quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee.Thx, gekopieerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
46e op de lijst, oftewel ze doet er niet toequote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:12 schreef AFCNiels het volgende:
Op1 kan weer overgeslagen worden, wat een onzinonderwerp.
[ twitter ]
Je moet ergens beginnen. Misschien volgende keer dan ergens op plek 40-45.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
46e op de lijst, oftewel ze doet er niet toe
"De sfeer wordt grimmig"quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:12 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
EllieGODINquote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:12 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Dat ik de snackbar bel voor een bestelling, mijn vriendin het laat ophalen en we vervolgens romantisch gaan dineren. Als ik een goede bui heb dek ik de tafel.quote:
Dit klinkt bijzonder prettig, als een paradijs op aarde.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ik de snackbar bel voor een bestelling, mijn vriendin het laat ophalen en we vervolgens romantisch gaan dineren. Als ik een goede bui heb dek ik de tafel.
Ik ben op dit moment een zeer gelukkig mens.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit klinkt bijzonder prettig, als een paradijs op aarde.
Eet je dan een hele berg snacks?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ik de snackbar bel voor een bestelling, mijn vriendin het laat ophalen en we vervolgens romantisch gaan dineren. Als ik een goede bui heb dek ik de tafel.
Ik las het, ik denk dat in huize Aad300 ook wel geduimd wordt dat Ajax verliest.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Duimen dat Ajax dit weekend verliest zodat Aad300 zijn record niet wordt verbroken.
Nice, veel succes alvast.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:scrummie hoe gaat het met jouw zoektocht naar een auto?
Ik ga morgen naar een qashqai kijken. De ballen verstand van auto's, maar zag er wel leuk uit.
welk model?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nice, veel succes alvast.
Ik ga morgen ook kijken voor een autootje. Alfa.
Moet je bitcoin kopenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mito uit 2011, heb niet zo'n groot budget.
is wel een leuk modelquote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toch maar besloten om een nieuwe te halen?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 16:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |