijdt.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_198572550
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:50 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik kijk daar dus nooit naar, het interesseert mij geen hol waar iemand in rijdt.
Dat bedoelde ik niet. Ik heb geen verstand van auto's, maar als ik iets van een auto moet vinden dan kijk ik naar het uiterlijk.
pi_198572571
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 13:42 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Gevalletje 'kaatsen en de bal kunnen verwachten' 8-)

Pics van mij zijn zeldzaam, dan zul je echt een date-profiel moeten gaan vinden.. en er zitten hier wat dames die iets meer weten O-)
Zitten hier ook wat heren die mij al hebben gezien :P
pi_198572693
quote:
10s.gif Op donderdag 18 maart 2021 11:05 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik zou er niet teveel geld op zetten als ik jou was (8>
Hmm, een eerdere post van jou niet helemaal goed gelezen zie ik. Maar uh, je weet al waar Abraham de mosterd haalt?
Het is wat.......
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:24:20 #205
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_198572813
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 01:01 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Heel aardig verwoord idd, wat niet wil zeggen dat ik het er wellicht misschien een beetje hard in gooi en niet bepaald flexibel ben op sommige momenten, maar het komt er in feite wel op neer dat ik niet zo goed tegen dat getwijfel en getreuzel kan, dat werkt echt als groene zeep op een glijbaan.