Liese Fans, zeg zomaar iets?quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die zie ik niet.. wie moet er op Zoey stemmen dan?
Ik hoop het... maar kweeniequote:Op donderdag 11 maart 2021 10:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Liese Fans, zeg zomaar iets?
We mogen ons zelf een schouderklopje geven.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:42 schreef Benny het volgende:
Overigens... Even vorige topic teruggelezen. Dat de COS anti-Michel zou zijn. Ik kan zo twee handen aan users noemen die pro-Michel zijn en (zeer) actief zijn in de COS. Idem voor een Jill. Het is ook gewoon een kwestie van je eigen beeldvorming. De COS is in mijn ogen juist best wel mooi evenwichtig. Helemaal als je het vergelijkt met andere kanalen. Tel daarbij op dat we elkaar gewoon aanspreken en elkaar niet lopen uit te schelden. Doen we het toch best netjes
Nope, Matt had dit eerst Jill aangepraat, en dit stelde haar iets gerusterquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toevallig had Jill dat zelf ook bedacht.
Je mag kiezenquote:
Mee eens, maar er is nu wel het psychologisch effect van door de kijker genomineerd zijn. Dat zet ze wel weer even aan het denken.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:40 schreef Benny het volgende:
De mensen die nu genomineerd zijn zouden ook genomineerd zijn als ze de bewoners hadden laten nomineren.
Juist daarom baal ik een beetje van deze ronde. Een Zoey of Matt zou er sowieso wel uit gaan. Niet deze week, dan wel volgende week. Zoey is door de mand gevallen, Matt is kooskansloos en zien de bewoners ook als makkelijke tegenstander/persoon om op te stemmen, om zichzelf+vrienden te redden.
Nu Zoey tegenover 2 ijzersterke, uitgesproken en favoriete bewoners staat is het meer dan logisch dat ze moet vertrekken.
Had je bijvoorbeeld een Liese, Nick, Michel, Jill en/of Naomi tegenover elkaar, dan hadden we nog een paar leuke en spannende weken gehad. Dan was het spel omgegooid. Had je 2 weken winst gehad... Nu is het gewoon simpelweg Zoey en Matt wegwerken en dan maar stoeien wie naar de finale gaat.
Gelukkig maar, zou je bijdrages niet willen missenquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
We mogen ons zelf een schouderklopje geven.
Had deze RLS 2 jaar geleden plaats gevonden dan had ik nu al een ban. Heb met ouder worden leren discussiëren zonder scheldwoorden te gebruikenaf en toe laat ik een steek vallen. Maar vroeger ging het veel erger zijn
De aanhang van Liese.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die zie ik niet.. wie moet er op Zoey stemmen dan?
We verbazen ons allemaal dat jij nog geen ban hebt gehadquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
We mogen ons zelf een schouderklopje geven.
Had deze RLS 2 jaar geleden plaats gevonden dan had ik nu al een ban.
Het is gewoon jammer dat het niet anders om is....had zich wat meer open moeten stellen alhoewel ze nu ook inderdaad wat meer durft te zeggen tegen hem.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:44 schreef Benny het volgende:
Jill charmeoffensief naar Michel (en andersom) werkt trouwens wel mooi. Michel heeft Jill de afgelopen al meermaals gecomplimenteerd over hoe ze het doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |