https://www.nextbiometrics.com/quote:

https://www.marketwatch.com/investing/stock/next/chartsquote:

LNG is de toekomst.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
https://www.marketwatch.com/investing/stock/next/charts
voor inderdaad 15 dollarcent nabeurs
Ik zal FSM verkopen en een 1000 van deze aanschaffen
De LNG price is inderdaad historisch absurd laag als je olie ziet

. 20% van mijn portfolio.
. 20% van mijn portfolio. 

Ja het laatstequote:Op zaterdag 13 maart 2021 09:28 schreef jaco het volgende:
[..]
Was de 10 euro het volledige kapitaal op je rekening? Misschien dat je broker de aankoop tegenhoudt omdat je rood zou komen te staan na het afboeken van de transactiekosten.
Een andere mogelijkheid is dat je de order na het sluiten van de beurs (17.30 uur) gegeven hebt.

Als je nu 15 jaar bent en je iedere werkdag een aandeel koopt gedurende 52 jaar , en de koers staat dan op 75 euro danquote:

Dat klopt niet, want je zult het aandeel ook voor die hogere prijs moeten inkopen voor het laatste deel van die periode. Je kunt dan uiteindelijk wel miljonair zijn, maar als dat je enkele tonnen heeft gekost, dan is dat niet zo'n interessant gegeven.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Als je nu 15 jaar bent en je iedere werkdag een aandeel koopt gedurende 52 jaar , en de koers staat dan op 75 euro dan dan ben je miljonair, als je met pensioen gaat

Maakt niet uit , de som klopt welquote:Op maandag 15 maart 2021 04:27 schreef jaco het volgende:
[..]
Dat klopt niet, want je zult het aandeel ook voor die hogere prijs moeten inkopen voor het laatste deel van die periode.

In Nederland om 9.00 uur.quote:Op maandag 15 maart 2021 08:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Wanneer opent de markt, want hij staat bij mij nog steeds op openstaand

wat was je limiet die je mee hebt gegeven ?quote:Op maandag 15 maart 2021 08:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Wanneer opent de markt, want hij staat bij mij nog steeds op openstaand

Nee hij is nu aangenomen.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wat was je limiet die je mee hebt gegeven ?

Ga je er nu morgen weer een kopen ?quote:Op maandag 15 maart 2021 11:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nee hij is nu aangenomen.
Het is uiteindelijk ING Bank geworden, nou ja weet je ik zie wel en anders 30,- weggegooid ach er zijn ergere dingen
quote:ING Groep
¤ 10,266
+0,21
(+2,10%)

Hoeveel hefboom dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 13:55 schreef nostra het volgende:
Kan het toch niet laten om te gokken met een sprinter short op de nasdaq naar morgen toe. Ding klapt waarschijnlijk binnen no-time door z'n SL heen, maar we zullen zien.

Fear and Greed....quote:Op maandag 15 maart 2021 04:27 schreef jaco het volgende:
Als hij inderdaad erg jong is, dan kan hij ook sneller van z'n fouten leren en dus eerder z'n ervaring gebruiken om wel efficient te beleggen.

10,9 hefboom, 14,3k SL. Kan gewoon bij de Giro ja, wel even zo'n testje doen dat je snapt dat je aan het gokken bent en 'aaaand it's gone' accepteert.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoeveel hefboom dan?
En welke broker? Kan zoiets bij Degiro?

Ik wou eigenlijk put optie op nasdaq maar dat kon ik daar niet vinden.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:47 schreef nostra het volgende:
[..]
10,9 hefboom, 14,3k SL. Kan gewoon bij de Giro ja, wel even zo'n testje doen dat je snapt dat je aan het gokken bent en 'aaaand it's gone' accepteert.

Die kan je ook verhandelen, staan op de CME. Zijn mini's, dus $20 per punt in de onderliggende future ipv $100.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk put optie op nasdaq maar dat kon ik daar niet vinden.

Ah, dat het minder fors meebeweegt vind ik eigenlijk wel een pro, bij de AEX zit je ook gelijk met onderliggende waarde 50k erin ofzo....quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:02 schreef nostra het volgende:
[..]
Die kan je ook verhandelen, staan op de CME. Zijn mini's, dus $20 per punt in de onderliggende future ipv $100.

Ja, spread is enorm, liquiditeit ook niet geweldig. Graaien bij de retailbelegger die ook wil meedoen, de markt zit gewoon naakt op de futures neem ik aan en niet op mini-derivaten daarop. Maar ja, dan is het $100 per punt afrekenen, dat zijn aardige marges die je moet aanhouden - niet mijn divisie zeg maar.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ah, dat het minder fors meebeweegt vind ik eigenlijk wel een pro, bij de AEX zit je ook gelijk met onderliggende waarde 50k erin ofzo....
Maar die spread is wel heftig.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |