abonnement Unibet Coolblue
pi_198442048


Welkom in het Commentaar op Streams topic.


De Streams:
NL (videoland)
https://www.videoland.com(...)Big%20Brother/replay
https://www.videoland.com(...)Big%20Brother/replay
Videoland is 14 dagen gratis te proberen. Daarna betaal je ¤4,99 (met reclame) of ¤7,99 (zonder reclame) per maand

BE (Gogay.be):
https://www.goplay.be/vid(...)g-brother#livestream
Kanaal 247 voor Telenet klanten in Vlaanderen
Kanaal 472 voor Telenet klanten in Brussel



Waar op tv te bekijken?
Dagsamenvatting (elke werkdag)
[NL] 21.30 uur op RTL5, herhaling volgende dag om 17.00 uur op RTL5
[BE] 22.30 uur op Play4, herhaling volgende dag om 19.00 uur op VIJF
Liveshow (elke donderdag)
[NL] 21.30 uur op RTL5
[BE] 21.30 uur op Play4, herhaling vrijdag 18.20 op Play卐
Weekoverzicht (elk weekend)
[NL] zaterdag 18.00 uur op RTL5, herhaling zondag om 23.00 uur
[BE] zondag: 21.45 uur op Play4, herhaling maandag om 18.55 uur


Bewoners



Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen

Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic



Nuttige woorden- en afkortingenlijst:
Febo: Regie/productie
Achter: Regie/productie
Minions: Camera's
KersenKiller: God
DBK = dagboekkamer
SL = streamlock
DGK = De Gouden Kooi



Degene die het topic sluit, opent het nieuwe.
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
pi_198442051
De mensen die nu genomineerd zijn zouden ook genomineerd zijn als ze de bewoners hadden laten nomineren.

Juist daarom baal ik een beetje van deze ronde. Een Zoey of Matt zou er sowieso wel uit gaan. Niet deze week, dan wel volgende week. Zoey is door de mand gevallen, Matt is kooskansloos en zien de bewoners ook als makkelijke tegenstander/persoon om op te stemmen, om zichzelf+vrienden te redden.

Nu Zoey tegenover 2 ijzersterke, uitgesproken en favoriete bewoners staat is het meer dan logisch dat ze moet vertrekken.

Had je bijvoorbeeld een Liese, Nick, Michel, Jill en/of Naomi tegenover elkaar, dan hadden we nog een paar leuke en spannende weken gehad. Dan was het spel omgegooid. Had je 2 weken winst gehad... Nu is het gewoon simpelweg Zoey en Matt wegwerken en dan maar stoeien wie naar de finale gaat.
  donderdag 11 maart 2021 @ 10:40:31 #3
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_198442055
Al dat gejank, ze vechten het maar uit, Liese gaat toch winnen *O*

:B
pi_198442057
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:37 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]

Die zie ik niet.. wie moet er op Zoey stemmen dan?
Liese Fans, zeg zomaar iets?
pi_198442062
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:40 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Liese Fans, zeg zomaar iets?
Ik hoop het... maar kweenie
pi_198442063
Haha net dat inzoomen op Matt.

🎼 All by myself
pi_198442066
Ook Hassan wuift mee uit !

pi_198442076
Overigens... Even vorige topic teruggelezen. Dat de COS anti-Michel zou zijn. Ik kan zo twee handen aan users noemen die pro-Michel zijn en (zeer) actief zijn in de COS. Idem voor een Jill. Het is ook gewoon een kwestie van je eigen beeldvorming. De COS is in mijn ogen juist best wel mooi evenwichtig. Helemaal als je het vergelijkt met andere kanalen. Tel daarbij op dat we elkaar gewoon aanspreken en elkaar niet lopen uit te schelden. Doen we het toch best netjes ^O^
  donderdag 11 maart 2021 @ 10:44:11 #9
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_198442088
Big Brother is de enige die de regels bepaalt, dus ook de enige die beslist wie er "naar huis gestemd" wordt.

Michel en Jill zijn de publieksfavorieten, dus het lijkt logisch dat er veel voor hen wordt gestemd, maar wil de productie hen ook behouden? Dat is de vraag. We hebben al zo vaak gezien dat de "kansloze" degene is die uiteindelijk blijft.

Jill was lang de favoriet van BB, maar ze wordt elke morgen steeds maar weer wakker in haar eigen bed en volgens mij is dat niet de bedoeling van BB geweest.

We gaan het zien., maar volgens mij kun je stemmen tot je een ons weegt, maar veel zin zal het niet hebben. :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_198442094
quote:
2s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:42 schreef Benny het volgende:
Overigens... Even vorige topic teruggelezen. Dat de COS anti-Michel zou zijn. Ik kan zo twee handen aan users noemen die pro-Michel zijn en (zeer) actief zijn in de COS. Idem voor een Jill. Het is ook gewoon een kwestie van je eigen beeldvorming. De COS is in mijn ogen juist best wel mooi evenwichtig. Helemaal als je het vergelijkt met andere kanalen. Tel daarbij op dat we elkaar gewoon aanspreken en elkaar niet lopen uit te schelden. Doen we het toch best netjes ^O^
We mogen ons zelf een schouderklopje geven.

Had deze RLS 2 jaar geleden plaats gevonden dan had ik nu al een ban. Heb met ouder worden leren discussiëren zonder scheldwoorden te gebruiken :@ af en toe laat ik een steek vallen. Maar vroeger ging het veel erger zijn
pi_198442095
Jill's charmeoffensief naar Michel (en andersom) werkt trouwens wel mooi. Michel heeft Jill de afgelopen al meermaals gecomplimenteerd over hoe ze het doet.
pi_198442096
ben dr maar niet zo zeker van dat Zoe gaat
Febo bepaald
pi_198442097
quote:
17s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:37 schreef zodeju het volgende:

[..]

Toevallig had Jill dat zelf ook bedacht.
Nope, Matt had dit eerst Jill aangepraat, en dit stelde haar iets geruster
Daarna heeft Jill het tegen Michel gezegd

Jill, 22 jaar, en onzeker, wou nu op haar beurt Michel geruststellen
Michel, 36 jaar of zoiets, zou beter moeten weten

[ Bericht 6% gewijzigd door Benny op 11-03-2021 10:45:54 (quote gemaakt) ]
pi_198442103
zwaaien of waaien??
pi_198442107
quote:
2s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:45 schreef Joyce-43 het volgende:
zwaaien of waaien??
Je mag kiezen
  donderdag 11 maart 2021 @ 10:46:14 #16
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_198442111
quote:
2s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:40 schreef Benny het volgende:
De mensen die nu genomineerd zijn zouden ook genomineerd zijn als ze de bewoners hadden laten nomineren.

Juist daarom baal ik een beetje van deze ronde. Een Zoey of Matt zou er sowieso wel uit gaan. Niet deze week, dan wel volgende week. Zoey is door de mand gevallen, Matt is kooskansloos en zien de bewoners ook als makkelijke tegenstander/persoon om op te stemmen, om zichzelf+vrienden te redden.

Nu Zoey tegenover 2 ijzersterke, uitgesproken en favoriete bewoners staat is het meer dan logisch dat ze moet vertrekken.

Had je bijvoorbeeld een Liese, Nick, Michel, Jill en/of Naomi tegenover elkaar, dan hadden we nog een paar leuke en spannende weken gehad. Dan was het spel omgegooid. Had je 2 weken winst gehad... Nu is het gewoon simpelweg Zoey en Matt wegwerken en dan maar stoeien wie naar de finale gaat.
Mee eens, maar er is nu wel het psychologisch effect van door de kijker genomineerd zijn. Dat zet ze wel weer even aan het denken.
Wij snappen natuurlijk dat Jill en Michel er voornamelijk op staan doordat hun eigen fans op elkaars bewoner hebben gestemd. Maar in het huis weten ze dat niet, dus ik denk dat ze er toch wat onzeker van zullen zijn.

Ik hoop dan ook dat er na vandaag wat meer door de bewoners wordt nagedacht over wat leuk is voor de kijker.
1000000 uur nominaiegelul? Hmm... misschien zit de kijker daar niet op te wachten.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_198442116
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:44 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

We mogen ons zelf een schouderklopje geven.

Had deze RLS 2 jaar geleden plaats gevonden dan had ik nu al een ban. Heb met ouder worden leren discussiëren zonder scheldwoorden te gebruiken :@ af en toe laat ik een steek vallen. Maar vroeger ging het veel erger zijn
Gelukkig maar, zou je bijdrages niet willen missen
  donderdag 11 maart 2021 @ 10:47:07 #18
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_198442121
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:37 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]

Die zie ik niet.. wie moet er op Zoey stemmen dan?
De aanhang van Liese.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 11 maart 2021 @ 10:47:08 #19
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_198442122
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:44 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

We mogen ons zelf een schouderklopje geven.

Had deze RLS 2 jaar geleden plaats gevonden dan had ik nu al een ban.
We verbazen ons allemaal dat jij nog geen ban hebt gehad :P ;)
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_198442125
quote:
14s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:44 schreef Benny het volgende:
Jill charmeoffensief naar Michel (en andersom) werkt trouwens wel mooi. Michel heeft Jill de afgelopen al meermaals gecomplimenteerd over hoe ze het doet.
Het is gewoon jammer dat het niet anders om is....had zich wat meer open moeten stellen alhoewel ze nu ook inderdaad wat meer durft te zeggen tegen hem.
Vond het gesprek leuk wat beide op bed hadden.
pi_198442127
En ik vraag me af wat ze in de Gameroom gaan lezen. Ik neem aan geen tweets en zo van kijkers... maar er zal toch iets moeten zijn.
pi_198442128
Waar we wachten op andere beelden..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198442137
Snap niet hoe je 'fan' kan worden van iemand in zo een programma. Ik kijk voor m'n eigen vermaak en vind je per definitie eigenlijk een pannenkoek als je in zo een huis gaat zitten. Stemmen doe ik op een manier waarvan ik denk dat deze mij het meeste vermaak op gaat leveren in de vorm van spanning in het huis.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_198442138
denk niet dat ze naar de gameroom gaan vandaag
  donderdag 11 maart 2021 @ 10:48:37 #25
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_198442144
Nou daar gaan ze naar de gameroom! Laat het pottenbakken beginnen! :Y
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')