Het gaat niet alleen om het woord ‘wijven’ maar je verdere Posts dat je alleen zo veel mogelijk lekkere ‘wijven’ wil neuken en bla bla.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:34 schreef Academicus het volgende:
[..]
Nou, hehe, eindelijk iemand die het snapt![]()
![]()
Topper
Wanneer je in de spiegel kijkt zekerquote:Op woensdag 17 maart 2021 16:14 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik denk trouwens dat een man die zo denkt, eigenlijk doodsbang is voor een mooie vrouw die ook nog eens intelligent en leuk is. Want die zijn er genoeg, leuke mooie en intelligente vrouwen.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:14 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik denk trouwens dat een man die zo denkt, eigenlijk doodsbang is voor een mooie vrouw die ook nog eens intelligent en leuk is. Want die zijn er genoeg, leuke mooie en intelligente vrouwen foodies, fitgirls en travelers die niet eens fatsoenlijk kunnen pijpen
Dude, nok eens met je getroll en gezuig, en ga je eens fatsoenlijk uitdrukkenquote:Op woensdag 17 maart 2021 15:58 schreef Academicus het volgende:
[..]
Waarom zou je op die dating apps voor een oprechte relatie gaan? Tinder is één grote visvijver waar je af en toe een fijn wipje uit kunt hengelen, maar dan moet je wel geduld hebben. Wijven zijn hier uiteraard in het voordeel aangezien het merendeel van de mannen voor het wipje gaat en het allemaal wel best vinden
Ik doe zelf niet heel veel moeite en ga sowieso niet in de auto stappen voor een date. Beter gelijk bij mij thuis en uiterlijk de volgende dag weer naar huis (tenzij ze gruwelijk lekker is natuurlijk)
Alles wat binnen de ½+7 regel valt is game.. mijn vorige relatie begon met ik 40 zij 24. En ik 'zoek' nu van 35 - 45 of iig tot max mijn eigen leeftijd, want ik merk dat ik gewoon compleet niet op één lijn zit met leeftijdsgenotes, dat heeft een reden, die ik hier niet ga neergooien for obvious reasons, Maar mijn ideale partner is een stukje jonger dan ik.. niet omdat ik zo nodig wil downdaten, maar gewoon omdat denkwijze, feeling. Ik had pas nog een tijdje contact met 2 vrouwen die boven mijn leeftijd zaten omdat uiterlijk en hobby's wel aardig in mijn straatje vielen en ze eigenlijk bij mij de chat in wandelden. Maar ondanks de hobbymatige overeenkomsten kwam het er gewoon niet uit.. te stoffig, te truttig, narrowminded van hier tot yesterday, oordelen, hokjes.. you name it.. alles wat je van soon to be Granny's verwacht.. wordt hem gewoon niet. Rennen. Alleen de kleding al.. echt ieeeuwwquote:Op woensdag 17 maart 2021 16:04 schreef Kirb het volgende:
[..]
Serieus? Ik geloof het nooit zo als mensen dat zeggen. Ik zou niet gauw met iemand van 20 gaan daten, en boven de half/eind 40 ga ik me toch ook serieus afvragen of we wel in dezelfde "fase" zitten zeg maar. Los daarvan vind ik mannen rond mijn leeftijd (of iets ouder) aantrekkelijker dan veel jonger/ouder.
Jij zou dus prima een vrouw (meisje?) van 20 daten? Of van 70? Ja, even extremen genomen, maar ben toch benieuwd.
Je bent vast slecht in bed. Dan doen ze ook geen moeite je goed te pijpen.quote:
Wellicht kan je hem met lieve dms op andere ideeen brengen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je bent vast slecht in bed. Dan doen ze ook geen moeite je goed te pijpen.
Maar goed. Hoop dat je zit te trollen.
Gebruik je 'geletterd tot op het bot' eens hier?quote:
Hij trollt altijd al, niet op letten.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
FOK!ker neukt lekkerste wijf ooitquote:Op woensdag 17 maart 2021 16:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom moet het per se 'netjes' zijn? Is Fok puriteins geworden ofzoquote:Op woensdag 17 maart 2021 16:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Gebruik je 'geletterd tot op het bot' eens hier?
Want er komt eigenlijk zelden tot nooit iets netjes uit je toetsenbord.. Jammer.
(misschien ben je gewoon ook nog maar 22 ofzo en dan valt het nog wel te plaatsen)
Nee enkel R&P makkerquote:Op woensdag 17 maart 2021 16:56 schreef Academicus het volgende:
[..]
Waarom moet het per se 'netjes' zijn? Is Fok puriteins geworden ofzo![]()
Neuh... maar ik vermoed echt dat je best wel intelligent bent en dat je waarschijnlijk leuker kan schrijven dan wijf, wijven enz.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:56 schreef Academicus het volgende:
[..]
Waarom moet het per se 'netjes' zijn? Is Fok puriteins geworden ofzo![]()
Wijven is toch helemaal niet slecht ofzoquote:Op woensdag 17 maart 2021 16:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Neuh... maar ik vermoed echt dat je best wel intelligent bent en dat je waarschijnlijk leuker kan schrijven dan wijf, wijven enz.
Het zou je alleszins goed staan
Goh ja, ik zeg ze beiden niet en hoor het ook niet in mijn buurt (kan een taaldingetje zijn).quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:59 schreef Academicus het volgende:
[..]
Wijven is toch helemaal niet slecht ofzo
'Een lekker wijf' mag je dan ook al zeker niet meer zeggen of dan plots weer wel
Wanneer gaan wij eens koffie drinken?quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Goh ja, ik zeg ze beiden niet en hoor het ook niet in mijn buurt (kan een taaldingetje zijn).
Het gaat er ook meer om dat zo goed als elke post van jou het woord wijf bevat. Is gewoon zonde...
Edit: zullen we maar weer OT gaan?
We moeten nog met een groepje ruïnes gaan bekijkenquote:Op woensdag 17 maart 2021 17:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens koffie drinken?
Oh jaquote:Op woensdag 17 maart 2021 17:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
We moeten nog met een groepje ruïnes gaan bekijken
Maar dit is precies wat ik al een poosje bij je probeer aan te geven. Het heeft tijd nodig om dat vertrouwen op te bouwen. Dat is er niet één twee drie. En hoewel je zegt (wat ik ook geloof) dat je een good guy bent die er wel voor wil gaan, komt je over alsof je vrouwen niet echt de tijd geeft om dat te leren kennen. Het werkt elkaar een beetje tegen, snap je?quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is het ook, en als je er een paar op hun mooie blauwe ogen vertrouwd hebt en je wordt keer op keer in de zeik genomen, wordt de motivatie om dat bij de volgende weer te doen niet bepaald groter natuurlijk.
Het begint, nog steeds, bij het feit dat 'eerlijk', voor veel mensen een woord is, wat ze alleen maar kunnen schrijven. En dat geldt ook voor respect, empathie, realiteitszin en zo kan ik nog wel even doorgaan..
Maar het begint bij eerlijk.. als dat er niet is in de basis, kun je lullen als brugman, maar dan ben vanaf regel 1 gewoon fucked, en ga je ws krijgen wat je verdient. Zolang liegen, kontendraaierij en oneerlijk zijn de standaard zijn, wordt het nooit wat, want je declasseert jezelf zodra je je de eerste keer verlult.
En ja, die anderhalve die dan niet liegt en oprecht is, wordt niet geloofd.. dat heb ik dan weer. Ik denk dat ik gewoon maar moet beginnen met liegen, dan raken ze geïnteresseerd, en dan gedurende de tijd langzaamaan steeds minder gaan liegen zodat het niet opvalt.. is ook een manier om er te komen, maar het klinkt zo gestoord?![]()
![]()
Jij en ik matchen niet, ik heb geen kids, en ik ga ze ook niet meer maken (hoop ik)
Ik weet gewoon wat ik wil: zo veel mogelijk lekkere ******* *******quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om het woord ‘wijven’ maar je verdere Posts dat je alleen zo veel mogelijk lekkere ‘wijven’ wil neuken en bla bla.
Het is een combinatie van dat allemaal.
Je verkondigd duidelijk dat je ze verder ook niet wil leren kennen, dan in je bed.
Komt niet echt leuk en aardig over. Ga dan lekker zo stoer tegen je vrienden praten.
Ja, zou best kunnen, ik ben heus geduldig als dat nodig is, maar dan moet het doel wel de middelen heiligen, snappie?quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar dit is precies wat ik al een poosje bij je probeer aan te geven. Het heeft tijd nodig om dat vertrouwen op te bouwen. Dat is er niet één twee drie. En hoewel je zegt (wat ik ook geloof) dat je een good guy bent die er wel voor wil gaan, komt je over alsof je vrouwen niet echt de tijd geeft om dat te leren kennen. Het werkt elkaar een beetje tegen, snap je?
Whaha ja en dat moet je binnen 2/3 dagen en liefst na 1 date al wetenquote:Op woensdag 17 maart 2021 17:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, zou best kunnen, ik ben heus geduldig als dat nodig is, maar dan moet het doel wel de middelen heiligen, snappie?
Ach, zolang je dit ook maar duidelijk communiceert naar al die wijven, go for it!quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:20 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ik weet gewoon wat ik wil: zo veel mogelijk lekkere ******* *******
Welke man wil dat nou niet?
En daar is helemaal niks mis mee hoor, ieder zijn of haar ding
Ik veroordeel ook niemand op zijn of haar daden
Ja tochquote:Op woensdag 17 maart 2021 17:25 schreef Kirb het volgende:
[..]
Ach, zolang je dit ook maar duidelijk communiceert naar al die wijven, go for it!![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:28 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Overigens niet altijd hoor, soms is het een beetje meelullen om bij het uiteindelijke doel te komen, maar ik sluit het altijd goed af en ik ben een gulle minnaar dus no worries
Ja ok, dat kan inderdaadquote:Op woensdag 17 maart 2021 17:29 schreef Kirb het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ik begreep al dat ik je sowieso beter kon negeren.
Eens!quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar dit is precies wat ik al een poosje bij je probeer aan te geven. Het heeft tijd nodig om dat vertrouwen op te bouwen. Dat is er niet één twee drie. En hoewel je zegt (wat ik ook geloof) dat je een good guy bent die er wel voor wil gaan, komt je over alsof je vrouwen niet echt de tijd geeft om dat te leren kennen. Het werkt elkaar een beetje tegen, snap je?
Mannen op dit forum mogen niet kenbaar maken op zoek te zijn naar een vrouw zonder kinderen?quote:Op woensdag 17 maart 2021 07:04 schreef Spirit82 het volgende:
SD, uit die opmerking van haar spreekt vooral onzekerheid. Zij heeft waarschijnlijk de ervaring dat ze er veel op afgewezen wordt. En ja, dan ga je generaliseren. Dat hoeft dus helemaal niet aan jou als persoon te liggen, maar aan de andere mannen die haar dit hebben laten weten. Je weet zelf ook goed van de mannen op dit forum dat velen zo reageren. Ik zou het vooral niet op jezelf betrekken of direct negatief interpreteren.
Het gaat er om wat er in mijn hoofd zit qua plaatje.. al een paar keer eerder gepost; niet alles wat er in die chat staat staat hier, foto's zie je niet, profielteksten zie je hier niet, wat ik (of iemand anders) hier neergooi(t) is altijd maar een deel van het plaatje.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Whaha ja en dat moet je binnen 2/3 dagen en liefst na 1 date al weten
Die teksten ken ik niet.. en ik ga geen kindjes meer maken.. sta ik straks met een rollator op een eindexamen feest.. doe me een lol zegquote:Op woensdag 17 maart 2021 18:32 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Mannen op dit forum mogen niet kenbaar maken op zoek te zijn naar een vrouw zonder kinderen?
Dat sommige mannen zich onbeschoft uitdrukken op dit forum betekent niet dat "velen op dit forum" dat doen.
Er zijn genoeg vrouwen op datingapps met de tekst "Geen kinderen van een ander"?
@:Sounddragon, ik zou me gewoon op zo'n vrouw richten. Kan je vervolgens eigen kindjes mee maken.
Wist ik veel dat je zo jong bent.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:35 schreef Sounddragon het volgende:
Die teksten ken ik niet.. en ik ga geen kindjes meer maken.. sta ik straks met een rollator op een eindexamen feest.. doe me een lol zeg(en dat kind ook)
Kinderwens swipe ik standaard left. No way.
Ik zou zomaar eens de oudste kunnen zijn hierquote:Op woensdag 17 maart 2021 18:38 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wist ik veel dat je zo jong bent.
Er zijn ook vrouwen die geen kinderen willen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door Sounddragon op 17-03-2021 18:46:52 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Is als man met jongere vrouwen daten wel downdaten? Of is het juist updaten?quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:26 schreef Sounddragon het volgende:
Maar mijn ideale partner is een stukje jonger dan ik.. niet omdat ik zo nodig wil downdaten, maar gewoon omdat denkwijze, feeling.
Dat is dan wel weer jammer, zou je toch sieren als je gewoon eerlijk bent, hoor toch dat er genoeg vrouwen op Tinder ook naar ONS op zoek zijn, dan hoef je toch niet degenen die wel iets serieuzers zoeken voor de gek te houden?quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:28 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Overigens niet altijd hoor, soms is het een beetje meelullen om bij het uiteindelijke doel te komen, maar ik sluit het altijd goed af en ik ben een gulle minnaar dus no worries
Tis maar hoe je het bekijkt denk ikquote:Op woensdag 17 maart 2021 18:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is als man met jongere vrouwen daten wel downdaten? Of is het juist updaten?Downdaten is toch juist dat je date met iemand die "minder" (als in lelijker, lager opgeleid, minder geld,...) is? Ik heb er iig wat negatieve associaties mee en zou de term niet zo snel gebruiken.
[..]
Dat is dan wel weer jammer, zou je toch sieren als je gewoon eerlijk bent, hoor toch dat er genoeg vrouwen op Tinder ook naar ONS op zoek zijn, dan hoef je toch niet degenen die wel iets serieuzers zoeken voor de gek te houden?
Ja, had dat zelf natuurlijk wel verzonnen, maar vind het een vreselijk woord, dus hoop dat je het niet meer gebruiktquote:Op woensdag 17 maart 2021 18:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tis maar hoe je het bekijkt denk ik.. ik gebruikte de term misschien niet goed.. ik bedoel dus; onder je eigen leeftijd daten. Maar dat had je vast wel zelf al verzonnen
Niet bedoeld in de vorm van 'waardeoordeel' .
Mijn nederige excuses, het spijt me vreselijk als ik je met mijn taaltechnisch falen uit balans heb gebracht, dat was echt niet mijn bedoelingquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, had dat zelf natuurlijk wel verzonnen, maar vind het een vreselijk woord, dus hoop dat je het niet meer gebruikt![]()
Volgens relatieplanet is downdaten gewoon de term voor daten met iemand met een lager opleidingsniveau. Daar is niets mis mee lijkt me, dus zal wel aan mij liggen dat ik er de kriebels van krijg.
Ik hou niet van chocoladequote:Op woensdag 17 maart 2021 19:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses, het spijt me vreselijk als ik je met mijn taaltechnisch falen uit balans heb gebracht, dat was echt niet mijn bedoeling![]()
Kusje erop?![]()
Of liever een reep chocolade?
Heb je ook zo'n hoekje net als Marco borsatoquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hou niet van chocolade
Laat me maar gewoon in mn hoekje uithuilen
Ik ben Marco nog niet tegen gekomen in mn hoekje. (maar heb het nieuws rond Marco niet gevolgd, dus wist niet dat hij een hoekje heeft. Nu ik dat weet, ga ik maar verhuizen naar mn zolderkamer, of zit Marco daar ook?quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n hoekje net als Marco borsato
Die kans is grootquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben Marco nog niet tegen gekomen in mn hoekje. (maar heb het nieuws rond Marco niet gevolgd, dus wist niet dat hij een hoekje heeft. Nu ik dat weet, ga ik maar verhuizen naar mn zolderkamer, of zit Marco daar ook?)
Jij straalt echt mini penis vibes uitquote:Op woensdag 17 maart 2021 17:28 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Rawrquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:44 schreef Brybry het volgende:
[..]
Jij straalt echt mini penis vibes uit![]()
Snap wel dat je zoveel mogelijk wijven wilt palen, ze zullen vast na 1 keer klaar zijn met je en gauw het nachtkastje induiken.
Palen? Prikken eerder.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:44 schreef Brybry het volgende:
[..]
Snap wel dat je zoveel mogelijk wijven wilt palen, ze zullen vast na 1 keer klaar zijn met je en gauw het nachtkastje induiken.
Waar zie jij me zeggen dat ze dat niet mogen?quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:32 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Mannen op dit forum mogen niet kenbaar maken op zoek te zijn naar een vrouw zonder kinderen?
Dat sommige mannen zich onbeschoft uitdrukken op dit forum betekent niet dat "velen op dit forum" dat doen.
Er zijn genoeg vrouwen op datingapps met de tekst "Geen kinderen van een ander"?
@:Sounddragon, ik zou me gewoon op zo'n vrouw richten. Kan je vervolgens eigen kindjes mee maken.
Jaja, I know en het is jouw leven dus leef het vooral zoals jij wil. Maar wat ik in mijn hoofd heb zitten, is dat jij en een vrouw die eea heeft meegemaakt volgens mij hartstikke goed samen zouden gaan. Volgens mij ben jij wel zo iemand, als je begrijpt wat ik bedoel, die daar iets mee kan. Alleen zijn “voorzichtig” en “hard van stapel” tegenpolen van elkaar. En elke keer lijkt het erop dat jij vooral voor “hard van stapel” gaat, terwijl je “voorzichtig” zoekt. Ik kan het niet beter uitleggen, maar ik bedoel het goed. En dat vind ik gewoon jammer, voor jou en voor je dates. Maar ik zal proberen me er wat minder mee te bemoeienquote:Op woensdag 17 maart 2021 18:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het gaat er om wat er in mijn hoofd zit qua plaatje.. al een paar keer eerder gepost; niet alles wat er in die chat staat staat hier, foto's zie je niet, profielteksten zie je hier niet, wat ik (of iemand anders) hier neergooi(t) is altijd maar een deel van het plaatje.
Ik weet vrij vlot wat voor vlees ik in de kuip heb.. en of het nou rot is of niet, als ik het vind stinken, gooi ik het weg. En mocht ik me vergissen, wat vast wel eens zal gebeuren, dan is dat mijn pechje toch?![]()
Met de één heb ik heel veel geduld, en de andere ligt er binnen 5 tellen uit.. package deal.. onderbuikgevoel, indruk, uitstraling, manier van reageren, spontaniteit, manier van uitdrukken, ervaringen uit het verleden, intuïtie... ik werk op gevoel, niet met een checklist of een deadline. Ik werk wel met grenzen.. en die grenzen bepaal ik, en ja, die zijn soms variabel, en ja, dat bepaal ik ook, soms is het heerlijk om een beetje hypocriet te zijn![]()
Bij de echt leuke weet je het binnen een dagje fatsoenlijk chatten (of er een klik is).. dus na 2, 3 dagen chatten moet je toch echt wel een beetje een idee hebben, je kunt nog bellen, en videobellen en dan mag een date van mij best nog wel een tijdje op zich laten wachten, en na die eerste date kan ik echt wel al redelijk zeker zeggen of het gaat werken of niet. En ook daar geldt; dat weet je het eigenlijk al in de eerste 15 minuten, en zeker na een paar uur.
Als dat gevoel er niet is, ga ik ergens gewoon niet mee door. AL mijn relaties tot nog toe begonnen als een 'wildwaterbaan'; motivatie, enthousiasme, dat zoek ik.. niet 'mwah, laten we eens kijken watsgeburt'.. Van een kabbelend stroompje krijg ik geen zin om te zwemmen. Werkt niet voor mij.
Een kerel die open en eerlijk is en weet wat 'ie wil.. de nachtmerrie van elke date.
[..]
Die teksten ken ik niet.. en ik ga geen kindjes meer maken.. sta ik straks met een rollator op een eindexamen feest.. doe me een lol zeg(en dat kind ook)
Ben je al bezetquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jaja, I know en het is jouw leven dus leef het vooral zoals jij wil. Maar wat ik in mijn hoofd heb zitten, is dat jij en een vrouw die eea heeft meegemaakt volgens mij hartstikke goed samen zouden gaan. Volgens mij ben jij wel zo iemand, als je begrijpt wat ik bedoel, die daar iets mee kan. Alleen zijn “voorzichtig” en “hard van stapel” tegenpolen van elkaar. En elke keer lijkt het erop dat jij vooral voor “hard van stapel” gaat, terwijl je “voorzichtig” zoekt. Ik kan het niet beter uitleggen, maar ik bedoel het goed. En dat vind ik gewoon jammer, voor jou en voor je dates. Maar ik zal proberen me er wat minder mee te bemoeien
Hoe kun je nou via een beeldscherm vibes ervaren? Dat kan helemaal niet'quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:44 schreef Brybry het volgende:
[..]
Sterker nog; bij voorkeur minimaal 1 rugzak meebrengen.. saai sucksquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jaja, I know en het is jouw leven dus leef het vooral zoals jij wil. Maar wat ik in mijn hoofd heb zitten, is dat jij en een vrouw die eea heeft meegemaakt volgens mij hartstikke goed samen zouden gaan. Volgens mij ben jij wel zo iemand, als je begrijpt wat ik bedoel, die daar iets mee kan. Alleen zijn “voorzichtig” en “hard van stapel” tegenpolen van elkaar. En elke keer lijkt het erop dat jij vooral voor “hard van stapel” gaat, terwijl je “voorzichtig” zoekt. Ik kan het niet beter uitleggen, maar ik bedoel het goed. En dat vind ik gewoon jammer, voor jou en voor je dates. Maar ik zal proberen me er wat minder mee te bemoeien
Dus feitelijk ben je gewoon een sexueel gefrustreerde neanderthaler in een kinky teflonpakje?quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:52 schreef Academicus het volgende:
[..]
Hoe kun je nou via een beeldscherm vibes ervaren? Dat kan helemaal niet'
En nog iets: welke man wil niet zoveel mogelijk wijven palen? Dat zit gewoon in de man en is een oerdrift. Dat er allemaal maatschappelijke conventies zijn die het uitspreken hiervan verfoeien, ach ja
Je kunt me van alles proberen op te plakken, maar het laat te snel los.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dus feitelijk ben je gewoon een sexueel gefrustreerde neanderthaler?
Ocherm, knullegie toch
Ow is dat het?quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:44 schreef Brybry het volgende:
[..]
Volgens mij haal je nogal wat dingen door elkaar.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heel aardig verwoord idd, wat niet wil zeggen dat ik het er wellicht misschien een beetje hard in gooi en niet bepaald flexibel ben op sommige momenten, maar het komt er in feite wel op neer dat ik niet zo goed tegen dat getwijfel en getreuzel kan, dat werkt echt als groene zeep op een glijbaan.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij haal je nogal wat dingen door elkaar.
Je kan best voorzichtig zijn maar in de meeste gevallen slaat dat gewoon door waarbij alle normen en waarden en respect en wat er nodig is voor een stabiele relatie wat ook verdwijnen. Vaak onder het mom van bindingsangst of weet ik wat voor labeltje vanwege ervaringen van slechte relaties.
Het heeft weinig met hard van stapel lopen te maken maar met het feit dat dat soort mensen niet achter wat ze zeggen staan. En als je iemand tegenover je hebt die wel zeker is van zijn zaak en weet wat diegene wil is dat vooral intimiderend en kunnen ze daar niet mee omgaan.
Weet vrijwel zeker van nietquote:Op woensdag 17 maart 2021 18:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zou zomaar eens de oudste kunnen zijn hier
Je jokt! Haaahaha! Je swipte me naar rechts, bij wijze van spreken. En ik wil 3 kinderen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sjezus, 3?! Zou je niet met 1 beginnen? Of in ieder geval een huisdier?quote:Op donderdag 18 maart 2021 07:47 schreef Amee het volgende:
[..]
Je jokt! Haaahaha! Je swipte me naar rechts, bij wijze van spreken. En ik wil 3 kinderen.
Ik heb nog geen man ontmoet die mij 3 wil gevenquote:Op donderdag 18 maart 2021 09:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sjezus, 3?! Zou je niet met 1 beginnen? Of in ieder geval een huisdier?
Geswipt worden is geen garantie voor offspring he.. en sinds wanneer ben jij serieus te nemenquote:Op donderdag 18 maart 2021 07:47 schreef Amee het volgende:
[..]
Je jokt! Haaahaha! Je swipte me naar rechts, bij wijze van spreken. En ik wil 3 kinderen.
Ik zou er niet teveel geld op zetten als ik jou wasquote:
Uhhuh, die kennen we.. and again: dat is een prima theorie voor sex, maar relaties worden wel iets anders bekekenquote:Op donderdag 18 maart 2021 11:07 schreef El_Thijs het volgende:
Leeftijd is maar een getal! En zo. Net als de lengte van je pie- oh wacht.
Jouw schuld!quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:04 schreef El_Thijs het volgende:
Wel eens bij een ex gehad, die kat mocht mij niet en ging dan tussen ons in liggen
Touchéquote:Op donderdag 18 maart 2021 11:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geswipt worden is geen garantie voor offspring he.. en sinds wanneer ben jij serieus te nemen
Foto's zijn persoonlijk, share ik alleen als ik meer wilquote:hihi, hij zei nemenJe durft nog geen foto te sharen, laat staan jouw billetjes aan mijn genade over te laten
![]()
Wat maakt het uit wat men ervan vindt? Ik ben rijk, niemand zal zeggen dat ik achter jouw geld aan zitquote:Ik zou je doen hoor (mits je visueel) door de ballotage komt), maar een relatie? dan worden we serieus afgemaakt in bekrompen NL.
![]()
Leeftijdcombi's van dat caliber vind je doorgaans alleen als er ergens geld in de deal zit, en ik ben straatarm, niemand zou dat begrijpen
![]()
Iemands kleinzoon klinkt zo stoutquote:Enneh... had jij niet pas iemands kleinzoon 'uitgekozen' die jouw nieuwe relatie-projectje mocht zijn?
Ehh.. het was een reactie op je postquote:wat doen jouw toekomstige kinderen en mijn persoontje tegelijk in jouw hoofd?
Sowieso katten in bedquote:Op donderdag 18 maart 2021 10:04 schreef El_Thijs het volgende:
Wel eens bij een ex gehad, die kat mocht mij niet en ging dan tussen ons in liggen
Psieeees, en ik heb nog niks gezien, en dus durf ik daar best de conclusie uit te trekken dat je bepaald niet serieus bentquote:Op donderdag 18 maart 2021 11:28 schreef Amee het volgende:
[..]
Foto's zijn persoonlijk, share ik alleen als ik meer wil
Niet heel veel, maar in dit geval zou ik dan ook nog de golddigger zijn, mot niet gekker worrequote:Op donderdag 18 maart 2021 11:28 schreef Amee het volgende:
Wat maakt het uit wat men ervan vindt? Ik ben rijk, niemand zal zeggen dat ik achter jouw geld aan zit
Maybe you are..quote:
Uhhuhquote:
Er is een rangorde vereist in het leven met dieren, slaapkamers zijn off limits voor katten, evenals tafels en aanrechten. (behalve als je niet thuis bent natuurlijkquote:
Dat dacht die kat wel jaquote:
Was op de bankquote:
Dit.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:09 schreef scrupuleus het volgende:
Honden horen gewoon op de bank, doe niet zo asociaal
Honden relaxen op hun eigen plek, en dat is definitely niet de bank.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:09 schreef scrupuleus het volgende:
Honden horen gewoon op de bank, doe niet zo asociaal
Lees eens een boek over hondengedrag en rangorde in een roedelquote:Op donderdag 18 maart 2021 12:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit.
Zijn sociale dieren en willen graag dicht bij je zijn.
Neem dan geen hond als ie alleen maar in een mand mag liggen
Eenschquote:
Woefquote:Op donderdag 18 maart 2021 12:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit.
Zijn sociale dieren en willen graag dicht bij je zijn.
Neem dan geen hond als ie alleen maar in een mand mag liggen
Ze zullen zich afvragen hoe goed jij bent met je weenie en denken dat het mij daarom gaat. Whaaaaha!quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Psieeees, en ik heb nog niks gezien, en dus durf ik daar best de conclusie uit te trekken dat je bepaald niet serieus bent
[..]
Niet heel veel, maar in dit geval zou ik dan ook nog de golddigger zijn, mot niet gekker worre![]()
[..]
Maybe you are..
[..]
Uhhuh
Wat voor auto heb je danquote:Op donderdag 18 maart 2021 12:49 schreef Sounddragon het volgende:
Golddiggers galore trouwens; na het beëindigen van mijn Tinder-abo dus mijn profiel gestript, tekst weg, paar plaatjes weg en sinds gisteravond de bekende selfie in de auto met nog nét het halve stuur-logo erop, en guess what? 6 likes en 3 matches binnen 12 uur, en precies van die profielen waarvan je het zou verwachten![]()
Té kansloos gewoon
Verkapte ik-heb-een-dure-bak-post.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:49 schreef Sounddragon het volgende:
Golddiggers galore trouwens; na het beëindigen van mijn Tinder-abo dus mijn profiel gestript, tekst weg, paar plaatjes weg en sinds gisteravond de bekende selfie in de auto met nog nét het halve stuur-logo erop, en guess what? 6 likes en 3 matches binnen 12 uur, en precies van die profielen waarvan je het zou verwachten![]()
Té kansloos gewoon
Oh. Ik was niet onder de indruk. Merk doen mij niets, trouwens. Model, uiterlijk van de auto, daar kijk ik naar.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij hetzelfde merk als je vorige catch
Golddicker gespotquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:05 schreef Amee het volgende:
[..]
Ze zullen zich afvragen hoe goed jij bent met je weenie en denken dat het mij daarom gaat. Whaaaaha!
Oooh lord, would you buy me..quote:
Goeie dit. Haaha!quote:
Staat het in je fobo? Even kijken.quote:Oooh lord, would you buy me..![]()
Als PTA coryfee zou het raar zijn als hij niet in mijn Fobo zou staan, hmm?
Vind ik niet mooi. Haaha! Verwachtte een foto van jou te zien ookquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Golddicker gespot
[..]
Oooh lord, would you buy me..![]()
Als PTA coryfee zou het raar zijn als hij niet in mijn Fobo zou staan, hmm?
Valt wel mee hoor.. zo duur issie niet.. alles is relatief, midclass voor het merk, wel bovengemiddeld veel opties. Gewoon degelijk en een beetje luxe rijden.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:33 schreef Amee het volgende:
[..]
Vind ik niet mooi. Haaha! Verwachtte een foto van jou te zien ook
quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:28 schreef Amee SD het volgende:
Foto's zijn persoonlijk, share ik alleen als ik meer wil
quote:
Ja, jij bent ik niet, hè. Wat ik denk en vind hoef jij niet hetzelfde te denken en vinden. Maar ik probeerde. Niet geschoten altijd misquote:
Gevalletje 'kaatsen en de bal kunnen verwachten'quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:39 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, jij bent ik niet, hè. Wat ik denk en vind hoef jij niet hetzelfde te denken en vinden. Maar ik probeerde. Niet geschoten altijd mis
Het ligt altijd, altijd aan de vrouwen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:49 schreef Sounddragon het volgende:
Té kansloos gewoon
Ik zou dat voor de gein ook eens moeten proberenquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het ligt altijd, altijd aan de vrouwen.![]()
Waarom match je ze überhaupt.
Leuk idee wel. Zouden er ook mannelijke golddiggers zijn?quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou dat voor de gein ook eens moeten proberenFoto van mezelf maar dan bij een Mercedes of BMW
Wel FF de sleutels bietsen.. kanslozen zat die op de PP van de AH of het casino staan te poseren bij de auto van een ander.. Overigens ben je wel een dikke vette eindbaas als je op die manier zo'n opgepoetste trekpop in je bed gefopt krijgtquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou dat voor de gein ook eens moeten proberenFoto van mezelf maar dan bij een Mercedes of BMW
Dat hele roedel gedoe telt helemaal niet meer bij de gewone huishond. Je haalt geen wolf in huis he?quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:20 schreef Sounddragon het volgende:
Lees eens een boek over hondengedrag en rangorde in een roedel![]()
En dat is nog buiten het hygiënische oogpunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |